Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

UEFA Europa League

Bogatyr

Aanbevolen berichten

13 uur geleden zei Beppu:

Brighton werd al als nummer 1 opgeschreven voor de eerste wedstrijd in de poule. Die hebben we wellicht iets te groot gemaakt met zijn allen. Heb sowieso het idee dat dat snel gebeurd met Engelse clubs die incidenteel in de Europa Cup of Conference League terecht komen.

Is vooral speltechnisch gezien toch. Ik bedoel als je zo indrukwekkend speelt in de Premier League. In beide duels ook veel betere kansen gecreëerd dan de tegenstander in de Europa League. Is het toch niet gek dat zij als favoriet gezien worden in de groep?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Acquafresca:

Bog probeert een reactie uit te lokken of is een enorme Praag fan sinds heel lang, maar wist niemand het 

Valt mee hoor.

IMG_20240223_203112.jpg.e042dc0deaacd0d88e39f1381a4e196d.jpg

Trouwens ik heb er geen enkel moment over nagedacht om iemand te provoceren, ik vond het gewoon een leuk filmpje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat

Two Brighton fans have been stabbed and robbed in Rome by a gang of masked men ahead of their Europa League clash with Italian side Roma.

The supporters, aged 27 and 28, were set upon while leaving a bar on Wednesday at around midnight, with the attack taking place in Via Cavour in the heart of the Italian capital. The men were hospitalised with minor injuries and have since been discharged. One of the supporters on a Seagulls fan club forum revealed they had been "stuck in a hospital corridor for six hours".

Maar het ligt volledig aan de Feyenoorders natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites