Rrrood Geplaatst 26 november 2023 Share Geplaatst 26 november 2023 Deze 4 komen gratis naar Feyenoord Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SLeePo Geplaatst 27 november 2023 Share Geplaatst 27 november 2023 Dit topper zal onze voorhoede komen versterken vanaf het volgend seizoen (hopelijk met Europees voetbal). Laat wel zien met welk project wij bezig zijn in Venlo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dvsermelo Geplaatst 27 november 2023 Share Geplaatst 27 november 2023 Leuk voor gratis! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 27 november 2023 Share Geplaatst 27 november 2023 Vastgelegd voor 14,5 miljoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 28 november 2023 Share Geplaatst 28 november 2023 Geertruida verkocht voor 77m en Paixao verhuurd als uitgaande transfer en dit zijn de binnengekomen transfers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mark Hughes Geplaatst 28 november 2023 Share Geplaatst 28 november 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mark Hughes Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 Best veel geld voor een reserve die bij mij sporadisch speelde xd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 Gehaald voor 10 miljoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 Soms kan je niet anders dan een speler te halen. Dit is zo'n moment. John Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 (bewerkt) Spoiler Het hoort niet, maar vind het wel een leuke speler. Aankopen krijgen trouwens een gameface, bij deze. 1 december 2023 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 Ondanks een negatief transferbudget van -25 miljoen toch een aantal overbodige spelers kunnen verkopen voor een leuk bedrag om deze aanwinsten te kunnen betalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 2 december 2023 Share Geplaatst 2 december 2023 (bewerkt) Mijn nieuwe 3de doelman voor 2,4 miljoen: En Maroni was gratis. 2 december 2023 bewerkt door glennix Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 2 december 2023 Share Geplaatst 2 december 2023 Weliswaar een mercenary maar dan is Newcastle natuurlijk ook een prima keuze. (half) Jaartje verhuren en hij zal wel een work permit krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 2 december 2023 Share Geplaatst 2 december 2023 Voorlopig laat ik het hierbij qua transfers, of er moet nog een basisspeler weg gekaapt worden. Eentje wil ik er wel uitlichten, want dat lijkt mij wel een hidden gem, David Martinez. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 2 december 2023 Share Geplaatst 2 december 2023 1 uur geleden zei Rrrood: Voorlopig laat ik het hierbij qua transfers, of er moet nog een basisspeler weg gekaapt worden. Eentje wil ik er wel uitlichten, want dat lijkt mij wel een hidden gem, David Martinez. Is dat niet dat ventje die in RL in de belangstelling staat van zowel Ajax als PSV? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 2 december 2023 Share Geplaatst 2 december 2023 20 uur geleden zei Urbeto: Soms kan je niet anders dan een speler te halen. Dit is zo'n moment. John Nieuwe goaltune ook direct? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 2 december 2023 Share Geplaatst 2 december 2023 1 uur geleden zei Monty: Is dat niet dat ventje die in RL in de belangstelling staat van zowel Ajax als PSV? geeeeeen idee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 2 december 2023 Share Geplaatst 2 december 2023 1 uur geleden zei Monty: Is dat niet dat ventje die in RL in de belangstelling staat van zowel Ajax als PSV? 3 minuten geleden zei Rrrood: geeeeeen idee Klopt inderdaad! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 2 december 2023 Share Geplaatst 2 december 2023 Het was mijn bedoeling enkel spelers uit de VK of Nederland te halen naar Tottenham, maar een buitenkansje als dit kan ik niet laten lopen... Aan de uitgaande kant staan er twee transfers tegenover waarmee dit mogelijk was Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dvsermelo Geplaatst 2 december 2023 Share Geplaatst 2 december 2023 Voor slechts 11 miljoen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 Dit gaat Mikky niet leuk vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 Nog 2 dan om het af te leren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 Ondanks een beperkt budget heb ik toch dit pareltje voor 7 miljoen kunnen vastleggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 Die zou ik ook wel willen als in mijn selectie @glennix 9 miljoen opgepikt bij Velez. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 Gratisss Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten