himan Geplaatst 18 juli 2023 Share Geplaatst 18 juli 2023 (bewerkt) Eigenlijk is het gênant dat hier nog geen topic over is, gezien het donderdag al begint. Wel aan de andere kant van de wereld natuurlijk. We beginnen met: Nieuw-Zeeland - Noorwegen om 9:00 Australië - Ierland om 12:00. Beide gastlanden mogen starten tegen interessante tegenstanders. Ierland wordt gemanaged door Vera Pauw. Nederland speelt tegen de VS, Portugal en Vietnam. De eerste twee zullen lastig zijn, waarbij de VS een van de favorieten is voor de titel. Nederland is dat niet meer en is wat weggezakt. Ook bij de vrouwen gaan de Portugezen wat tot last zorgen. Vietnam wordt algemeen beschouwd als het slechtste land op dit WK. Andere grote favorieten met de VS zijn denk ik Engeland, Spanje, Duitsland en Japan. 18 juli 2023 bewerkt door himan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 19 juli 2023 Share Geplaatst 19 juli 2023 Ik ga wel zo veel mogelijk proberen te kijken. Balen dat Nederland om 03:00 tegen de VS speelt. Want daar ga ik natuurlijk niet voor opstaan . Verder wel zin in. Beleef altijd wel plezier aan dit soort toernooien, ook als het de vrouwen betreft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 19 juli 2023 Share Geplaatst 19 juli 2023 Nu al zin in de keepers van Zambia, Haïtï, Filipijnen & Co. Gaat weer ge-nie-ten worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 19 juli 2023 Share Geplaatst 19 juli 2023 Ben benieuwd of ze effectief 5-3-2 gaan spelen en daarmee kunnen verrassen. En hopelijk krijgt Wieke Kaptein minuten; 17jaar pas. Het EK u19 is trouwens ook bezig voor dames op dit moment. Gisteren hebben ze Wieke Kaptein daar in elk geval niet gemist bij de makkelijke overwinning tegen België. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 19 juli 2023 Share Geplaatst 19 juli 2023 3 uur geleden zei Michaelinho*: Verder wel zin in. Beleef altijd wel plezier aan dit soort toernooien, ook als het de vrouwen betreft. Aan het WK in 2019 toch wel een paar mooie herinneringen inderdaad. Zat op Gran Canaria en ongeveer alle duels in een Nederlandse Pub bekeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 20 juli 2023 Share Geplaatst 20 juli 2023 Vanochtend de openingspot bekeken. Noorwegen was niet best. Nieuw-Zeeland de terechte winnaar in mijn ogen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 20 juli 2023 Share Geplaatst 20 juli 2023 Zondagochtend de eerste wedstrijd van Oranje. Ik ben zeer benieuwd waar ze staan ten opzichte van Portugal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 20 juli 2023 Share Geplaatst 20 juli 2023 Ook wel apart dat de NOS niet alle wedstrijden uitzendt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 20 juli 2023 Share Geplaatst 20 juli 2023 7 minuten geleden zei Michaelinho*: Ook wel apart dat de NOS niet alle wedstrijden uitzendt Welke wedstrijden worden niet uitgezonden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 20 juli 2023 Share Geplaatst 20 juli 2023 Vanmiddag werd Australië - Ierland niet live uitgezonden op tv. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 20 juli 2023 Auteur Share Geplaatst 20 juli 2023 Zelfs niet online. Zeker zo 's ochtends wat is er anders uit te zenden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 20 juli 2023 Share Geplaatst 20 juli 2023 25 minuten geleden zei himan: Zelfs niet online. Zeker zo 's ochtends wat is er anders uit te zenden? Nope. ARD zond het wel uit geloof ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 21 juli 2023 Share Geplaatst 21 juli 2023 Spanje - Costa Rica wel op de NOS. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 21 juli 2023 Share Geplaatst 21 juli 2023 En we zijn begonnen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 21 juli 2023 Share Geplaatst 21 juli 2023 Zou je denken dat het een mogelijke rode kaart is. Mozes criminelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 21 juli 2023 Share Geplaatst 21 juli 2023 Puur op de bal. Doorgaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 21 juli 2023 Share Geplaatst 21 juli 2023 Deze sport Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 21 juli 2023 Share Geplaatst 21 juli 2023 Die penalty voor Noorwegen vanmorgen was ook behoorlijk discutabel trouwens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 21 juli 2023 Share Geplaatst 21 juli 2023 (bewerkt) 18 minuten geleden zei Michaelinho*: Die penalty voor Noorwegen vanmorgen was ook behoorlijk discutabel trouwens De gemiste pingel voor Spanje was ook niet best. Of bedoel je die, want Noorwegen speelde gisteren. 21 juli 2023 bewerkt door ElMarcos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 21 juli 2023 Auteur Share Geplaatst 21 juli 2023 Ik denk geel. Ik ben wel een beetje bang voor Engeland-Haïti morgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 21 juli 2023 Share Geplaatst 21 juli 2023 2 uur geleden zei ElMarcos: De gemiste pingel voor Spanje was ook niet best. Of bedoel je die, want Noorwegen speelde gisteren. Oh kak.. ik bedoelde Zwitserland. Die speelden tegen de Filipijnen vanmorgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 22 juli 2023 Share Geplaatst 22 juli 2023 Op het EK dames u19 heeft Nederland gisteren verrassend verloren tegen Oostenrijk. Nu wordt het nog lastig om de volgende ronde te bereiken. Was zelf aanwezig bij Spanje - Frankrijk. Toch wel bijzonder om te zien hoe ook deze teams spelen zoals je verwacht van Spanje (tiki taka op balbezit) en Frankrijk (sterke atleten, dynamisch middenveld, meer reactie). Die cultuur zit blijkbaar overal ingebakken. Eerder deze week bij België - Nederland ook al trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 22 juli 2023 Auteur Share Geplaatst 22 juli 2023 Op 21-7-2023 om 11:00 zei himan: Ik denk geel. Ik ben wel een beetje bang voor Engeland-Haïti morgen. Dat was allemaal wat minder erg dan gedacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 23 juli 2023 Share Geplaatst 23 juli 2023 (bewerkt) De traditionele toplanden vallen sowieso allemaal nog erg tegen. Noorwegen heel matig, Denemarken moeizaam, USA viel niet mee, Engeland gisteren ook niet en de Zweden staan nu zelfs verdiend achter tegen Zuid-Afrika. EDIT; Deze goal ook weer 23 juli 2023 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 23 juli 2023 Share Geplaatst 23 juli 2023 Nederland speelt een 3-5-2 systeem met maar twee echte verdedigers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten