Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Rode Duivels

Miz

Aanbevolen berichten

15 uur geleden zei Socrates:

Dat laatste heb ik vooral het idee van ja. Ik had hem er altijd opgenomen, maar goed. Gaat 'ie ook weer met drie achterop en wingbacks spelen enzo? 

Helaas wel vermoed ik, had gehoopt dat hij na het flauwe EK toch ging proberen iets anders te spelen maar dat hij nu niet meer veranderd snap ik dan ook weer..daarvoor is het te kort tegen het WK. Het zal voor na het WK zijn..ben wel eens benieuwd wie er zal instappen als bondscoach. Clement? Toch nog eens Preud'homme? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik begrijp dat niet. Wie doet dat design? Wordt dat in de handen gegeven van een bepaald bedrijf en die doen wat ze willen zonder een finaal akkoord van de hoge pieten of zouden zij dit zelf knap vinden? Kreeg inderdaad ook darts vibes, wat is dit enorm lelijk zeg. Zo'n spelersgroep moeten toch ook woord hebben, dat gaat toch in zo'n groep rond dat dit afschuwelijk is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Kami:

KDB, wat een speler. Je komt toch superlatieven te kort als je die ziet spelen? Die goal. Hij laat het zo simpel lijken. We moeten echt duimen dat hij in de komende 7 weken geen blessure ofzo oploopt.

Ik hoop het ook! Moet onze kapitein zijn in Qatar!

En dan zo'n tegengoal uit het niets..

bewerkt door Bogatyr
Link naar opmerking
Deel via andere websites