Whitewolf345 Geplaatst 17 november 2022 Share Geplaatst 17 november 2022 (bewerkt) Naam Novelle: The North Irish crusade Club: Crusaders FC Grootte banner: eigen invulling Kleuren: Kleuren die bij de club passen of Noord Ierland Specifieke plaatjes: Extra opmerkingen: Ik wil een kruistocht door Europa maken bij wijze van. 17 november 2022 bewerkt door Whitewolf345 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rob1981 Geplaatst 21 november 2022 Share Geplaatst 21 november 2022 (bewerkt) Naam Novelle: "The Norway". En dan als sub-regel: "En lysende fremtid." Club: FK Bodø/Glimt en nationale team van Noorwegen. Grootte banner: Normaal Kleuren: Zwart en Geel Specifieke plaatjes: Aan de linkerkant iets met het logo van Bodo met juichende spelers en rechts iets met de Noorse vlag en Haaland, Odegaard en Schjelderup en op de achtergrond het noorderlicht (als dat niet te veel gevraagd is ;-)). Extra opmerkingen: 23 november 2022 bewerkt door Rob1981 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 24 november 2022 Share Geplaatst 24 november 2022 Op 16-11-2022 om 12:58 zei timpy00: Naam Novelle: Paradijs in de bergen Club: Geen specifieke club, maar ga me vooral op Andorrese clubs en het nationale team richten. Grootte banner: Normaal Kleuren: Vrije invulling Specifieke plaatjes: Niks specifieks. Vrijheid van de artiest. Extra opmerkingen: Ik weet niet of je deze nog nodig hebt. Op 16-11-2022 om 22:00 zei chrisje1993: Naam Novelle: Een jongensdroom komt uit Club: Feyenoord Grootte banner: Normaal Kleuren: Rood/Wit Specifieke plaatjes: Kijk maar wat mooi uitkomt in de banner Extra opmerkingen: Ik weet niet of je hem nog nodig hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 24 november 2022 Share Geplaatst 24 november 2022 Op 17-11-2022 om 15:29 zei Whitewolf345: Naam Novelle: The North Irish crusade Club: Crusaders FC Grootte banner: eigen invulling Kleuren: Kleuren die bij de club passen of Noord Ierland Specifieke plaatjes: Extra opmerkingen: Ik wil een kruistocht door Europa maken bij wijze van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 24 november 2022 Share Geplaatst 24 november 2022 10 minuten geleden zei r4vje: Gaaf. Dankje wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 24 november 2022 Share Geplaatst 24 november 2022 10 uur geleden zei r4vje: Ik weet niet of je deze nog nodig hebt. Ik weet niet of je hem nog nodig hebt. Dankjewel! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 27 november 2022 Share Geplaatst 27 november 2022 (bewerkt) M'n eigen ideeën voldoen niet dus wellicht kan iemand anders mij voorzien van een banner. Het heeft geen haast, aangezien het een sidegame naast mijn San Lorenzo wordt. Titel: Bulgaria's next golden generation Club: OFC Pirin Blagoevgrad & Bulgaars nationaal elftal Grootte banner: Normaal Kleuren: Vrije invulling Specifieke plaatjes: Logo OFC Pirin Blagoevgrad (gelinkt hierboven), Bulgaars nationaal elftal (1994)/Stoichkov/Lechkov Extra opmerkingen: 27 november 2022 bewerkt door Mansveld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Al Veni Geplaatst 27 november 2022 Share Geplaatst 27 november 2022 1 uur geleden zei Mansveld: M'n eigen ideeën voldoen niet dus wellicht kan iemand anders mij voorzien van een banner. Het heeft geen haast, aangezien het een sidegame naast mijn San Lorenzo wordt. Titel: Bulgaria's next golden generation Club: OFC Pirin Blagoevgrad & Bulgaars nationaal elftal Grootte banner: Normaal Kleuren: Vrije invulling Specifieke plaatjes: Logo OFC Pirin Blagoevgrad (gelinkt hierboven), Bulgaars nationaal elftal (1994)/Stoichkov/Lechkov Extra opmerkingen: Is zoiets wat je zoekt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 27 november 2022 Share Geplaatst 27 november 2022 16 minuten geleden zei Al Veni: Is zoiets wat je zoekt? Die is vet, thanks! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rob1981 Geplaatst 28 november 2022 Share Geplaatst 28 november 2022 On 11/21/2022 at 8:49 AM, Rob1981 said: Naam Novelle: "The Norway". En dan als sub-regel: "En lysende fremtid." Club: FK Bodø/Glimt en nationale team van Noorwegen. Grootte banner: Normaal Kleuren: Zwart en Geel Specifieke plaatjes: Aan de linkerkant iets met het logo van Bodo met juichende spelers en rechts iets met de Noorse vlag en Haaland, Odegaard en Schjelderup en op de achtergrond het noorderlicht (als dat niet te veel gevraagd is ;-)). Extra opmerkingen: Is er nog iemand die hier een banner van zou willen maken? Alvast bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Al Veni Geplaatst 28 november 2022 Share Geplaatst 28 november 2022 4 uur geleden zei Rob1981: Is er nog iemand die hier een banner van zou willen maken? Alvast bedankt! Had niet door dat dit verzoek nog open stond: Dit iets wat je aanspreekt? (Kan t noorderlicht ook nog gewoon groen houden maar dat vond ik wat druk qua kleuren) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rob1981 Geplaatst 28 november 2022 Share Geplaatst 28 november 2022 34 minutes ago, Al Veni said: Had niet door dat dit verzoek nog open stond: Dit iets wat je aanspreekt? (Kan t noorderlicht ook nog gewoon groen houden maar dat vond ik wat druk qua kleuren) Deze is top, thanks! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 1 december 2022 Share Geplaatst 1 december 2022 (bewerkt) Naam Novelle: Oh when the Saints, are marching in (al hoeft die er niet perse in vanwege de afbeelding) Club: Southampton FC Grootte banner: 800px breed Kleuren: Kleuren van de club Specifieke plaatjes: Mocht het kunnen / mooi zijn, mag er nog een foto van fans in verwerkt worden, maar dat laat ik aan de ontwerper over, die kan dat beter inschatten denk ik. Voor vragen mag je me ook pmen. 7 december 2022 bewerkt door Orrie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 5 december 2022 Share Geplaatst 5 december 2022 Naam Novelle: Vi ønsker å gjenopplive gamle tider Club: Lyn 1896 FK Grootte banner: 800px breed Kleuren: Kleuren van de club Specifieke plaatjes: Misschien een afbeelding van spelers, of misschien Oslo als stad waar de club zich bevind en dan onder de sneeuw o.i.d.? Extra opmerkingen: Graag een soort gelijke banner als voor mijn Pro Vercelli save (@Daniell). Verder mag het logo er klein in verwerkt worden en de naam van de novelle. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 7 december 2022 Share Geplaatst 7 december 2022 Op 5-12-2022 om 07:15 zei Jotew: Naam Novelle: Vi ønsker å gjenopplive gamle tider Club: Lyn 1896 FK Grootte banner: 800px breed Kleuren: Kleuren van de club Specifieke plaatjes: Misschien een afbeelding van spelers, of misschien Oslo als stad waar de club zich bevind en dan onder de sneeuw o.i.d.? Extra opmerkingen: Graag een soort gelijke banner als voor mijn Pro Vercelli save (@Daniell). Verder mag het logo er klein in verwerkt worden en de naam van de novelle. Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 7 december 2022 Share Geplaatst 7 december 2022 6 minuten geleden zei Richarð.: Inhoud verbergen Dat is ook een gave! Zou je alleen nog even LYN 1896 BK willen veranderen in LYN 1896 FK? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 7 december 2022 Share Geplaatst 7 december 2022 Zojuist zei Jotew: Dat is ook een gave! Zou je alleen nog even LYN 1896 BK willen veranderen in LYN 1896 FK? Oh hehe, natuurlijk. BK is Deens, volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 7 december 2022 Share Geplaatst 7 december 2022 1 minuut geleden zei Richarð.: Oh hehe, natuurlijk. BK is Deens, volgens mij. Haha geeft niks! Topper, hartstikke bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 8 december 2022 Share Geplaatst 8 december 2022 Op 1-12-2022 om 19:53 zei Orrie: Naam Novelle: Oh when the Saints, are marching in (al hoeft die er niet perse in vanwege de afbeelding) Club: Southampton FC Grootte banner: 800px breed Kleuren: Kleuren van de club Specifieke plaatjes: Mocht het kunnen / mooi zijn, mag er nog een foto van fans in verwerkt worden, maar dat laat ik aan de ontwerper over, die kan dat beter inschatten denk ik. Voor vragen mag je me ook pmen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 8 december 2022 Share Geplaatst 8 december 2022 (bewerkt) 29 minuten geleden zei Richarð.: Je bent een topper! Hij is geweldig! 8 december 2022 bewerkt door Orrie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 13 december 2022 Share Geplaatst 13 december 2022 Naam Novelle: Manchester United zit in mijn bloed Club: Manchester United Grootte banner: Normaal Kleuren: Kleuren van de club Specifieke plaatjes: Spelers, logo en misschien Old Trafford. Maak er maar iets moois van. @Daniell @Richarð. @Al Veni @r4vje of één van de andere bannermakers? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 13 december 2022 Share Geplaatst 13 december 2022 6 uur geleden zei delichris: Naam Novelle: Manchester United zit in mijn bloed Club: Manchester United Grootte banner: Normaal Kleuren: Kleuren van de club Specifieke plaatjes: Spelers, logo en misschien Old Trafford. Maak er maar iets moois van. @Daniell @Richarð. @Al Veni @r4vje of één van de andere bannermakers? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 13 december 2022 Share Geplaatst 13 december 2022 2 minuten geleden zei Richarð.: Top dankje. Erg blij mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 16 december 2022 Share Geplaatst 16 december 2022 (bewerkt) Naam Novelle: Ruud! Club: PSV Eindhoven Grootte banner: Normaal Kleuren: Kleuren van de club Specifieke plaatjes: Ruud van Nistelrooy (als speler en als trainer misschien) @Daniell @Richarð. toevallig? 21 december 2022 bewerkt door Oerlie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keano77 Geplaatst 21 december 2022 Share Geplaatst 21 december 2022 (bewerkt) Naam Novelle: Building a nation in Liechtenstein Club: USV Eschen/Mauren en als bondscoach Liechtenstein Grootte banner: Normaal Kleuren: Kleuren van de club en/of land Specifieke plaatjes: n.v.t. 23 december 2022 bewerkt door keano77 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten