Ozan Geplaatst 2 maart 2016 Share Geplaatst 2 maart 2016 Kom man. Als Cüneyt Çakır ook niet goed genoeg is wat wil je dan? Ga dan je eigen wedstrijd fluiten. Volkan Şen en Ozan Tufan winnen de wedstrijd voor Fb. Fernandao topscorer Fb. Vorig jaar Bursaspor. Weer eens geweldig gedaan door Gs Mag toch gezegd worden dat hij slecht was? Hij besliste de wedstrijd wel niet, dus dan ben je al snel goed in Turkije. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 4 maart 2016 Share Geplaatst 4 maart 2016 Galatasaray zou Hasi willen? [MENTION=16357]cimbomcu[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 6 maart 2016 Share Geplaatst 6 maart 2016 Galatasaray zou Hasi willen? [MENTION=16357]cimbomcu[/MENTION]; Geen idee, niks over gelezen. Wat vind jij van hem? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 7 maart 2016 Share Geplaatst 7 maart 2016 Hoe groot achten jullie de kans dat Besiktas vanavond wint? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 7 maart 2016 Share Geplaatst 7 maart 2016 Hoe groot achten jullie de kans dat Besiktas vanavond wint? 95% Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 7 maart 2016 Share Geplaatst 7 maart 2016 95% Ah oké, bedankt. Goed voor m'n bet dus ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 8 maart 2016 Share Geplaatst 8 maart 2016 Ik hoop serieus dat Hasi de trainer wordt van Gala :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 8 maart 2016 Share Geplaatst 8 maart 2016 [MENTION=32333]Boeruh![/MENTION]; Winst ;) Er worden iig alleen maar buitenlandse trainers genoemd daar ben ik wel blij mee. Hasi, Rudi Garcia, Lucien Favre en Bielsa. 1.Favre 2.Bielsa 3.Garcia 4.Hasi Mijn voorkeuren, Favre heeft het geweldig gedaan bij Gladbach en ik heb vertrouwen in Duitsers. Bielsa is geweldig maar wel korte termijn, dat is dan een spannende avontuur. Garcia goed gedaan bij Lille, heel goed gedaan bij Roma 1ste jaar maar laatste jaar wel slecht. Hasi kampioen geworden met Anderlecht maar hoor van Belgen dat hij qua spel ook niks is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 8 maart 2016 Share Geplaatst 8 maart 2016 Ja klopt haha, gelukkig maar. Bedankt ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 8 maart 2016 Share Geplaatst 8 maart 2016 Favre is geen Duitser hè. Desalniettemin wel een uitstekende trainer geweest bij Gladbach. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 9 maart 2016 Share Geplaatst 9 maart 2016 Oh ja Zwitser :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 9 maart 2016 Share Geplaatst 9 maart 2016 Nieuwe voorzitter wilt sowieso geen Bielsa. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 9 maart 2016 Share Geplaatst 9 maart 2016 Drie dagen geleden is het nieuwe seizoen van start gegaan, leek mij wel een gepast topic. Samenvatting van de eerste speelronde valt hier te vinden. Het is vermakelijk, net zoals de Jupiler League, maar het niveau is niet bijster hoog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 9 maart 2016 Share Geplaatst 9 maart 2016 Drie dagen geleden is het nieuwe seizoen van start gegaan, leek mij wel een gepast topic. Samenvatting van de eerste speelronde valt hier te vinden. Het is vermakelijk, net zoals de Jupiler League, maar het niveau is niet bijster hoog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 9 maart 2016 Share Geplaatst 9 maart 2016 Nieuwe voorzitter? Cem Uzan mag ver wegblijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 9 maart 2016 Share Geplaatst 9 maart 2016 Heb het bekeken gisteren. Vermakelijk is een juist etiket. Steve G gaat weer goed in de fout ;c Zag Kappelhof nog voorbij komen, lekker ballen (nohomo) tegen Pirlo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 10 maart 2016 Share Geplaatst 10 maart 2016 LA Galaxy :< Gerrard, Keane, Dos Santos, De Jong, Cole. Heerlijk team. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 10 maart 2016 Share Geplaatst 10 maart 2016 Heerlijk team? Allemaal uitgerangeerde voetbalers..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 10 maart 2016 Share Geplaatst 10 maart 2016 [MENTION=12326]Maldini[/MENTION]; Zie Hennie Schilder anders niet zo'n goal maken als Federico Higuain of Ignacio Patti afgelopen weekend. Volg de MLS al aantal jaar op de voet, vind het niveau steeds hoger worden. Of misschien vind ik dat wel omdat het zo entertaining is, dat kan natuurlijk ook. Zondagnacht half slapend Portland - Columbus gekeken, maar wat was dat een heerlijke pot voetbal om naar te kijken. Aanval na aanval, op en neer. 39 doelpogingen verdeeld over twee teams, dan weet je het wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 10 maart 2016 Share Geplaatst 10 maart 2016 LA Galaxy :< Gerrard, Keane, Dos Santos, De Jong, Cole. Heerlijk team. En wat gezegd dan van Van Damme? :< :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 10 maart 2016 Share Geplaatst 10 maart 2016 Zit daar ook, ja. Geinig. Zag 'm net toevallig in een samenvatting langskomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 10 maart 2016 Share Geplaatst 10 maart 2016 http://forum.manutd.nl/showthread.php?57269-Noord-Amerikaans-voetbal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pecswollenaer Geplaatst 10 maart 2016 Share Geplaatst 10 maart 2016 Weet iemand hier wat over de Turkse tweede divisie? Ik moet morgen Anco Jansen interviewen, dan is extra informatie wel handig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 10 maart 2016 Share Geplaatst 10 maart 2016 Weet iemand hier wat over de Turkse tweede divisie? Ik moet morgen Anco Jansen interviewen, dan is extra informatie wel handig. Wil je hem aub vragen wat die van de prestaties van Adanaspor vindt ;c? En verder: Wat wil je weten? Drop je vragen hier zou ik zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pecswollenaer Geplaatst 10 maart 2016 Share Geplaatst 10 maart 2016 Wil je hem aub vragen wat die van de prestaties van Adanaspor vindt ;c? En verder: Wat wil je weten? Drop je vragen hier zou ik zeggen. Kan dat wel vragen. Is dat jouw club ofzo? Uhm, met welk niveau is het een beetje te vergelijken? Jupiler League? Is Boluspor normaal een middenmotor? Is het voetbal een beetje goed? En als jij of iemand anders meer weet hoor ik het graag! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten