Sophomore Geplaatst 18 augustus 2013 Share Geplaatst 18 augustus 2013 Ik gooi ze er op. Zoals jij het hebt gezien heb k dus ook. Magische stadion en publiek en harde kern. _O_ Is geen verslag van mij he. Is een Nederlandse jongen/meneer die wedstrijden bezoekt en verslagen van maakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 18 augustus 2013 Share Geplaatst 18 augustus 2013 Is geen verslag van mij he. Is een Nederlandse jongen/meneer die wedstrijden bezoekt en verslagen van maakt. Voel me dom. hehe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 19 augustus 2013 Share Geplaatst 19 augustus 2013 Kan Perica al meteen van toegevoegde waarde in de Eredivisie zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 19 augustus 2013 Share Geplaatst 19 augustus 2013 Kan Perica al meteen van toegevoegde waarde in de Eredivisie zijn? Zal wel iets van Gudelj zijn, ken 'm in ieder geval niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peterzinho Geplaatst 26 augustus 2013 Share Geplaatst 26 augustus 2013 (bewerkt) Gisteren door oog van de naald gekropen, maar heerlijk technisch detail bij doelpunt van Markovic ... En heerlijke pass van Sulejmani bij tweede doelpunt. Dit seizoen winnen we niets [YOUTUBE]Ja_B8fx7C0o[/YOUTUBE] 26 augustus 2013 bewerkt door Peterzinho Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 26 augustus 2013 Share Geplaatst 26 augustus 2013 Wat was het technisch detail dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 26 augustus 2013 Share Geplaatst 26 augustus 2013 Die aanname met buitenkant voet denk ik dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 26 augustus 2013 Share Geplaatst 26 augustus 2013 :cab: dat kan Lex Immers ook... Denk dan eerder dat ie doet alsof ie de lange hoek schiet en em dan in de korte hoek schiet. Of niet [MENTION=12890]Peterzinho[/MENTION]; ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peterzinho Geplaatst 26 augustus 2013 Share Geplaatst 26 augustus 2013 Aanname en dan die schijnbeweging naar verre hoek en dan binnenschieten in korte hoek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 27 augustus 2013 Share Geplaatst 27 augustus 2013 Braga _O_ Scoren in de 92ste minuut de winnende en dat bezorgt mij 200 euro :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 27 augustus 2013 Share Geplaatst 27 augustus 2013 Portugees voetbal Mooi doelpunt van Markovic inderdaad. Ben inderdaad ook van mening dat SLB dit seizoen ook te kort gaat komen. Of Porto moet steken laten liggen. Hoop dit seizoen wel wat wedstrijden mee te kunnen pikken als ik bij mijn schoonouders op bezoek ben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peterzinho Geplaatst 28 augustus 2013 Share Geplaatst 28 augustus 2013 Mooi doelpunt van Markovic inderdaad. Ben inderdaad ook van mening dat SLB dit seizoen ook te kort gaat komen. Of Porto moet steken laten liggen. Hoop dit seizoen wel wat wedstrijden mee te kunnen pikken als ik bij mijn schoonouders op bezoek ben. Van waar zijn je schoonouders ? Wanneer kom je hier ... Dit seizoen ga ik enkel 3 thuiswedstrijden zien :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 28 augustus 2013 Share Geplaatst 28 augustus 2013 Portugees voetbal Van waar zijn je schoonouders ? Wanneer kom je hier ... Dit seizoen ga ik enkel 3 thuiswedstrijden zien :D Vila Real. Weekend van 7 september ben ik er. Helaas geen tijd voor voetbal. Het is nogal een eind rijden naar Lissabon. Afwachten wat ik kan gaan zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peterzinho Geplaatst 29 augustus 2013 Share Geplaatst 29 augustus 2013 Vila Real. Weekend van 7 september ben ik er. Helaas geen tijd voor voetbal. Het is nogal een eind rijden naar Lissabon. Afwachten wat ik kan gaan zien. Vila Real !!! Hoe noemt het dorpje of zijn ze van Vila Real zelf ? Hier is de kalender zodat je kan kijken welke wedstrijden :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 29 augustus 2013 Share Geplaatst 29 augustus 2013 (bewerkt) Portugees voetbal Vila Real !!! Hoe noemt het dorpje of zijn ze van Vila Real zelf ? Hier is de kalender zodat je kan kijken welke wedstrijden :) Stadje Vila Real zelf. In ieder geval staat Anderlecht - Benfica onderstreept. 29 augustus 2013 bewerkt door The Saint Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peterzinho Geplaatst 29 augustus 2013 Share Geplaatst 29 augustus 2013 Stadje Vila Real zelf. In ieder geval staat Anderlecht - Benfica onderstreept. Ik wil alle zes matchen gaan zien ... Maar ik heb schrik dat wedstrijd in Lissabon is als ik op vakantie ben in belgie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 31 augustus 2013 Share Geplaatst 31 augustus 2013 (d) Zat donderdag naar Rijeka te kijken _O_ Heerlijk team Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 31 augustus 2013 Share Geplaatst 31 augustus 2013 Die hebben nu ook Kramaric gehaald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 31 augustus 2013 Share Geplaatst 31 augustus 2013 Die hebben mooie shirts gekregen zag ik laatst, wauw. Net als die van Servië maar dan met wit en blauw. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 31 augustus 2013 Share Geplaatst 31 augustus 2013 Shakhtar-Metalist zitten kijken op ESPN Brasil :mrgy: mooi man Werd 1-1 trouwens, Metalist zeer sterk, denk dat Schalke nog blij mag zijn dat ze uiteindelijk PAOK kregen voor de CL ipv Metalist Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 1 september 2013 Share Geplaatst 1 september 2013 - Kun jij me wat vertellen over Atsu van Porto? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peterzinho Geplaatst 1 september 2013 Share Geplaatst 1 september 2013 Kun jij me wat vertellen over Atsu van Porto? Technisch niet slecht en ook vrij snelle speler, maar het stijgt hem zeer snel naar zijn hoofd ... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 1 september 2013 Share Geplaatst 1 september 2013 Technisch niet slecht en ook vrij snelle speler, maar het stijgt hem zeer snel naar zijn hoofd ... Maar kan een aardig potje voetballen als hij aan Chelsea verkocht wordt. Linkspootje hé? Ik heb zelf 1x in de CL gezien, maakte toen een erg goede indruk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 1 september 2013 Share Geplaatst 1 september 2013 Goh, die Markovic, wat een speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peterzinho Geplaatst 1 september 2013 Share Geplaatst 1 september 2013 Maar kan een aardig potje voetballen als hij aan Chelsea verkocht wordt. Linkspootje hé? Ik heb zelf 1x in de CL gezien, maakte toen een erg goede indruk. Als hij in zijn dag is zeker en vast een goede speler ... Zonder enige twijfel, maar zijn mentaliteit ... Dat kan wel eens problemen geven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten