Montass Geplaatst 12 mei 2015 Share Geplaatst 12 mei 2015 Angelo Henriquez is wel goed op dreef in Kroatië en scoorde 3 uit 6 in de Europa League. Nu is het alleen wel hopen dat hij óf een kans krijgt bij United (ik betwijfel het) of dat hij verkocht wordt aan een ploeg in een betere competitie. Is verder een speler die technisch een goede bagage heeft, kan koppen, leergierig, niet egoïstisch is en ook hij was een key-player onder Sampaoli bij Universidad. Dat zijn toch allemaal factoren die meespelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnezebra Geplaatst 12 mei 2015 Share Geplaatst 12 mei 2015 Was Medel niet een middenvelder? De laatste keer dat ik Inter keek speelde hij CM en VM. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 12 mei 2015 Share Geplaatst 12 mei 2015 Bij Chili speelt ie meestal achterin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 12 mei 2015 Share Geplaatst 12 mei 2015 Klopt Zonnezebra. Is ook gewoon een verdedigende middenvelder, maar Sampaoli heeft hem een linie terug gezet, vanwege de beperkte goed verdedigende spelers. Daarnaast heb je met Aranguiz en Vidal twee spelers die de verdedigende taken wel oppakken en zijn gemis opvangen. Met succes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niels1992 Geplaatst 14 mei 2015 Share Geplaatst 14 mei 2015 Vanavond om 02:00 de return van de Copa Libertadores clash tussen Boca Juniors en River Plate. River won vorige week in eigen huis met 1-0, dus alles is nog mogelijk, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niels1992 Geplaatst 15 mei 2015 Share Geplaatst 15 mei 2015 Echt, wat een bi-za-rre gebeurtenissen. 1e helft niks aan de hand, 0-0. De spelers van river komen de 2e helft door de tunnel het veld in en daarin wordt gewoon een soort pepperspraybom ofzo gegooid...Spelers met last van hun ogen, eerste graads brandwonen en nog allemaal gezeik....en dan duurt het gewoon bijna 1 uur voordat er een beslissing is genomen over hoe het nu verder moet :S De voorzitter van die bond gaat op een gegeven moment aan de trainer van River vragen, ja wat moeten we doen? River had al aangegeven niet meer te gaan spelen....ME op het veld, spelers met handdoeken om hun heen voor verkoeling van de wonden en met rode ogen....Nou dit had ik nog nooit gezien. Ben benieuwd wat hier nog van gaat komen.... Nu maar eens mijn bed opzoeken -.- Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 15 mei 2015 Share Geplaatst 15 mei 2015 ItW3lR2k6lw Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 15 mei 2015 Share Geplaatst 15 mei 2015 Ik keek het eerste half uur tot half drie en besloot toen om maar te gaan slapen, want de wedstrijd was ontzettend saai. ;c Maar echt een schande dit... ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 15 mei 2015 Share Geplaatst 15 mei 2015 Ook nog shirts/drone met letter B (kreeg beetje kkk idee :cab: ) aangezien River in divisie B speelde natuurlijk. Maja is voor ons niet te begrijpen wat voetbal daar betekend. Heb liever dat ze supporters aanvallen dan spelers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niels1992 Geplaatst 15 mei 2015 Share Geplaatst 15 mei 2015 Maar goed dat er geen supporters van River bij aanwezig mochten zijn, anders had er echt een veldslag uitgebroken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 15 mei 2015 Share Geplaatst 15 mei 2015 Zieke shit weer daar zeg :cab: Las ook dat er laatst in een lagere divisie een speler was gestorven door een actie op het veld waar ie in een muur geduwd werd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 15 mei 2015 Share Geplaatst 15 mei 2015 Nee, die is deze week gestorven nadat hij in een coma lag. Arm kereltje die echt van het voetbal hield. Was ook een facebook post van hem uit 2012 waarin hij zijn liefde voor het spel aangaf, wat best wel indrukwekkend was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niels1992 Geplaatst 15 mei 2015 Share Geplaatst 15 mei 2015 Boca is dus uit de Copa Libertadores gegooid en ook uitgesloten van internationaal voetbal Voor een jaar. Wat ze best kut zullen vinden, aangezien ik Boca dit jaar als de titelfavoriet zie. Ook wordt er de komende 2 jaar geen Voetbal in La bombonera gespeeld. Hopelijk opent dit een keer de ogen van de AFA, want die stadions in Argentinië kunnen echt niet meer. zeker qua veiligheid bieden ze 0,0 garantie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 15 mei 2015 Share Geplaatst 15 mei 2015 Ook wordt er de komende 2 jaar geen Voetbal in La bombonera gespeeld. Ook als straf?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 15 mei 2015 Share Geplaatst 15 mei 2015 [MENTION=4542]Simonsav[/MENTION]; Ja dus. Dit geldt overigens alleen voor de Continentale competities. Het stadion mag dus niet gebruikt worden voor twee jaar en Boca is één jaar uitgesloten. Overig nieuws; - Rogerio Ceni, de keeper met de meeste goals ooit (127), zal waarschijnlijk aan het eind van het seizoen zijn handschoenen opbergen (6 augustus). - Het promofilmpje voor de Copa America in Chili is uitgekomen: link Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 15 mei 2015 Share Geplaatst 15 mei 2015 Nice! El corazon del futbol :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 18 mei 2015 Share Geplaatst 18 mei 2015 http://foxsports.nl/video/273978-fox-sports-doc-bosko-spits-van-de-balkan.html Docutje weer hoor _O_ Gaat helemaal los weer in Kroatie. Dinamo-Hajduk zou vandaag gespeeld worden maar nadat de Torcida niet het stadion in mocht heeft het Hajduk team besloten niet meer te spelen. Iedereen is het nu zat aan het worden en dit is weer een teken dat het verder en verder gaat. Hajduk zal nu zoals gebruikelijk een hoop onzin boetes krijgen want zo proberen ze (Dinamo/mamic en de Bond) Hajduk al tijden kapot te maken. Zie het nog wel totaal uit de hand lopen. Lees dit nu pas. 3 punten aftrek toen toch? Ik vind het niet eens zo meer interessant om te kijken. Ik kan alleen nog genieten van 't klein beetje talenten in de HNL. Vorig jaar vond ik het nog leuk toen Rijeka serieus in de running was om het kampioenschap met Kramaric en co. Voor Vlasic en Coric kijk ik nu vooral. Vlasic zal wel straks naar een topclub vertrekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peterzinho Geplaatst 18 mei 2015 Share Geplaatst 18 mei 2015 Titel is binnen ... Eindelijk ! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 21 mei 2015 Share Geplaatst 21 mei 2015 Straks Malmo-Hacken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 31 mei 2015 Share Geplaatst 31 mei 2015 Even terugkomend op mijn vorige bericht over Rogerio Ceni.. Hij zal aan het einde van het kalenderjaar pas stoppen. Dit omdat hij zijn enige ontbrekende prijs dan kan winnen; Copa Brasil. En hier de selecties voor de Copa America 2015; [spoiler=Chile] Marco Medel, Fernando Meneses en Juan Cornejo zijn afwezig. Arqueros Claudio Bravo (Barcelona) Johnny Herrera (U. de Chile) Paulo Garcés (Colo Colo). Defensores Mauricio Isla (QPR) Gary Medel (Inter de Milán) Gonzalo Jara (Mainz) Miiko Albornoz (Hannover 96) José Rojas (U. de Chile) Eugenio Mena (Cruzeiro). Volantes David Pizarro (Fiorentina) Felipe Gutiérrez (Twente) Carlos Carmona (Atalanta) Marcelo Díaz (Hamburgo) Charles Aránguiz (Internacional de Porto Alegre) Arturo Vidal (Juventus) Matías Fernández (Fiorentina) Jorge Valdivia (Palmeiras). Delanteros Alexis Sánchez (Arsenal) Mauricio Pinilla (Atalanta) Ángelo Henríquez (Dínamo Zagreb) Eduardo Vargas (QPR) Edson Puch (Huracán) Jean Beausejour (Colo Colo) [spoiler=Colombia]Arqueros Abel Aguilar, Fredy Guarín, Juan Quintero, Eder Alvarez Balanta, Francisco Meza, Johan Mojica en Andres Rentería zijn afwezig. David Ospina (Arsenal, Inglaterra) Camilo Vargas (Atlético Nacional) Cristian Bonilla (La Equidad) Defensores Carlos Valdés (Nacional, Uruguay) Cristian Zapata (Milan, Italia) Jeison Murillo (Granada, España) Darwin Andrade (Standard Lieja, Bélgica) Pablo Armero (Flamengo, Brasil) Camilo Zuñiga (Napoli, Italia) Pedro Franco (Besiktas, Turquía) Santiago Arias (PSV, Holanda) Volantes Alexander Mejía (Monterrey, México) Carlos Sánchez (Aston Villa, Inglaterra) Edwin Valencia (Santos, Brasil) Edwin Cardona (Monterrey, México) James Rodríguez (Real Madrid, España) Juan Guillermo Cuadrado (Chelsea, Inglaterra) Delanteros Carlos Bacca (Sevilla, España) Jackson Martínez (Porto, Portugal) Luis Fernando Muriel (Sampdoria, Italia) Radamel Falcao (Manchester United, Inglaterra) Víctor Ibarbo (Roma, Italia) Teófilo Gutiérrez (River Plate, Argentina) [spoiler=Paraguay] Oscar Cardozo is afwezig omdat hij gewoon niet is opgeroepen. Arqueros: Justo Villar (Colo Colo, Chile) Antony Silva (DIM, Colombia) Alfredo Aguilar (Guaraní, Paraguay) Defensores: Paulo Da Silva (Toluca, México) Pablo Aguilar (América, México) Marcos Cáceres (Newell's, Argentina) Miguel Samudio (América, México) Iván Píris (Udinese, Italia) Fabián Balbuena (Libertad, Paraguay) Bruno Valdez (Cerro Porteño, Paraguay) Volantes: Víctor Cáceres (Flamengo, Brasil) Osvaldo Martínez (América, México) Néstor Ortigoza (San Lorenzo, Argentina) Richard Ortíz (Toluca, México) Celso Ortíz (AZ Alkmaar, Holanda) Osmar Molinas (Libertad, Paraguay) Oscar Romero (Racing, Argentina) Eduardo Aranda (Olimpia, Paraguay) Delanteros: Roque Santa Cruz (Cruz Azul, México) Lucas Barrios (Montpellier, Francia) Nelson Haedo Valdéz (Eintracht Frankfurt, Alemania) Edgar Benítez (Toluca, México) Derlis González (FC Basel, Suiza) Raúl Bobadilla (Augsburgo, Alemania) [spoiler=Argentina]Arqueros: Sergio Romero (Sampdoria, Italia) Nahuel Guzmán (Tigres, México) Mariano Andújar (Napoli, Italia) Defensores: Pablo Zabaleta (Manchester City, Inglaterra) Facundo Roncaglia (Genoa, Italia) Ezequiel Garay (Zenit, Rusia) Martín Demichelis (Manchester City, Inglaterra) Nicolás Otamendi (Valencia, España) Marcos Rojo (Manchester United, Inglaterra) Milton Casco (Newell's, Argentina) Volantes: Javier Mascherano (Barcelona, España) Lucas Biglia (Lazio, Italia) Éver Banega (Sevilla, España) Roberto Pereyra (Juventus, Italia) Fernando Gago (Boca Juniors, Argentina) Ángel Di María (Manchester United, Inglaterra) Eric Lamela (Tottenham, Inglaterra) Javier Pastore (PSG, Francia) Delanteros: Lionel Messi (Barcelona, España) Sergio Agüero (Manchester City, Inglaterra) Carlos Tévez (Juventus, Italia) Ezequiel Lavezzi (PSG, Francia) Gonzalo Higuaín (Napoli, Italia) [spoiler=Peru] Arqueros: Pedro Gallese (Juan Aurich) Diego Penny (Sporting Cristal) Salomón Libman (César Vallejo) Defensas: Luis Advíncula (Vitoria) Carlos Zambrano (Eintracht Frankfurt) Pedro Requena (César Vallejo) Hansell Riojas (César Vallejo) Christian Ramos (Juan Aurich) Yoshimar Yotún (Malmo FC) Jair Céspedes (Juan Aurich) Volantes: Josepmir Ballón (Sporting Cristal) Edwin Retamoso (Real Garcilaso) Carlos Lobatón (Sporting Cristal) Carlos Ascues (FBC Melgar) Joel Sánchez (San Martín) Paolo Hurtado (Pacos de Ferreira) Christian Cueva (Alianza Lima) André Carrillo (Sporting de Lisboa) Juan Vargas (Fiorentina) Jefferson Farfán (Schalke 04) Delanteros: Yordy Reyna (Leipzig) Paolo Guerrero (Corinthians) Claudio Pizarro (Bayern Munich) [spoiler=Uruguay] Nicolas Lodeiro is nog een twijfelgeval bij Uruguay. Arqueros: Fernando Muslera (Galatasaray, Turquía) Martín Silva (Vasco da Gama, Brasil) Rodrigo Muñoz (Libertad, Paraguay) Defensores: Maximiliano Pereira (Benfica, Portugal) José María Giménez (Atlético de Madrid, España) Diego Godín (Atlético de Madrid, España) Sebastián Coates (Sunderland, Inglaterra) Gastón Silva (Torino, Italia) Álvaro Pereira (Estudiantes LP, Argentina) Mathías Corujo (Universidad de Chile, Chile) Jorge Fucile (Nacional, Uruguay) Volantes: Álvaro González (Torino, Italia) Carlos Sánchez (River Plate, Argentina) Egidio Arévalo Ríos (Tigres, México) Guzmán Pereira (Universidad de Chile, Chile) Nicolás Lodeiro (Boca Juniors, Argentina) Cristian Rodríguez (sin club) Giorgian De Arrascaeta (Cruzeiro, Brasil) Delanteros: Diego Rolan (Bordeaux, Francia) Jonathan Rodríguez (Benfica, Portugal) Edinson Cavani (PSG, Francia) Cristhian Stuani (Espanyol, España) Abel Hernández (Hull City, Inglaterra) [spoiler=Mexico] Arqueros: Jesús Corona Alfredo Talavera Melitón Hernández - Veracruz Defensores: Rafael Márquez Gerardo Flores Hugo Ayala Efraín Velarde Julio César Domínguez Carlos Salcedo Adrián Aldrete Miguel Herrera George Corral. Volantes: Mario Osuna Juan Carlos Medina Javier Güémez Jesús Corona Ruiz Javier Aquino Luis Montes (nee geen familie) Marco Fabián. Delanteros: Raúl Jiménez Eduardo Herrera Enrique Esqueda Matías Vuoso Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 31 mei 2015 Share Geplaatst 31 mei 2015 Goh nu River Plate aan het kijken, ik weet sowieso 1 keer ding. Ik zet mijn commentator in het spaans _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 31 mei 2015 Share Geplaatst 31 mei 2015 Goh nu River Plate aan het kijken, ik weet sowieso 1 keer ding. Ik zet mijn commentator in het spaans _O_ Mocht je een slechte stream hebben, via Youtube is deze gratis te bekijken; Pablo Aimar zou kunnen invallen deze wedstrijd met rugnummer 35 _O_. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 31 mei 2015 Share Geplaatst 31 mei 2015 Godver wat mooi zeg om hem weer te zien :love: laat hem aub nog invallen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 31 mei 2015 Share Geplaatst 31 mei 2015 Inderdaad, thnx voor die link nog! Heb zelf ook wel een goeie site met streams. Mocht je me een PB sturen kan je em natuurlijk krijgen ;d Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 31 mei 2015 Share Geplaatst 31 mei 2015 Pablito komt erop : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten