Keeza Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april 16 uur geleden zei La Pulga: Speciaal voor Cim, omdat hij er volgens mij niet is, de opstellingen van Galatasaray tegen de ander Bij Gala doet Ziyech mee, dat zien jullie ook. Bij de ander doet Ozturk mee, hij draagt vandaag rugnummer 33. Heeft delichris jou gehackt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april Fener verliest punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 26 april Share Geplaatst 26 april Neem je het voor vanavond even over? @La Pulga Zit namelijk zelf in het stadion . Zin in hoor, zit alleen wel bij de harde kern van Adana. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 april Share Geplaatst 26 april 2 uur geleden zei cimbomcu: Neem je het voor vanavond even over? @La Pulga Zit namelijk zelf in het stadion . Zin in hoor, zit alleen wel bij de harde kern van Adana. Uiteraard, op mij kan je rekenen en veel plezier! Doe Ziyech de groeten van La Pulga, die kent die wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 26 april Share Geplaatst 26 april Kom op Gala Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 april Share Geplaatst 26 april Zoals beloofd, hierbij de opstellingen en voorbeschouwing van Adana tegen Galatasaray. Bij Adana speelt Balotelli, hij scoort wel eens een doelpunt. Bij Galatasaray zal je Ziyech, Mertens en Icardi herkennen. De Telegraaf meldde overigens dat superscout Cim op de tribune zit, hij gaat kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 26 april Share Geplaatst 26 april 6 minuten geleden zei La Pulga: Zoals beloofd, hierbij de opstellingen en voorbeschouwing van Adana tegen Galatasaray. Bij Adana speelt Balotelli, hij scoort wel eens een doelpunt. Bij Galatasaray zal je Ziyech, Mertens en Icardi herkennen. De Telegraaf meldde overigens dat superscout Cim op de tribune zit, hij gaat kijken. Wie zijn de onbekende spelers waar we op moeten letten vanavond? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 april Share Geplaatst 26 april 1 minuut geleden zei bas huijsmans: Wie zijn de onbekende spelers waar we op moeten letten vanavond? Muslera schijnt een groot talent te zijn, opvallend detail: hij mag vandaag zijn handen gebruiken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 26 april Share Geplaatst 26 april 12 minuten geleden zei La Pulga: Muslera schijnt een groot talent te zijn, opvallend detail: hij mag vandaag zijn handen gebruiken. Wtf, kan je dat gewoon aanvragen bij de Turkse bond ofzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 april Share Geplaatst 26 april 5 minuten geleden zei bas huijsmans: Wtf, kan je dat gewoon aanvragen bij de Turkse bond ofzo? Nou ik niet, mijn Turks is nog niet zo goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 26 april Share Geplaatst 26 april 1 minuut geleden zei La Pulga: Nou ik niet, mijn Turks is nog niet zo goed. Oh maar als je Turks kan, dan mag dat? Ik ken wel Turks Fruit. Is dat voldoende? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 april Share Geplaatst 26 april 12 minuten geleden zei bas huijsmans: Oh maar als je Turks kan, dan mag dat? Ik ken wel Turks Fruit. Is dat voldoende? Bas, je bent een goede co-commentator maar het loopt uit de hand. Tussenstand is nog wel 0-0, maar Adana heeft wel een wissel gemaakt. Guler moet optijd zijn vlucht naar Madrid halen en is gewisseld, voor hem komt in de plaats Manev. Inderdaad, broertje van de andere Bulgaar die bij PSV heeft gespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 26 april Share Geplaatst 26 april 1 uur geleden zei La Pulga: Muslera schijnt een groot talent te zijn, opvallend detail: hij mag vandaag zijn handen gebruiken. Een soort Trauner dus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 26 april Share Geplaatst 26 april 15 minuten geleden zei PJHoutman: Een soort Trauner dus Ik zou hem zelf eerder vergelijken met IE IE IE IE IE op bezoek bij Young Boys. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 26 april Share Geplaatst 26 april Wat een doelpunt van Demirbay weer. Die heeft Galatasaray in heel veel wedstrijden gecarryd. Zoals vorig jaar hoop ik dat we tegen Fenerbahçe kampioen worden en niet eerder. Vorig jaar mislukte de droom Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 27 april Share Geplaatst 27 april Wat is Derrick Kohn een fantastische aankoop gebleken. Wat een back. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 28 april Share Geplaatst 28 april Messi weer een goaltje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 28 april Share Geplaatst 28 april Zou het eindelijk gebeuren dat Sturm Graz RB Salzburg van de troon stoot? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 5 mei Share Geplaatst 5 mei @cimbomcudoe jij het vandaag of moet ik weer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 5 mei Share Geplaatst 5 mei Zojuist zei La Pulga: @cimbomcudoe jij het vandaag of moet ik weer? Geef graag de mic aan jou. Ben nog op vakantie, dat wordt moeilijk in de gaten houden en kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 5 mei Share Geplaatst 5 mei 56 minuten geleden zei cimbomcu: Geef graag de mic aan jou. Ben nog op vakantie, dat wordt moeilijk in de gaten houden en kijken. Taman, fijne vakantie. Ziyech basis, dat betekend kijken. Sivas ook wel aardig in vorm, gaat toch een leuk partijtje worden denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 6 mei Share Geplaatst 6 mei Wat een captain Ziyech was na de wedstrijd in de kleedkamer, maar de Gala fans riepen om hem omdat hij zo goed speelde. Dus captain Muslera rent naar de kleedkamer en haalt Hakim op om de fans te bedanken en de welbekende "Uclu" te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 6 mei Share Geplaatst 6 mei 6-1 Goals Ziyech 2x Icardi 2x Mertens 2x Hiermee komt Ziyech ook op 6 goals en 3 assists in de weinige aantal wedstrijden die hij heeft gespeeld (16) Icardi ook alweer 23 goals en 8 assists. Meest knappe misschien wel van Mertens, alweer 37 jaar. Maar 14 assists en 8 goals. Straks zien wat Fener doet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 6 mei Share Geplaatst 6 mei @Nom de Guerre wonderboy Kendry heeft gisteren (dag na zijn 17de verjaardag) weer eens een wedstrijd beslist 4 goals en 3 assists in 9 wedstrijden nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 6 mei Share Geplaatst 6 mei Fener gelijk!!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten