Djurovski Geplaatst 18 mei 2023 Share Geplaatst 18 mei 2023 Hup city Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 10 juni 2023 Share Geplaatst 10 juni 2023 Zin in vanavond! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 10 juni 2023 Share Geplaatst 10 juni 2023 Hup City, Feyenoord naar pot 1! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 10 juni 2023 Share Geplaatst 10 juni 2023 Hup Inter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 10 juni 2023 Share Geplaatst 10 juni 2023 Ben ook voor Inter vanavond. Dat spreekt voor zich. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 10 juni 2023 Share Geplaatst 10 juni 2023 Sowieso voor City vanavond. Het is Pep en zijn mannen gegund! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 10 juni 2023 Share Geplaatst 10 juni 2023 Masterclass Dumfries vanavond hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 10 juni 2023 Share Geplaatst 10 juni 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 10 juni 2023 Share Geplaatst 10 juni 2023 Voor City. Omdat Pep het voetbal zoveel mooier heeft gemaakt. En omdat Feyenoord dan in Pot 1 komt. En omdat Inter wel weer anti voetbal zal gaan spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 10 juni 2023 Share Geplaatst 10 juni 2023 Ben inderdaad wel benieuwd of Inter boven de 30% balbezit gaat hebben. Denk dat ze het niet gaan redden tegen dit City of Guardiola moet het weer gaan overdenken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 10 juni 2023 Share Geplaatst 10 juni 2023 Tv kan uit, hoogtepunt van de wedstrijd al gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 10 juni 2023 Share Geplaatst 10 juni 2023 4 minuten geleden zei La Pulga: Tv kan uit, hoogtepunt van de wedstrijd al gezien. Heeft iemand haar naam en haar nummer? Vraag het voor een vriend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 10 juni 2023 Share Geplaatst 10 juni 2023 5 minuten geleden zei La Pulga: Tv kan uit, hoogtepunt van de wedstrijd al gezien. Ik heb iets gemist? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 10 juni 2023 Share Geplaatst 10 juni 2023 Zojuist zei bas huijsmans: Heeft iemand haar naam en haar nummer? Vraag het voor een vriend Ik ben die vriend. san Marco ook weer ouderwets aan het zeuren. Hoort er toch allemaal bij dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 10 juni 2023 Share Geplaatst 10 juni 2023 Forza Inter! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 10 juni 2023 Share Geplaatst 10 juni 2023 1 minuut geleden zei Bogatyr: Ik heb iets gemist? Nee, ik ben gewoon een 30 jarige geile puber die een Braziliaanse leuk vind dansen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 10 juni 2023 Share Geplaatst 10 juni 2023 (bewerkt) 2 minuten geleden zei La Pulga: Nee, ik ben gewoon een 30 jarige geile puber die een Braziliaanse leuk vind dansen Ik dacht eerst dat het Jennifer Lopez was maar na nog een keer goed kijken was het een ander edit: Anitta heet ze blijkbaar @La Pulga 10 juni 2023 bewerkt door sennid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 10 juni 2023 Share Geplaatst 10 juni 2023 Ligt het aan mij of is dit gewoon echt een lelijk stadion. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 10 juni 2023 Share Geplaatst 10 juni 2023 2 minuten geleden zei sennid: Ik dacht eerst dat het Jennifer Lopez was maar na nog een keer goed kijken was het een ander edit: Anitta heet ze blijkbaar @La Pulga En wat is haar nummer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 10 juni 2023 Share Geplaatst 10 juni 2023 Wat een graf stadion voor een finale zeg Fans op de 1e rij hebben een verrekijker nodig, bah bah. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 10 juni 2023 Share Geplaatst 10 juni 2023 2 minuten geleden zei bas huijsmans: En wat is haar nummer? @Fabian. Had hoor geloof ik ingestuurd met worldvision pas . Misschien kan hij je verder helpen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 10 juni 2023 Share Geplaatst 10 juni 2023 Van mij mogen clubs uit Italië verbannen worden uit Europa. Wat een zeikvoetbal is dit toch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 10 juni 2023 Share Geplaatst 10 juni 2023 Het valt nog best mee toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 10 juni 2023 Share Geplaatst 10 juni 2023 Mag wel een tempootje hoger allemaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 10 juni 2023 Share Geplaatst 10 juni 2023 City mag zich gaan herpakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten