Oerlie Geplaatst 19 juni Share Geplaatst 19 juni Op 17-6-2024 om 19:57 zei AntiChrist7: Een snelheidsduivel als Openda tegen een 34jarige Skriniar? nee dat is veel te logisch Jij bent al bezig met België - Slowakije over 5 jaar? Want Skriniar is toch echt nog maar 29 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 26 juni Share Geplaatst 26 juni @La Pulga Bij deze. Je ziet het. Het leeft in België Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 juni Share Geplaatst 26 juni 3 minuten geleden zei delichris: @La Pulga Bij deze. Je ziet het. Het leeft in België Kom hier alleen met VPN. Jammer jongens, goede match gezien en Frankrijk is heel slecht in de omschakeling. Pas op voor de VAR alleen, die wilt nogal voor Frankrijk zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 26 juni Share Geplaatst 26 juni 37 minuten geleden zei delichris: @La Pulga Bij deze. Je ziet het. Het leeft in België Het leeft wel degelijk in België, denk dat de meeste Belgen hier ook gewoon op groot scherm of ergens gaan kijken zijn en dan niet online op het forum zitten! Tenzij je zoals mij, met de late staat en op het werk naar de wedstrijd hebt moeten kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 26 juni Share Geplaatst 26 juni 9 minuten geleden zei Steels: Het leeft wel degelijk in België, denk dat de meeste Belgen hier ook gewoon op groot scherm of ergens gaan kijken zijn en dan niet online op het forum zitten! Tenzij je zoals mij, met de late staat en op het werk naar de wedstrijd hebt moeten kijken. Klopt wel. Ik denk dat er in elke gemeente wel een groot scherm staat. Maar nu gaan de Duivels toch echt wel een tandje moeten bijsteken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 26 juni Share Geplaatst 26 juni 1 uur geleden zei delichris: @La Pulga Bij deze. Je ziet het. Het leeft in België Er zijn mensen die hun huis verlaten hé. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 juni Share Geplaatst 26 juni Wat zijn jullie weer Duivels, deli bedoelde het goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 juni Share Geplaatst 27 juni 9 uur geleden zei Lensherr: Er zijn mensen die hun huis verlaten hé. Ja hier ook verlaten mensen hun huis om de wedstrijden elders te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 1 juli Share Geplaatst 1 juli Wat weet Wout Faes over Tedesco wat wij niet (mogen) weten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 1 juli Share Geplaatst 1 juli Wat weet Tedesco over de KBVB? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 1 juli Share Geplaatst 1 juli 30 minuten geleden zei Lenstra: Wat weet Wout Faes over Tedesco wat wij niet (mogen) weten? Waarschijnlijk hetzelfde als wat Wijnaldum over Koeman weet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 1 juli Share Geplaatst 1 juli 3 uur geleden zei Lenstra: Wat weet Wout Faes over Tedesco wat wij niet (mogen) weten? Ik vond Faes vandaag niet de minste hoor. Voor de rest hebben we de wedstrijd gekregen die we vooraf konden verwachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 1 juli Share Geplaatst 1 juli Onpopulaire mening, maar ik denk oprecht dat Courtois die bal tegen Slovakije wel genoeg wegwerkt en dan loop je niet een hele match achter de feiten aan. En hij zou een betere kapitein geweest zijn dan de bruyne lijkt me, die toch maar te braaf is en meer mekkert dan aanvuurt als het niet loopt. Al was vandaag een verbetering. Maar een kapitein moet niet perse de beste speler zijn, maar weldegene die op tafel durft slaan. Waar ik voor de rest niks wil afdoen aan Casteels, verder heeft hij een uitstekend toenooi gehad. Maar die jongen is ook al 32, dus je kan niet zeggen dat het de toekomst is. Niet dat het genoeg zou zijn met deze bondscoach. Absolute disasterclass. 2 goals in 4 matchen. Voor het merendeel onder gelegen. Tactische keuzes die op weinig sloegen of te laat waren. Dan heeft hij tegen frankrijk een verfrissend plan, na nog geen uur staan er weer 2DM's op het veld en blijven Carrasco en Lukaku staan ondanks dat die duidelijk niet in de match zitten. Lukaku heeft alleen zijn kracht nog en daar lag hij onder tegenover Saliba. Maar dan openda eraf halen voor Mangala.... Bakayoko, Openda en CdK hebben zulke goede seizoenen gehad en je doet er niets mee. je kan zelfs niet eens spreken van verjonging. Gemiddelde leeftijd tegen oekraine was 28... De bond gaat niet de ballen hebben om hem de deur te wijzen jammer genoeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 juli Share Geplaatst 1 juli Dat je nog over Courtois zeurt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 2 juli Share Geplaatst 2 juli Ik vond de 442 nog meevallen, zeker het eerste half uur was degelijk. Maar over de hele wedstrijd, wat is Tedesco een ondermaatse en bange coach zeg. Carrasco en Lukaku waren dramatisch en die laat je er zo lang op staan. Nee, we gaan weer aanpassen naar een zwakke 433 met 2 DM's... In die 442 hadden we het net tactisch slim aangepakt, of zo leek het toch in het stadion. Frankrijk ging kamperen op onze linkerkant richting Doku en de weg was helemaal vrij om centraal te spelen en Castagne te lanceren in de rug van Hernandez. Maar nee, laten we dat niet doen, eerst moet de bal terug centraal naar Jan en dan weer naar Faes om dan terug Doku aan te spelen zodat hij moet proberen 3 Fransen aan te pakken. Doku is goed hoor, maar 1 vs 3 lukt niet altijd... Uiteraard verlies je dan door zo'n lelijke goal, is ook typisch voor de Fransen. Maar als Carrasco het meermaals beter doet voor doel, Doku zijn laatste pas beter is en we iets meer het geluk hadden van een topfavoriet dan was die bal van De Bruyne binnen gegaan. Als, als, als. Kleine voetbalmentaliteit, klein resultaat, grote teleurstelling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 2 juli Share Geplaatst 2 juli En ik denk dat Courtois die bal van Malinovsky niet had gehad zoals hij dat deed tegen Marokko. Casteels was samen met Onana de beste man van onze Rode Duivels dit EK. Daaraan heeft het echt niet gelegen. De ene keeper heeft zijn voordelen tegenover de andere maar over Casteels zijn toernooi mogen we best wel tevreden over zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 2 juli Share Geplaatst 2 juli 19 uur geleden zei cimbomcu: Dat je nog over Courtois zeurt. dat je dat aanhaalt maar niks over de rest zegt... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 30 augustus Share Geplaatst 30 augustus Geen Carrasco, Trossard, Lukaku (op eigen vraag) en Witsel. Nog altijd met KDB dus en ben ook wel blij met de selectie van Duranville en Engels. Zou Trossard een gevolg zijn na de uitspraken van zijn vader over Tedesco? Vermeeren had voor mij niet gehoeven, heeft totaal geen ritme en ook net een nieuwe transfer gemaakt. Verder hoop ik op een fitte Romeo Lavia binnenkort en dat we met de eerstvolgende vriendschappelijke wedstrijd Mbangula van Juventus oproepen. Ik vraag me ook af of hij Karetsas van Genk gepolst heeft. Lijkt me verstandig om dat wel te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 30 augustus Share Geplaatst 30 augustus Als Belg moet je naar Duitsland trekken. Dat vergroot momenteel je kansen aanzienlijk om Rode Duivel te worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 5 oktober Share Geplaatst 5 oktober Dus Lukaku voelt zich nog niet klaar om voor de rode duivels te spelen maar geeft wel assists en goal voor napoli. Tedesco heeft echt 0 autoriteit over deze spelers, wat een grap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober (bewerkt) 22 uur geleden zei AntiChrist7: Dus Lukaku voelt zich nog niet klaar om voor de rode duivels te spelen maar geeft wel assists en goal voor napoli. Tedesco heeft echt 0 autoriteit over deze spelers, wat een grap. Niet lullig bedoeld maatje totaal niet,ben het mèt je eens over Tedesco... Maar jij hebt toch nooit hoge dunk gehad over Lukaku bij Rode Duivels? 6 oktober bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober 6 uur geleden zei Kyrill: Niet lullig bedoeld maatje totaal niet,ben het mèt je eens over Tedesco... Maar jij hebt toch nooit hoge dunk gehad over Lukaku bij Rode Duivels? Mja het gaat niet echt over Lukaku hier he, meer over Tedesco. Was dit met een andere (semi) belangrijke speler gebeurd had ik hetzelfde gezegd. Als je zegt "een speler is niet klaar" maar die is wel in goede vorm bij zijn club, dan kom je gewoon belachelijk over. En dat na al een slecht figuur te hebben geslagen in duitsland Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober 1 minuut geleden zei AntiChrist7: Mja het gaat niet echt over Lukaku hier he, meer over Tedesco. Was dit met een andere (semi) belangrijke speler gebeurd had ik hetzelfde gezegd. Als je zegt "een speler is niet klaar" maar die is wel in goede vorm bij zijn club, dan kom je gewoon belachelijk over. En dat na al een slecht figuur te hebben geslagen in duitsland Op die manier had ik het nog niet bekeken, goed punt helemaal met je een! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 10 oktober Share Geplaatst 10 oktober Wat een hel om naar België te kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 10 oktober Share Geplaatst 10 oktober 1 uur geleden zei Bogatyr: Wat een hel om naar België te kijken Rode duivels he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten