Socrates Geplaatst 29 november 2021 Share Geplaatst 29 november 2021 (bewerkt) Mensen die dit volgen? Dit soort uitverkiezingen zeggen natuurlijk heel weinig, vooral leuk om je kapot aan te ergeren. Zijn nu bij #20: Riyad Mahrez. Voorlopig is de grootste schande wmb de lage plek voor Ruben Dias (gedeeld 26e), met afstand de beste verdediger van het afgelopen seizoen als je het mij vraagt. Vanaf 20:30 live. Met (spoiler) Messi of Lewandowski als winnaar. Jorginho die veel te hoog gaat eindigen omdat hij toevallig de jaarlijkse alleswinnaar is (CL met Chelsea, EK met Italië). Terwijl hij bij beide ploegen natuurlijk niet eens de beste middenvelder was. Persoonlijk gun ik Kanté wel een hoge ranking, of zelfs de winst. Gaat alleen niet gebeuren natuurlijk. 29 november 2021 bewerkt door Socrates Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 29 november 2021 Share Geplaatst 29 november 2021 2 minutes ago, Socrates said: Mensen die dit volgen? Dit soort uitverkiezingen zeggen natuurlijk heel weinig, vooral leuk om je kapot aan te ergeren. Zijn nu bij #20: Riyad Mahrez. Voorlopig is de grootste schande wmb de lage plek voor Ruben Dias (gedeeld 26e), met afstand de beste verdediger van het afgelopen seizoen als je het mij vraagt. Harry Kane hoger dan Phil Foden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 29 november 2021 Auteur Share Geplaatst 29 november 2021 Belachelijk ja. Wat zeg jij als Chelsea-fan @Azpi: Jorginho of Kanté (wie de hoogste ranking zou verdienen)? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 29 november 2021 Share Geplaatst 29 november 2021 (bewerkt) 42 minutes ago, Socrates said: Belachelijk ja. Wat zeg jij als Chelsea-fan @Azpi: Jorginho of Kanté (wie de hoogste ranking zou verdienen)? Jorginho is niet een speler waarvan je denkt dat is de beste speler ter wereld maar hij is wel heel goed in zijn rol. Hij is heel erg press resistant, scant alles en communiceert met iedereen en hij is positioneel erg goed. Kanté had een aantal geweldige wedstrijden in de CL waar hij 3x op rij MOTM was. Ik zou zeggen #1 Messi of Lewandowski #3 Jorginho #4 Kanté (ook omdat die toch wel wat blessures had vorig seizoen) 29 november 2021 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 29 november 2021 Auteur Share Geplaatst 29 november 2021 Dat is wel ook het argument waarom ik voor Kanté zou gaan. Echt imponerend onder Tuchel en in de CL. Jorginho was misschien eerder een onderschatte voetballer, maar vooral een constante speler. Hem nu zo hoog plaatsen zou imo dan weer overschatting zijn. Bonucci 14e trouwens.. Tja, van mij mag het hoor. Maar er waren afgelopen seizoen minstens drie verdedigers beter bij Juve. Puur obv het EK zo'n hoog plekje. Zelfde voor Kjaer natuurlijk. Zijn ploeggenoot Tomori was nog beter. Skriniar, De Ligt, Romero.. Maar ja, emotiestem ivm Eriksen eh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 29 november 2021 Share Geplaatst 29 november 2021 11 minutes ago, Socrates said: Dat is wel ook het argument waarom ik voor Kanté zou gaan. Echt imponerend onder Tuchel en in de CL. Jorginho was misschien eerder een onderschatte voetballer, maar vooral een constante speler. Hem nu zo hoog plaatsen zou imo dan weer overschatting zijn. Bonucci 14e trouwens.. Tja, van mij mag het hoor. Maar er waren afgelopen seizoen minstens drie verdedigers beter bij Juve. Puur obv het EK zo'n hoog plekje. Zelfde voor Kjaer natuurlijk. Zijn ploeggenoot Tomori was nog beter. Skriniar, De Ligt, Romero.. Maar ja, emotiestem ivm Eriksen eh. en Rüdiger dan? die zit niet eens bij de top 30 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 29 november 2021 Share Geplaatst 29 november 2021 Het wordt gewoon Messi. Ze hebben een award voor beste spits geïntroduceerd dus dan weet je wel hoe laat het is bij dit soort onzinnige verkiezingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 29 november 2021 Auteur Share Geplaatst 29 november 2021 Beetje gek ja. Het is niet alsof goede spitsen over het hoofd worden gezien. Zou dan inderdaad zomaar een troostprijsje voor Lewandowski kunnen zijn. Club van het jaar is ook wat vreemd. Dat gaat toch vrijwel altijd gewoon de CL-winnaar worden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 29 november 2021 Share Geplaatst 29 november 2021 7 minuten geleden zei Socrates: Beetje gek ja. Het is niet alsof goede spitsen over het hoofd worden gezien. Zou dan inderdaad zomaar een troostprijsje voor Lewandowski kunnen zijn. Club van het jaar is ook wat vreemd. Dat gaat toch vrijwel altijd gewoon de CL-winnaar worden? In 2016 was dat Leicester geweest. Verder inderdaad altijd de CL-winnaar lijkt me, ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 29 november 2021 Share Geplaatst 29 november 2021 Mag toch hopen dat Lewandowski dit gaan winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 29 november 2021 Share Geplaatst 29 november 2021 Ronaldo 6e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 29 november 2021 Share Geplaatst 29 november 2021 Dit hele festijn duurt ruim 3 uur om vervolgens geheel niet verrassend dat ding weer aan Messi te geven nu Ronaldo een klote seizoen had? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 29 november 2021 Auteur Share Geplaatst 29 november 2021 https://mobile.twitter.com/i/broadcasts/1ypJdEWWAqvxW Werkende stream. Kanté > Jorginho en Messi > Lewa en ik vind mooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 29 november 2021 Share Geplaatst 29 november 2021 (bewerkt) 8 minutes ago, Socrates said: https://mobile.twitter.com/i/broadcasts/1ypJdEWWAqvxW Werkende stream. Kanté > Jorginho en Messi > Lewa en ik vind mooi. Als ze Donnarumma de keepers prijs geven gebaseerd op het EK en niet Mendy, dan moet je met diezelfde logica ook de ballon d'or aan Jorginho geven krijg je ook veel ophef mee wat goed is voor ballon d'or, zou mooi zijn iedereen haten op chelsea weer altijd leuk 29 november 2021 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 29 november 2021 Auteur Share Geplaatst 29 november 2021 Jorginho op 3. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 29 november 2021 Share Geplaatst 29 november 2021 jammer was lachen geweest. Chelsea komt niet eens opdagen haha prachtig, zitten gewoon in london in een kamertje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 29 november 2021 Share Geplaatst 29 november 2021 Messi dus weer op 1. Belachelijk. Je weet dat het een dikke schijnvertoning is, maar toch blijven ze je verbazen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 29 november 2021 Share Geplaatst 29 november 2021 Verdiend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 29 november 2021 Auteur Share Geplaatst 29 november 2021 (bewerkt) 6 minuten geleden zei ROEMM: Messi dus weer op 1. Belachelijk. Je weet dat het een dikke schijnvertoning is, maar toch blijven ze je verbazen. Waarom is het belachelijk dan? Op welke plek had hij volgens jou moeten eindigen? 29 november 2021 bewerkt door Socrates Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 29 november 2021 Share Geplaatst 29 november 2021 1 minuut geleden zei Socrates: Waarom is het belachelijk dan? Op welke plek had hij volgens jou moeten eindigen? 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 29 november 2021 Share Geplaatst 29 november 2021 Op plek 2, achter Lewandowski. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 29 november 2021 Auteur Share Geplaatst 29 november 2021 En waarom? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 29 november 2021 Share Geplaatst 29 november 2021 Als die prijs is gemaakt trouwens voor puur beste voetballer had Messi em al sinds 2007 elk jaar moeten winnen. Als club/landprijzen blijkbaar meetellen dan heeft hij dit jaar zijn hoogtepunt behaald met Argentinië en zelfs met dit manke Barca een prijsje gehaald. PSG gaat het wat minder dus de prijs zal volgend jaar wel naar een Salah/KvdB/Lewan gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 29 november 2021 Share Geplaatst 29 november 2021 1 uur geleden zei La Pulga: Als die prijs is gemaakt trouwens voor puur beste voetballer had Messi em al sinds 2007 elk jaar moeten winnen. Als club/landprijzen blijkbaar meetellen dan heeft hij dit jaar zijn hoogtepunt behaald met Argentinië en zelfs met dit manke Barca een prijsje gehaald. PSG gaat het wat minder dus de prijs zal volgend jaar wel naar een Salah/KvdB/Lewan gaan. Dit dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 29 november 2021 Auteur Share Geplaatst 29 november 2021 Tja. Lewandowski kreeg een prijs voor beste goalmaker. Er bestaat zoiets als een topscorerstitel. Een Gouden Schoen. De Ballon d'Or is volgens mij de prijs voor de beste voetballer. Niet voor degene die simpelweg de meeste goals maakt. Dat is dus de Gouden Schoen. Ik wil best luisteren en nadenken over argumenten waarom Lewandowski dan de beste voetballer ter wereld was, maar ik zie ze gewoon nauwelijks. Ja, buiten hij heeft een X-aantal keer gescoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten