Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Rode Duivels

Miz

Aanbevolen berichten

Zo, morgen Henry op de bank ipv Martinez. Ik ben benieuwd naar de opstelling. (al zal Martinez die natuurlijk nog altijd bepalen). 

Als ik nog eens nadenk over de partij tegen Wales dan viel het toch wel op dat Vertonghen écht wel een van de zwakkere schakels was. Tegen een middelmatige tegenstander werd hij een aantal keren op snelheid gepakt. Wat als hij op het WK tegen een topper staat? Dat komt niet goed. Maar Martinez wil natuurlijk niet doorselecteren. Voor eerst sinds héééél lang speelden we met een defensie die voor 100% actief is in de JPL. Tja, dat zegt ook al veel natuurlijk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Twee oude rotten en een knul die net vijf keer basis heeft gestaan in België. Alle andere opties (Theate, Faes, Bornauw, Witsel) in het buitenland negeren. Vanaken en Witsel centraal op het middenveld, ook lekker stijfjes. De Bruyne voorin, mislukte spits Batshuayi.. Doet deze gast dit express? 

Ik zeg bring back Vermaelen, Fellaini en Chadli. Lekker man.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei delichris:

Ik volg Belgisch voetbal niet, maar bijzonder als je met zo'n jonge speler gaat starten. 

Hij deed het wel echt goed tegen Wales. Maar denk dat Faes start vanavond. Kan ook zijn dat hij gewoon weer opnieuw in de basis staat hoor maar zou wel opvallend zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Bogatyr:

Enig lichtpuntje was Onana gisteren. Wat een baas.

Viel me op bij Everton, wat een tank zeg. Die tackle in de 2e helft was echt top. Vond België best pover, 2e helft was wel beter en ze domineerde de wedstrijd eigenlijk ook wel. Maar buiten KdB en Courtois toch weinig individuele klasse. De tactiek is wel wazig, vond het best chaotisch overkomen. Het is zonde voor België dat er een droeftoeter voor de groep staat, valt meer uit te halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Vitesse88:

Viel me op bij Everton, wat een tank zeg. Die tackle in de 2e helft was echt top. Vond België best pover, 2e helft was wel beter en ze domineerde de wedstrijd eigenlijk ook wel. Maar buiten KdB en Courtois toch weinig individuele klasse. De tactiek is wel wazig, vond het best chaotisch overkomen. Het is zonde voor België dat er een droeftoeter voor de groep staat, valt meer uit te halen.

Zeker weten. Hij is een beest en ben blij dat hij de stap naar Premier League gezet heeft. 

Mochten wij een coach hebben als Van Gaal hadden we al lang Wereldkampioen geweest of Europees kampioen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Bogatyr:

Zeker weten. Hij is een beest en ben blij dat hij de stap naar Premier League gezet heeft. 

Mochten wij een coach hebben als Van Gaal hadden we al lang Wereldkampioen geweest of Europees kampioen.

Mwah, die speelde nu ook gewoon met Klaassen en Janssen. Naar België vertalen speel je dan met Gerkens en Depoitre.

Link naar opmerking
Deel via andere websites