Brozai Geplaatst 2 november 2021 Share Geplaatst 2 november 2021 Ik wil binnenkort een novelle gaan starten met Feyenoord. Naam Novelle: Voor Volk en Vaderland Club: Feyenoord Grootte banner: - Kleuren: eigen invulling Specifieke plaatjes: De Rotterdamse Haven, Kuip, iets met Nederland(KNVB) , Antoni Milambo, Lennard Hartjes en Jens Toornstra met aanvoerdersband Extra opmerkingen: In de novelle ga ik met Feyenoord aan de door de KNVB gestelde doelstelling om de Eredivisie de beste competitie ter wereld te maken werken. Lang project, maar heb er zin in! Zou leuk zijn als je in de banner iets van talent icm de Rotterdamse mentaliteit (haven etc) terug kan laten komen! Alvast bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 3 november 2021 Share Geplaatst 3 november 2021 Op 1-11-2021 om 13:08 zei Glenn08: Naam Novelle: Dromen in de Borinage Club: Royal Francs Borains Grootte banner: Normaal Kleuren: Vrij Specifieke plaatjes: Een old school voetbalveld, iets over steenkoolmijnen en het logo van de club. Extra opmerkingen: @DaniellAls je hier nog niet mee begonnen bent mag je em even on hold zetten. Zit met een beta game met Genk die ik als side game ga houden, dus ben er nog niet uit of ik 2x de Belgische competitie doe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 4 november 2021 Share Geplaatst 4 november 2021 Naam Novelle: Mine for talent, only settle for gold Club: KRC Genk Grootte banner: Normaal Kleuren: Vrij Specifieke plaatjes: Iets over steenkoolmijnen en het logo van de club, eventueel het stadion. Extra opmerkingen: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 4 november 2021 Auteur Share Geplaatst 4 november 2021 Op 1-11-2021 om 11:04 zei kmk: Graag zou ik voor mijn toekomstige novelle alvast een hele mooie banner willen Naam Novelle: Data is the new oil money Club: Niet van toepassing Grootte banner: Normaal Kleuren: blauwe achtergrond met neon blauwe tekst als het kan, zoals op het plaatje hieronder. Maar voel je vrij als andere kleuren combinaties beter lijken naar jouw idee! Specifieke plaatjes: Misschien dat je er iets voetbal gerelateerd van kan maken met de data aspecten? Hoop dat ik niet teveel vraag... Extra opmerkingen: Maak er wat moois van zoals je altijd doet. De banner heeft geen haast Feedback is welkom en aanpassingen zijn mogelijk! Ik hoop dat dit een beetje in de buurt komt van wat je wilde... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kmk Geplaatst 4 november 2021 Share Geplaatst 4 november 2021 13 minuten geleden zei Daniell: Feedback is welkom en aanpassingen zijn mogelijk! Ik hoop dat dit een beetje in de buurt komt van wat je wilde... Dit overtreft alle verwachtingen! Echt heel erg gave banner! Onwijs bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 5 november 2021 Share Geplaatst 5 november 2021 Op 4-11-2021 om 10:18 zei Glenn08: Naam Novelle: Mine for talent, only settle for gold Club: KRC Genk Grootte banner: Normaal Kleuren: Vrij Specifieke plaatjes: Iets over steenkoolmijnen en het logo van de club, eventueel het stadion. Extra opmerkingen: @Daniellmoest je nog niet begonnen zijn schrap je deze ook maar Ik ga zelf eentje maken als ik echt settled ben in een save, en dan vraag ik erna wel een top banner hier Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 5 november 2021 Auteur Share Geplaatst 5 november 2021 6 minuten geleden zei Glenn08: @Daniellmoest je nog niet begonnen zijn schrap je deze ook maar Ik ga zelf eentje maken als ik echt settled ben in een save, en dan vraag ik erna wel een top banner hier Ik was bewust nog niet begonnen Nee, zonder gekheid. Ik was van plan om dit weekend er weer even voor te gaan zitten, heb ook een paar aanvragen via PM ontvangen Ik hoor het wel, wanneer je zeker bent van je zaak! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 7 november 2021 Auteur Share Geplaatst 7 november 2021 Op 2-11-2021 om 17:22 zei Brozai: Ik wil binnenkort een novelle gaan starten met Feyenoord. Naam Novelle: Voor Volk en Vaderland Club: Feyenoord Grootte banner: - Kleuren: eigen invulling Specifieke plaatjes: De Rotterdamse Haven, Kuip, iets met Nederland(KNVB) , Antoni Milambo, Lennard Hartjes en Jens Toornstra met aanvoerdersband Extra opmerkingen: In de novelle ga ik met Feyenoord aan de door de KNVB gestelde doelstelling om de Eredivisie de beste competitie ter wereld te maken werken. Lang project, maar heb er zin in! Zou leuk zijn als je in de banner iets van talent icm de Rotterdamse mentaliteit (haven etc) terug kan laten komen! Alvast bedankt! Ik vond deze vrij lastig, hopelijk vind je het wat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Brozai Geplaatst 7 november 2021 Share Geplaatst 7 november 2021 Mooi hoor @Daniell Top, bedankt! Geniet momenteel van een vakantie. Over ongeveer 1,5-2 weken verwacht ik de novel te starten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GuessWho25 Geplaatst 13 november 2021 Share Geplaatst 13 november 2021 Wat ontzettend leuk dat je dit doet. En mooie resultaten. Ik ben vandaag aan mijn verhaal begonnen: Naam Novelle: Beach Boys zorgen voor 'Good Vibrations' Club: Concord Rangers Grootte banner: Kleuren: Geel/Blauw (Clubkleuren) Specifieke plaatjes: Extra opmerkingen: Graag het clublogo er in en de hoofdtribune van The Aspect Arena. En indien mogelijk een verwijzing naar het strand. Nickname van de club: Beach Boys. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niejo101 Geplaatst 15 november 2021 Share Geplaatst 15 november 2021 Op 13-11-2021 om 13:29 zei GuessWho25: Wat ontzettend leuk dat je dit doet. En mooie resultaten. Ik ben vandaag aan mijn verhaal begonnen: Naam Novelle: Beach Boys zorgen voor 'Good Vibrations' Club: Concord Rangers Grootte banner: Kleuren: Geel/Blauw (Clubkleuren) Specifieke plaatjes: Extra opmerkingen: Graag het clublogo er in en de hoofdtribune van The Aspect Arena. En indien mogelijk een verwijzing naar het strand. Nickname van de club: Beach Boys. Ook weer eens iets geprobeerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 15 november 2021 Share Geplaatst 15 november 2021 Lekker @Niejo101! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GuessWho25 Geplaatst 16 november 2021 Share Geplaatst 16 november 2021 Op 15-11-2021 om 13:10 zei Niejo101: Ook weer eens iets geprobeerd. Geweldig @Niejo101!!! Dank je wel! Heel blij mee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 november 2021 Share Geplaatst 17 november 2021 (bewerkt) Geen haast totaal niet maar als iemand tijd heeft mag ik dan banner van Racing Genk met de tekst ''Racing Genk DE daadwerkelijke talenten vijver van Belgie'' alvast bedankt 17 november 2021 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 17 november 2021 Share Geplaatst 17 november 2021 (bewerkt) 6 uur geleden zei Kyrill: Geen haast totaal niet maar als iemand tijd heeft mag ik dan banner van Racing Genk met de tekst ''Racing Genk DE daadwerkelijke talenten vijver van Belgie'' alvast bedankt Hopelijk vindt je het wat. Aangepast na opmerking van @Glenn08 17 november 2021 bewerkt door r4vje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 17 november 2021 Share Geplaatst 17 november 2021 2 minuten geleden zei r4vje: Hopelijk vindt je het wat. Niet voor het een of ander, maar dit is het oude logo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 november 2021 Share Geplaatst 17 november 2021 15 minuten geleden zei r4vje: Hopelijk vindt je het wat. Aangepast na opmerking van @Glenn08 Wauw thnx geniaal. Geweldig mooi zeg Vind het fantastisch! @Glenn08 thx voor doorgeven van het logo! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rob1981 Geplaatst 19 november 2021 Share Geplaatst 19 november 2021 Naam Novelle: Rendere orgoglioso San Marino! Club: SP Tres Penne /San Marino Grootte banner: Kleuren: wit-lichtblauw Specifieke plaatjes: iets met het geweldige logo van de club (https://www.transfermarkt.nl/sp-tre-penne/startseite/verein/10747) en het logo van het land San Marino. Verder mag er een foto op van het San Marinees elftal en/of het stadion van San Marino, leef je uit! Extra opmerkingen: ergens als extra zin in de foto: "Il lungo viaggio" (zonder aanhalingstekens ;-)) . Thanks alvast! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 20 november 2021 Share Geplaatst 20 november 2021 22 uur geleden zei Rob1981: Naam Novelle: Rendere orgoglioso San Marino! Club: SP Tres Penne /San Marino Grootte banner: Kleuren: wit-lichtblauw Specifieke plaatjes: iets met het geweldige logo van de club (https://www.transfermarkt.nl/sp-tre-penne/startseite/verein/10747) en het logo van het land San Marino. Verder mag er een foto op van het San Marinees elftal en/of het stadion van San Marino, leef je uit! Extra opmerkingen: ergens als extra zin in de foto: "Il lungo viaggio" (zonder aanhalingstekens ;-)) . Thanks alvast! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 23 november 2021 Share Geplaatst 23 november 2021 Naam Novelle: FC Bayern Club: FC Bayern Grootte banner: Normaal Kleuren: Vrij Specifieke plaatjes: Olympiastadion waar het vroeger speelde, Musiala, logo FC Bayern, Leroy Sané Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RubenS2 Geplaatst 25 november 2021 Share Geplaatst 25 november 2021 Naam Novelle: Tussen twee werelden Club: UD Melilla Grootte banner: Normaal Kleuren: Geen voorkeur Specifieke plaatjes: Het clublogo. Misschien kan ook iets worden gedaan met de kaart (stuk Spanje, stuk Afrika, waarop Melilla dan aangeduid staat. Extra opmerkingen: Misschien is een mysterieuze sfeer toepasselijk gezien de titel? Er is geen haast bij, ik moet zelfs nog aan de game starten en heb erg weinig tijd voorlopig door werk, trainingen en wedstrijden. Maar hierdoor hebben jullie tijd om jullie creatieve geest erop los te laten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 26 november 2021 Share Geplaatst 26 november 2021 Op 23-11-2021 om 09:43 zei Vlonkie: Naam Novelle: FC Bayern Club: FC Bayern Grootte banner: Normaal Kleuren: Vrij Specifieke plaatjes: Olympiastadion waar het vroeger speelde, Musiala, logo FC Bayern, Leroy Sané Iemand hier al mee bezig? @xPeejay @r4vje @Daniell Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 28 november 2021 Auteur Share Geplaatst 28 november 2021 Op 26-11-2021 om 09:35 zei Vlonkie: Iemand hier al mee bezig? @xPeejay @r4vje @Daniell Ik niet, sorry. Heb op het moment iets te druk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 30 november 2021 Share Geplaatst 30 november 2021 Naam Novelle: THE JOURNEYMAN - The Travels of Hannes H. Club: nog niet bekend Grootte banner: normaal Kleuren: maakt niet uit Specifieke plaatjes: het onderstaande plaatje wil ik er graag in hebben als het kan Extra opmerkingen: het wordt puur LLM en ik probeer te beginnen in Engeland. Heeft geen haast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 30 november 2021 Share Geplaatst 30 november 2021 Op 28-11-2021 om 14:37 zei Daniell: Ik niet, sorry. Heb op het moment iets te druk geeft niets. Ik heb zelf ook al iets in elkaar gezet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten