Djurovski Geplaatst 20 november Auteur Share Geplaatst 20 november Het was een nacht die je normaal alleen in films ziet. Uiteindelijk toch besloten om Yara te bellen , niet in het huis waar ik zat van de club maar in het hotel bij het vliegveld. Het was een soort van goodbye night hoewel je nooit weet hoe het leven verder gaat. Uiteindelijk was er nog stress om op tijd op het vliegveld te komen maar het lukte maar net. De hotelkamer niet erg netjes achter gelaten maar goed dan heeft het personeel ook wat te doen zullen wij maar zeggen. Goed aangekomen op het vliegveld liep alles gelukkig vlekkeloos en na een niet al te lange vlucht lande ik op Johan Adolf Pengel international airport. 45 kilometer ten zuiden van de hoofdstad Paramaribo. Jawel ik zit in het buurland van Guyana. Suriname is dus de volgende bestemming. Met 1840 actieve militairen hebben ze er 240 meer dan Guyana. Suriname geklemd tussen Guyana en Frans Guyana en in het zuiden grenst het aan Brazilië. Van de 600000 inwoners wonen meer dan de helft in Paramaribo de hoofdstad en de aangrenzende steden en dorpen. De meeste overige bewoners leven in de kustvlakte en in het 80% van het land bestrijkende deel Sipaliwini maar enkele tienduizenden mensen wonen. Van 1667 tot 1954 was Suriname een kolonie van Nederland. Hierna werd het een autonoom land binnen het Koningkrijk der Nederlanden. Op 25 november 1975 werd het volledig onafhankelijk en trok een kwart van de Inwoners naar Nederland. Door de vroegere slavenhandel en de contract arbeiders vooral uit Azië is de bevolking zeer divers. Er wordt betaald met de Surinaamse Dollar. Het land is rijk aan bodemmetalen en is mijnbouw en landbouw de voornaamste vorm van inkomen. Vooral Goud en Bauxiet. Wat vooral wennen gaat worden is dat in Suriname net als in Guyana links word gereden. Mijn eventuele nieuwe club ligt ook in Paramaribo. Ik mocht op gesprek komen bij de PVV ( Politie votebal vereniging ) Dus niet de voetbal vereniging van de heer Wilders. Vorig seizoen was de ploeg knap 3e geworden maar de coach ging met pensioen. Een club waar wel wat mogelijk zou moeten zijn dus. Nu afwachten of ik de baan ook daadwerkelijk krijg. Een paar dagen was dan daar het telefoontje waar ik op zat te wachten Aangenomen. En van de club krijg ik de beschikking over een huisje in een rustige wijk in Paramaribo , niet al te ver van het stadion af. Hoewel stadion het is wederom niet erg groot waar wij onze wedstrijden gaan spelen. 1000 mensen kunnen er naar binnen maar goed het huisje is wel op orde in ieder geval Aangekomen in het stadion is de assistent de ploeg aan het trainen. Het niveau ligt zeker wat hoger dan in Guyana maar willen wij hier echt prijzen gaan pakken pakken dan zal er wel wat versterkingen bij moeten komen. Toch heeft het stadion wel een bepaalde charme al heeft dat meer te maken met het gebouw naast het veld Het gras is iig groen dat is al heel wat. Robinhood en Inter Moengotapoe zijn de gedoodverfde favoritieten voor de titel komend jaar. Leo Victor mag je ook nooit uitsluiten. Tahiltie en Transvaal zijn gepromoveerd. En de PVV BE is niet de Belgische variant van de PVV van Wilders. Maar schijnbaar de beloften van ons. Maar zo als je wel vaker met dit soort databases , Ik kan helemaal niets regelen bij PVV BE en mijn beloften is weer een heel ander team. Met andere woorden PVV BE is team opzich waar ik met de PVV geen enkele invloed op heb. Nou ik heb weer zin in om na de zomer hier aan de slag te gaan @delichris Dank je , Suriname is het geworden @Marius En de volgende bestemming is Suriname geworden @Satioz @Nom de Guerre ( nog bedankt voor het plaatje ) @DemoN thnx @Gert @MNie @DemoN @19CH98 @Tim Windt @Tim' @Titan @Vis @ElMarcos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 21 november Share Geplaatst 21 november Hahaha jij komt bij de PVV. Heet de voorzitter toevallig Geert? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 21 november Share Geplaatst 21 november *insert politiek grapje* Succes bij de nieuwe club! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 21 november Share Geplaatst 21 november Geniaal Bijzonder hek wel voor de tribune. Lekker kut voor het zicht, maar je klimt er wel zo overheen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 21 november Auteur Share Geplaatst 21 november De inkt op het contract was nog nat of ik zat al weer in het vliegtuig. Airmailes gaan heerlijk de afgelopen jaren want het was alweer tijd voor de African Cup of Nations. Als titelhouder werd er veel van ons verwacht. Kunnen wij de favorieten rol waar maken of is het sprookje al snel voorbij? De volgende 23 man moeten het gaan doen Voor een aantal namen kan het zomaar eens het laatste grote toernooi gaan worden want de spelers worden langzaam een dagje ouder maar voorlopig zijn ze beter dan de aankomende talenten en mogen ze hopelijk nog iig dit toernooi shinen. Voordat het toernooi begon speelden wij nog een oefenwedstrijd tegen Syrië. Geen al te beste wedstrijd van onze kant. En stonden zelfs met 0-2 achter op een gegeven moment. Gelukkig herstellen wij het nog redelijk en spelen uiteindelijk gelijk. Het was wel het debuut van Femi Seriki. Wij starten het toernooi met een wedstrijd tegen Burkino Faso een niet te onderschatten tegenstander maar als wij onze titel willen verdedigen wel een tegenstander die wij moeten verslaan natuurlijk. Wij spelen dan ook een prima wedstrijd en weten vrij eenvoudig met 3-1 te winnen. Een goede start is het halve werk zeggen ze wel eens. Het was tevens het debuut van Ajayi. De toekomstige ster van Nigeria? Tegen Algerije weinig verrassingen. Wel een land die het ons lastig kan gaan maken. Maar wederom wisten wij vrij eenvoudig te winnen. Ondanks een rode kaart van Seriki in de 43e minuut bij een 0-2 voorsprong ( oliedom dus ) weten wij met 0-3 te winnen. Ploeg speelde zeer proffesioneel en na deze twee overwinningen zijn wij al geplaatst voor de volgende ronde. Tot slot stond er nog een wedstrijd tegen Kenia op het programma. Op papier de zwakste tegenstander. En dat bleek ook echt zo te zijn. Wij wisten met maar liefst 7-1 te winnen. En de gehele ploeg speelde een zeer sterke wedstrijd. Uitblinker was Osimhem die drie keer wist te scoren. De groepsfase is overleefd Gambia wint verrassend poule A voor de Ivoorkust en Tunesië. Beide andere ploegen bekeren wel verder. Senegal wint poule B voor Zuid Afrika en Angola. Ook in poule C een verrassing waar Guinee voor Egypte eindigt. Ook Kaapverdië mag verder in het toernooi. Kameroen wint poule D waar Zambia verrassend 2e word. Wij winnen alle drie de wedstrijden en gaan samen met Burkino Faso door. Ghana en Marokko zijn de laatste twee ploegen die zich plaatsen voor de volgende ronde In de volgende ronde treffen wij Zambia. Op papier een haalbare kaart @delichris Ik had maar 1 antwoord bij de sollicitatie procedure " Ik ben beleid" @Marius Moet kunnen toch? Ga proberen hier af en toe een leuk verhaaltje aan vast te maken @Gert Wij zijn niet allemaal AJAX hooligans he die meteen over hekken willen klimmen! @DemoN @Satioz @Nom de Guerre Thnx @Gert @MNie @DemoN @19CH98 @Tim Windt @Tim' @Titan @Vis @ElMarcos @timpy00 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 22 november Share Geplaatst 22 november Lekkere wedstrijden gespeeld. En dit was een makkie in de poulefase. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 22 november Share Geplaatst 22 november Dat toernooi wordt een prooi voor de Super Eagles! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 22 november Share Geplaatst 22 november Eenvoudig door weten te stoten. Ook de volgende tegenstander lijkt te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 22 november Auteur Share Geplaatst 22 november Na een goede poulefase was Zambia dus de volgende tegenstander. Op papier een te pakken tegenstander maar goed papier is geduldig zeggen ze natuurlijk niet voor niets. De volgende 22 spelers gaan het veld op Zambia mocht de bal van ons hebben deze wedstrijd. Want ze deden er uiteindelijk helemaal niets mee. Want qua kansen had maar 1 ploeg het overwicht en dat betaalde uiteindelijk goed uit. In de 24e minuut wordt Chukwueze goed weg gestoken door Onyeka. Met een mooie kapactie speelt Chukwueze zijn man uit en schiet de bal in de lange hoek knap binnen. In de 31e minuut stoomt Ezeh goed op aan de linkerflank en ziet rond de zestien meter lijn Mendel-Idowu vrij staan. Zijn pass was op maat en Mendel-Idowu schiet de bal goed binnen. 2-0 met rust en Zambia is niet in de buurt van het doel van ons geweest dus weinig aan het handje. Twintig minuten voor tijd mag ook Okeke zich op het scorebord zetten met een goede kopbal. Een aantal verrassende uitslagen toch wel in de tweede ronde. Egypte al vroeg eruit maar goed tegen de Ivoorkust kan dat gebeuren. Senegal gaat er wel verrassend uit tegen Kaapverdië. En ook Ghana gaat er verrassend uit tegen Burkino Faso. Twee andere grootmachten speelden tegen elkaar en Marokko verslaat dus Zuid-Afrika In de kwartfinale was Tunesië de volgende tegenstander. 1 van de betere ploegen op het continent. Het werd voor de neutrale supporter geen mooie wedstrijd. Beide ploegen gaven weinig weg. En leken niet in staat om hun eigen spel te kunnen spelen. In de 33e minuut pakken wij wel de leiding door Osimhen die de bal goed binnenkopt op aangeven van Chukwueze. Die helaas even later geblesseerd van het veld moest. Zijn invaller zorgt wel voor de beslissende 0-2 in de 55e minuut na een goede steekpass van Mendel-Idowu. Hierdoor plaatsen wij ons voor de halve finale Mali is dus de tegenstander in de halve finale. Die ploeg staat 1 plaatje boven Tunesië en hebben een aantal leuke voetballers in de selectie. Een niet te onderschatten tegenstander dus. En de schrik zat er meteen even in toen Mali in de tweede minuut op voorsprong kwam via Toure. En Mali liet zien dat ze niet voor niets in de halve finale stonden want ze speelden een prima pot en maakte het ons meer dan lastig. In de 28e minuut kwamen wij dan toch langszij via Seriki die via een korte corner van Lookman de bal knap binnen schoot. Diep in de blessuretijd van de eerste helft leken wij op voorsprong te komen via Osimhen maar helaas stond hij nipt buitenspel. In de 52e minuut pakken wij dan toch de voorsprong. Mendel-Idowu schiet een vrije bal van 23 meter heerlijk over het muurtje en buiten bereik van de doelman. En die vrije bal bleek ook de winnende treffer te zijn en daardoor plaatsen wij ons voor de finale In de finale treffen wij Ivoorkust die al hebben laten zien dat ze grote ploegen kunnen uitschakelen. En met plek 18 op de wereldranglijst doen ze het ook keurig. Twee jaar terug was dit ook de finale en toen wisten wij deze te winnen. Lukt ons het dit jaar weer of weet de Ivoorkust revange te nemen? @delichris De poulefase was niet heel spannend nee @Nom de Guerre Laten wij het hopen nog 1 wedstrijd moet er dan gewonnen worden @Marius Zambia was idd nog vrij eenvoudig te verslaan maar de wedstrijden erop werden wel steeds lastigerer. @DemoN @Satioz @ElMarcos thnx @Gert @MNie @DemoN @19CH98 @Tim Windt @Tim' @Titan @Vis @ElMarcos @timpy00 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 23 november Share Geplaatst 23 november Mooie uitslagen neergezet en nu die finale ook winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 23 november Share Geplaatst 23 november Zonder al te veel moeilijkheden de finale gehaald. Ivoorkust is wellicht één van de sterkst mogelijke tegenstanders, en dat zorgt ervoor dat de finale gewoon een hele mooie affiche is! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 23 november Share Geplaatst 23 november Zo lekker man. Succes met de finale Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 23 november Auteur Share Geplaatst 23 november Opnieuw staan wij in de finale en opnieuw is Ivoorkust de tegenstander. Twee jaar later lijkt er dus niet gek veel veranderd te zijn in het Afrikaanse voetbal. Waar wij sterk starten werd het steeds wat lastiger en dus ben ik zeker nog niet gerust op een goede afloop. Hoe kwamen wij ook al weer in de finale? Een vrij eenvoudige poulefase met als uitschieter natuurlijk de 7-1 tegen Kenia. Tegen Zambia ging het nog eenvoudig maar Tunesië en zeker Mali gaven wel de nodige tegenstand. En hoe is Ivoorkust in de finale beland? Die verloren verrassend de eerste wedstrijd van Gambia. Wonnen wel van Guinee-Bissau maar speelden gelijk tegen Tunesië. Een poulefase met de nodige hobbels dus. Wister hierna wel direct Egypte er uit te kegelen want dan weer zeer knap is. Tegen Angola hadden ze verlengingen nodig en in de halve finale wisten te af te rekenen met Burkino Faso. Zo op papier lijken wij dan de favoriet te zijn of hebben ze zich gespaard voor die ene wedstrijd? En hoe bereid je jezelf als coach voor op zo'n wedstrijd? Lekker rondstruinen op de lokale kruidenmarkt. Wat moet je anders? Ik wist hier een aardig voorraadje in te slaan om weer mee te nemen naar Suriname straks. Hoewel er in Paramaribo ook genoeg van dit soort markten zijn natuurlijk maar een beetje stoeien met het eten kan geen kwaad. En het gaf mij even de broodnodige afleiding van wat er later op de dag gepland stond. De finale van de Afrika Cup en dat is toch elke keer weer een spektakel. Het Labe Community Arena zat tot de nok vol voor de finale. En de spelers waren er helemaal klaar voor. En het kon niet slechter voor ons beginnen wat al in de 3e minuut moest Mendel-Idowu er geblesseerd af. Ndidi was zijn vervanger en hij zet ons in de 27e minuut op voorsprong met een hard schot wat via de binnenkant van de paal erin gaat. Op slag van rust gaat Bassey in de fout om onder de bal door te gaan en zorgt Konate voor de gelijkmaker. Datro Fofana krijgt dan in de 61e minuut kortsluiting en schopt Ndidi op de middenlijn van achter neer. Rood en dus moeten wij nu gaan doordrukken maar daardoor geven wij ook ruimte weg waar Konate drie minuten al van profiteerd en de 2-1 voor Ivoorkust maakt. En die stand blijft heel lang op het bord staan. Maar dan is daar in de blessuretijd niemand minder dan Osimhen en met een schot uit de draai zet hij de bordjes weer in evenwicht. In de verlenging zet ik Sadiq naast Osimhen in de spits want met een man meer moeten wij niet gaan wachten op strafschoppen en dat pakt goed uit want op slag van het einde van de 1e helft van de verlengingen knikt Sadiq de bal door en weet Osimhen de bal nog net met de punt van zijn teen te raken en zet daarmee de doelman op het verkeerde been. Het werd een waar voetbal gevecht maar wij hebben de Afrika Cup wederom gewonnen Lawal hoopt dat ik nog lang blijf als bondscoach en voorlopig zie ik ook geen reden om weg te gaan. Osimhen wordt uitgeroepen tot beste speler van het toernooi. Tja als de zo de finale weet te beslissen dan snap ik dat wel. En weet ook nog de Golden Boot mee naar huis te nemen. Atubolu krijgt de prijs van beste keeper. @delichris Het werd erg spannend maar hebben het gered @Marius Het werd een hele mooie finale waar de ontlading groot was bij de 2-2. @Gert Dank je , Het succes wensen heeft geholpen @Satioz @Nom de Guerre @DemoN Thnx @19CH98 @Tim Windt @Tim' @Titan @Vis @ElMarcos @timpy00 @MNie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 23 november Share Geplaatst 23 november In blessuretijd verlengingen afdwingen en dan nog eens winnen ook. Wat een prachtige manier om te winnen inderdaad! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 24 november Share Geplaatst 24 november Het was spannend, maar je pakt die titel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 27 november Auteur Share Geplaatst 27 november Na een wederom succesvolle Afrika Cup was het nu tijd om ons te gaan richten op de PVV. Er was een redelijk tranferbudget beschikbaar ( in vergelijking met Guyana ) en een prima salaris budget. Het transferbudget ging bijna op aan 1 speler. En dat was voor de doelman van New Amsterdam. Philip Umar komt voor 33k over naar ons en is direct 1e keus op het doel. Spoiler Ook Seyi Babajide volgt ons naar de PVV. Speelde met een amateur contract en gaat nu 1,1k per maand bij ons verdienen. Concurrentie krijgt hij wel want de 18 jarige Willy Mahop uit Kameroen is een geduchte concurrent voor de linksback positie. Hij was transfervrij een goede versterking voor ons Spoiler Spoiler Ook haalden wij wat spelers uit eigen land. Shaquile Misidjan is een 26 jarige centrale verdediger en was transfervrij. Voor ons een welkome versterking Spoiler Datzelfde geldt voor Daishawn Chigharoe. In twee seizoenen kwam hij bij Robinhood maar tot 9 doelpunten. En werd zijn contract niet verlengd. Wij nemen hem dus gratis over en zie in hem onze nummer 1 in de spits Spoiler Uiteindelijk kwamen er aardig wat nieuwe spelers. Behalve de boven genoemde spelers kwamen er nog aardig wat andere spelers waar we vooral van Bala nog veel verwachten. Hoe is de selectie nu dan? In het doel is er wel concurrentie bijgekomen voor Umar. En de aanwinsten achterin laten zien waarom wij ze gehaald hebben. Met Rojas hebben we hopelijke onze 1e keus voor VMC weten binnen te halen. Isah ook een Nigeriaan kan daar overigens ook prima spelen. Met Elschot hebben wij echt een heerlijke rechtsbuiten en met Bala dan van links en Chigharoe in de punt moeten we toch wel kunnen scoren? Hoe ging de voorbereiding? Tja daar kunnen we denken niet veel over zeggen. Zeker omdat de meeste aanwinsten her en der kwamen aanhuppelen. In ieder geval verloren we geen enkele wedstrijd dus dat kunnen we zeer positief noemen. In de beker nemen wij het op tegen een ploeg waar we in de voorbereiding niet van wisten te winnen. Maar goed dat was pas mijn eerste wedstrijd bij de PVV. @Marius Het was een heerlijke finale en blij dat we hem wisten te winnen @delichris En daar gaat het om @Satioz thnx @19CH98 @Tim Windt @Tim' @Titan @Vis @ElMarcos @timpy00 @MNie @Nom de Guerre @DemoN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 28 november Share Geplaatst 28 november Flink versterkt. Ik ben heel beniieuwd hoe je het gaat doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 28 november Share Geplaatst 28 november Je hebt in ieder geval niet stilgezeten op de transfermarkt en de selectie snel naar je hand gezet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 28 november Share Geplaatst 28 november Flink veel leiders in je team Nigeria wel een heerlijke finale pot mee gespeeld zo te zien. Mooie attractieve pot met een Psv achtige ontsnapping. Congrats Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 28 november Auteur Share Geplaatst 28 november Het leuke van het spelen met aangepaste databases is dat je soms in de vreemdste landen terecht komt of in dit geval tegen de vreemdste landen mag/kunt spelen. In september en oktober lagen er opties voor wat oefeninterlands met Nigeria. Lang leve het niet hebben van de Nations League in Afrika. Ik was aan het kijken welke landen vrij waren en of er wat leuke tegenstanders bij zaten. En ineens kwam ik landen tegen die volgens mij niet bij de FIFA zijn aangesloten. Foutje in de Db? Zou heel goed kunnen maar maakt het wel leuk om eens gek te doen. En daardoor stond deze selectie klaar voor twee wedstrijden in september. David Ozoh is een nieuwe naam in de selectie. De geboren Engelsman heeft besloten om voor ons uit te komen en is een welkome aanvulling voor ons middenveld. Want spelers als Ndidi , Onyeka worden er ook niet jonger op. Spoiler En jullie lezen het goed we spelen uit tegen zowel Isle of Man en Vatican City. Heeft 1 van beide landen iets aan zulke wedstrijden? Waarschijnlijk niet maar goed ik vond het wel humor en spelplezier is toch het belangrijkste in een save niet waar. We beginnen dus met een uitwedstrijd tegen Isle of Man en de volgende spelers mogen verschijnen aan de aftrap. Ozoh mag meteen starten en maakt dus zijn debuut. In The Bowl zaten ruim 3000 toeschouwers te kijken hoe wij het opnamen tegen Ellan Vannin. Er is ook nog een tweede Isle of Man team maar die selecteren elke speler die op het eiland spelen , en daar maakt nationaliteit niet uit. Ellan Vannin roept ook spelers op van buiten het eiland zolang ze er maar geboren zijn. En dus geen spelers met een andere nationaliteit. En doet mee met de ConIFA. Goed dan de wedstrijd wat natuurlijk nooit een wedstrijd werd. Schoten Isle of Man 0 , Schoten op doel 0 Xg- Schoten Nigeria 63 , op doel 30 Xg 10,19! Uitslag 0-0 Hahahah nee grapje we wonnen zeer ruim met 17-0. Osimhen en Chukwuezed scoorder er beide 4. En Ozoh scoorde op zijn debuut en ook Ajayi scoorde zijn eerste treffer voor ons Wat een naam voor spits bij Vatican City. En ook hier werd een slachting al stopte de score ditmaal bij de 13 treffers en wist Vatican City zowaar 1x op ons doel te schieten. Die Atubolu met een oscarwaardige zweefduik wist te redden. Grote man was Osimhen die zes treffers wist te maken We zijn nog maar net Afrikaans kampioen maar de loting voor de kwalificatie van de volgende staat al weer op programma. En daar moeten wij ons normaal gesproken gewoon simpel voor weten te plaatsen. De DR Congo kan het ons nog lastig maken maar Gabon en de Centraal Afrikaanse Republiek zal geen problemen mogen opleveren normaal gesproken. In oktober namen wij in het eingen huis op tegen Luxemburg. Een iets serieuzere tegenstander en mochten twee spelers zich voor het eerst melden bij de selectie namelijk Abdulrasheel Idris en Oluwaseun Ekong. We moeten namelijk ook langzaam gaan kijken om wat te gaan verjongen daar de sterkhouders steeds een dagje ouder worden. Idris is een lichtvoetige rechtsbuiten die in geval van nood ook in de spits kan spelen. Nog altijd maar 22 maar om echt door te ontwikkelen zal hij waarschijnlijk een stap naar het buitenland moeten gaan maken. Toch is het een intressante speler om er bij te hebben. Spoiler Ekong is een vrij sterke spits die momenteel uitkomt voor de Shamrock Rovers in Ierland. Heeft een heerlijk neusje voor de goal maar is wel vrij lui. De Nigeriaanse Inzaghi? Wel een speler om in de gaten te blijven houden iig. Spoiler Idris raakte helaas in de warming geblesseerd en kon zo niet plaats nemen op de bank. Verder de bekende namen in de basis en onze fans zaten klaar voor hopelijk wederom veel vermaak. Het werd echter vooral (leed)vermaak voor onze fans want ondanks dat wij 76% balbezit hadden en veel meer schoten stond het na 90 minuten 1-1. Mendel-Idowu had ons in de 30e minuut op 1-0 gezet na een mooie voorzet van Chukwueze maar in de 57e minuut was daar uit het niets de 1-1 via Afonso. Een complete blamage bleef ons echter bespaard want diep in blessuretijd zorgde Onyedika voor de 2-1. Maar hier hadden wij echt veel ruimer moeten winnen. Ekong mocht wel zijn debuut maken Ook is de loting geweest voor de kwalificatie van het WK van 2034. Als eerste tegenstander treffen wij Comoros. Dat mag natuurlijk geen enkel probleem zijn @delichris Zal zonde zijn om geen gebruik te maken van het budget toch? Even geduld hebben in de volgende update komt het eerste gedeelte met de PVV. Nu even een fun update met Nigeria omdat het kan @Marius Ik hoop in dit soort landen zo snel mogelijk een prijs te pakken en dan moet je de selectie wel versterken. Gelukkig is er wel een budget om mee te werken. @Gert Te veel kapiteinen kan ook wel eens tegen je werken maar eerlijk gezegd kijk ik daar niet zo naar. Misschien wel eens doen haha. Het was een heerlijke finale en we gaan binnenkort al weer de kwailificatie in voor de volgende @Satioz @DemoN Thnx @19CH98 @Tim Windt @Tim' @Titan @Vis @ElMarcos @timpy00 @MNie @Nom de Guerre @DemoN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 november Share Geplaatst 29 november Twee leuke en dikke overwinningen gepakt. Ik had tegen Luxemburg ook meer goals verwacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 29 november Share Geplaatst 29 november Dertig doelpunten in twee wedstrijden. Veel gekker moet het niet worden Tegen Luxemburg had ik er ook nog wel een pak meer verwacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 29 november Share Geplaatst 29 november Ik had Marc Cavendish wel aan de aftrap verwacht in die 0-17 tegen Island of man. Kwalificatie gaat goed komen met jou. Succes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 29 november Auteur Share Geplaatst 29 november Het leven in Paramaribo bevalt mij prima momenteel. De Atlantische oceaan is maar zo'n 10 km van de stad. Natuurlijk scheelt het wel dat ik momenteel alleen in het droge seizoen hier ben geweest en schommelt de temperatuur zo tussen de 24 en 36 graden. Qua temperatuur veranderd er in de natte periode niet veel maar valt er dus wel neerslag maar dat gaan wij vanzelf meemaken hoe dat is. Het ergst zijn de maanden Mei en Juni maar met een beetje geluk zijn we dan al weer uit Suriname vertrokken. Dat is tenminste wel de doelstelling. Ondertussen al aardig wat de stad gezien waaronder Fort Zeelandia. Ook ben ik regelmatig te vinden op de centrale markt waar veel vers etenswaar te koop is. En is er nog genoeg te ontdekken in deze stad maar daar hebben we nog wel even de tijd voor. Waar ik wel veel te vinden ben is een klein lokaal restaurantje waar ze heerlijke Roti verkopen. Hier ben ik inmiddels een vaste klant Goed dan over naar het belangrijkste deel. Hoe zijn de eerste wedstrijden gegaan? De competitie is vrij simpel. Twaalf teams , spelen dus 22 wedstrijden en dan gaan de beste zes nog een dubbele competitie spelen voor de titel. Doelstelling is dus minimaal die eerste zes halen. We mochten beginnen met een uitwedstrijd tegen Voorwaarts en die werd meteen gewonnen. Onze eerste thuiswedstrijd werd een 6-0 overwinning tegen SV Santos. Tegen Robinhood speelden uit met 2-2 gelijk. In de maanden september en oktober wisten wij alle wedstrijden te winnen waaronder tegen Leo Victor en Inter Moengotapoe. Toch twee van de sterkere tegenstanders. In oktober wisten wij ook met 3-0 te winnen in de beker tegen Bintang Lahir. November begon erg sterk met een 4-0 overwinning tegen PVV BE. Transvaal was de eerste ploeg die met een punt uit ons eigen stadion wist te vertrekken. Zodoende zitten de eerste 11 wedstrijden er inmiddels op en kunnen we niet meer dan zeer tevreden zijn. Robinhood blijft echter nog steeds in onze nek hijgen. En ook Inter Moengotapoe mogen wij zeker nog niet uitvlakken. Onderin doet PVV BE het nog niet erg goed maar goed invloed daarop hebben wij toch niet. In de kwartfinale van de beker is het direct een knaller want wij treffen dus Inter Moengotapoe. Wel in eigen huis dus er liggen kansen. Maar gemakkelijk zal het vast niet worden Wanneer ik vroeg in de ochtend naar de plaatselijke Gym loop kom ik steenvast mijn buurvrouw tegen die haar hond uitlaat. Tot dusver is het steenvast " Hey alles goed op deze mooie ochtend " maar misschien moet ik maar eens de stoute schoenen aantrekken en haar uitnodigen om eens samen Roti te eten. @delichris Ik had ook op een ruimere zege tegen Luxemburg verwacht maar goed we kunnen niet altijd 6 gooien zullen we maar zeggen @Marius Als je het zo zegt klinkt het wel lekker maar goed zoiets zullen we niet vaak zien nee. Ja ik had ook verwacht zeker in eigen dat we ruimer zouden winnen maar helaas. @Gert De echte zou dan waarschijnlijk nog de beste op het veld zijn ook. Ik hoop ons zeker weer te laten kwalificeren voor het WK maar de weg er naar toe is nog lang @Satioz @DemoN Thnx @19CH98 @Tim Windt @Tim' @Titan @Vis @ElMarcos @timpy00 @MNie @Nom de Guerre Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 30 november Share Geplaatst 30 november Dit loopt meer dan prima! Je zal weer snel verder kunnen op deze manier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten