delichris Geplaatst 14 juli 2022 Share Geplaatst 14 juli 2022 De kans op de 3-0 van van der Gragt dacht ik had moeten vallen dan was het al over geweest. Maar wat zijn ook deze Portugezen irritant. Gelukkig raakte Martens één bal goed en dat was de pass op van den Donk waar de 3-2 uitviel. Hopelijk zijn Jackie en Vivianne er zondag weer bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 14 juli 2022 Share Geplaatst 14 juli 2022 (bewerkt) Dat interview met Roord, als je je dus als vrouwenvoetbal serieus neemt grijp je in en stuur je haar naar huis. Anders is het gewoon een voetbalteampje met allemaal gillende meiden die lekker sarcastisch willen zijn en de coach uitlachen nog leuk vinden. 14 juli 2022 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 14 juli 2022 Share Geplaatst 14 juli 2022 1 uur geleden zei cimbomcu: Dat interview met Roord, als je je dus als vrouwenvoetbal serieus neemt grijp je in en stuur je haar naar huis. Anders is het gewoon een voetbalteampje met allemaal gillende meiden die lekker sarcastisch willen zijn en de coach uitlachen nog leuk vinden. Valt allemaal wel mee toch. Ze heeft gezegd dat de meetings lang waren en dat ze nu minder lang zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 14 juli 2022 Share Geplaatst 14 juli 2022 Cim provoceert weer eens dommig. Laat gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 14 juli 2022 Share Geplaatst 14 juli 2022 (bewerkt) Nou dommig provoceren, denk jij je eens in dat na Nederland - Senegal Van dijk of Depay tijdens een interview dit zou roepen op het WK. Wat denk je dat Van Gaal zal doen @Bolderbast ''wij onderbreken hem wel eens'' ''50 procent haakt soms af bij zijn verhalen, ik ook'' ''ik moet ook wel eens lachen om zijn vraag, dan denk ik wat is dit voor vraag, ja dat zeggen we hem ook'' ''zijn besprekingen duren gevoelsmatig 3 uur lang, dat duurt te lang'' ''ik denk nog steeds soms, was dit nou wel nodig zo'n bespreking?'' ''Soms moeten we checken waar hij het allemaal over heeft'' 14 juli 2022 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 14 juli 2022 Auteur Share Geplaatst 14 juli 2022 Wat een ronduit schandalige VAR beslissing bij Frankrijk - België. Dat is toch geen penalty man. En dan ook nog geel geven. De sport gaat echt volledig naar de kloten door dit soort idioterie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 15 juli 2022 Share Geplaatst 15 juli 2022 8 uur geleden zei Michaelinho*: De sport gaat echt volledig naar de kloten door dit soort idioterie. En zo zie je maar: overdrijven is ook een kunst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 15 juli 2022 Share Geplaatst 15 juli 2022 17 uur geleden zei cimbomcu: Dat interview met Roord, als je je dus als vrouwenvoetbal serieus neemt grijp je in en stuur je haar naar huis. Anders is het gewoon een voetbalteampje met allemaal gillende meiden die lekker sarcastisch willen zijn en de coach uitlachen nog leuk vinden. Dat interview was van voor het EK. En als er iemand weg moet is het de persvoorlichter. Die had dit interview moeten controleren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 15 juli 2022 Auteur Share Geplaatst 15 juli 2022 (bewerkt) 1 uur geleden zei Tim': En zo zie je maar: overdrijven is ook een kunst. Zat wat hoog in de emotie toen ik ‘t schreef . Maar irriteer me er alleen zo aan dat scheidsrechters niet meer zelf gezond na willen/mogen denken. Iedereen ziet toch dat die Belgische gisteren krampachtig d’r handen achter haar rug houdt en vervolgens door het draaien een natuurlijke beweging met haar arm maakt. Ja dan komt de bal er op en is het feitelijk hands, maar doe even normaal. Die slo-mo’s maken het ook allemaal niet beter. De VAR moest voor meer eerlijkheid zorgen, maar het roept alleen maar meer controverse en discutabele beslissingen op. Dan heb ik echt veel liever geen VAR en dat je die scheids of grens een keer helemaal verrot scheld omdat hij/zij het verkeerd heeft. 15 juli 2022 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 15 juli 2022 Share Geplaatst 15 juli 2022 36 minuten geleden zei Michaelinho*: De VAR moest voor meer eerlijkheid zorgen, maar het roept alleen maar meer controverse en discutabele beslissingen op. Dan heb ik echt veel liever geen VAR en dat je die scheids of grens een keer helemaal verrot scheld omdat hij/zij het verkeerd heeft. Dit is meer gevoelsmatig zo. Puur qua cijfers zijn er sinds de VAR minder aantoonbare fouten gemaakt door de arbitrage. Het is bij de VAR echter natuurlijk extra frustrerend dat er een fout wordt gemaakt, zoals Nijhuis met zijn lijntje bij de verkeerde verdediger. Dan heb ik inderdaad ook liever een blinde grensrechter dan een blinder VAR. Maar onder de streep denk ik dat de VAR een mooie toevoeging is. Het maakt het voetbal net wat eerlijker, alleen worden er gewoonweg te veel fouten gemaakt achter dat schermpje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 15 juli 2022 Share Geplaatst 15 juli 2022 10 uur geleden zei Michaelinho*: De sport gaat echt volledig naar de kloten door dit soort idioterie. Idioterie rondom vrouwenvoetbal maakt de sport kapot. Paar huisvrouwen die klagen over een coach waarbij ze moeten proberen te voetballen ipv enkel rennen en vliegen over het veld. Man man, wat een kansloze sport. Andere vrouwensporten zijn het vrouwenvoetbal ver vooruit en dat zal altijd zo blijven. Die filmpjes van die oranje clowneske fans ook, treurig om te zien. Helaas ontkom je er niet aan op social media. Ze kunnen beter dit soort uitzenden dan vrouwenvoetbal: https://www.indehekken.net/historische-promotie-voor-sdv-barneveld-na-verhitte-middag-in-veen/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 15 juli 2022 Share Geplaatst 15 juli 2022 Ik snap werkelijk niet hoe men zo denigrerend doet over vrouwenvoetbal. Alsof het mannenvoetbal gelijk hoogstaand was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 15 juli 2022 Auteur Share Geplaatst 15 juli 2022 1 uur geleden zei Tim': Dit is meer gevoelsmatig zo. Puur qua cijfers zijn er sinds de VAR minder aantoonbare fouten gemaakt door de arbitrage. Het is bij de VAR echter natuurlijk extra frustrerend dat er een fout wordt gemaakt, zoals Nijhuis met zijn lijntje bij de verkeerde verdediger. Dan heb ik inderdaad ook liever een blinde grensrechter dan een blinder VAR. Maar onder de streep denk ik dat de VAR een mooie toevoeging is. Het maakt het voetbal net wat eerlijker, alleen worden er gewoonweg te veel fouten gemaakt achter dat schermpje. Dat gevoelsmatige heb je denk ik wel gelijk in. Misschien is het ook meer de algehele regelstelling. Met mame bij hands irriteer ik me er mateloos aan. Maarja, er moet ook wat blijven om over te kunnen mopperen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 15 juli 2022 Share Geplaatst 15 juli 2022 (bewerkt) 1 uur geleden zei delichris: Ik snap werkelijk niet hoe men zo denigrerend doet over vrouwenvoetbal. Alsof het mannenvoetbal gelijk hoogstaand was. Tuurlijk niet, maar als je zo'n interview leest, dan nemen ze het zelf niet eens serieus. Wat kunnen ze dan verwachten dat het algemene publiek dat doet? En ook bij andere landen heb je genoeg van dat off the pitch drama. https://sporza.be/nl/2022/07/13/een-succes-overschaduwd-door-schandalen-de-bizarre-soap-die-al-3-jaar-de-franse-vrouwen-gijzelt~1657734620067/ Daar geef ik @cimbomcu gelijk. Een van Gaal had je allang naar huis gestuurd, maakt niet uit wanneer dat interview gegeven is 15 juli 2022 bewerkt door AntiChrist7 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 15 juli 2022 Share Geplaatst 15 juli 2022 1 uur geleden zei Mansveld: Idioterie rondom vrouwenvoetbal maakt de sport kapot. Paar huisvrouwen die klagen over een coach waarbij ze moeten proberen te voetballen ipv enkel rennen en vliegen over het veld. Man man, wat een kansloze sport. Andere vrouwensporten zijn het vrouwenvoetbal ver vooruit en dat zal altijd zo blijven. Die filmpjes van die oranje clowneske fans ook, treurig om te zien. Helaas ontkom je er niet aan op social media. Doe eens normaal joh, wat een belachelijke reactie. Als vrouwenvoetbal je niet zint, ga dan lekker naar andere topics. Ook ik kijk geen vrouwenvoetbal, maar dat betekent niet dat ik elke keer even moet gaan neerpennen hoe een 'paar huisvrouwen' (lekker seksistisch weer) 'proberen te voetballen'. Man man, wat een kansloze reactie. Om nog een beetje op de inhoud in te gaan (het deel wat een inhoudelijke discussie waard zou kunnen zijn): die clowneske fans zie je helaas ook bij de mannen. Die supporters zetten heel Nederland voor paal in het buitenland wat mij betreft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 15 juli 2022 Share Geplaatst 15 juli 2022 20 uur geleden zei cimbomcu: Dat interview met Roord, als je je dus als vrouwenvoetbal serieus neemt grijp je in en stuur je haar naar huis. Dat zeg je verkeerd. Wanneer de coach zichzelf respecteert zet je haar of op de bank of inderdaad zelfs uit de selectie. Dat zoiets zonder gevolgen kan blijven zegt meer over Parsons dan over het vrouwenvoetbal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 15 juli 2022 Share Geplaatst 15 juli 2022 2 minuten geleden zei Tim': Doe eens normaal joh, wat een belachelijke reactie. Als vrouwenvoetbal je niet zint, ga dan lekker naar andere topics. Ook ik kijk geen vrouwenvoetbal, maar dat betekent niet dat ik elke keer even moet gaan neerpennen hoe een 'paar huisvrouwen' (lekker seksistisch weer) 'proberen te voetballen'. Man man, wat een kansloze reactie. Om nog een beetje op de inhoud in te gaan (het deel wat een inhoudelijke discussie waard zou kunnen zijn): die clowneske fans zie je helaas ook bij de mannen. Die supporters zetten heel Nederland voor paal in het buitenland wat mij betreft. Weet je wat belachelijk is, dat interview van een over het paard getild dametje die hetzelfde wil verdienen als mannen terwijl ze nog geen 5% kan van wat een van die mannen kan en ook niet zoveel opbrengt. En dan de coach de les lezen, dat is pas kansloos. Verder mag ik volgens mij in elk topic komen waar ik wil. Geef me anders een topicban als mijn reacties je niet aan staan. En die clowneske fans bij het mannenvoetbal heb ik in het topic mbt de oranje-heren al vaker op dezelfde manier veroordeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 15 juli 2022 Share Geplaatst 15 juli 2022 1 uur geleden zei AntiChrist7: En ook bij andere landen heb je genoeg van dat off the pitch drama. https://sporza.be/nl/2022/07/13/een-succes-overschaduwd-door-schandalen-de-bizarre-soap-die-al-3-jaar-de-franse-vrouwen-gijzelt~1657734620067/ Bij het Franse mannenelftal is de laatste 10 jaar gelukkig intern niets gebeurd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 15 juli 2022 Share Geplaatst 15 juli 2022 2 uur geleden zei delichris: Ik snap werkelijk niet hoe men zo denigrerend doet over vrouwenvoetbal. Alsof het mannenvoetbal gelijk hoogstaand was. Dit ook ja. Allemaal boomers gehoord die zweren bij de tijd van Cruijff en Van Hanegem. Moet je die wedstrijden voor de gein eens terugkijken. Tempo van drie keer nul, 50-voudig internationals die de bal gewoon vijf meter van hun voeten laten springen. Zouden net zo min in de Derde Divisie meekunnen als de vrouweninternationals van nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 15 juli 2022 Share Geplaatst 15 juli 2022 (bewerkt) 29 minuten geleden zei PJHoutman: Bij het Franse mannenelftal is de laatste 10 jaar gelukkig intern niets gebeurd. Wat mijn punt bevestigt. benzema is buiten gesmeten bij frankrijk destijds. Ondanks dat het een niet-sportieve issue betreft. Een bondscoach die zo over zich heen laat lopen in een interview waarin praktisch wordt gezegd "we respecteren hem niet". In belgie heb je ook genoeg te doen over de doelvrouw btw: Eerste doelvrouw Justien Odeurs stapt uit onvrede op bij de Red Flames: “Ze hebben mij mentaal gekraakt” | Het Nieuwsblad Ik heb helemaal geen probleem met vrouwenvoetbal of dat ze het uitzenden. maar als ze willen dat het publiek het serieus neemt (en dan wil ik geen discussie voeren over het niveau, want dat mag blijkbaar niet), moeten ze zelf eerst wat professioneel worden. Hockey was bv ook een lachsport in belgie tot enkele jaren geleden. Dat is volledig omgedraaid omdat het professioneel en serieus benaderd werd 15 juli 2022 bewerkt door AntiChrist7 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 15 juli 2022 Share Geplaatst 15 juli 2022 6 minuten geleden zei AntiChrist7: Wat mijn punt bevestigt. benzema is buiten gesmeten bij frankrijk destijds. Ondanks dat het een niet-sportieve issue betreft. Een bondscoach die zo over zich heen laat lopen in een interview waarin praktisch wordt gezegd "we respecteren hem niet". In belgie heb je ook genoeg te doen over de doelvrouw btw: Eerste doelvrouw Justien Odeurs stapt uit onvrede op bij de Red Flames: “Ze hebben mij mentaal gekraakt” | Het Nieuwsblad Ik heb helemaal geen probleem met vrouwenvoetbal of dat ze het uitzenden. maar als ze willen dat het publiek het serieus neemt (en dan wil ik geen discussie voeren over het niveau, want dat mag blijkbaar niet), moeten ze zelf eerst wat professioneel worden. Hockey was bv ook een lachsport in belgie tot enkele jaren geleden. Dat is volledig omgedraaid omdat het professioneel en serieus benaderd werd Domenech ook. Kritiek op de coach is van alle tijden. Interviews als die jij nu linkt heeft Seedorf ook gegeven over Marco van Basten. Ihattaren heeft, vrij recent, zijn kritiek op Roger Schmidt ook totaal niet onder stoelen of banken gestoken. Echt totaal niets nieuws en al helemaal niets dat zich beperkt tot vrouwenvoetbal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 15 juli 2022 Share Geplaatst 15 juli 2022 2 uur geleden zei AntiChrist7: Tuurlijk niet, maar als je zo'n interview leest, dan nemen ze het zelf niet eens serieus. Wat kunnen ze dan verwachten dat het algemene publiek dat doet? En ook bij andere landen heb je genoeg van dat off the pitch drama. https://sporza.be/nl/2022/07/13/een-succes-overschaduwd-door-schandalen-de-bizarre-soap-die-al-3-jaar-de-franse-vrouwen-gijzelt~1657734620067/ Daar geef ik @cimbomcu gelijk. Een van Gaal had je allang naar huis gestuurd, maakt niet uit wanneer dat interview gegeven is Nogmaals hier is de persvoorlichter fout. Die had dit moeten controleren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 15 juli 2022 Share Geplaatst 15 juli 2022 2 uur geleden zei PJHoutman: Domenech ook. Kritiek op de coach is van alle tijden. Interviews als die jij nu linkt heeft Seedorf ook gegeven over Marco van Basten. Ihattaren heeft, vrij recent, zijn kritiek op Roger Schmidt ook totaal niet onder stoelen of banken gestoken. Echt totaal niets nieuws en al helemaal niets dat zich beperkt tot vrouwenvoetbal. Zou graag voorbeelden zien van je tijdens een eindtoernooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 15 juli 2022 Share Geplaatst 15 juli 2022 2 uur geleden zei delichris: Nogmaals hier is de persvoorlichter fout. Die had dit moeten controleren. Die is fout, Parsons ook fout. Eruit met zo'n voetbalster, wie is hier de baas. Maar waarom ik in tegenstelling tot jou en PJ het wel zie als vrouwending is de teksten die ze uitkraamt. ''hij wil teveel over diepgang praten, dan haak ik af hihihi'' en ''nee joh, ik ben altijd sarcastisch hahaha'' Alsof het gaat over jeugdvoetbal waar paar 12 jarigen de trainer belachelijk maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 15 juli 2022 Share Geplaatst 15 juli 2022 1 minuut geleden zei cimbomcu: Die is fout, Parsons ook fout. Eruit met zo'n voetbalster, wie is hier de baas. Maar waarom ik in tegenstelling tot jou en PJ het wel zie als vrouwending is de teksten die ze uitkraamt. ''hij wil teveel over diepgang praten, dan haak ik af hihihi'' en ''nee joh, ik ben altijd sarcastisch hahaha'' Alsof het gaat over jeugdvoetbal waar paar 12 jarigen de trainer belachelijk maken. Mannelijke voetballers kramen goede teksten uit. Goed punt hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten