Mordurette Geplaatst 21 november 2023 Share Geplaatst 21 november 2023 12 minuten geleden zei dvsermelo: Ik mag bij Celta 3 spelers van buiten de EU. Ik heb er nu 3 en dat zijn basisspelers, maar ik kan Dominc Calvert-Lewin gratis vastleggen. Eerst voor een krankzinnig salaris (175k per week), maar nu in oktober voor een schijntje: ongeveer 30k per week. Hij zal, als hij komt, echt direct een sterspeler van het team worden. Een nadeel is dat ik 1 van de andere 3 basisspelers moet uitschrijven. Wat te doen? Waar neig je zelf naar? Welke posities zijn die andere 3 spelers? Is er belangstelling voor één van die spelers, dat maakt de keuze misschien al makkelijker? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
reibleetsak Geplaatst 21 november 2023 Share Geplaatst 21 november 2023 5 uur geleden zei Rrrood: Accepteren en vervolgens aanbieden voor 18m+ via transferroom en zo proberen een bied oorlog te krijgen. Inmiddels is de transfer beklonken(voor de eerder genoemnde17,5 miljoen), maar zal dit zeker voor de toekomst in gedachten houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
reibleetsak Geplaatst 21 november 2023 Share Geplaatst 21 november 2023 (bewerkt) 56 minuten geleden zei dvsermelo: Ik mag bij Celta 3 spelers van buiten de EU. Ik heb er nu 3 en dat zijn basisspelers, maar ik kan Dominc Calvert-Lewin gratis vastleggen. Eerst voor een krankzinnig salaris (175k per week), maar nu in oktober voor een schijntje: ongeveer 30k per week. Hij zal, als hij komt, echt direct een sterspeler van het team worden. Een nadeel is dat ik 1 van de andere 3 basisspelers moet uitschrijven. Wat te doen? Moeilijke keuze! Wie zijn de 3 andere basisspelers? Die context is denk ik wel nodig om een goed oordeel te vellen. Edit: Excuus voor de dubbelpost 21 november 2023 bewerkt door reibleetsak Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dvsermelo Geplaatst 21 november 2023 Share Geplaatst 21 november 2023 (bewerkt) 3 uur geleden zei Mordurette: Waar neig je zelf naar? Welke posities zijn die andere 3 spelers? Is er belangstelling voor één van die spelers, dat maakt de keuze misschien al makkelijker? Zie hieronder. 2 uur geleden zei reibleetsak: Moeilijke keuze! Wie zijn de 3 andere basisspelers? Die context is denk ik wel nodig om een goed oordeel te vellen. Edit: Excuus voor de dubbelpost - Valentin Barco (VL): niet inwisselbaar en nog maar kort bij ons. - Alan Velasco (AMRL): mogelijk inwisselbaar. Is al langer bij ons en is wel op te vangen. Maar er is nog geen interesse. - Marcos Leonardo (SP): liever niet inwisselbaar. Speelt al lang bij ons, maar is mijn huidige spits en topspeler. Ik speel wel met 2 spitsen en ze zouden een geniaal duo kunnen vormen. Velasco en Leonardo moeten echter nog ongeveer 75 dagen tot Spaanse naturalisatie. En die einddatum ligt in de winterse transferperiode. Dus dat zou qua timing mogelijk nog wel lekker uitkomen. Dus uitkomst: ik wacht nog even. Als ik hem hierdoor misloop, is dat maar zo. Maar mogelijk krijgen Leonardo en Velasco een Spaans paspoort. Wel bedankt voor jullie reactie @Mordurette en @reibleetsak! 21 november 2023 bewerkt door dvsermelo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dvsermelo Geplaatst 21 november 2023 Share Geplaatst 21 november 2023 Ah, kijk. De dag kwam al een stuk eerder! Daardoor hebben we Calvert-Lewin binnengehengeld. En hij startte direct lekker met 2 goals! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 22 november 2023 Share Geplaatst 22 november 2023 Dat maakt het inderdaad een stuk makkelijker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 november 2023 Share Geplaatst 22 november 2023 (bewerkt) Netjes @dvsermelo goed bezig, in het vervolg zou je altijd nog denk ik, 1/3 spelers kunnen uitlenen ipv verkopen? Niet dat je nu gedaan hebt natuurlijk, Valasco heeft ook Spaanse nationaliteit En mooi hoor DCL voor zo'n laag salaris! 22 november 2023 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dvsermelo Geplaatst 22 november 2023 Share Geplaatst 22 november 2023 9 minuten geleden zei Kyrill: Netjes @dvsermelo goed bezig, in het vervolg zou je altijd nog denk ik, 1/3 spelers kunnen uitlenen ipv verkopen? Niet dat je nu gedaan hebt natuurlijk, Valasco heeft ook Spaanse nationaliteit En mooi hoor DCL voor zo'n laag salaris! Tnx! Ja, het plan was anders om Velasco uit te schrijven en voor een half jaartje te verhuren. Maar was nu dus niet meer nodig inderdaad! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Messidona Geplaatst 2 december 2023 Share Geplaatst 2 december 2023 Twijfel hier... op zoek naar een nieuwe linksback die als aanvallend ingestelde vleugelverdediger (aanvallend) moet gaan spelen. Kom bij deze 2 heren uit. Ik geraak er maar niet uit welke van deze 2 ik zou moeten kiezen. Financiële deals zijn quasi gelijkaardig en vormen dus geen struikelpunt. Optie 1: Liam Boulanger Pro: Belg, Rode Duivel, constant, intelligente speler, kan aanvallend zijn streng redden Contra: temperantvolle mentaliteit, wordt als licht ontvlambaar geacht Optie 2: Fabio Lopes Pro: Jong, professioneel karakter, constant, intelligente speler Contra: Geen Belg, staat aanvallend iets minder ver, gevoelig voor aanpassingsproblemen (interessant om te weten is dat ik een andere Andorrees bij mijn beloftes heb lopen) Welke van deze twee zouden jullie kiezen? Ik neig meer naar Lopes want die heeft een betere mentaliteit, lijkt me minder problemen te zullen veroorzaken. Maar langs de andere kant missen we dan ook de kans om een zeer talentvolle Belg erbij te halen (niet dat het aantal Belgen in onze ploeg een probleem vormt)... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 2 december 2023 Share Geplaatst 2 december 2023 7 minuten geleden zei Messidona: Twijfel hier... op zoek naar een nieuwe linksback die als aanvallend ingestelde vleugelverdediger (aanvallend) moet gaan spelen. Kom bij deze 2 heren uit. Ik geraak er maar niet uit welke van deze 2 ik zou moeten kiezen. Financiële deals zijn quasi gelijkaardig en vormen dus geen struikelpunt. Optie 1: Liam Boulanger Pro: Belg, Rode Duivel, constant, intelligente speler, kan aanvallend zijn streng redden Contra: temperantvolle mentaliteit, wordt als licht ontvlambaar geacht Optie 2: Fabio Lopes Pro: Jong, professioneel karakter, constant, intelligente speler Contra: Geen Belg, staat aanvallend iets minder ver, gevoelig voor aanpassingsproblemen (interessant om te weten is dat ik een andere Andorrees bij mijn beloftes heb lopen) Welke van deze twee zouden jullie kiezen? Ik neig meer naar Lopes want die heeft een betere mentaliteit, lijkt me minder problemen te zullen veroorzaken. Maar langs de andere kant missen we dan ook de kans om een zeer talentvolle Belg erbij te halen (niet dat het aantal Belgen in onze ploeg een probleem vormt)... Ik zou altijd voor Boulanger gaan. Als je een aanvallende back zoekt is het wel lekker als er iets van techniek al inzit. Dat zit bij hem wel goed. Vervolgens even goed laten mentoren en dan moet het ook met z'n mindere eigenschappen nog wel goed komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 12 uur geleden zei Messidona: Twijfel hier... op zoek naar een nieuwe linksback die als aanvallend ingestelde vleugelverdediger (aanvallend) moet gaan spelen. Kom bij deze 2 heren uit. Ik geraak er maar niet uit welke van deze 2 ik zou moeten kiezen. Financiële deals zijn quasi gelijkaardig en vormen dus geen struikelpunt. Optie 1: Liam Boulanger Pro: Belg, Rode Duivel, constant, intelligente speler, kan aanvallend zijn streng redden Contra: temperantvolle mentaliteit, wordt als licht ontvlambaar geacht Optie 2: Fabio Lopes Pro: Jong, professioneel karakter, constant, intelligente speler Contra: Geen Belg, staat aanvallend iets minder ver, gevoelig voor aanpassingsproblemen (interessant om te weten is dat ik een andere Andorrees bij mijn beloftes heb lopen) Welke van deze twee zouden jullie kiezen? Ik neig meer naar Lopes want die heeft een betere mentaliteit, lijkt me minder problemen te zullen veroorzaken. Maar langs de andere kant missen we dan ook de kans om een zeer talentvolle Belg erbij te halen (niet dat het aantal Belgen in onze ploeg een probleem vormt)... Ik veronderstel dat je met Gent speelt? Ik zou altijd voor de Belg gaan. In mijn games geef ik altijd de voorkeur aan de speler met de nationaliteit van het land waar ik in speel. Vooral als er qua kwaliteit niet veel verschil in zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Messidona Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 Jep met Gent Boulanger dan maar, hopelijk kan ik zijn personaliteit nog wat bijkneden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 Ik weet niet of het nog uitmaakt, maar ik zou ook voor Boulanger gaan. Aanvallend toch beter en nog jonger. Ik weet niet wat voor selectiestatus hij zal krijgen en hoe je verdere selectie is, maar met een mentorgroep moet het nog wel te trainen zijn dat het temperamentvolle er af gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Messidona Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 6 uur geleden zei bas huijsmans: Ik weet niet of het nog uitmaakt, maar ik zou ook voor Boulanger gaan. Aanvallend toch beter en nog jonger. Ik weet niet wat voor selectiestatus hij zal krijgen en hoe je verdere selectie is, maar met een mentorgroep moet het nog wel te trainen zijn dat het temperamentvolle er af gaat. Hij komt voor de basisplaats, klagen over speeltijd zou hij normaal niet de kans voor krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 9 uur geleden zei Messidona: Jep met Gent Boulanger dan maar, hopelijk kan ik zijn personaliteit nog wat bijkneden. Boulanger. Aanval is de beste verdediging. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 19 uur geleden zei Messidona: Hij komt voor de basisplaats, klagen over speeltijd zou hij normaal niet de kans voor krijgen. Ik bedoel meer dat niet elke speler beïnvloed wordt door een mentorgroep en dat ligt volgens mij aan de leeftijd (dat is geen probleem natuurlijk) en de selectiestatus die hij heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Messidona Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 Ik kan melden dat na een half jaar mentoring door de juiste spelers rondom hem, zijn personaliteit veranderd is naar ambitieus. Boulanger was dus echt de juiste keuze, bedankt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 Komt voor de bakker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 Het is 16 augustus en ik heb Burkhardt vervangen met Gruda (die ik vorig seizoen al erg graag wilde hebben maar toen naast m greep). Nu zoek ik nog een tweede spits achter Weiper. Mijn bod op Mohamed-Ali Cho is geaccepteerd en ik verwacht wel dat hij m ook gaat accepteren maar ik twijfel een heel klein beetje. Flinke smak geld (wat overigens makkelijk goed komt door deelname aan de Champions League) maar kan wel overal in de aanval uit de voeten en heb hem al vaak zien uitgroeien tot echt een geweldige spits. Andere opties heb ik nog niet op het oog maar is natuurlijk wel dezelfde leeftijdscategorie als Weiper. Misschien dat ik alsnog een derde spits achter deze twee moet halen met een geweldige mentaliteit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 7 december 2023 Share Geplaatst 7 december 2023 Ik kan Jota gratis halen. Staat nu een IJslander linksbuiten - Ook prima. jota is wel een sterspeler, zeker voor mijn Rosenborg. Totaal loon dat ik betaal is 350K voor de gehele selectie. Jota zou 120K verdienen, doen? Ik heb 40 miljoen op de rekening dus er zit genoeg rek in. Deze meneer staat nu LVA en zou dan wissel worden. Lijkt mij prima? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 7 december 2023 Share Geplaatst 7 december 2023 1 minuut geleden zei ElPrincipito: Ik kan Jota gratis halen. Staat nu een IJslander linksbuiten - Ook prima. jota is wel een sterspeler, zeker voor mijn Rosenborg. Totaal loon dat ik betaal is 350K voor de gehele selectie. Jota zou 120K verdienen, doen? Ik heb 40 miljoen op de rekening dus er zit genoeg rek in. Deze meneer staat nu LVA en zou dan wissel worden. Lijkt mij prima? Poeh, wel een gokje hoor. 120 op 350k is wel heel gortig. Als je denkt dat hij je echt een mega boost gaat geven dan doen, anders lekker laten varen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 7 december 2023 Share Geplaatst 7 december 2023 Ik zou gaan voor de Ijslander. Ik weet uit mijn periode uit Kopenhagen dat deze man vaak voorbij kwam als versterking voor mijn team. Dat salaris kan wellicht nog van pas komen voor als het echt nodig is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 7 december 2023 Share Geplaatst 7 december 2023 Zou Jota (voorlopig) links laten liggen. Misschien zakt hij de komende periode nog met z'n salariseisen en kan je alsnog toeslaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 december 2023 Share Geplaatst 7 december 2023 7 uur geleden zei ElPrincipito: Ik kan Jota gratis halen. Staat nu een IJslander linksbuiten - Ook prima. jota is wel een sterspeler, zeker voor mijn Rosenborg. Totaal loon dat ik betaal is 350K voor de gehele selectie. Jota zou 120K verdienen, doen? Ik heb 40 miljoen op de rekening dus er zit genoeg rek in. Deze meneer staat nu LVA en zou dan wissel worden. Lijkt mij prima? Als het DIogo Jota is van Liverpool in het echt, zeg ik doen. Als het die nietszeggende Celtic Portugees is , die nu in de zandbak speelt, in het echt, dan zeg ik keihard nee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 10 december 2023 Share Geplaatst 10 december 2023 (bewerkt) Dit is natuurlijk een dikke go. Maar zal ik hem kopen als VMC of als VVR? 10 december 2023 bewerkt door Thomassje123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten