007mark Geplaatst 6 februari 2023 Share Geplaatst 6 februari 2023 Lastig, zat op Nabil vorige aflevering. Maar wie heeft ervoor gezorgd dat Ranomi niet mee kon doen aan dat spel met de ronde tafel en het overtuigen. Misschien zij zelf wel? Of inderdaad Soy? Als Mol wil je dat natuurlijk, zodat geld uit dat kistje sowieso weg is en niet verdubbeld kan worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 6 februari 2023 Share Geplaatst 6 februari 2023 (bewerkt) 4 uur geleden zei delichris: Ik denk dat Soy nog steeds de mol is. Maar Jurre was gewoon overduidelijk aan het mollen. Dat je twijfelt over Jurre kan ik begrijpen, maar Soy is niet de mol. Jurre heeft dat gedaan. @007mark Allesziens Soy niet, want die zat binnen en daar kon je helemaal niks doen of is er althans niks gedaan. Daar zaten gewoon kandidaten. 6 februari 2023 bewerkt door Aaron21 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 6 februari 2023 Share Geplaatst 6 februari 2023 Nog iets waardoor ik ook minder kijk naar Nabil: Als hij de mol was geweest had hij er vast voor gezorgd niet weg te moeten met die 2 koffers. Want daardoor mis je als Mol ook die opdracht in de kerk met die mensen op de juiste plek neerzetten. Dus ook geen kans om daar te muiten. Snap dat er méér geld gemoeid is met die koffers, maar iemand wel/niet overtuigen welke envelop diegene moet pakken blijft een 50/50 gok. Dan wil je liever wat zekerheid en zorgen dat er in die kerk weinig geld binnenkomt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 6 februari 2023 Share Geplaatst 6 februari 2023 Ja, inderdaad. Nog een reden minder om op Soy te zitten voor Delichris. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 7 februari 2023 Share Geplaatst 7 februari 2023 Opvallend, steeds stoorde de portofoon. Bij de opdracht met die stoelen bij Anke en Jurre (of Daniël), bij de spookopdracht bij tussen Anke en Ranomi/Jurre. De enige morse-code die misging was bij Ranomi, daarvoor waren Jurre (schrijven) en Daniël (doorgeven lichtsignalen) verantwoordelijk. Opvallend daar: er kwam 'klein' uit, wat geen persoonlijke eigenschap is. En een mol is natuurlijk een klein dier. Ook gezien de rest van de aflevering (gedrag tijdens opdracht met de stoelen en weer verwarring zaaiend bij spookopdracht) én enkele opvallende opdrachten in eerdere afleveringen, zit ik toch (weer) op Jurre. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 9 februari 2023 Share Geplaatst 9 februari 2023 (bewerkt) Sommigen vinden dit verdacht: Het duimpje van Nabil. Ik vind er niet zoveel van. Ik twijfel gewoon omdat iedereen Jurre nu verdenkt of we niet teveel die richting worden uitgeduwd. 9 februari 2023 bewerkt door Aaron21 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 12 februari 2023 Share Geplaatst 12 februari 2023 Ik heb geen echte mol achtige dingen gezien gisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 12 februari 2023 Share Geplaatst 12 februari 2023 Anke heeft mijn verdenking op haar toegegeven!!!! Tijdens de roadtrip zegt Soy tijdens het proosten: Op de mol. Anke reageert meteen met: Thanks. #Anke tunnel hahaha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 12 februari 2023 Share Geplaatst 12 februari 2023 In de app net op tijd gewisseld van Nabil naar Jurre. Volle punten nu op hem. Het is bijna té obvious, maar hij staat er altijd bij als dingen fout gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 12 februari 2023 Share Geplaatst 12 februari 2023 Anke, Daniël, Soy Jurre, Nabil, Ranomi Kom je nu eindelijk uit je tunnel? @chrisje1993 Jurre of Ranomi dus. Zit in de Jurre tunnel, maar het is zo obvious. Daarom houd ik nog steeds Ranomi in de gaten. De rest doet niet meer mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 12 februari 2023 Share Geplaatst 12 februari 2023 6 minuten geleden zei Aaron21: Anke, Daniël, Soy Jurre, Nabil, Ranomi Kom je nu eindelijk uit je tunnel? @chrisje1993 Jurre of Ranomi dus. Zit in de Jurre tunnel, maar het is zo obvious. Daarom houd ik nog steeds Ranomi in de gaten. De rest doet niet meer mee. Nee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 12 februari 2023 Share Geplaatst 12 februari 2023 Zojuist zei chrisje1993: Nee Die enveloppen hangen niet toevallig anders hé. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 12 februari 2023 Share Geplaatst 12 februari 2023 2 minuten geleden zei Aaron21: Die enveloppen hangen niet toevallig anders hé. Ja dus.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 12 februari 2023 Share Geplaatst 12 februari 2023 7 minuten geleden zei chrisje1993: Ja dus.... Dat jouw mol in het verkeerde groepje zit waar de mol niet in zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 12 februari 2023 Share Geplaatst 12 februari 2023 17 minuten geleden zei Aaron21: Dat jouw mol in het verkeerde groepje zit waar de mol niet in zit. Dat zeg jij . Ik denk daar anders over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 12 februari 2023 Share Geplaatst 12 februari 2023 Zojuist zei chrisje1993: Dat zeg jij . Ik denk daar anders over. De W van Mol. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 12 februari 2023 Share Geplaatst 12 februari 2023 Zojuist zei Aaron21: De W van Mol. Het hoeft niet per se in hint van de regie te zijn. Niet alles is steeds een hint want dan is iedereen de mol. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 12 februari 2023 Share Geplaatst 12 februari 2023 3 minuten geleden zei chrisje1993: Het hoeft niet per se in hint van de regie te zijn. Niet alles is steeds een hint want dan is iedereen de mol. Hier kan je vrij zeker van zijn want waarom zouden ze die plaatjes anders hangen voor een identieke opdracht? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 12 februari 2023 Share Geplaatst 12 februari 2023 Op 12-2-2023 om 16:25 zei Aaron21: Hier kan je vrij zeker van zijn want waarom zouden ze die plaatjes anders hangen voor een identieke opdracht? Geen idee. Anke is de mol . Opdracht is steek je kop in het zand. Op het moment dat ze dat doen zien ze alles op de kop. Pak die plaatjes op de kop en de M staat bij de groep van Anke . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 12 februari 2023 Share Geplaatst 12 februari 2023 6 minuten geleden zei chrisje1993: Opdracht is steek je kop in het zand. Op het moment dat ze dat doen zien ze alles op de kop. Pak die plaatjes op de kop en de M staat bij de groep van Anke . Anke is de mol niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 12 februari 2023 Share Geplaatst 12 februari 2023 4 minuten geleden zei Aaron21: Anke is de mol niet. Ik denk van wel hahaha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 12 februari 2023 Share Geplaatst 12 februari 2023 (bewerkt) 1 uur geleden zei Aaron21: Anke, Daniël, Soy Jurre, Nabil, Ranomi Kom je nu eindelijk uit je tunnel? @chrisje1993 Jurre of Ranomi dus. Zit in de Jurre tunnel, maar het is zo obvious. Daarom houd ik nog steeds Ranomi in de gaten. De rest doet niet meer mee. Wat wil je hier precies mee zeggen? Geen idee wat die twee plaatjes moeten betekenen of welke logica je er in zou moeten zien. Ja, ik zie dat ze anders opgehangen zijn. Maar so wat?! Oh, het gaat dus om de W en M die je er in kunt zien. Maar ja, als je je kop in het zand steekt is het onderste boven... Dus misschien moet je er op die manier ook naar kijken... Onderste boven. Dan is het opeens de andere groep... 12 februari 2023 bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 12 februari 2023 Share Geplaatst 12 februari 2023 (bewerkt) 3 minuten geleden zei MisterX: Wat wil je hier precies mee zeggen? Geen idee wat die twee plaatjes moeten betekenen of welke logica je er in zou moeten zien. Ja, ik zie dat ze anders opgehangen zijn. Maar so wat?! Oh, het gaat dus om de W en M die je er in kunt zien. Maar ja, als je je kop in het zand steekt is het onderste boven... Dus misschien moet je er op die manier ook naar kijken... Onderste boven. Dan is het opeens de andere groep... In de groep van de mol zijn de plaatjes opgehangen in de vorm van een letter M. Als jij echt denkt dat de mol opereerde in het groepje van Daniël, Anke en Soy is er iets serieus mis hoor. Daar liep alles gesmeerd. 12 februari 2023 bewerkt door Aaron21 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 12 februari 2023 Share Geplaatst 12 februari 2023 1 uur geleden zei Aaron21: In de groep van de mol zijn de plaatjes opgehangen in de vorm van een letter M. Als jij echt denkt dat de mol opereerde in het groepje van Daniël, Anke en Soy is er iets serieus mis hoor. Daar liep alles gesmeerd. Ik heb niet gezegd dat de mol in de andere groep zit. Ik zeg alleen dat de hint niet zo eenduidig is als jij vanuit je tunnel beredeneerd. Jij doet alsof dit het ultieme bewijs is, maar zo sluitend is het niet. Het is eenvoudig anders te interpreteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 12 februari 2023 Share Geplaatst 12 februari 2023 4 minuten geleden zei MisterX: Ik heb niet gezegd dat de mol in de andere groep zit. Ik zeg alleen dat de hint niet zo eenduidig is als jij vanuit je tunnel beredeneerd. Jij doet alsof dit het ultieme bewijs is, maar zo sluitend is het niet. Het is eenvoudig anders te interpreteren. Dit zal wel een officiële hint zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten