Chiemel Geplaatst 14 maart 2023 Auteur Share Geplaatst 14 maart 2023 42 minuten geleden zei Kyrill: Ik heb er net 130 beoordeeld ofzo op eerste 846 en toen had ik geen zin meer. Heb per PM naar Chiemel opgestuurd. Ik ken bijna alle artiesten/muzikanten maar veel individuele nummer dan weer net niet. Respect en geweldig hoeveel tijd/energie je hier nu al hebt ingestopt/moeten instoppen @Chiemel Alles is welkom. Als je later tijd vindt kan je het nog toevoegen. Thanks Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 17 maart 2023 Auteur Share Geplaatst 17 maart 2023 Maar weer even een reguliere statusupdate. Ik heb nu een Excel waarin 3645 beoordelingen (18.2%) staan. Graag hoor ik als je er mee bezig bent of nog steeds van plan bent om mee te doen, het is er eentje van de lange adem. En ter herinnering, er is geen harde deadline en je kan op verschillende manieren lijstjes insturen (zie openingspost). Je kan zelfs ook ''alvast'' een top 50 insturen en laten aanvullen, dat is voor mij redelijk makkelijk te verwerken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 17 maart 2023 Share Geplaatst 17 maart 2023 Ik had eerder aangekondigd niet mee te doen maar om een of andere manier (ik blijf mezelf verbazen :D) ben ik er toch aan begonnen. Als jullie me de vele onvoldoendes en een hele hoop 5jes en 6jes cultuur met hier en daar een eenzame uitschieter niet kwalijk nemen ga ik wel even door die 2000 heen. Ik ken er sowieso al heel veel dus schiet wel op. Zit nu aan 400 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 17 maart 2023 Auteur Share Geplaatst 17 maart 2023 21 minuten geleden zei ivago: Ik had eerder aangekondigd niet mee te doen maar om een of andere manier (ik blijf mezelf verbazen :D) ben ik er toch aan begonnen. Als jullie me de vele onvoldoendes en een hele hoop 5jes en 6jes cultuur met hier en daar een eenzame uitschieter niet kwalijk nemen ga ik wel even door die 2000 heen. Ik ken er sowieso al heel veel dus schiet wel op. Zit nu aan 400 Neem je tijd en 5jes zijn welkom en verwacht. Toen ik even snel keek leek mijn gemiddelde cijfer en ook die van Tim rond de 5,5 te liggen. Vooral doen op je eigen manier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 24 maart 2023 Auteur Share Geplaatst 24 maart 2023 Maar weer even een vrijdag-update. Ik heb nu een Excel waarin 3817 beoordelingen (19.1%) staan. Nu zijn er enkele personen op de achtergrond er nog mee bezig, dus dit aantal kan zomaar omhoog schieten. Er zijn 588 nummers die nog maar 1 beoordeling hebben Er zijn 1039 nummers die 2 beoordelingen hebben Er zijn 341 nummers die 3 beoordelingen hebben Er zijn 32 nummers die 4 beoordelingen hebben Hierin is de eerdere proef ''vragenlijst'' niet in meegenomen. En ter herinnering, er is geen harde deadline en je kan op verschillende manieren lijstjes insturen (zie openingspost). Je kan zelfs ook ''alvast'' een top 50 insturen en laten aanvullen, dat is voor mij redelijk makkelijk te verwerken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 31 maart 2023 Auteur Share Geplaatst 31 maart 2023 Weer zijn we een week verder. Zelf ben ik op de achtergrond langzaamaan nummers aan het beoordelen. Voor de rest is er nog niks nieuws binnen gekomen. Totaal nu 3892 beoordelingen (19.5%). Ik weet dat @ivago met een lijstje bezig was, hoe staat het er daarmee? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 31 maart 2023 Share Geplaatst 31 maart 2023 1 uur geleden zei Chiemel: Weer zijn we een week verder. Zelf ben ik op de achtergrond langzaamaan nummers aan het beoordelen. Voor de rest is er nog niks nieuws binnen gekomen. Totaal nu 3892 beoordelingen (19.5%). Ik weet dat @ivago met een lijstje bezig was, hoe staat het er daarmee? Ik ben ondertussen ongeveer halverwege De Paasvakantie begint hier na vandaag dus dan kan ik die afwerken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 11 april 2023 Auteur Share Geplaatst 11 april 2023 Met name dankzij de geweldige @ivago, die ook zomaar 2000 nummers heeft beoordeeld, zitten nu we nu op iets meer dan 6000 beoordelingen (30%). Zelf moet ik nog zo'n 500 nummers beoordelen. Even peilen hoe het ervoor staat bij de geïnteresseerden. En vergeet niet dat er geen harde deadline is en je op verschillende manieren beoordelingen kan insturen; wat snellere en uitgebreidere manieren. @Grote Ree @Erwin. @Urbeto @Keko @chrisje1993 @ElMarcos @Bogatyr @Copywriter @The Kerfts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 11 april 2023 Share Geplaatst 11 april 2023 Ik heb deze week tijd. Was dat via een gedeelde share? of een eigen document? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 11 april 2023 Share Geplaatst 11 april 2023 Dit was even van mijn netvlies verdwenen. Ik kom er deze week sowieso ook niet meer aan toe, maar misschien volgende week. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 11 april 2023 Auteur Share Geplaatst 11 april 2023 1 uur geleden zei Bogatyr: Ik heb deze week tijd. Was dat via een gedeelde share? of een eigen document? Eigen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 1 mei 2023 Auteur Share Geplaatst 1 mei 2023 Zelf zit ik nu even 1,5 week op Ameland, verwacht hier weinig progressie. Beschouw dit als een lichte reminder. @Grote Ree @Erwin. @Urbeto @Keko @chrisje1993 @ElMarcos @Bogatyr @Copywriter @The Kerfts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 10 mei 2023 Share Geplaatst 10 mei 2023 (bewerkt) Zijn echt heel veel nummers zeg hahaha, ben nu bezig met alles raten wat ik zo uit mijn hoofd ken, en af en toe een nummerjte luisteren die ik ff niet helemaal voor me kan halen. Denk dat ik binnenkort wel ff een eerste versie kan opsturen met ongeveer 20-30% gerate. Wat zit er ook een hoop troep tussen zeg hahaha, alles van Blof geef ik een 1 of een 2 denk ik. Ed Sheeran o.a. ook, krijg echt jeuk van die lui. 10 mei 2023 bewerkt door The Kerfts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 10 mei 2023 Auteur Share Geplaatst 10 mei 2023 Zelf ook weer ff oppakken nu ik weer terug van vakantie ben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 10 mei 2023 Share Geplaatst 10 mei 2023 Ik zit aan 40% ongeveer @Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 26 mei 2023 Auteur Share Geplaatst 26 mei 2023 Druk, druk, druk. Of te veel dingen willen. Zelf ben ik een paar beoordelingen verder gekomen. Totaal zitten we nu op 6146 beoordelingen en ik weet dat er nog veel onderweg is. Voel je vrij om iets tussendoors te sturen, ik kan het later makkelijk aanvullen of veranderen. @Grote Ree @Erwin. @Urbeto @Keko @chrisje1993 @ElMarcos @Bogatyr @Copywriter @The Kerfts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 9 juni 2023 Auteur Share Geplaatst 9 juni 2023 Op 11-4-2023 om 14:43 zei Erwin.: Dit was even van mijn netvlies verdwenen. Ik kom er deze week sowieso ook niet meer aan toe, maar misschien volgende week. Op 10-5-2023 om 23:00 zei The Kerfts: Zijn echt heel veel nummers zeg hahaha, ben nu bezig met alles raten wat ik zo uit mijn hoofd ken, en af en toe een nummerjte luisteren die ik ff niet helemaal voor me kan halen. Denk dat ik binnenkort wel ff een eerste versie kan opsturen met ongeveer 20-30% gerate. Wat zit er ook een hoop troep tussen zeg hahaha, alles van Blof geef ik een 1 of een 2 denk ik. Ed Sheeran o.a. ook, krijg echt jeuk van die lui. Op 10-5-2023 om 23:37 zei Bogatyr: Ik zit aan 40% ongeveer @Chiemel Hoe staat het ervoor jongens? Ik vermoed niet per se veel verder gekomen. Zijn jullie in staat om jezelf een deadline te geven? Als ik jullie lijstjes binnen heb kan ik kijken hoeveel beoordelingen er totaal zijn en tot hoever ik wil gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 9 juni 2023 Share Geplaatst 9 juni 2023 4 minuten geleden zei Chiemel: Hoe staat het ervoor jongens? Ik vermoed niet per se veel verder gekomen. Zijn jullie in staat om jezelf een deadline te geven? Als ik jullie lijstjes binnen heb kan ik kijken hoeveel beoordelingen er totaal zijn en tot hoever ik wil gaan. Binnenkort krijg je van mij een versie maar ik wil er nog even mee doorgaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 14 juni 2023 Auteur Share Geplaatst 14 juni 2023 Nu Botagyr een deel van zijn lijst heeft opgestuurd, zijn we weer een stapje verder. Ik heb nu in totaal 6629 beoordelingen binnen (''33.1%''), met de volgende verdelingen: Nummers met 6 beoordelingen: 20x Nummers met 5 beoordelingen: 124x Nummers met 4 beoordelingen: 549x Nummers met 3 beoordelingen: 1080x Nummers met 2 beoordelingen: 227x Zelf ben ik ook niet klaar met de lijst (was meer bezig met mijn novelle). Als iemand anders al een tussentijdse lijst wil opsturen, is dat zeker welkom. @Grote Ree @Erwin. @Urbeto @Keko @chrisje1993 @ElMarcos @Bogatyr @Copywriter @The Kerfts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 14 juni 2023 Share Geplaatst 14 juni 2023 Ik heb mijn lijst einde van de week klaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 21 juni 2023 Auteur Share Geplaatst 21 juni 2023 Copywriter - onze 7e beoordelaar - heeft iets meer dan 1000 beoordelingen ingestuurd, hierdoor zitten we nu op totaal 7667 beoordelingen (''38.3%''). Nummers met 7 beoordelingen: 10x Nummers met 6 beoordelingen: 84x Nummers met 5 beoordelingen: 342x Nummers met 4 beoordelingen: 812x Nummers met 3 beoordelingen: 632x Nummers met 2 beoordelingen: 120x Nadat ik zelf alles beoordeeld heb, ga ik kijken hoe het ervoor staat en wat mijn volgende stap zal zijn. @Grote Ree @Erwin. @Urbeto @Keko @chrisje1993 @ElMarcos @Bogatyr @Copywriter @The Kerfts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 21 juni 2023 Share Geplaatst 21 juni 2023 Ik zit nu aan 1146.. Nu even rusten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 21 juni 2023 Auteur Share Geplaatst 21 juni 2023 4 uur geleden zei Bogatyr: Ik zit nu aan 1146.. Nu even rusten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 9 juli 2023 Auteur Share Geplaatst 9 juli 2023 (bewerkt) Het was weer even stil, maar Bogatyr en ik hebben onze lijstje van 2000 nummers nu wel af. Hierdoor komen we op een totaal van 9553 beoordelingen. Meer dan de helft van de nummers hebben minimaal 5 beoordelingen, maar er zijn ook nog 723 nummers die nog maar 4 beoordelingen hebben. Het liefst werk ik naar de situatie toe dat deze nummers nog minimaal 1 beoordeling erbij krijgen. Om dit te doen wil ik eventueel nog kortere stemlijstjes beschikbaar stellen voor diegene die nog niet op (alle) nummers heeft gestemd, Wellicht onnodig als er iemand nog bezig is met een volledige lijst van 2000 nummers. Ik wacht nog even de komende dagen of er überhaupt nog wat reacties binnenkomen. Voel je vrij om ''reclame'' te maken . Zo zijn er een paar die eerder wel positief reageerden, maar nog niks hebben ingestuurd (Grote Ree, Erwin, Urbeto, chrisje, Keko, ElMarcos). Volgens mij waren er zelfs een paar die al wel met iets bezig waren. Voel je vrij om whatever je hebt in te sturen. @Grote Ree @Erwin. @Urbeto @Keko @chrisje1993 @ElMarcos @Bogatyr @Copywriter @The Kerfts @Laki @Kyrill 9 juli 2023 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 12 juli 2023 Share Geplaatst 12 juli 2023 Hoeveel tijd is er nog. Ik ga niet alle 2000 nummers luisteren, maar ik ga kijken of ik nog wat gemist heb en eventueel wat van artiesten die mij wat interesseren nog wat aanvullen en luisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten