Bogatyr Geplaatst 9 maart 2023 Auteur Share Geplaatst 9 maart 2023 Anderlecht goed begonnen hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 15 maart 2023 Auteur Share Geplaatst 15 maart 2023 k Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 15 maart 2023 Share Geplaatst 15 maart 2023 Morgen even door en dan naar België 😤😤 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 15 maart 2023 Share Geplaatst 15 maart 2023 Die Orban is wel aardig begonnen geloof ik..😅 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 15 maart 2023 Share Geplaatst 15 maart 2023 Te duur voor Union, hoorde ik maandag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 maart 2023 Share Geplaatst 15 maart 2023 7 minuten geleden zei Sophomore: Te duur voor Union, hoorde ik maandag. Union Berlin of Union St Gilloise? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 15 maart 2023 Share Geplaatst 15 maart 2023 Optie #2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 16 maart 2023 Share Geplaatst 16 maart 2023 Rood . Kwartfinale is dichtbij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 16 maart 2023 Auteur Share Geplaatst 16 maart 2023 Hopen op een Belgisch onderonsje? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 16 maart 2023 Share Geplaatst 16 maart 2023 32 minuten geleden zei Bogatyr: Hopen op een Belgisch onderonsje? Bah nee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 16 maart 2023 Share Geplaatst 16 maart 2023 Blij dat Villareal eruit is gekegeld nu West Ham nog en dan maak je als AZ een serieuze kans op een Europese prijs, maar Villa was by far de favoriet voor de titel, dus zeer goede prestatie van Anderlecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 17 maart 2023 Share Geplaatst 17 maart 2023 Lech - AZ/Gent/Anderlecht poprosze. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 17 maart 2023 Share Geplaatst 17 maart 2023 Gent - AZ zou ook wel leuk zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 17 maart 2023 Share Geplaatst 17 maart 2023 Anderlecht - Gent in de halve finale! Ik vermoed dat zowel Anderlecht als AZ blij zijn met deze loting Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 17 maart 2023 Auteur Share Geplaatst 17 maart 2023 Bij AZ Anderlecht is het gewoon 50/50. Hopelijk draait het onze kant uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 17 maart 2023 Share Geplaatst 17 maart 2023 AZ hoeft niet bang te zijn voor Anderlecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 17 maart 2023 Share Geplaatst 17 maart 2023 Wat een zaad loting. HMpf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 17 maart 2023 Share Geplaatst 17 maart 2023 54 minuten geleden zei delichris: AZ hoeft niet bang te zijn voor Anderlecht. Wat is dit weer kort door de bocht. Leuke loting voor mijn ploegje met West Ham en ik ga ticketjes aanschaffen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 17 maart 2023 Share Geplaatst 17 maart 2023 11 minuten geleden zei Aaron21: Wat is dit weer kort door de bocht. Leuke loting voor mijn ploegje met West Ham en ik ga ticketjes aanschaffen. Is niet kort door de bocht. AZ hoeft niet bang te zijn voor Anderlecht. Ik vind Anderlecht minder dan Lazio. En AZ heeft hun verslagen dan hoeven ze niet bang te zijn voor Anderlecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 17 maart 2023 Share Geplaatst 17 maart 2023 13 minuten geleden zei delichris: Is niet kort door de bocht. AZ hoeft niet bang te zijn voor Anderlecht. Ik vind Anderlecht minder dan Lazio. En AZ heeft hun verslagen dan hoeven ze niet bang te zijn voor Anderlecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 17 maart 2023 Share Geplaatst 17 maart 2023 Denk dat je als AZ slechter kunt treffen. Ik zie AZ wellicht wel als 1 van de favorieten voor de eindwinst. En hè, als Vitesse Anderlecht kan uitschakelen Wel netjes dat er 2 Belgische ploegen bij de laatste 8 zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 13 april 2023 Auteur Share Geplaatst 13 april 2023 Op 17-3-2023 om 18:07 zei Vitesse88: Denk dat je als AZ slechter kunt treffen. Ik zie AZ wellicht wel als 1 van de favorieten voor de eindwinst. En hè, als Vitesse Anderlecht kan uitschakelen Wel netjes dat er 2 Belgische ploegen bij de laatste 8 zitten. Anderlecht staat er toch redelijk goed voor momenteel.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 13 april 2023 Share Geplaatst 13 april 2023 Zwakke wedstrijd zeg tussen Anderlecht en AZ. Maar gezien de uitslag ga ik absoluut niet klagen Anderlecht vrij efficiënt, terwijl AZ de bal niet tussen de palen kreeg.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 13 april 2023 Share Geplaatst 13 april 2023 14 minuten geleden zei Bogatyr: Anderlecht staat er toch redelijk goed voor momenteel.. Ja inderdaad, knap gedaan. Wedstrijd niet gezien. Gelukkig geen gevolgen voor de coëfficiëntenlijst Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 13 april 2023 Share Geplaatst 13 april 2023 Kurwa mac. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten