Aaron21 Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart 2 minuten geleden zei Rogier.: Stuk. Wat vind je daar precies zo grappig aan? Dit is een typisch de mol is een productiehulpje geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart (bewerkt) 3 minuten geleden zei Aaron21: Wat vind je daar precies zo grappig aan? Dit is een typisch de mol is een productiehulpje geval. Ik ben het met je eens dat de kans groot is dat Anna, als zij de mol is, daar bewust door de productie is neergezet. Dat denk ik overigens eerder vanwege de opdrachten die die 3 deden (met de sleuteltjes en het einde van de aflevering). Maar de overtuiging waarmee je elke keer dit soort dingen post, is echt heerlijk. Love it, keep it going 4 maart bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart 2 uur geleden zei Viktor: Ik denk dat ze hebben misgerekend met het terugkeren van de afvaller en niet hadden verwacht dat dat ze gelukt zou zijn. Dat lijkt me echt enorm knullig. Had dan ergens een extra iemand laten afvallen ofzo. Was ook best mogelijk geweest. 1 uur geleden zei Aaron21: Het was wel heel duidelijk dat ze een finale met 4 verwacht hadden, want hoe zou je anders die opdrachten uitgevoerd hebben? Die waren echt gemaakt om met 4 te doen. Die terugkomst van Babs moest wel slagen, vandaar dat mol Anna op de markt werd gezet om een oogje in het zeil te houden. Ondanks dat de productie dit natuurlijk altijd zal ontkennen, zie je wel heel erg vaak dat de mol inderdaad op zo'n positie staat... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart 3 uur geleden zei Rogier.: Ik ben het met je eens dat de kans groot is dat Anna, als zij de mol is, daar bewust door de productie is neergezet. Dat denk ik overigens eerder vanwege de opdrachten die die 3 deden (met de sleuteltjes en het einde van de aflevering). Maar de overtuiging waarmee je elke keer dit soort dingen post, is echt heerlijk. Love it, keep it going Dit gaat echt heel genant worden als het niet blijkt te kloppen.😂 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart Anna is waarschijnlijk gewoon de mol ja. Wat jammer is, want ze heeft weinig bijzonders gedaan of al die acties zijn helemaal niet in beeld geweest. Ik hoop dat Sor het is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart (bewerkt) Sor wist bij die zipline dat Anna hem in tijd zou verslaan, dus die heeft mooi de volgorde nog even gewijzigd zodat hij er zelf zonder al te veel gezichtsverlies uit kon gaan. En natuurlijk deed hij dat met een mooi geldbedrag in zijn buidel. 5 maart bewerkt door Hwb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart 16 minuten geleden zei Hwb: Sor wist bij die zipline dat Anna hem in tijd zou verslaan, dus die heeft mooi de volgorde nog even gewijzigd zodat hij er zelf zonder al te veel gezichtsverlies uit kon gaan. En natuurlijk deed hij dat met een mooi geldbedrag in zijn buidel. Onbegrijpelijke actie van de altijd zo betrouwbare kandidaat Sor, maar ja, hij gaat alsnog met een potje naar huis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart Mooie act. Het daadwerkelijk bespreken van afleveringen en delen van theorieën spreekt mij persoonlijk meer aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart 23 minuten geleden zei Hwb: Mooie act. Het daadwerkelijk bespreken van afleveringen en delen van theorieën spreekt mij persoonlijk meer aan. Hoe ben je in zijn tunnel gesukkeld? 😉 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart 19 minuten geleden zei Aaron21: Hoe ben je in zijn tunnel gesukkeld? 😉 Lees het topic nog eens terug, zou ik zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart Het enige 1 uur geleden zei Hwb: Sor wist bij die zipline dat Anna hem in tijd zou verslaan, dus die heeft mooi de volgorde nog even gewijzigd zodat hij er zelf zonder al te veel gezichtsverlies uit kon gaan. En natuurlijk deed hij dat met een mooi geldbedrag in zijn buidel. Ik vond de reden dat hij zei gewoon prima. Sowieso hadden Fons en Sor toch een soort van bondje? Al hoor je dit seizoen zelden tot nooit iets over de bondjes die er zijn. Ik vond eerder dat Anne er heel gedwee in mee ging, wetende dat Sor waarschijnlijk bij de laatste meer problemen zou hebben, dan bij de tweede om de tijd te halen. Dus als mol wist ze dat ze op die manier makkelijker er een groot bedrag uit kon krijgen. Ik vermoed dat Anne een van de hogere bedragen wilde pakken (die bij een van de twee mannen naast haar aan het begin hingen), maar Fons overrulede gewoon die actie, waardoor Anne 'maar' 750 kon verdienen. Daardoor leek ze het wel prima te vinden om die deze keer alsnog te kunnen verdienen. Het enige waar ik over twijfel bij deze opdracht waren de tijden. Als Anna de mol was, dan had ik veel snellere tijden verwacht. Of zou dat te duidelijk zijn geweest en zou de productie gezegd hebben, doe wel maar rustig aan, anders verraad je jezelf? Anne mocht er zelfs iets van 6 minuten over doen en bij die laatste Sor zelfs iets van 15-20 minuten? Dat vind ik toch wel bizar lang. Zelfs die laatste zou ik in 5 minuten op kunnen lossen. Maar ondanks dat ik veel snellere tijden had verwacht, gingen Kees en Sor beiden toch al stuk op de huidige tijd... Misschien ben ik op dit gebied dan niet geheel representatief... 58 minuten geleden zei Aaron21: Onbegrijpelijke actie van de altijd zo betrouwbare kandidaat Sor, maar ja, hij gaat alsnog met een potje naar huis. Ga jij er dan vanuit dat Sor de winnaar is? Ik krijg juist een beetje de vibe dat ze er naar toe werken dat Sor de verliezend finalist is, zodat het daarna Fons vs Anne is, waarbij beiden elkaar verdenken. Dan kunnen ze eerst Sor als verliezer bekend maken en dan volgt daarna nog een spanningsmoment tussen Fons en Anne voor de winnaar en de mol. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart 49 minuten geleden zei Aaron21: Hoe ben je in zijn tunnel gesukkeld? 😉 Overigens valt tunnel wel mee. Ze zouden het alle drie kunnen zijn. Ik verdenk alleen Sor het meest en Anna het minst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 6 maart Share Geplaatst 6 maart 13 uur geleden zei MisterX: Het enige Ik vond de reden dat hij zei gewoon prima. Sowieso hadden Fons en Sor toch een soort van bondje? Al hoor je dit seizoen zelden tot nooit iets over de bondjes die er zijn. Ik vond eerder dat Anne er heel gedwee in mee ging, wetende dat Sor waarschijnlijk bij de laatste meer problemen zou hebben, dan bij de tweede om de tijd te halen. Dus als mol wist ze dat ze op die manier makkelijker er een groot bedrag uit kon krijgen. Ik vermoed dat Anne een van de hogere bedragen wilde pakken (die bij een van de twee mannen naast haar aan het begin hingen), maar Fons overrulede gewoon die actie, waardoor Anne 'maar' 750 kon verdienen. Daardoor leek ze het wel prima te vinden om die deze keer alsnog te kunnen verdienen. Het enige waar ik over twijfel bij deze opdracht waren de tijden. Als Anna de mol was, dan had ik veel snellere tijden verwacht. Of zou dat te duidelijk zijn geweest en zou de productie gezegd hebben, doe wel maar rustig aan, anders verraad je jezelf? Anne mocht er zelfs iets van 6 minuten over doen en bij die laatste Sor zelfs iets van 15-20 minuten? Dat vind ik toch wel bizar lang. Zelfs die laatste zou ik in 5 minuten op kunnen lossen. Maar ondanks dat ik veel snellere tijden had verwacht, gingen Kees en Sor beiden toch al stuk op de huidige tijd... Misschien ben ik op dit gebied dan niet geheel representatief... Ga jij er dan vanuit dat Sor de winnaar is? Ik krijg juist een beetje de vibe dat ze er naar toe werken dat Sor de verliezend finalist is, zodat het daarna Fons vs Anne is, waarbij beiden elkaar verdenken. Dan kunnen ze eerst Sor als verliezer bekend maken en dan volgt daarna nog een spanningsmoment tussen Fons en Anne voor de winnaar en de mol. Ja, dat zou kunnen. Ze kunnen echter niet voorzien wie van de 2 nu de test het best zal maken. 12 uur geleden zei Hwb: Overigens valt tunnel wel mee. Ze zouden het alle drie kunnen zijn. Ik verdenk alleen Sor het meest en Anna het minst. Dat begrijp ik niet, maar goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 6 maart Share Geplaatst 6 maart Kun je eens een lijstje maken waarom jij denkt dat Anna de mol is @Aaron21? Ben wel benieuwd eigenlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 8 maart Share Geplaatst 8 maart Spoiler AFLEVERING 1 Opdracht 1 (Dia del Topo): Kort en bondig heeft ze hier geen vrijstelling gepakt en lijkt het op beeld zelfs alsof ze haar kroon voorbij is gelopen. 1.000 euro minder voor de pot. Gezien er schminktijd is zou de Mol hier als eerste aan de beurt willen zijn, dus ze heeft hier ook een groot risico genomen door haar eigen topito niet te vinden. Had goed mogelijk kunnen zijn dat ze de enige was. Goed gedaan Anna. Opdracht 2 (Speeddate): Was het Jip's idee of dat van haar? Hebben we alles gezien? Nadat Babs benoemt dat het Anna's plan was wordt Jip haar reactie onderbroken door een knip. Ja, het is niet handig om dit plan te opperen gegeven de uitkomst. Maar het ding is wel dat dit plan alleen maar werkt als iedereen meestemt. Deed iedereen dat? Nee. We gaan hier nog wel horen wat echt het plan was. We zien Anna dit plan ook voorstellen aan 2 personen die als eerste gepraat hadden met iemand die geen topito heeft gevonden, dus op beeld brachten Anna haar inspanningen alvast geen stuiver op. Opdracht 3 (Afschilderen): Sleutelpositie zonder twijfel. Het is precies wat Babs zegt, als mol heb je bij het schilderen alleen maar vat op je eigen werk. 4 van de 5 schilderijen zijn niet gevonden. Je mag niet alleen uitgaan van kansberekening, maar de uitslag is wel heel toevallig zo slecht. Prima molactie. (kansbekerening: 12 op 25 schilderijen gevonden, slechts 1 op 5 was goed) AFLEVERING 2 Opdracht 1 (Molympische Spelen): Ze staat op de beste positie. Meteen aan het begin. Als daar de kluts al kwijt is dan krijg je als gevolg dat de hele opdracht mislukt. En dan doet plots de microfoon het niet. Een kapotte microfoon geven als productie lijkt me stug. Ik heb geen idee hoe je een microfoon onklaar kunt maken, maar ik geloof niet zo in dit toevalligheidje. Alles wat Anna schreeuwt komt chaotisch aan, hetzelfde voor Kees daarna. Fons krijgt wel nog even een nieuwe mic in de knip, maar het mag niet baten. Opdracht verprutst door slechte communicatie en durfal Anna op de voorgrond. Super actie! Lekker brutaal ook! Opdracht 2 (Uitzitten): Ik denk dat voor iedereen hier wel hetzelfde geldt. Je kan zeggen vragen te hebben beantwoord die fout waren, gewoon makkelijk saboteren omdat er niks gecontroleerd kan worden. Volgens de edit had ze 3 op 4, maar ze kan gemakkelijk die antwoorden nog gewijzigd hebben. Alle 3 de verdachten stonden hier trouwens op een sleutelpositie. AFLEVERING 3 Opdracht 1 (De Violen Stemmen): Als toekomstig Champion van Beat the Champions weet ze hier wel verdacht weinig antwoorden. Ze noemt de kakkerlak, maar te zien aan de rest (en vooral Jeroen) was dit antwoord er sowieso wel gekomen. Verder geeft ze een keer Colombia als fout antwoord, vaart ze mee op andere foute suggesties. Precies iets wat je zou verwachten van de Mol. Prima gedaan hoor. Ze gaat gretig mee in het foute antwoord over de trouwerij, waar Fons het correcte antwoord 'sport' aanhaalde. Opdracht 2 (Stad en Land Aflopen): Hierin zijn 2 dingen opvallend. Anna weet niet dat Eindhoven verder van Amsterdam ligt dan Breda. En wanneer ze op het laatst samen met Tooske nog even een tafeltje moet vinden (want dat leverde ook geld op) hebben ze die niet gevonden. Gezien Jeroen en Kees niet de Mol zijn hoefde de Mol dus niet eens deel uit te maken van de groep daar. Rosario en Fons hebben ook niks gedaan daar. Gedaan wat ze kon. Prima werk geleverd. Opdracht 3 (Er Mee Worstelen): Enige positie waar je niet wilt zitten is in de kamer met Justin, want daar gaat alles in overleg. Als Rosario de mol is dan heeft hij even zijn molactie getoond aan Kees en dan werden die na de opdracht ook nog even getoond aan de kandidaten. Terwijl Anna geniepig op het plein allerlei foute worstelaars kan doorgeven. Leuke extra beelden. AFLEVERING 4 Opdracht 1 (Kijken, Kijken, Wel Kopen): Ik geef toe dat ik wat sceptisch ben over deze verdeling. Ik zou als Mol bij de fietsen willen. Ik vind het een heel stom excuus om te zeggen dat zij dan toch voor jokers gaan want zo zijn kandidaten en dit zijn de eerste jokers van het spel. Ja, dan heeft Anna op de markt gestaan om Rian en Jeroen van de afvallers weg te houden, zoals Thomas bijvoorbeeld ooit ook werd gepositioneerd om een opdracht te doen laten slagen terwijl er geen geld mee gemoeid ging. Maar als je op Anna let op de markt dan zie je wel dat ze wat aparte items voorstelt te kopen. Het lijkt er wel op dat Jeroen vooral veel heeft gered daar. We zien wel hoe dit loopt, alsnog geen kandidatenactie. Opdracht 2 (Hoog Spel Spelen): Hierin heeft Anna buiten beeld de blokken van Justin en Jip ingesmeerd met zeep zodat zij niet terug zouden komen, want Babs heeft natuurlijk de minste groepservaring ongeacht wat de andere 2 haar hebben gezegd. (GEINTJE) Opdracht 3 (Op Het Spel Zetten): Hierin zien we weer Anna niet goed genoeg haar best doen. Kubus wil niet helemaal lukken en ik geloof ook niet dat zij die vierkanten-puzzel niet kent. Wit-Rusland kent ze ook niet en wie weet wat er nog allemaal geknipt is daar. Ik vermoed ook dat Rosario er steeds expres eentje vanaf zat om Anna uit te testen. Als Mol ga je mee in de fout. Wat ik hier heel mooi vond was dat Anna zichzelf in een groepje ging plaatsen omwille van verdenkingen. Ze zat al zo vaak bij Jeroen immers. Ik vind het leuk als de Mol zulke kandidaten dingen initieert. AFLEVERING 5 Opdracht 1 (Op Elkaar Rekenen): Was het al helemaal gefaald bij Jeroen en Fons? Waarschijnlijk. Heeft ze nog even eigen initiatief genomen om het nog fouter te doen en heeft zij dus gedurfd als Mol? Zeker weten. Onze Mol durft immers brutaal op de voorgrond te treden. Opdracht 2 (Het Gebaande Pad): We weten niet waar al het mingeld vandaan kwam, maar in ieder geval wel wat van Anna. Dan vergelijken we even. We zien Fons heel brutaal doen. En van Rosario zien we geen enkel resultaat. Ik zou het wel erg jammer vinden als er -1750 uit de pot ging en we de mol niks hebben zien doen. Opdracht 3 (Afwegen): Natuurlijk weegt de -500 niet op tegen de -3000, maar we weten door 2 analyses dat Rosario als eerste aan de beurt was en Anna veel later. Dan hoef je echt niet als Mol nog eens -3000 te pakken als de jackpot voor jou er al uit is. Ik vind het daarom juist wel lef hebben dat alsnog -500 pakt. Ze had ook als Renée compleet buiten zicht kunnen blijven, want dit was al voldoende, maar toch even een knikje dat ze als Mol geld uit de pot wilt. Dit vind ik echt een typische actie van een gretige mol (die al dan niet afgeremd wordt door de productie.) AFLEVERING 6 Opdracht 1 (Niets Is Iets): Al gelijk bij de start wanneer Anna rustig in de porto praat hoor je Rosario vervolgens klagen over hoe chaotisch ze is. Daar lijkt mij een heel stuk weggeknipt, want waarom zou Rosario dat zeggen als er niks aan de hand was? Ten tweede zien we Anna tot 3 keer toe alleen lopen. Nou is er veel aandacht geschonken aan de sluitsteen die Fons weghaalt, maar wat is dat voor saaie actie? Ik vermoed eerder dat Anna stiekem een steentje ergens vanaf heeft gehaald waardoor een stapel niet meer klopte. Zou een leuke actie zijn. Opdracht 2 (Bij Elkaar Passen): Anna krijgt een keer groen licht (zoals de rest denk ik) en mag dus een keer mensen wegsturen. De opdracht was mannen met bruin of groen lint en vrouwen met een witte of zwarte waaier. Anna stuurt een man met een zwart lint weg. Daar heb je je molactie en de reden dat er iemand miste op het einde. Natuurlijk heb je dan nog Kees zijn warrigheid, maar dat kwam later. Bovendien is weggelaten wat Rik hem influisterde, dus het kan daar ook prima Anna zijn geweest die als excuus gebruikte om Kees zwart te maken. Misschien was het dus eigenlijk zo dat Anna... loog? AFLEVERING 7 Opdracht 1 (Genoten): Niet per se gefaald binnen verwachte richtlijnen, maar buiten de tijd aankomen is ook saboteren. Bovendien neemt Anna weer enorm het voortouw door iedereen te plaatsen en zichzelf op de gewenste positie te zetten. Opvallend is dus dat Babs en Anna sowieso een stuk langer bezig zijn dan de rest met hun eerste opdracht, daar geeft die opdracht met uitstek alle mogelijkheid voor. Ik kan me niet voorstellen dat die opdracht van Fons en Babs dusdanig lang was dat het onmogelijk haalbaar was. Dat overdoen van Babs was immers ook gewoon herhalen van wat ze eerder schilderde, dus dat heeft ook niet lang geduurd. Opdracht 2 (Overbrengen): Anna zit weer eens op de beste positie. Hoe je ook wendt of keert is de tuktuk altijd beter. Je kan er al vragen stellen en vervolgens mag je nog steeds hetzelfde doen als Kees en Rosario. Alle mogelijkheid om in extra beelden nog allerlei gasten te passeren, een route te rijden waarin heel veel oude mensen staan en verder wat je kan bedenken daar. Wat vervolgens opvalt is dat het bij de C fout gaat. De twee mensen nota bene waarbij Anna en Rian aan tafel stonden en ook de de plek in de rij waar Anna stond op het moment van indelen. Ter vergelijking stond Rosario meer op het einde. Opdracht 3 (Uitkomst Bieden): Hierin gaat het weer om de positie. Anna of Kees was als laatste en dat was simpelweg de beste positie voor de Mol. We weten ook dat Renée bijvoorbeeld als laatste aan de beurt was met haar bied-opdracht. Of ze als vijfde of zesde was boeit niet zoveel. Ze bood relatief veel en correct. Was ze vijfde dan was dit er in ieder geval uit en dan zat ze nog onder Babs, wat dus een prima schatting was. Was ze als zesde dan was het inderdaad onder Kees en boeide haar bod niet. Het gaat er hier om dat ze in de eerste ronde in ieder geval weet dat de 3000 niet in de pot komt en dat ze dan in ronde 2 eventueel er meer uit kan halen. Het is lang niet zo gewaagd als Lennart, maar dat geldt nog meer voor Rosario en Fons. Rosario liegt bovendien ook nog dat hij geen 500 euro uit de pot heeft gehaald. Raar als mol, want je wil toch dat ze in die 2e fase op jou gaan stemmen? AFLEVERING 8 Opdracht 1 (Overtuigend?): Hier krijgt Anna niet zo'n goede positie, maar ja zulke dingen gebeuren in het latere stadium van het spel. Desondanks probeert ze nog heel erg te sturen in de groep. Zij zegt voor jokers te gaan, maar wil dealtjes sluiten daarin. Ze beticht Kees nog even van zijn actie in de vorige opdracht. Allemaal om Kees en Rian te laten twijfelen over hun positie in het spel. Zelf pakt ze vervolgens het geld omdat ze zogenaamd geen 2 verdiepingen aan kaarten kan leggen. In de afspraak met Kees en Rian moeten zij dan maar voor jokers gaan. Op papier natuurlijk geen eerlijke verdeling ten opzichte van het geld, maar wel een manier om nog het spel te beïnvloeden. Wat zij zelf pakt boeit verder totaal niet, gezien ze toch al weet dat Rosario haar niet vertrouwt. De afspraak was 4 jokers en doordat zij het minste geld pakt, moeten de andere 2 nog voor de jokers gaan. Dat het dan vervolgens niet lukt en anders uitpakt is niet aan Anna toe te schrijven. Erg onmols hier van Rosario om Rian door te laten. als mol knal je iedereen af. Bovendien is het raar dat je het meest door de groep zou vertrouwd worden op dit punt. Dat kan ik ook moeilijk geloven. Opdracht 2 (Goed Op Dreef?): Anna in het bootje bij Kees. De catch is om niet te veel woorden te pakken want dat mingeld kan daarvoor heel snel flink oplopen ten opzichte van het plusgeld. Dan is dat een veel aantrekkelijkere tactiek voor de Mol tegenover bordjes gewoon niet kunnen pakken. Nota bene schreeuwt Fons nog om bepaalde woorden. Dat Kees het met zijn 60 jaar oude oren niet allemaal meer verstaat is nog geloofwaardig, maar Anna? Ik vermoed hier ook dat Anna voor de reis heeft geoefend met het magneetje, want het is toch wel raar als zij het goed kan en Rian en Rosario allebei niet. Prima actie tot zover. Maar dan lijkt ze een zin goed te vormen. Heeft ze daarmee de opdracht gered of had de crew medelijden met deze slechte uitkomst gezien de stand van de pot? Anna is in ieder geval verbaasd dat de zin is goedgekeurd. AFLEVERING 9 Opdracht 1 (Op Je Tellen Passen): Het is hier inderdaad Anna die 750 binnenhaalt, maar toevallig waren dat wel de minste bedragen. Eigenlijk kan je hier iedereen de schuld van geven. In het geval van Anna dus als ze al weet dat Rosario meer geld op zak heeft dan is het haar taak om hem niet te laten finishen. Dan hoeft ze simpelweg hem de derde ronde te laten spelen. Wat ik zelf nog leuker zou vinden is dat ze ter plekke bij Fons niet al het geld uit haar zakje heeft gehaald. Als zij nou het zakje van 1750 had en er gewoon 1000 in laat zitten, dan is het opeens wel een goede molactie. Opdracht 2 (Per Slot Van Rekening): Sleutel weggegooid buiten beeld. Dit geldt trouwens voor een eventuele andere mol ook. Het is een assumptie. We kunnen vrij weinig met deze opdracht. Spoiler HINT 1: Anna's handen staan op de tarotkaarten, te zien aan de witte nagellak. Wat doen anders die random vingers op de kaart waar op de achterkant nota bene De Mol staat? Als je zelf items gaat ontwikkelen is een hint erop zetten natuurlijk wel zo gepast. Ze draagt heel de serie witte nagellak. Toevallig? Ik denk het niet. HINT 2: Dia del Topo wordt gevierd met verjaardag ballonnen omdat Anna op de dag van de uitzending jarig is. Ze is 38 jaar geworden en dat getal zien we vaker terugkomen. De groene vlaggetjes (kleur van de mol) waren er 38 bijvoorbeeld. In aflevering 1 zit bijna altijd een hele zichtbare hint, zeker de afgelopen 5 jaar. Ook de tijden die tot tweemaal toe op de kerktoren zijn te zien (21u17) zijn opgeteld 38. HINT 3: In de notenbalk van opdracht 'Genoten' staat de mol op de verkeerde positie, maar dat wordt volledig genegeerd door de muziekkante daar ter plaatse. Mol op A + G-sleutel + vierkwartsmaat = Anna G. HINT 4: De random geplakte symbolen op de tafels en stenen bij de maya tempel spellen AnnA. Eerder gedaan met Everon en Anne-Marie. (Vind ik persoonlijk een mindere hint.) HINT 5: In de laatste opdracht is Anna te zien in spiegelbeeld met het De Mol logo. Iets dergelijks is eerder gedaan met Kees en Susan. HINT 6: Bij de tuktuk-opdracht hadden de gasten fruitstukken om hun nek om ze te herkennen. Waarom random fruitstukken? Omdat meloen een anagram is voor een mol. Toevallig had gast Ana die om haar nek. Zouden ze twee jaar achter elkaar een meloen-hint doen? Ja hoor, ze hebben in 2014 bijvoorbeeld ook de geboortejaarhint precies op dezelfde manier gedaan als het jaar ervoor. @Rogier. & andere geïnteresseerden Dit is mijn dossier omtrent Anna. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 9 maart Share Geplaatst 9 maart (bewerkt) Uitgebreide documentatie. Wel iets te veel speculatie over wat de productie al of niet ge-edit en wat buiten beeld gebeurd zou kunnen zijn etc heeft naar mijn zin. En verder ook wat dingen die mogelijk kloppen, maar waar een ander veel logischer is. Zie de zipline-opdracht. Sor pakt een groot bedrag en rommelt met de vooraf bedachte volgorde zodat hij er bij de laatste opdracht logischerwijs uitgaat. Het scenario dat jij schetst kan, maar is erg afhankelijk van andere kandidaten. Puur kijkend naar die opdracht, is het gedrag van Sor imo verdachter dan Anna. En zo zijn er wat meer voorbeelden te geven. 9 maart bewerkt door Hwb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 9 maart Share Geplaatst 9 maart 7 minuten geleden zei Hwb: Uitgebreide documentatie. Wel iets te veel speculatie over wat de productie al of niet ge-edit en wat buiten beeld gebeurd zou kunnen zijn etc heeft naar mijn zin. En verder ook wat dingen die mogelijk kloppen, maar waar een ander veel logischer is. Zie de zipline-opdracht. Sor pakt een groot bedrag en rommelt met de vooraf bedachte volgorde zodat hij er bij de laatste opdracht logischerwijs uitgaat. Het scenario dat jij schetst kan, maar is erg afhankelijk van andere kandidaten. Puur kijkend naar die opdracht, is het gedrag van Sor imo verdachter dan Anna. En zo zijn er wat meer voorbeelden te geven. Ik vond bij die opdracht het gedrag van Sor helemaal niet mols. Hij wilde gewoon zijn mol testen. Dat is geen eens echt raar. Ik denk dat Anna sowieso niet het bedrag voor haar wilde pakken, maar 1 van de 2 naast haar. Dat was waarschijnlijk de 1750. Vervolgens wilde ze haar af laten gaan. Fons overrulede echter dat idee, dat iedereen degene voor hem/haar zou pakken. Doordat Anna al als tweede aan de beurt was, durfde ze zich niet af te laten gaan, omdat dat to obvious is. Daarom besloot ze toch maar die 750 euro te verdienen. En Anne weet ook dat Sor juist een hoog bedrag heeft. Door die later te laten gaan, is de kans juist groter dat het hem niet lukt en dan is uit vliegt. Dus toen Anne voor het blok gezet werd, vond ze dat geen eens echt erg en ging daar maar gedwee in mee. Voor Fons kun je ook nog wel een paar opmerkingen als mol maken. Hij wilde als enige die namen onthouden, maar achteraf was dat niet heel logisch, omdat ieder zijn eigen woord moest zeggen. En Fons had het laagste bedrag. Het had daardoor zo maar kunnen gebeuren dat hij als enige geld verdiende, omdat hij als enige kon antwoorden. En dan was het maar 250 geweest. Al met al vond ik Sor juist het meest kandidaats bij deze opdracht... De volgorde daarna tussen Anna en Fons kun je betwisten. Ik denk dat ik zelfs voor Fons zou gaan als meest Mols bij deze opdracht, ondanks dat Anne de mol wel zou moeten zijn volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 9 maart Share Geplaatst 9 maart 59 minuten geleden zei Hwb: Uitgebreide documentatie. Wel iets te veel speculatie over wat de productie al of niet ge-edit en wat buiten beeld gebeurd zou kunnen zijn etc heeft naar mijn zin. En verder ook wat dingen die mogelijk kloppen, maar waar een ander veel logischer is. Zie de zipline-opdracht. Sor pakt een groot bedrag en rommelt met de vooraf bedachte volgorde zodat hij er bij de laatste opdracht logischerwijs uitgaat. Het scenario dat jij schetst kan, maar is erg afhankelijk van andere kandidaten. Puur kijkend naar die opdracht, is het gedrag van Sor imo verdachter dan Anna. En zo zijn er wat meer voorbeelden te geven. Ik heb zelfs nog het argument van de verdenkingen van de kandidaten weggelaten, maar daaruit blijkt dat het enkel nog tussen Anna en Fons gaat. Rosario is echt op geen enkele manier te verklaren. Het kan ook niet dat je in aflevering 8 het minst verdacht bent, tenzij je Lennart van de mol België bent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 9 maart Share Geplaatst 9 maart Voor het eerst in jaren dat ik er nog niet echt uit ben. Hoop op Sor, heeft de meeste zichtbare molacties zegt mijn gevoel, en ook follow the money leidt naar hem. Vrees echter voor Anna, gegeven alle zijdelingse hints vanuit de productie die op Anna wijzen. Sterk verhaal @Aaron21; vind alleen bij veel opdrachten het bewijs een beetje secundair, en kun je ook veel vinden van de andere kandidaten. Maar dat is WIDM natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 9 maart Share Geplaatst 9 maart Zojuist zei Rogier.: Voor het eerst in jaren dat ik er nog niet echt uit ben. Hoop op Sor, heeft de meeste zichtbare molacties zegt mijn gevoel, en ook follow the money leidt naar hem. Vrees echter voor Anna, gegeven alle zijdelingse hints vanuit de productie die op Anna wijzen. Sterk verhaal @Aaron21; vind alleen bij veel opdrachten het bewijs een beetje secundair, en kun je ook veel vinden van de andere kandidaten. Maar dat is WIDM natuurlijk. Het verhaal zal altijd gekleurd zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 9 maart Share Geplaatst 9 maart 10 uur geleden zei Aaron21: Ik heb zelfs nog het argument van de verdenkingen van de kandidaten weggelaten, maar daaruit blijkt dat het enkel nog tussen Anna en Fons gaat. Rosario is echt op geen enkele manier te verklaren. Het kan ook niet dat je in aflevering 8 het minst verdacht bent, tenzij je Lennart van de mol België bent. Waarom is hij oa het minst verdacht? Omdat niemand weet dat hij de finalevragen heeft bekeken. Een typische molactie. En met die zipline is inderdaad ook wel op een andere manier te verklaren. maar op welke manier testte hij dan nu zijn mol? Het idee zou dan zijn dat ze zich daartegen zou verzetten, omdat ze in ronde 2 niet haar geld uit de pot kon spelen. Dat deed ze niet, maar toch is ze nu juist daardoor verdacht. Dus Sor wilde zijn mol testen. Ze deed niet wat je van een mol zou verwachten, en dat maakt haar nu verdacht. Dat is in de kern toch een vreemde gedachtegang. Of mis ik daar iets? Maar zoals gezegd, ik weet het niet. Mijn punten in de app heb ik ingezet op Sor, omdat ik hem het meest verdacht vindt. In de zipline-opdracht, met de -3000, bij de markt-opdracht zat hij bij de fietsers (al was hij daar niet het meest verdacht bezig), bij stad en land ging hij alleen zonder kaart op zoek naar een tafeltje en kwam daar enorm laat aan, hij bekeek de finalevragen en voorkwam daarmee geld in de pot (plus vergrootte de kans op een aanzienlijk geldbedrag eruit), deed bij die spelletjes in de bootjes heel veel spelletjes snel en ongecontroleerd, wilde de noten van Vader Jacob verkeerd hangen. Plus dat hij de vogelverschrikker had bij de pinata (molik) en tijdens de spelonderdelen steeds met bril in beeld kwam en bij de niet-spel onderdelen (gezellig samenzijn etc) zonder bril. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 9 maart Share Geplaatst 9 maart Toch nog even een lans breken voor Fons Als hij het is, love it, lekker opzichtig mollen in iedereens gezicht, zo zou ik het ook doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 9 maart Share Geplaatst 9 maart De tetten van Jip zijn het hoogtepunt van dit seizoen, +2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 9 maart Share Geplaatst 9 maart 7 minuten geleden zei Bolderbast: De tetten van Jip zijn het hoogtepunt van dit seizoen, +2 Wat barbaars Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 9 maart Share Geplaatst 9 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten