Michaelinho* Geplaatst 7 augustus 2023 Share Geplaatst 7 augustus 2023 Wat een collectief sterk elftal dat Australië. Wederom een groot land (qua naam) naar huis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 7 augustus 2023 Auteur Share Geplaatst 7 augustus 2023 (bewerkt) 1 uur geleden zei Michaelinho*: Wat een collectief sterk elftal dat Australië. Wederom een groot land (qua naam) naar huis. Nou ja, dit is niet de allergrootste verrassing. Waren vooraf toch redelijk gelijkwaardig dacht ik. Laatste 4 WK's heeft Australië 3x de kwartfinale gehaald en één keer de laatste 16. Dus niet heel slecht. 7 augustus 2023 bewerkt door himan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 7 augustus 2023 Share Geplaatst 7 augustus 2023 10 minuten geleden zei himan: Nou ja, dit is niet de allergrootste verrassing. Waren vooraf toch redelijk gelijkwaardig dacht ik. Laatste 4 WK's heeft Australië 3x de kwartfinale gehaald en één keer de laatste 16. Dus niet heel slecht. Oh nee zeker niet. Bedoelde het ook niet te omschrijven als een verrassing. Maar dat Denemarken als grote naam (op papier) naar huis gaat, dat is ook een feit . Maar wel fan van Australië hoor. Leuk elftal! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 8 augustus 2023 Share Geplaatst 8 augustus 2023 Benieuwd naar de wedstrijd Frankrijk - Marokko. Stiekem hoop ik op Marokko. Zou wel een mooi sprookje zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 8 augustus 2023 Share Geplaatst 8 augustus 2023 39 minuten geleden zei delichris: Benieuwd naar de wedstrijd Frankrijk - Marokko. Stiekem hoop ik op Marokko. Zou wel een mooi sprookje zijn. Sowieso, vind Frankrijk ook een vervelend elftal. Zou wel ironisch zijn als de ex-bondscoach vam de mannen van Marokko nu verliest van de vrouwen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 8 augustus 2023 Share Geplaatst 8 augustus 2023 Zeer verdiende goal voor Colombia. Wat een vervelend team is Jamaica zeg zowel in gedrag, overtredingen als spelopvatting. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 8 augustus 2023 Share Geplaatst 8 augustus 2023 Frankrijk op alle vlakken een paar maten te groot voor Marokko. Atletisch, fysiek, tactisch en voetballend. Wel verwacht, toch jammer voor de wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 10 augustus 2023 Share Geplaatst 10 augustus 2023 Wie blijft op deze nacht? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 10 augustus 2023 Share Geplaatst 10 augustus 2023 Ik heb nachtdienst, maar weet nog niet of ik wil kijken. Misschien als ik me heeeeel erg verveel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 11 augustus 2023 Share Geplaatst 11 augustus 2023 2 uur geleden zei neva: Ik heb nachtdienst, maar weet nog niet of ik wil kijken. Misschien als ik me heeeeel erg verveel. Ik ook nachtdienst, kan mooi kijken op het werk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 11 augustus 2023 Share Geplaatst 11 augustus 2023 Spanje al twee keer behoorlijk gevaarlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 11 augustus 2023 Share Geplaatst 11 augustus 2023 Ach ja, kan nog alle kanten op. Ben er wel weer klaar mee eigenlijk Precies op dat moment sensatie. Knap gekeept. Alweer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 11 augustus 2023 Share Geplaatst 11 augustus 2023 Zo, Spanje voetbalt echt zoveel makkelijker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 11 augustus 2023 Share Geplaatst 11 augustus 2023 1-1! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 11 augustus 2023 Share Geplaatst 11 augustus 2023 Leuke wedstrijd wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 11 augustus 2023 Share Geplaatst 11 augustus 2023 Ja, bizarre hoofdrol voor vd Gragt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 11 augustus 2023 Share Geplaatst 11 augustus 2023 Wow Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 11 augustus 2023 Share Geplaatst 11 augustus 2023 (bewerkt) Die Beerensteyn helpt even eigen handig die wedstrijd om zeep. Die vrouw heeft echt 5 miljoen kansen voor een goal nodig. Nooit meer opstellen. Ook weer als vanouds dramatisch verdedigd voor Nouwen trouwens. Lekker achteruit blijven wandelen.. grijp dan in man. 11 augustus 2023 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 11 augustus 2023 Share Geplaatst 11 augustus 2023 (bewerkt) Die van Beerensteyn moet hangen. Andere kant valt ie er wel in. Dat maakt het verschil tussen wel of geen WK winnen 11 augustus 2023 bewerkt door Thomassje123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 11 augustus 2023 Share Geplaatst 11 augustus 2023 Beerensteyn is sowieso meer een hardloopster dan een voetballer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 11 augustus 2023 Share Geplaatst 11 augustus 2023 Staat die Beerensteyn even voor lul na dat interview van gisteren over de Amerikanen. Vannacht speelde ze weer de vrouwelijke Brobbey. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 11 augustus 2023 Share Geplaatst 11 augustus 2023 En nu weer als de sodemieter die keuken in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 11 augustus 2023 Share Geplaatst 11 augustus 2023 Oh, moesten ze snachts spelen? Nja, heb heerlijk geslapen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 11 augustus 2023 Share Geplaatst 11 augustus 2023 (bewerkt) 53 minuten geleden zei Thierryvane: Staat die Beerensteyn even voor lul na dat interview van gisteren over de Amerikanen. Vannacht speelde ze weer de vrouwelijke Brobbey. Met name dit was in combinatie met haar spel heel pijnlijk. Wel complimenten voor Jonker trouwens. Die heeft er in alle opzichten een elftal van gemaak en tactisch ook iedere keer goede keuzes gemaakt. De uitvoering van de dames kan hij verder ook niet al teveel aan doen. 11 augustus 2023 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 11 augustus 2023 Share Geplaatst 11 augustus 2023 2 minuten geleden zei Chiemel: Oh, moesten ze snachts spelen? Nja, heb heerlijk geslapen. Das het het hele WK al he?! Dat krijg je als het WK aan de andere kant van de wereld plaats vindt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten