cimbomcu Geplaatst 15 juni 2015 Share Geplaatst 15 juni 2015 Colombia weet ook niet in welke opstelling/tactiek ze moeten spelen he, doodzonde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 15 juni 2015 Share Geplaatst 15 juni 2015 Even een vraagje voor de kenners van het Zuid Amerikaanse voetbal. Slaat de tekst hieronder ergens op of is het slap gelul? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 15 juni 2015 Share Geplaatst 15 juni 2015 De opportunistische speelstijl is inderdaad wel echt Zuid-Amerikaans ja. Als je die speelstijl leuk vindt, raad ik je ook aan om de Copa Libertadores mee te pakken. Zijn er ook nog leuke clubs om te volgen als niet Zuid-Amerikaans voetbal kenner/kijker? ;c Overigens die pass van de 2-1, dat was echt een kunststukje eerste klas van Neymar :< :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 15 juni 2015 Share Geplaatst 15 juni 2015 [MENTION=9198]Sanders[/MENTION]; River Plate, al is het om Pablo Aimar natuurlijk ;c. Nee sowieso, die zijn een grote kanshebber, maar kijk sowieso naar de Argentijnse ploegen. [MENTION=19989]Nom de Guerre[/MENTION]; Het is een klein beetje heel erg overdreven :r. Ik beschouw vriendschap niet als kernwaarde voor het Uruguayaanse elftal. Dat waren in de jaren 30 - 50 in de tijden dat ze veel prijzen wonnen echt ordinaire schoppers. Dat is de afgelopen jaren niet zo erg als toen, maar nog steeds is het een bikkelploeg. Dat zit ook in de identiteit van de ploeg en ook land. Harde werkers. Het is sowieso gewoon bewonderenswaardig dat een land als Uruguay met zijn 3,3m inwoners de recordhouder is van de Copa America, tweevoudig Wereldkampioen is en nog wat gouden medailles heeft op de Olympische Spelen. Ook in 2010 natuurlijk de halve finale gehaald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 15 juni 2015 Share Geplaatst 15 juni 2015 [MENTION=4486]Montass[/MENTION]; 'tuurlijk is het overdreven, 'tis een poging een punt te maken dat teamspirit and Kampfgeist belangrijk zijn. Er zitten niet echt feitelijke fouten in? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 15 juni 2015 Share Geplaatst 15 juni 2015 Ook gewoon de Argentijnse competitie of voornamelijk dus als die ploegen in de Copa spelen? [MENTION=4486]Montass[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 15 juni 2015 Share Geplaatst 15 juni 2015 Ohh Neymar gister weer _O_ Blijft toch ook een heerlijke speler hè, die truc ook manmanman wat lekker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 15 juni 2015 Share Geplaatst 15 juni 2015 Ohh Neymar gister weer _O_ Blijft toch ook een heerlijke speler hè, die truc ook manmanman wat lekker En Willian deed daarna nog even dunnetjes over, toch wel erg lekker om dat soort hoogstandjes te zien, ze waren overigens beide echt functioneel en in dit geval verre van een provocerende actie, zoals Neymar laatst had ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 15 juni 2015 Share Geplaatst 15 juni 2015 Linkjes? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 15 juni 2015 Share Geplaatst 15 juni 2015 Linkjes? http://www.sport1.nl/video/16586-truc-vd-week-neymar-messi-of-roberto-carlos.html Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 16 juni 2015 Share Geplaatst 16 juni 2015 Lekkere wedstrijd. Ben alleen te moe om de tweede helft ook te kijken. Valdivia is genieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwin Geplaatst 16 juni 2015 Share Geplaatst 16 juni 2015 Na de eerste 3 teleurstellende wedstrijd wordt de amusementswaarde iedere wedstrijd een beetje hoger. :) Ecuador-Bolivia dan wel niet gezien, maar gezien de uitslag ga ik er voor het gemak maar even vanuit dat het een leuke wedstrijd was. Chili-Mexico in ieder geval een heerlijke open wedstrijd tot nu toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 16 juni 2015 Share Geplaatst 16 juni 2015 Wat was er met die handschoenen van die speler van Bolivia? Had als veldspeler van die groene handschoenen aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 16 juni 2015 Share Geplaatst 16 juni 2015 [MENTION=4486]Montass[/MENTION]; 'tuurlijk is het overdreven, 'tis een poging een punt te maken dat teamspirit and Kampfgeist belangrijk zijn. Er zitten niet echt feitelijke fouten in? Ja, teamspirit hebben ze zeker. Spelers die voor elkaar door het vuur gaan en daar is die handsbal van Suarez in de kwartfinale tegen Ghana in 2010 een groot voorbeeld van. Spelen misschien niet sprankelend voetbal, maar het is alsof het land alleen maar uit Diego Simeones bestaat. [MENTION=9198]Sanders[/MENTION]; Sorry voor de late reactie. Ik ben om half 9 naar bed gegaan en net wakker geworden om 1:15 om Chili - Mexico te kijken. Sowieso is het Argentijnse voetbal gaaf om te zien en gratis te bekijken mocht dat je leuk lijken. Zoek op Youtube naar 'Futbol para todos' en dan kun je daar een kijken naar een officiële stream kijken. Doe ik ook wel eens. Verder inderdaad naar de Argentijnse ploegen kijken die in de Libertadores spelen. Zijn vaak mooie ploegen. San Lorenzo de Almagro, Racing de Avellaneda, Boca Jr, River Plate. Zijn mooie ploegen hoor. Die actie van Neymar was echt prachtig ja. Doet uit instinct iets om de speler voorbij te gaan. Daar hou ik van. Chile - Mexico staat overigens op 2-2 en het is echt een prachtige wedstrijd. Verdedigend van Chile is het iets minder, maar aanvallend gaat het lekker. Mexico staat aanvallend ook heel dreigend iedere keer, dus señor Montes zit met geknepen billen een wedstrijdje om middernacht te kijken :r. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 16 juni 2015 Share Geplaatst 16 juni 2015 Sjonges.. wat een wedstrijd. Chili had hier gewoon altijd moeten winnen en Sampaoli ging veel te laat overschakelen op de 4-3-3. Bij Chili ook twee goals afgekeurd (indien buitenspel, echt super miniem). Valdivia heeft zich enigszins hersteld na die slechte eerste wedstrijd, maar ik ben wel benieuwd naar een Matias Fernandez op 10 ipv Valdivia. Valdivia is een heerlijke speler, maar wil teveel de beslissende pass geven, terwijl ook een normale breedtepass erg functioneel is. Dat is zijn manko. Nu maffen. Succes [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; was weer gezellig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niels1992 Geplaatst 16 juni 2015 Share Geplaatst 16 juni 2015 Helaas beide wedstrijden moeten missen, zal je net zien dat er 11x gescoord wordt ;e Maar ja, net de samenvattingen gezien en het leken me beide leuke wedstrijden voor de neutrale kijker. Vanavond 01:30 Argentinië-Uruguay!! (en Paraguay-Jamaica om 23:30, maar die spreekt me toch iesje minder aan) haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 16 juni 2015 Share Geplaatst 16 juni 2015 http://nos.nl/video/2041682-messi-en-di-maria-lachen-coach-uit.html :D:D:D:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwin Geplaatst 16 juni 2015 Share Geplaatst 16 juni 2015 :-D Zo zat ik ook altijd in de kleedkamer met 2 vrienden, elkaar aankijkend als er weer eens een hoop onzin uit de mond van de trainert kwam. Ietsje lager niveau alleen. :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 16 juni 2015 Share Geplaatst 16 juni 2015 Haha ja, mede daarom is het zo mooi, dit heeft elke voetballer op elk niveau wel eens denk ik (gehad). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niels1992 Geplaatst 16 juni 2015 Share Geplaatst 16 juni 2015 Ze hadden beter wat serieuzer kunnen zijn;e dan hadden ze die 2-0 niet weggegeven misschien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 16 juni 2015 Share Geplaatst 16 juni 2015 Ja, teamspirit hebben ze zeker. Spelers die voor elkaar door het vuur gaan en daar is die handsbal van Suarez in de kwartfinale tegen Ghana in 2010 een groot voorbeeld van. Spelen misschien niet sprankelend voetbal, maar het is alsof het land alleen maar uit Diego Simeones bestaat. [MENTION=9198]Sanders[/MENTION]; Sorry voor de late reactie. Ik ben om half 9 naar bed gegaan en net wakker geworden om 1:15 om Chili - Mexico te kijken. Sowieso is het Argentijnse voetbal gaaf om te zien en gratis te bekijken mocht dat je leuk lijken. Zoek op Youtube naar 'Futbol para todos' en dan kun je daar een kijken naar een officiële stream kijken. Doe ik ook wel eens. Verder inderdaad naar de Argentijnse ploegen kijken die in de Libertadores spelen. Zijn vaak mooie ploegen. San Lorenzo de Almagro, Racing de Avellaneda, Boca Jr, River Plate. Zijn mooie ploegen hoor. Die actie van Neymar was echt prachtig ja. Doet uit instinct iets om de speler voorbij te gaan. Daar hou ik van. Chile - Mexico staat overigens op 2-2 en het is echt een prachtige wedstrijd. Verdedigend van Chile is het iets minder, maar aanvallend gaat het lekker. Mexico staat aanvallend ook heel dreigend iedere keer, dus señor Montes zit met geknepen billen een wedstrijdje om middernacht te kijken :r. Bedankt voor de tip(s) Fuck ik had natuurlijk kunnen weten dat je ook iets over Chili -Mexico zou zeggen, had de wedstrijd opgenomen en wilde niks weten :r :r Nja niet jouw schuld hoor ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 16 juni 2015 Share Geplaatst 16 juni 2015 [MENTION=9198]Sanders[/MENTION]; Nou, na die 2-2 is het nog volop spannend hoor ;). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 16 juni 2015 Share Geplaatst 16 juni 2015 (bewerkt) Zin in vannacht trouwens Uruguay - Argentinië :<: 16 juni 2015 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 16 juni 2015 Share Geplaatst 16 juni 2015 Kijk even een aantal posts boven je :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 16 juni 2015 Share Geplaatst 16 juni 2015 (bewerkt) Wat was er met die handschoenen van die speler van Bolivia? Had als veldspeler van die groene handschoenen aan. [MENTION=4486]Montass[/MENTION]; [MENTION=16357]cimbomcu[/MENTION]; 16 juni 2015 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten