neva Geplaatst 5 december 2023 Share Geplaatst 5 december 2023 Bizar. Beetje freaky doelpunten of niet? Zat niet te kijken namelijk Gefeliciteerd @delichris Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 5 december 2023 Share Geplaatst 5 december 2023 Toch wel een heerlijk slot hoor Heerlijk flipperkast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 8 uur geleden zei neva: Bizar. Beetje freaky doelpunten of niet? Zat niet te kijken namelijk Gefeliciteerd @delichris Dankje. Dankje. Het was eerst de polonaise lopen door de straat bij de 3-0. Daarna toen Engeland de 0-6 maakte was het rellen in de straat. Maar gelukkig kwam alles goed en was de polonaise weer door de straat. Uiteraard daarna nog door de stad gegaan met de auto en maar blijven claxoneren. Want je weet toch dat is stoer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 Laatste 10 minuten gekeken, wat een achtbaan zeg Mooi dat het internet de uitslag van NL matchfixing vind. Nee precies, 3 goals in 5 minuten, de Schotse keepster die in de laatste minuut haar armen niet gebruikt is dat niet Overigens bizar dat die 2 teams bij elkaar in zaten voor eventuele OS. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 Voetbal komt thuis🥰 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wolf_pd Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 12 uur geleden zei delichris: Uiteraard daarna nog door de stad gegaan met de auto en maar blijven claxoneren. Want je weet toch dat is stoer. Was jij dat dus. Stond in de keuken al te kijken waarom de lichten aanstonden in het stadion en zag daarna dat volksfeest wat losbrak op de straten en bij de fonteinen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 7 december 2023 Share Geplaatst 7 december 2023 11 uur geleden zei Wolf_pd: Was jij dat dus. Stond in de keuken al te kijken waarom de lichten aanstonden in het stadion en zag daarna dat volksfeest wat losbrak op de straten en bij de fonteinen. Nee dat was ik niet. Ik heb geen fonteinen in mijn stad. Ik was wel op de webcam te zien van mijn woonplaats. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 31 januari Auteur Share Geplaatst 31 januari Ajax naar de kwartfinale Champions League, toch zeer onverwacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 31 mei Share Geplaatst 31 mei Niveautje weer hoor van de dames tegen Finland . Het is nog niet al te best. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 16 juli Auteur Share Geplaatst 16 juli Het was zes wedstrijden best wel slecht eigenlijk, maar goed ze hebben het EK gehaald, dus daar kunnen we volgend jaar weer naar kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 16 juli Share Geplaatst 16 juli Poh stukje tweede helft gezien. Leek nergens op. Die Spitse kan zowat niet meer lopen joh. Nee, niet mijn ding. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 16 juli Auteur Share Geplaatst 16 juli Volgens mij werd door de dames aan tafel ook gewoon gezegd dat het slecht was, dus wat dat betreft geen verschil. Dit Nederlands Elftal heeft wel nog de macht om het er zelfs dan nog uit te slepen tegen dit soort tegenstanders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 17 juli Share Geplaatst 17 juli 20 uur geleden zei Arezo: Poh stukje tweede helft gezien. Leek nergens op. Die Spitse kan zowat niet meer lopen joh. Nee, niet mijn ding. Ze kan wel goed huilen voor de camera Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten