Fantasy Geplaatst 15 februari Auteur Share Geplaatst 15 februari Hopelijk gaat 'ie vooral veel scoren en niet te veel assists geven, want dat is een dure voorzet dan Blijft wel een heerlijk talent natuurlijk, dat dan weer wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 februari Share Geplaatst 15 februari Heeft Art goed geregeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 15 februari Share Geplaatst 15 februari 47 minuten geleden zei Kyrill: Ik zie ineens uit het niets, ik 99 miljoen TB heb... Archie Gray wil nu nog niet definitief komen voor 24 miljoen(later dan maar) Dan schakelen we door 61 miljoen voor 17 jarige Shaqueel van Persie prima prijs hij was nu al tot 58 miljoen waard bij Jong Feyenoord. In tegenstelling tot zijn vader in het echt bij Arsenal, deze Van Persie ben ik van plan nooit door te verkopen/verkopen hehe Dit wordt de man van tikkie breed hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 februari Share Geplaatst 15 februari 20 minuten geleden zei Fantasy: Hopelijk gaat 'ie vooral veel scoren en niet te veel assists geven, want dat is een dure voorzet dan Blijft wel een heerlijk talent natuurlijk, dat dan weer wel. 1 minuut geleden zei Glenn08: Dit wordt de man van tikkie breed hoor Geen zorgen geen zorgen. In mijn vorige save was ie bij Liverpool gekomen. Hij scoorde daar iig heel veel Dus nu wou ik hem keer hebben, en zo doende Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 18 februari Share Geplaatst 18 februari (bewerkt) Dikke doekoes voor me keeper, moet wel opzoek naar een vervanger Was druk laatste dagje. Spoiler 18 februari bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 19 februari Share Geplaatst 19 februari 19 uur geleden zei La Pulga: Dikke doekoes voor me keeper, moet wel opzoek naar een vervanger Was druk laatste dagje. Inhoud verbergen Hoe doet Blokzijl het? Of al verkocht? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 19 februari Share Geplaatst 19 februari Na twee promoties op rij in de Championship belandt met Salford, komt ineens FM-legende Esposito voorbij omdat hij geen club meer heeft, gelukkig snel wel kunnen scoopen voordat anders clubs het in de gaten hadden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 20 februari Share Geplaatst 20 februari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 20 februari Share Geplaatst 20 februari 3 uur geleden zei Richarð.: "Je hebt hem op een intensieve taalcursus gestuurd om sneller Oezbeeks te leren." - Héél véél succes daarmee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 20 februari Share Geplaatst 20 februari Gekocht voor 7.5 miljoen, topspeler! Verkocht voor 60 miljoen en een clausule van 40%. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 20 februari Share Geplaatst 20 februari 5 uur geleden zei Thierryvane: "Je hebt hem op een intensieve taalcursus gestuurd om sneller Oezbeeks te leren." - Héél véél succes daarmee. Haha, dat vind ik zo heerlijk he. Ook al een paar Brazilianen op taalcursus gestuurd. Geniet ik van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niejo101 Geplaatst 20 februari Share Geplaatst 20 februari (bewerkt) 1 uur geleden zei ElPrincipito: Gekocht voor 7.5 miljoen, topspeler! Verkocht voor 60 miljoen en een clausule van 40%. Leuke voor de alliteratie challenge ook. Of telt deze dan niet? Lekker gecasht wel! 20 februari bewerkt door Niejo101 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 20 februari Share Geplaatst 20 februari De vier nieuwe namen in Arnhem, seizoen 2031/32. Halilovic: 14,5 miljoen van Rode Ster. Nieuwe back-up voor linksback. Achahbar: Gehuurd van Wolverhampton. Deze zomer pas gekozen voor Nederland (keuze uit drie landen met Marokko en Engeland). Dallinga: 25,5 miljoen van Real Madrid. Vier seizoenen bij FC Groningen gespeeld. Valdimar: gehuurd van Manchester City. Extra optie achter Olesen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 21 februari Share Geplaatst 21 februari @ThierryvaneJij hebt volgens mij toch echt een heerlijke game met Vitesse. Prachtige selectie heb je bij elkaar gekregen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 21 februari Share Geplaatst 21 februari 15 minuten geleden zei Glenn08: @ThierryvaneJij hebt volgens mij toch echt een heerlijke game met Vitesse. Prachtige selectie heb je bij elkaar gekregen. Nog nooit zo ver gekomen in FM met één ploeg. Inmiddels seizoen 9. Game wel aardig uitgespeeld, maar het blijft leuk om te jagen op talentvolle regens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari Gehaald voor 2.5 miljoen, nice. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari 76 miljoen voor Nelson Had ook loan deal naar Milan voor 41 miljoen geaccepteerd al, daar heb ik na dit, gelijk stekker uitgetrokken hahaaha. Nelson is zkr niet slecht, 76 millie voor hem, is een no-brainer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari Kind van de club! Gratis teruggehaald. Whoppa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari Nieuwe game, nieuwe inkomende transfers. Amper iets te besteden bij SV Wiesbaden en dus gingen we huren. #WillkommenQuansah #WillkommenAssan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 23 februari Auteur Share Geplaatst 23 februari Derde niveau @Thierryvane? Tof clubje hoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari 2 minuten geleden zei Fantasy: Derde niveau @Thierryvane? Tof clubje hoor! 2. Bundesliga, valt mee. Prognose 17e. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 24 februari Share Geplaatst 24 februari Echeverri gehuurd met optie tot koop voor 9 mil Kom ik erachter dat ik hem niet kan registreren omdat hij niet boven de 11.000 verdient manmanman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari Hier doe je het voor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari Even wat geld binnen harken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari Die keepers verkopen bij mij altijd wel goed Wel laatste dag van transfermarkt, moet maar even opvolger halen ergens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten