ElMarcos Geplaatst 17 april 2023 Share Geplaatst 17 april 2023 Op 13-4-2023 om 15:35 zei Bogatyr: Je kan het nooit zeker weten natuurlijk. Zekerheid heb je nooit, maar hij staat toch fier op de eerste plek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 17 april 2023 Share Geplaatst 17 april 2023 Hij heeft mijn gevoel nogmaals bevestigd. Weer lekker gemold bij de filmopdracht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 17 april 2023 Share Geplaatst 17 april 2023 Dat deed Lancelot ook hoor bij de andere opdrachten. In de winkel bv. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 17 april 2023 Share Geplaatst 17 april 2023 28 minuten geleden zei Bogatyr: Dat deed Lancelot ook hoor bij de andere opdrachten. In de winkel bv. Lancelot was vooral graag de mol geweest heb ik de indruk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 18 april 2023 Share Geplaatst 18 april 2023 (bewerkt) 21 uur geleden zei Aaron21: Hij heeft mijn gevoel nogmaals bevestigd. Weer lekker gemold bij de filmopdracht. Ja bizar dat hij het filmmoment niet volledig verteld. Mooi dat diegene eruit ligt. Die heeft werkelijk niks uitgevoerd, alleen maar luie opdrachten gedaan. 18 april 2023 bewerkt door Vitesse88 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 18 april 2023 Share Geplaatst 18 april 2023 3 uur geleden zei Vitesse88: Ja bizar dat hij het filmmoment niet volledig verteld. Mooi dat diegene eruit ligt. Die heeft werkelijk niks uitgevoerd, alleen maar luie opdrachten gedaan. En hij spoort aan om te gokken op 3 mensen in het vliegtuig, terwijl Commy overduidelijk er niet in zat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 19 april 2023 Share Geplaatst 19 april 2023 8 uur geleden zei Aaron21: En hij spoort aan om te gokken op 3 mensen in het vliegtuig, terwijl Commy overduidelijk er niet in zat. Op de typische mol manier door mee te gaan met in dit geval Lieselot die zei dat Commy er wel in zat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 19 april 2023 Share Geplaatst 19 april 2023 (bewerkt) Thomas zit ook echt vaak waar je hoort te zitten. AFLEVERING 1 Opdracht 1: Zat helemaal in het begin ook al bij Matteo in de groep van 4 en werpt al snel een ballonnetje door Limburgse acteur te hinten. Hij doet die eerste deelopdracht heel snel en laat de 2 kandidaten aan de andere kant in de steek. Hop, 1000 euro weg. Opdracht 2: Linedance. Moeilijkste dans, meteen fout en 1000 euro eruit plus 2 meter extra voor Commy op het touw. Opdracht 3: Helpt niet meezoeken naar de sleutel, vertraagt en voert de communicatie. Eens de sleutel gevonden is en beslist wordt haar te bevrijden, snelt hij naar de caravan = damage control. AFLEVERING 2 Opdracht 1: Ik zou op de trein willen zitten, maar goed, dit was natuurlijk een kansloze opdracht bij voorbaat. Helpt wel goed met die 9 voorwerpen correct leggen, maar dat levert natuurlijk geen geld op. We zien natuurlijk ook niet hoe lang dat al bezig was. Weigert Harry een derde keer in te schakelen. Vreemd, want dat was gewoon kostenloos. Opdracht 2: Is misschien wel zijn meest kandidaatse opdracht, want er wordt veel geld verdiend en hij schiet ook zelf een patat raak. Kan het lopen wel niet saboteren omdat Commy 4 km mag lopen en hij maar 1. AFLEVERING 3 Opdracht 1: Hier begint hij weer te mollen. Zit op de goede plek bij de hoefijzer en verstopt (is niet 100% zeker, maar zeer waarschijnlijk) het blauwe hoefijzer, dat later teruggevonden wordt door Toos. Mislukt, maar wel een molactie. Verbetert kandidaat Commy ook niet wanneer zij een verkeerde naam voorstelt (Jolly Jumping ipv Jolly Jumper). Opdracht 2: De eitjes. Valt weinig over te zeggen. Ik vond dit een zwakke opdracht eerlijk gezegd. Opdracht 3: In de hotelkamers. Hier zou ik wel graag naar de vrijstellingenkamer geweest zijn, dus dat lijkt me minder mols. Al kan je als mol natuurlijk ook denken dat hier sowieso vrijstellingen gaan genomen worden. Hier doet Toos natuurlijk iets vreemds, maar de 2 afleveringen hierna zit hij te vaak op anti mol posities, dus die heb ik afgestreept en mede ook door zijn gooi naar de vrijstelling in aflevering 1. AFLEVERING 4 Opdracht 1: Gaat ondergronds, dat is al een goed begin. Dat pad is ogenschijnlijk geen probleem. En dan toont de montage Toos die een verkeerde code lijkt in te geven en dat sterkt me alleen maar meer dat de echte mol Thomas is, want dat gaan ze natuurlijk niet tonen. Wat Ruben hier doet is echt een kandidatenactie voor mij. Die is zo bang dat andere kandidaten pasvragen gaan bemachtigen en geeft daarom koppig zijn code niet. Leuk voor mol Thomas dus. Jammer dat Lieselot en Lancelot vervelende kandidaten zijn en er toch 5000 euro verdiend wordt. Opdracht 2: In de dierentuin was Thomas lekker op dreef. Loopt 2 maal in de val van de oudjes, grossiert in verkeerde antwoorden, terwijl Ruben telkens net het goede antwoord wil geven en leest op een cruciaal moment over de spelfout waaraan €1500 vasthangt. AFLEVERING 5 Opdracht 1: Ik zou als mol naar de winkel willen, maar goed, met de opdracht die Thomas wel deed werd 0 euro verdiend. Bovendien kan je minder goed mollen aangezien alle kandidaten geblinddoekt zijn en de partners allemaal kandidaats zijn want die weten niet wie de mol is. Hielp ook niet dat de vrouw van Thomas bijzonder fanatiek was en hem meermaal behoedde van snel een rood worstje te nemen. Weinig uit op te maken in deze opdracht. Opdracht 2: Hier wil je natuurlijk op de landingsbaan staan. Hier valt 6K te verdienen, in het vliegtuig niks. Daar kan je enkel 1 tip vrijspelen. Hier vergeet hij eerst iets cruciaals uit zijn fragment te melden. Lijkt ook geen films te kennen. Raar als je, je opgeeft als filmkenner. Daarnaast pusht hij op het antwoord dat Commy wel gevlogen heeft, terwijl dat overduidelijk slecht geacteerd was van haar. Bovendien was hij deze keer wel als eerste aan het woord vooraf om aan te geven dat hij waarschijnlijk de andere opdracht niet zou durven. Eerlijk gezegd geloof ik dat niet en lijkt het me hier gewoon dat hij op de goede plaats wil komen. Wat mij betreft zijn beste molacties tot nu toe. Hij was ervoor al mijn mol en is het nu echt nog meer. Thomas is de mol van seizoen 11. 19 april 2023 bewerkt door Aaron21 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 24 april 2023 Share Geplaatst 24 april 2023 Spoiler Hihi @Aaron Ik dacht het ook hoor maar gedurende de laatste aflevering begon mijn vizier al langzaam te draaien ri Lancelot (goede leraar sessie maar er wel alles aan doen om de fun facts erbuiten te houden) en ook Ruben sluit ik toch niet uit maar daar ligt het er te dik op Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 24 april 2023 Share Geplaatst 24 april 2023 20 minuten geleden zei Erwin.: Toon verborgen inhoud Hihi @Aaron Ik dacht het ook hoor maar gedurende de laatste aflevering begon mijn vizier al langzaam te draaien ri Lancelot (goede leraar sessie maar er wel alles aan doen om de fun facts erbuiten te houden) en ook Ruben sluit ik toch niet uit maar daar ligt het er te dik op Spoiler Moet wel Toos zijn dan want Lance en Ruben worden veel te verdacht gemaakt. Ben er nog niet uit. Vind het nog steeds vreemd dat je als kandidaat een vrijstelling laat liggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 25 april 2023 Share Geplaatst 25 april 2023 Op 13-4-2023 om 15:17 zei Aaron21: Thomas is de mol inderdaad. Op 13-4-2023 om 15:40 zei Aaron21: Ben er vrij zeker van. Oei. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 25 april 2023 Share Geplaatst 25 april 2023 49 minuten geleden zei Bogatyr: Oei. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 25 april 2023 Share Geplaatst 25 april 2023 Bij Ruben zou het er wel erg dik bovenop liggen inderdaad gezien de laatste aflevering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 25 april 2023 Share Geplaatst 25 april 2023 Ze hebben allemaal al dingen gedaan die je niet doet als mol. Dus het is geen vlekkeloos parcours zoals bvb. bij een Lennert was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 28 april 2023 Share Geplaatst 28 april 2023 Ik zit al sinds de bingo-aflevering op Toos, hij is daar degene met de stift in handen. Daar kan je zo makkelijk mollen, door gewoon een bolletje niet in te kleuren als jouw nummer valt en dan kan je al niet meer bingo winnen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 1 mei 2023 Share Geplaatst 1 mei 2023 Toch maar Comfort als de Mol denkik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 1 mei 2023 Share Geplaatst 1 mei 2023 2 uur geleden zei Bogatyr: Toch maar Comfort als de Mol denkik. Zou ik echt een zwaktebod vinden van de makers en hier gaan ze een hoop kritiek op krijgen. Ze hebben de kandidaten gezegd dat ze een kans hadden om het verleden te veranderen en als ze de slechtste test hadden, dat ze dan een nieuwe kans kregen. Als ze al van plan waren om dit door de mol te laten doen, was die hele kans er niet en is Leïla gestraft door all-in te gaan. Ik zou het echt belachelijk vinden en ik zou dit zien als één van de eerste blunders in 11 jaar 'De Mol'. Jammer. OT: Ik denk dat Toos de mol is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 2 mei 2023 Share Geplaatst 2 mei 2023 Zou het niet gewoon Lancelot zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 7 mei 2023 Share Geplaatst 7 mei 2023 Wow Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 8 mei 2023 Share Geplaatst 8 mei 2023 9 uur geleden zei Bogatyr: Wow Ben gelukkig nog geswitched in de laatste week na het herbekijken van diverse fragmenten. Blijf wel niet akkoord met het einde van aflevering 4. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 10 mei 2023 Share Geplaatst 10 mei 2023 Op 1-5-2023 om 15:31 zei Aaron21: Ze hebben de kandidaten gezegd dat ze een kans hadden om het verleden te veranderen en als ze de slechtste test hadden, dat ze dan een nieuwe kans kregen. Als ze al van plan waren om dit door de mol te laten doen, was die hele kans er niet en is Leïla gestraft door all-in te gaan. Ik zou het echt belachelijk vinden en ik zou dit zien als één van de eerste blunders in 11 jaar 'De Mol'. Jammer. Ergens ook risico van het spel natuurlijk, en 6 uit de 20 vragen goed kan je als kandidaat vast slechter doen. Ik ben het verder wel met je eens, maar meer in de vorm dat de makers Commy gewoon niet voor de laagste score hadden moeten laten gaan. Dan had je dit hele punt niet gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 10 mei 2023 Share Geplaatst 10 mei 2023 1 uur geleden zei Rogier.: Ergens ook risico van het spel natuurlijk, en 6 uit de 20 vragen goed kan je als kandidaat vast slechter doen. Ik ben het verder wel met je eens, maar meer in de vorm dat de makers Commy gewoon niet voor de laagste score hadden moeten laten gaan. Dan had je dit hele punt niet gehad. Ik ben de laatste week nog van gedachten veranderd en uiteindelijk toch voor Commy gegaan bij onze stemming onder vrienden, maar goed, dat kwam meer omdat de andere 2 zoveel kandidaatse dingen hadden gedaan. Verder heeft Comfort het gewoon prima gedaan, al leek het wel dat ze ontmaskerd is door 2,5 à 3 kandidaten, ondanks dat rode scherm. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 11 mei 2023 Share Geplaatst 11 mei 2023 14 uur geleden zei Aaron21: Ik ben de laatste week nog van gedachten veranderd en uiteindelijk toch voor Commy gegaan bij onze stemming onder vrienden, maar goed, dat kwam meer omdat de andere 2 zoveel kandidaatse dingen hadden gedaan. Verder heeft Comfort het gewoon prima gedaan, al leek het wel dat ze ontmaskerd is door 2,5 à 3 kandidaten, ondanks dat rode scherm. Ben wel heel benieuwd ook welke molacties ze allemaal heeft uitgevoerd. Er waren er gisteren al een aantal heel duidelijk, maar zullen er vast een hoop zijn die we nog niet gezien hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 11 mei 2023 Share Geplaatst 11 mei 2023 6 minuten geleden zei Rogier.: Ben wel heel benieuwd ook welke molacties ze allemaal heeft uitgevoerd. Er waren er gisteren al een aantal heel duidelijk, maar zullen er vast een hoop zijn die we nog niet gezien hebben. Het begon eigenlijk al bij die slackline hé. Ze gaan geen opdracht maken waar er mensen te klein zijn om die uit te voeren. Ze beweerde te klein te zijn om aan het varkentje te kunnen. We hadden hier al beter moeten weten. Ze heeft alleszins geen hoge bedragen 'zomaar' in de pot gebracht zoals de andere 2 finalisten wel gedaan hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 11 mei 2023 Share Geplaatst 11 mei 2023 4 minuten geleden zei Aaron21: Ze heeft alleszins geen hoge bedragen 'zomaar' in de pot gebracht zoals de andere 2 finalisten wel gedaan hebben. Vond het ook wel mooi van Toos dat hij haar bij die deur zette bij de opdracht gisteren, sterke actie. En dan Lancelot die natuurlijk weer straal voorbij de sleutel liep, man wat deed hij zijn best om als mol over te komen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten