Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

[IDS] [FM23] Os Dragões do Porto

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 1,5k
  • Weergaven 27k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Tags voor vaste volgers: @Kyrill, @Tim Windt, @Fantasy, @DGremlin, @Djurovski, @MNie, @Bogatyr, @ElMarcos, @Daniell, @La Pulga, @Tim', @Al Veni, @delichris, @Marius, @Willem, @Huipio Als je aan d

• Tags voor vaste volgers: @Kyrill, @Tim Windt, @Fantasy, @DGremlin, @Djurovski, @MNie, @Bogatyr, @ElMarcos, @Daniell Als je aan deze lijst toegevoegd wilt worden of juist van afgehaald laat het mi

• Tags voor vaste volgers: @Kyrill, @Tim Windt, @Fantasy, @DGremlin, @Djurovski, @MNie, @Bogatyr, @ElMarcos, @Daniell, @La Pulga, @Tim', @Al Veni, @delichris, @Marius, @Willem, @Huipio, @Satioz Als

Geplaatst

Een uitermate sterk vervolg heb je gegeven aan de periode waarin je Benfica tweemaal versloeg. Met veel vertrouwen kunnen je op bezoek gaan bij de nummer 2. Wellicht dat daar het kampioenschap al beslist gaat worden...

Geplaatst

Wederom een geweldige serie duels. In de competitie behoud je een mooie voorsprong op Benfica en in de Champions League mag je de tussenronde overslaan. 

Geplaatst

Enorm knap hoe je dit seizoen gepresteerd hebt in de beker en ondertussen ook in eigen land foutloos. Wat heerlijk dit!

Geplaatst
  • Auteur

Tags voor vaste volgers: @Kyrill@Tim Windt, @Fantasy, @DGremlin, @Djurovski, @MNie, @Bogatyr, @ElMarcos, @Daniell, @La Pulga, @Tim', @Al Veni, @delichris

Als je aan deze lijst toegevoegd wilt worden of juist van afgehaald laat het mij weten

Bedankt voor jullie reacties @ElMarcos, @Djurovski, @delichris, @Tim'@DGremlin, @MNie en @Titan! Het gaat inderdaad heel goed dit seizoen, het lijkt opeens allemaal op zijn plek te vallen. De prijzen worden echter nog niet verdeeld dus durf ik mij nog niet rijk te rekenen. Parijs is nog ver zoals de wielrenners altijd zeggen. Maar goed, Parijs kan een stuk dichterbij komen wanneer er gewonnen wordt in de uitwedstrijd bij Benfica. Daarnaast ook nog drie andere competitieduels op het programma, zo heeft het overslaan van een CL ronde een eentonige update tot gevolg, veel plezier!

091.png.0ee203105b084d06884cb1d509a282e8.png

Geplaatst

Jammer van het gelijkspelen tegen Lusitania, maar de overwinning tegen SLB zal wel deugd doen!

Geplaatst

Dankzij opnieuw een zege op de grote rivaal kon je het gelijkspel nog enigszins lachend ondergaan. Als Benfica de inhaalwedtrijd wint, blijft de spanning aanwezig. Waar ik vooral naar uitkijk nu, is je volgende wedstrijd in de CL! 

Geplaatst

Hoppa, nu ook nog uit gewonnen van Benfica. De voorsprong in de competitie begint dan ook weer iets groter te worden, maar sowieso belangrijk om zulke zespuntenwedstrijden te winnen.

Geplaatst

Ondanks dat Benfica een duel minder heeft, heb je een comfortabele voorsprong op ze als ze die winnen. Die zou écht jouw jaar kunnen worden!

Geplaatst
  • Auteur

Tags voor vaste volgers: @Kyrill@Tim Windt, @Fantasy, @DGremlin, @Djurovski, @MNie, @Bogatyr, @ElMarcos, @Daniell, @La Pulga, @Tim', @Al Veni, @delichris

Als je aan deze lijst toegevoegd wilt worden of juist van afgehaald laat het mij weten

Bedankt voor jullie reacties @ElMarcos, @Bogatyr , @delichris, @Tim'en @Titan! De overwinning op Benfica was het allerbelangrijkste van de afgelopen periode, dat gelijke spel tegen Lusitânia Lourosa was zeer jammer maar gezien het moordende schema zat het er een keer aan te komen. In verhouding met de Europese topploegen moet mijn selectie nog wat breder om 2x per week een topteam op de been te kunnen brengen. Nu win je met de tweede keuzes alsnog genoeg wedstrijden in Portugal maar de kans dat je ergens tegen puntverlies aanloopt is gewoon te groot. Maar goed, over naar de update van vandaag. Hierin opnieuw drie competitiewedstrijden en daarnaast de heenwedstrijd van de laatste 16 van de CL. Hierin is geloot tegen PSG, dat kan ik alvast verklappen. Voor de rest zal je toch echt de update moeten lezen, veel plezier!

092.png.be9a62306ce6342cd13655dc1624086b.png

Geplaatst

Dit loopt wel erg vlot.. En dan uit het niets plots een erg zware nederlaag.

Maar gezien de voorsprong is het ook niks meer dan een nederlaag.

Geplaatst

Een fantastische zege op Braga wordt nog even afgewisseld met toch ook wel een flinke nederlaag tegen Sporting. Maar onder de streep sta je netjes zeven punten voor. De 0-0 in Parijs geeft genoeg perspectief voor de return hoop ik!

Geplaatst

Gelukkig kon je die nederlaag hebben. Het is ook niet niets om even tussen twee keer PSG door bij Sporting op bezoek te gaan. Over PSG gesproken: wat een mooie uitgangspositie!

Geplaatst
  • Auteur

Bedankt voor jullie reacties @Djurovski, @DGremlin, @delichris, @Tim'en @Titan! De nederlaag bij Sporting is echt de meest bizarre die ik ooit heb meegemaakt in FM, zoals in de tekst al stond hebben ze met een Xg van 0.82 4x weten te scoren. Dan weet je gewoon dat alles tegen zit. Daarnaast hinkte ik een beetje op twee gedachten. Aan de ene kant is het een topper en ben je aan de fans verplicht deze serieus te nemen, aan de andere kant is de thuiswedstrijd tegen PSG veel belangrijker. Over die thuiswedstrijd gesproken, die plaats ik vandaag. Daarnaast 2 competitiewedstrijden en het eerste duel in de halve finale van de beker. Veel plezier!

093.png.730accf54e8c34699c7ddb23bc4bf477.png

Geplaatst

Weinig problemen in eigen land, maar bovenal heerlijk om PSG uit te schakelen. Heeft Liverpool je niet al een keer eerder uitgeschakeld? Als dat inderdaad zo is, is dit een heerlijke kans op revanche.