ElPrincipito Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april 11 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Aaaaaaand the challenge is gone Nou, nog genoeg uitdaging. Financieel niet heel tof en weinig jeugd nog. Uitdaging zal met name Europees liggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april 8 minuten geleden zei ElPrincipito: Nou, nog genoeg uitdaging. Financieel niet heel tof en weinig jeugd nog. Uitdaging zal met name Europees liggen. Iknow, was ook een grapje. Wel toffe club en Nypan Moet overigens wel zeggen dat Nypan vrijwel elke game flopt omdat hij de verkeerde keuzes maakt, hopelijk kan jij hem daarvoor behoeden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april 1 minuut geleden zei ReneLeBlanc: Iknow, was ook een grapje. Wel toffe club en Nypan Moet overigens wel zeggen dat Nypan vrijwel elke game flopt omdat hij de verkeerde keuzes maakt, hopelijk kan jij hem daarvoor behoeden Pardon? Wat zeg je? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april 4 minuten geleden zei Kyrill: Pardon? Wat zeg je? Dat je een incomplete logo pack hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april 1 minuut geleden zei ReneLeBlanc: Dat je een incomplete logo pack hebt. Gap, dat is mij een ontiegelijk hoofpijn-dossier. Nog erger voor Feyenoord of ze Zeroukki, of Timber op moeten stellen Ik was laatst ook al 45 minuten samen met @joostmakaay mee bezig, was gelukt. Nu een dingetje aangeklilt en bam pats, is weer weg. Ik moet even slachtoffer vinden dat me kan/wil helpen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april Zojuist zei Kyrill: Gap, dat is mij een ontiegelijk hoofpijn-dossier. Nog erger voor Feyenoord of ze Zeroukki, of Timber op moeten stellen Ik was laatst ook al 45 minuten samen met @joostmakaay mee bezig, was gelukt. Nu een dingetje aangeklilt en bam pats, is weer weg. Ik moet even slachtoffer vinden dat me kan/wil helpen. Zerrouki of Timber is verre van een hoofdpijndossier. Sterker nog dat is niet eens een keuze. Verder mij niet bellen, maar je moet ook niet zomaar dingetjes aanklikken. Nooit goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april Laatste speeldag ingegaan als 3de en Leeds verliest en ik en Norwich winnen en daardoor 2de geworden en rechtstreekse promotie naar de PL! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april (bewerkt) Ik heb bijna hetzelfde scenario. Met 12 minpunten. Wolves - Luton Rotherham - Sunderland Blackpool - Leicester edit: Het is niet altijd feest he 4 april bewerkt door Satyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 5 april Share Geplaatst 5 april Even voor de goede orde, normaliter heb ik niet veel met Twente maar we slaan ons wel aardig door het seizoen heen zeg maar Jammer van de twee nederlagen, waren niet nodig geweest maar we gaan als een raket. Bijna het dubbele aantal doelpunten dan de gehele competitie alleen ook wel veel tegengoals. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 5 april Share Geplaatst 5 april Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 5 april Share Geplaatst 5 april Niet echt tevreden over dit seizoen. Veel makkelijke goals tegen, Champions League weinig te zoeken na de competitiefase en in de beker gingen we er keihard af tegen Bayern (1-5). Pluspuntjes: Tommy Setford en twee nieuwe Duitse internationals met Can Uzun van 21 en Aljoscha Kemlein van 22. Tijd om te investeren! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niejo101 Geplaatst 5 april Share Geplaatst 5 april two-horse race? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 5 april Share Geplaatst 5 april (bewerkt) Veruit mijn slechtste seizoen ooit in de 17 jaar dat ik FM speel. Retourtje Championship en nog afwachten of ik mag blijven of niet... EDIT: Ontslagen dus... Op naar een nieuwe uitdaging in deze save. 5 april bewerkt door glennix Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april De trigger was er in mijn Arsenal game om de 200 doelpunten voor te behalen. Dat kan dit seizoen weleens lukken. Wat een doelpuntenkermis is het met Udinese. 17 potjes en al over de 100 goals. Koekoek. Onze grote man? Als voorzitter van de Pafundi club is het genieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april Toch maar weer een nieuw gamepje opgepakt. Kwamen goed weg in de play offs. Uit 2-2, thuis 1-0 winst Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april Na mijn ontslag bij Rotherham ben ik aangenomen bij het gepromoveerde Tenerife. Doelstelling was degradatie vermijden en dit hebben we met glans overtroffen door een Europees ticket te bemachtigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april 8 uur geleden zei Joery: Toch maar weer een nieuw gamepje opgepakt. Kwamen goed weg in de play offs. Uit 2-2, thuis 1-0 winst Alle ballen op Assan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april 3 uur geleden zei Thierryvane: Alle ballen op Assan Sowieso. Direct contract verlengd zodat die clausule van 10 mil eruit is . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 9 april Share Geplaatst 9 april 1e seizoen in de CL (2e seizoen met Rosenborg, vorig jaar Conference League gewonnen). Winst tegen Leipzig en Strassbourg, gelijkspel tegen Atalanta en Bayer Leverkusen. Nice.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 10 april Share Geplaatst 10 april We doen het goed dit jaar. Maar ondanks de goede resultaten, en het talent dat er is binnen de club heb ik het gevoel niet. Blijf telkens met één oog naar de jobmarkt kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 10 april Share Geplaatst 10 april Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 11 april Share Geplaatst 11 april Seizoen 3 in de 1. Bundesliga (2027/28) en het eerste kampioenschap is een feit. Het Bayern München van Sebastian Hoeness en RB Leipzig van Jurgen Klopp hielden we achter ons. Kwartfinale CL eruit tegen Barca, zo nog de DFB-Pokal finale tegen Bayern en dan zit het er seizoen er weer op. Tore Bundesliga: V. Radosavljevic (23) Torvorlagen Bundesliga: L. Sané (18) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 11 april Auteur Share Geplaatst 11 april Zal misschien al ergens staan, maar doe eens een screen van je team Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 april Share Geplaatst 12 april Saka verkocht maar kans is iig zeer groot, we toch weer kampioen gaan worden, voor de 3e keer in 4 jaar/seizoenen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 12 april Share Geplaatst 12 april Seizoen 3. Dit is lekker voor onze schulden hoor . Hopelijk kunnen we volgend seizoen CL pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten