Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Overig buitenlands clubvoetbal

Mo

Aanbevolen berichten

Kom man. Als Cüneyt Çakır ook niet goed genoeg is wat wil je dan? Ga dan je eigen wedstrijd fluiten.

Volkan Şen en Ozan Tufan winnen de wedstrijd voor Fb. Fernandao topscorer Fb. Vorig jaar Bursaspor. Weer eens geweldig gedaan door Gs

Mag toch gezegd worden dat hij slecht was? Hij besliste de wedstrijd wel niet, dus dan ben je al snel goed in Turkije.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 6k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

[MENTION=32333]Boeruh![/MENTION]; Winst ;)

Er worden iig alleen maar buitenlandse trainers genoemd daar ben ik wel blij mee. Hasi, Rudi Garcia, Lucien Favre en Bielsa.

1.Favre

2.Bielsa

3.Garcia

4.Hasi

Mijn voorkeuren, Favre heeft het geweldig gedaan bij Gladbach en ik heb vertrouwen in Duitsers. Bielsa is geweldig maar wel korte termijn, dat is dan een spannende avontuur. Garcia goed gedaan bij Lille, heel goed gedaan bij Roma 1ste jaar maar laatste jaar wel slecht. Hasi kampioen geworden met Anderlecht maar hoor van Belgen dat hij qua spel ook niks is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=12326]Maldini[/MENTION]; Zie Hennie Schilder anders niet zo'n goal maken als Federico Higuain of Ignacio Patti afgelopen weekend. Volg de MLS al aantal jaar op de voet, vind het niveau steeds hoger worden. Of misschien vind ik dat wel omdat het zo entertaining is, dat kan natuurlijk ook. Zondagnacht half slapend Portland - Columbus gekeken, maar wat was dat een heerlijke pot voetbal om naar te kijken. Aanval na aanval, op en neer. 39 doelpogingen verdeeld over twee teams, dan weet je het wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet iemand hier wat over de Turkse tweede divisie? Ik moet morgen Anco Jansen interviewen, dan is extra informatie wel handig.

Wil je hem aub vragen wat die van de prestaties van Adanaspor vindt ;c?

En verder: Wat wil je weten? Drop je vragen hier zou ik zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wil je hem aub vragen wat die van de prestaties van Adanaspor vindt ;c?

En verder: Wat wil je weten? Drop je vragen hier zou ik zeggen.

Kan dat wel vragen. Is dat jouw club ofzo?

Uhm, met welk niveau is het een beetje te vergelijken? Jupiler League?

Is Boluspor normaal een middenmotor?

Is het voetbal een beetje goed?

En als jij of iemand anders meer weet hoor ik het graag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites