Jeffers Geplaatst 10 juni 2022 Share Geplaatst 10 juni 2022 Ziet er echt veelbelovend uit, thanks voor het verzamelen van alle info en filmpjes, @Daniell! Ik ben een oud Grand Prix World speler (1999) en sindsdien is er geen goede F1 management game meer uitgebracht. Ik ben ook erg benieuwd naar het Sponsorship management gedeelte maar daar heb ik verder nog geen details/screenshots van gezien. Ook in de filmpjes komt dit nog niet naar voren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 10 juni 2022 Share Geplaatst 10 juni 2022 2 uur geleden zei Dansmeister: PS5 bro? Dan gaan wij coop. Zal vast kunnen neem ik aan? Kan je zelf ook rijden of? Ik dacht PCtje, helemaal nieuwe SSD voor die game gehaald ook. Denk niet dat we zelf kunnen rijden, zal wel net zoals FM zijn. Anders nettie met Stacey. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Noordzijde Geplaatst 10 juni 2022 Share Geplaatst 10 juni 2022 Ik ben ook wel nieuwsgierig of multiplayer mogelijk is in deze game. Weet jij dat toevallig @Daniell? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 10 juni 2022 Auteur Share Geplaatst 10 juni 2022 (bewerkt) 3 uur geleden zei Dansmeister: PS5 bro? Dan gaan wij coop. Zal vast kunnen neem ik aan? Kan je zelf ook rijden of? 1 uur geleden zei La Pulga: Ik dacht PCtje, helemaal nieuwe SSD voor die game gehaald ook. Denk niet dat we zelf kunnen rijden, zal wel net zoals FM zijn. Anders nettie met Stacey. 35 minuten geleden zei Noordzijde: Ik ben ook wel nieuwsgierig of multiplayer mogelijk is in deze game. Weet jij dat toevallig @Daniell? Zelf rijden kan niet, het is een management simulatie In de eerste versie zit geen multiplayer, wellicht in een latere versie. Volgens mij gaan ze sowieso tot 2025 elk jaar een game releasen... en het is nu al een veel gevraagde feature, kan me niet voorstellen dat ze dat er uit gaan laten. 10 juni 2022 bewerkt door Daniell Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 10 juni 2022 Share Geplaatst 10 juni 2022 Inderdaad benieuwd of sponsors echte bedrijven zijn. Ik heb ook ooit F1 manager gespeeld lang geleden. Daar zat dat wel in. En hopelijk free agents als Hulkenberg, de Vries en dergelijke. Lijkt me leuk spel. Ga hem waarschijnlijk wel halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 10 juni 2022 Auteur Share Geplaatst 10 juni 2022 5 minuten geleden zei Arezo: Inderdaad benieuwd of sponsors echte bedrijven zijn. Ik heb ook ooit F1 manager gespeeld lang geleden. Daar zat dat wel in. En hopelijk free agents als Hulkenberg, de Vries en dergelijke. Lijkt me leuk spel. Ga hem waarschijnlijk wel halen. Alle F1, F2 en F3 coureurs zitten in het spel, ook de reserve coureurs dus Hulkenberg, de Vries, etc. zitten gewoon in het spel en zijn aan te trekken. Ik verwacht wel echte sponsoren, aangezien FIA een volledige licentie heeft afgegeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 10 juni 2022 Share Geplaatst 10 juni 2022 8 minuten geleden zei Daniell: Alle F1, F2 en F3 coureurs zitten in het spel, ook de reserve coureurs dus Hulkenberg, de Vries, etc. zitten gewoon in het spel en zijn aan te trekken. Ik verwacht wel echte sponsoren, aangezien FIA een volledige licentie heeft afgegeven. Hmm ja, maar ik bedoel potentiële bedrijven die nog niet op de auto staan. En of ze dan ook echt op de auto komen. Lijkt me juist lastig met een volledige licentie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 10 juni 2022 Auteur Share Geplaatst 10 juni 2022 1 minuut geleden zei Arezo: Hmm ja, maar ik bedoel potentiële bedrijven die nog niet op de auto staan. En of ze dan ook echt op de auto komen. Lijkt me juist lastig met een volledige licentie. Dat weet ik ook niet. Je gaat ze sowieso niet op de auto zien, die zijn generiek dus elke auto heeft ook hetzelfde model. Updates aan onderdelen zal je ook aan de auto's niet zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 13 juni 2022 Auteur Share Geplaatst 13 juni 2022 Nieuw beeldmateriaal! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 14 juni 2022 Share Geplaatst 14 juni 2022 @Daniell Als ideeën over wie je eerste team gaat worden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 14 juni 2022 Auteur Share Geplaatst 14 juni 2022 (bewerkt) 13 minuten geleden zei ElMarcos: @Daniell Als ideeën over wie je eerste team gaat worden? AT, Alpine of Haas denk ik! Jij? Misschien ook leuk om tegen die tijd met een paar van hier een estafette te doen, als dat mogelijk is. Hebben we toch nog een soort van multiplayer 14 juni 2022 bewerkt door Daniell Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 14 juni 2022 Share Geplaatst 14 juni 2022 1 uur geleden zei Daniell: AT, Alpine of Haas denk ik! Jij? Misschien ook leuk om tegen die tijd met een paar van hier een estafette te doen, als dat mogelijk is. Hebben we toch nog een soort van multiplayer Ik vermoed Williams, Alfa Romeo of McLaren denk ik. Al denk ik dat de eerste mijn voorkeur heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 15 juni 2022 Share Geplaatst 15 juni 2022 Williams of Aston Martin als eerste hier, denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 juni 2022 Share Geplaatst 15 juni 2022 Aston Martin sowieso, Vettel wereldkampioen maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 15 juni 2022 Auteur Share Geplaatst 15 juni 2022 2 uur geleden zei La Pulga: Aston Martin sowieso, Vettel wereldkampioen maken. Vraag me af of dat zo gemakkelijk gaat, denk dat je niet heel veel tijd hebt voordat ie met pensioen gaat en misschien wel een seizoen of 3 nodig hebt om bij de top te komen. Ik had hetzelfde idee met Alonso, we gaan het zien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 15 juni 2022 Share Geplaatst 15 juni 2022 1 uur geleden zei Daniell: Vraag me af of dat zo gemakkelijk gaat, denk dat je niet heel veel tijd hebt voordat ie met pensioen gaat en misschien wel een seizoen of 3 nodig hebt om bij de top te komen. Ik had hetzelfde idee met Alonso, we gaan het zien Ik wil toch vooral kijken of ik van Williams weer het topteam kan maken zij ooit waren met onder ander Jacques Villeneuve. Al vermoed ik dat er eerst twee nieuwe talentvolle drivers moeten komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Noordzijde Geplaatst 15 juni 2022 Share Geplaatst 15 juni 2022 Ik ga sowieso kiezen voor McLaren! Even het spel leren kennen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 25 juni 2022 Auteur Share Geplaatst 25 juni 2022 Nog 2 maandjes! Tot die tijd speel ik deze (met topic in novellebundel) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 25 juni 2022 Share Geplaatst 25 juni 2022 Jezus, dit ziet er echt fenomenaal uit! Had geen idee dat dit spel er aan zat te komen. Heb een tijdje motorsport manager gespeeld, maar dat werd na een tijdje te makkelijk. Dit ziet er een stuk gedetailleerder uit met meer diepgang, kan nu al niet wachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 28 juni 2022 Share Geplaatst 28 juni 2022 Op 25-6-2022 om 10:56 zei LouisPSV: Jezus, dit ziet er echt fenomenaal uit! Had geen idee dat dit spel er aan zat te komen. Heb een tijdje motorsport manager gespeeld, maar dat werd na een tijdje te makkelijk. Dit ziet er een stuk gedetailleerder uit met meer diepgang, kan nu al niet wachten. Ja en wat ik begreep kun je zo het ongeveer zo diepgaand maken als je wilt. Dus voor iedereen een leuke uitdaging. Ben wel echt heel benieuwd naar deze game. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 28 juni 2022 Auteur Share Geplaatst 28 juni 2022 Morgen 5 uur live op Twitch! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 29 juni 2022 Auteur Share Geplaatst 29 juni 2022 Voor degene die de stream gemist heeft, hier kun je hem terug kijken! https://www.twitch.tv/videos/1517503076?tt_medium=mobile_web_share&tt_content=vod Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 juli 2022 Share Geplaatst 6 juli 2022 Voor mijn gevoel gaan de dagen echt tering snel maar wachten op F1 manager duurt mij echt veelste lang. Misschien Motorsport Manager maar even aanslingeren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 11 juli 2022 Share Geplaatst 11 juli 2022 (bewerkt) Op 6-7-2022 om 22:47 zei La Pulga: Voor mijn gevoel gaan de dagen echt tering snel maar wachten op F1 manager duurt mij echt veelste lang. Misschien Motorsport Manager maar even aanslingeren. Ik speel nog maar even F1 2021 tot het zover is. De my team career mode met aangepaste kalender, omdat er een aantal circuits zijn waar ik gewoon niet doorheen kom. 11 juli 2022 bewerkt door ElMarcos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 12 juli 2022 Share Geplaatst 12 juli 2022 Op 11-7-2022 om 13:54 zei ElMarcos: Ik speel nog maar even F1 2021 tot het zover is. De my team career mode met aangepaste kalender, omdat er een aantal circuits zijn waar ik gewoon niet doorheen kom. Monaco en Singapore? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten