Montass Geplaatst 29 november 2016 Share Geplaatst 29 november 2016 Ongelofelijk. Keeper Jackson Pollmann heeft het ongeluk overleefd, maar helaas hebben chirurgen zijn rechterbeen moeten amputeren. Overigens zijn er tot op heden maar drie overlevenden, waaronder keeper Pollmann. Ook Helio Neto heeft het overleefd, maar die heeft een hersentrauma en open fracturen, terwijl het scheenbeen van Alan Ruschel verbrijzeld schijnt te zijn en hij nog 10 wervels gebroken heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 30 november 2016 Share Geplaatst 30 november 2016 Spits van Eindhoven heeft daar 2/3 jaar geleden nog gespeeld blijkbaar :cab: Bizar man Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 30 november 2016 Share Geplaatst 30 november 2016 Dat vind ik niet bizar dat is goed mogelijk bij een speler die van 2013 tot en met 2015 5x verhuurd is geweest en dit seizoen al bij zijn 3e club zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antwerp1 Geplaatst 11 december 2016 Share Geplaatst 11 december 2016 (bewerkt) Zo meteen River Plate-Boca Juniors! 11 december 2016 bewerkt door Antwerp1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 11 december 2016 Share Geplaatst 11 december 2016 Ik pak 'm ook mee. Volgens VI te zien op het YouTube-kanaal 'Futbol Para Todos'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 11 december 2016 Share Geplaatst 11 december 2016 (bewerkt) Ik pak 'm ook mee. Volgens VI te zien op het YouTube-kanaal 'Futbol Para Todos'. Gevonden. 11 december 2016 bewerkt door Sanders Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 11 december 2016 Share Geplaatst 11 december 2016 Voor de liefhebbers: [YOUTUBE]Hk6Kwkjc8z8[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 11 december 2016 Share Geplaatst 11 december 2016 Fijn potje dit :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 11 december 2016 Share Geplaatst 11 december 2016 Fijn potje dit :D Ik kijk nooit Argentijns voetbal, maar het is top. Ik had veel hollen en schoppen voetbal verwacht, maar het is echt van een goed niveau. Alle drie de doelpunten zijn ook heerlijke goals. Lekker sfeertje ook, ze breken de tent af. Zou daar echt graag een keer naar toe willen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 11 december 2016 Share Geplaatst 11 december 2016 Ja ik ook wel, nja ik keek tijdens de Copa America van 2 jaar terug wel veel en dat vond ik zo gaaf, vooral het temperament wat er bij gepaard gaat. Soms massale vechtpartijen waar ik eerlijk gezegd ook wel erg van kan genieten :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 11 december 2016 Share Geplaatst 11 december 2016 Ja ik ook wel, nja ik keek tijdens de Copa America van 2 jaar terug wel veel en dat vond ik zo gaaf, vooral het temperament wat er bij gepaard gaat. Soms massale vechtpartijen waar ik eerlijk gezegd ook wel erg van kan genieten :r Ja idd, ze moeten ff gaan knokken in de tweede helft. Zou het helemaal compleet maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 11 december 2016 Share Geplaatst 11 december 2016 (bewerkt) Ik vind overigens dat er bij die 2 goals van River wel erg slecht verdedigd wordt, zo de bal in de voet koppen bij iemand die vrij staat :cab: 11 december 2016 bewerkt door Sanders Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 11 december 2016 Share Geplaatst 11 december 2016 (bewerkt) Godver hey, wat een goal van Tevez : 11 december 2016 bewerkt door Simonsav Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 11 december 2016 Share Geplaatst 11 december 2016 Geen spijt van gehad om deze wedstrijd even in zn geheel te kijken :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 11 december 2016 Share Geplaatst 11 december 2016 Zag ik nou ergens voorbij komen dat Internacional de Porto Alegre gedegradeerd was? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maxxert Geplaatst 12 december 2016 Share Geplaatst 12 december 2016 Zag ik nou ergens voorbij komen dat Internacional de Porto Alegre gedegradeerd was? Yup, zijn 17e geworden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 12 december 2016 Share Geplaatst 12 december 2016 Yup, zijn 17e geworden. Goh, gekke shit hoor, toch wel een traditionele grote naam in Brazilië Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 12 december 2016 Share Geplaatst 12 december 2016 http://www.vi.nl/nieuws/chapecoense-krijgt-boete-voor-missen-wedstrijd.htm Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 12 december 2016 Share Geplaatst 12 december 2016 Ik dacht dat ik dit vanochtend al gepost had, maar inderdaad, Internacional is voor het eerst in de historie gedegradeerd. Het werd uit bij Fluminense 1-1. Andres D'Alessandro is overigens gestopt met voetballen in de gisteren verloren wedstrijd tussen River - Boca (2-4). En die boete voor Chapecoense en Flamengo is wel echt onwijs kansloos. Jammer dat de bond hier geen uitzondering voor maakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 12 december 2016 Share Geplaatst 12 december 2016 Andres D'Alessandro is overigens gestopt met voetballen in de gisteren verloren wedstrijd tussen River - Boca (2-4). Dat vermoeden had ik gisteren wel ja bij de beelden die je zag, maar die man ziet er echt enorm oud uit :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thom Geplaatst 13 december 2016 Share Geplaatst 13 december 2016 (bewerkt) Omdat ik donderdag voor werk in Portugal zit, pak ik mooi de wedstrijd FC Porto - Maritimo mee. Nog spelers waar ik op moet letten bij Porto? 13 december 2016 bewerkt door Thom Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 13 december 2016 Share Geplaatst 13 december 2016 Omdat ik donderdag voor werk in Portugal zit, pak ik mooi de wedstrijd FC Porto - Maritimo mee. Nog spelers waar ik op moet letten bij Porto? Goh, van wat ik weet (en dat is lang niet alles) .. André Silva, Diogo Jota, uiteraard Corona (ex-Twente) en die Algerijnse kerel, Brahimi. Ruben Neves zit ook weer bij de selectie dacht ik na een blessure, maar wordt dit seizoen sowieso een beetje gepasseerd volgens mij. Otavio doet het ook wel sterk, al was die er tegen Feirense niet bij afgelopen weekend, trainde volgens mij vandaag ook nog niet mee dus dunno of die dan present is tegen Maritimo. Wellicht mag Rui Pedro nog minuten maken, beetje het nieuwe talent toch wel dat is doorgebroken na zijn goal tegen Braga, maar die is officieel nog speler bij Porto B dacht ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 14 december 2016 Share Geplaatst 14 december 2016 Ik dacht dat ik dit vanochtend al gepost had, maar inderdaad, Internacional is voor het eerst in de historie gedegradeerd. Het werd uit bij Fluminense 1-1. Andres D'Alessandro is overigens gestopt met voetballen in de gisteren verloren wedstrijd tussen River - Boca (2-4). En die boete voor Chapecoense en Flamengo is wel echt onwijs kansloos. Jammer dat de bond hier geen uitzondering voor maakt. Gelezen op VI dat ze de boete hebben ingetrokken met regulair allebei met 0-3 hebben verloren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 14 december 2016 Share Geplaatst 14 december 2016 Onbegrijpelijk. Flamengo heeft vanaf het eerste moment al gezegd dat ze geen intentie hadden om naar Chapecoense af te reizen, om niet het rouwproces van de club te verstoren om maar een ploeg op de been te zetten. Ze wisten dat dit in een 3-0 reglementaire nederlaag zou resulteren, maar toch moet de bond zo'n beslissing nemen. Gelukkig heeft het geen gevolgen voor beide clubs, maar dit is echt een beetje kansloos. Ook om dan vervolgens een scheidsrechter die kant op te laten sturen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 14 december 2016 Share Geplaatst 14 december 2016 Onbegrijpelijk. Flamengo heeft vanaf het eerste moment al gezegd dat ze geen intentie hadden om naar Chapecoense af te reizen, om niet het rouwproces van de club te verstoren om maar een ploeg op de been te zetten. Ze wisten dat dit in een 3-0 reglementaire nederlaag zou resulteren, maar toch moet de bond zo'n beslissing nemen. Gelukkig heeft het geen gevolgen voor beide clubs, maar dit is echt een beetje kansloos. Ook om dan vervolgens een scheidsrechter die kant op te laten sturen. Hadden de scheids wel verteld dat de kans dat er teams kwamen opdagen 0,1 procent was. Maja blijft raar dat er ophef over bestaat ja. Verder zag ik net filmpje van een club uit Brazilie waarbij de voorzitter van de club, die zijn gedegradeerd, een journalist een stomp geeft tijdens de uitzending haha. Staat ergens op voetbalzone. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten