Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Overig buitenlands clubvoetbal

Mo

Aanbevolen berichten

Ongelofelijk. Keeper Jackson Pollmann heeft het ongeluk overleefd, maar helaas hebben chirurgen zijn rechterbeen moeten amputeren.

Overigens zijn er tot op heden maar drie overlevenden, waaronder keeper Pollmann. Ook Helio Neto heeft het overleefd, maar die heeft een hersentrauma en open fracturen, terwijl het scheenbeen van Alan Ruschel verbrijzeld schijnt te zijn en hij nog 10 wervels gebroken heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 6k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Fijn potje dit :D

Ik kijk nooit Argentijns voetbal, maar het is top. Ik had veel hollen en schoppen voetbal verwacht, maar het is echt van een goed niveau. Alle drie de doelpunten zijn ook heerlijke goals.

Lekker sfeertje ook, ze breken de tent af. Zou daar echt graag een keer naar toe willen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik ook wel, nja ik keek tijdens de Copa America van 2 jaar terug wel veel en dat vond ik zo gaaf, vooral het temperament wat er bij gepaard gaat. Soms massale vechtpartijen waar ik eerlijk gezegd ook wel erg van kan genieten :r

Ja idd, ze moeten ff gaan knokken in de tweede helft. Zou het helemaal compleet maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik dacht dat ik dit vanochtend al gepost had, maar inderdaad, Internacional is voor het eerst in de historie gedegradeerd. Het werd uit bij Fluminense 1-1.

Andres D'Alessandro is overigens gestopt met voetballen in de gisteren verloren wedstrijd tussen River - Boca (2-4).

En die boete voor Chapecoense en Flamengo is wel echt onwijs kansloos. Jammer dat de bond hier geen uitzondering voor maakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Omdat ik donderdag voor werk in Portugal zit, pak ik mooi de wedstrijd FC Porto - Maritimo mee. Nog spelers waar ik op moet letten bij Porto?

Goh, van wat ik weet (en dat is lang niet alles) .. André Silva, Diogo Jota, uiteraard Corona (ex-Twente) en die Algerijnse kerel, Brahimi. Ruben Neves zit ook weer bij de selectie dacht ik na een blessure, maar wordt dit seizoen sowieso een beetje gepasseerd volgens mij. Otavio doet het ook wel sterk, al was die er tegen Feirense niet bij afgelopen weekend, trainde volgens mij vandaag ook nog niet mee dus dunno of die dan present is tegen Maritimo.

Wellicht mag Rui Pedro nog minuten maken, beetje het nieuwe talent toch wel dat is doorgebroken na zijn goal tegen Braga, maar die is officieel nog speler bij Porto B dacht ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik dacht dat ik dit vanochtend al gepost had, maar inderdaad, Internacional is voor het eerst in de historie gedegradeerd. Het werd uit bij Fluminense 1-1.

Andres D'Alessandro is overigens gestopt met voetballen in de gisteren verloren wedstrijd tussen River - Boca (2-4).

En die boete voor Chapecoense en Flamengo is wel echt onwijs kansloos. Jammer dat de bond hier geen uitzondering voor maakt.

Gelezen op VI dat ze de boete hebben ingetrokken met regulair allebei met 0-3 hebben verloren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onbegrijpelijk. Flamengo heeft vanaf het eerste moment al gezegd dat ze geen intentie hadden om naar Chapecoense af te reizen, om niet het rouwproces van de club te verstoren om maar een ploeg op de been te zetten. Ze wisten dat dit in een 3-0 reglementaire nederlaag zou resulteren, maar toch moet de bond zo'n beslissing nemen. Gelukkig heeft het geen gevolgen voor beide clubs, maar dit is echt een beetje kansloos. Ook om dan vervolgens een scheidsrechter die kant op te laten sturen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onbegrijpelijk. Flamengo heeft vanaf het eerste moment al gezegd dat ze geen intentie hadden om naar Chapecoense af te reizen, om niet het rouwproces van de club te verstoren om maar een ploeg op de been te zetten. Ze wisten dat dit in een 3-0 reglementaire nederlaag zou resulteren, maar toch moet de bond zo'n beslissing nemen. Gelukkig heeft het geen gevolgen voor beide clubs, maar dit is echt een beetje kansloos. Ook om dan vervolgens een scheidsrechter die kant op te laten sturen.

Hadden de scheids wel verteld dat de kans dat er teams kwamen opdagen 0,1 procent was. Maja blijft raar dat er ophef over bestaat ja.

Verder zag ik net filmpje van een club uit Brazilie waarbij de voorzitter van de club, die zijn gedegradeerd, een journalist een stomp geeft tijdens de uitzending haha. Staat ergens op voetbalzone.

Link naar opmerking
Deel via andere websites