Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Vrouwenvoetbal

himan

Aanbevolen berichten

8 uur geleden zei neva:

Bizar. Beetje freaky doelpunten of niet? Zat niet te kijken namelijk  

Gefeliciteerd @delichris  

Dankje. Dankje. Het was eerst de polonaise lopen door de straat bij de 3-0. Daarna toen Engeland de 0-6 maakte was het rellen in de straat. Maar gelukkig kwam alles goed en was de polonaise weer door de straat. Uiteraard daarna nog door de stad gegaan met de auto en maar blijven claxoneren. Want je weet toch dat is stoer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laatste 10 minuten gekeken, wat een achtbaan zeg :cab: Mooi dat het internet de uitslag van NL matchfixing vind. Nee precies, 3 goals in 5 minuten, de Schotse keepster die in de laatste minuut haar armen niet gebruikt is dat niet :-D 

Overigens bizar dat die 2 teams bij elkaar in zaten voor eventuele OS.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei delichris:

Uiteraard daarna nog door de stad gegaan met de auto en maar blijven claxoneren. Want je weet toch dat is stoer.

Was jij dat dus. Stond in de keuken al te kijken waarom de lichten aanstonden in het stadion en zag daarna dat volksfeest wat losbrak op de straten en bij de fonteinen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Wolf_pd:

Was jij dat dus. Stond in de keuken al te kijken waarom de lichten aanstonden in het stadion en zag daarna dat volksfeest wat losbrak op de straten en bij de fonteinen.

Nee dat was ik niet. Ik heb geen fonteinen in mijn stad. Ik was wel op de webcam te zien van mijn woonplaats. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij werd door de dames aan tafel ook gewoon gezegd dat het slecht was, dus wat dat betreft geen verschil. Dit Nederlands Elftal heeft wel nog de macht om het er zelfs dan nog uit te slepen tegen dit soort tegenstanders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites