Djurovski Geplaatst 16 mei 2021 Share Geplaatst 16 mei 2021 Een wat mindere score maar nog steeds prima Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 16 mei 2021 Share Geplaatst 16 mei 2021 7 stuks, opnieuw een ronde om tevreden op terug te kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kowet Geplaatst 16 mei 2021 Share Geplaatst 16 mei 2021 8 punten, prima! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 16 mei 2021 Auteur Share Geplaatst 16 mei 2021 Dankjewel voor de 10 punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 16 mei 2021 Share Geplaatst 16 mei 2021 Ik slaag erin de nul te houden! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 17 mei 2021 Share Geplaatst 17 mei 2021 Punten - Noord Korea Het gaat nog niet zo goed met Noord Korea, na 3 rondes is er nog geen punt gepakt en in ronde 4 gaat dat uiteraard ook niet gebeuren. De geliefde grote leider laat echter niks live zien, en volgens menig Noord Koreaans burger staat het land inmiddels met 60 punten bovenaan. Men weet dat het maximaal 48 punten kunnen zijn, maar de andere landen vonden Noord Korea zo goed dat ze een uitzondering hebben gemaakt met hun puntenaantal. Laten we kijken wat Ivago zoal graag luistert: https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/389109/4/4/vkzty0ntiz Overzicht en tags: Inhoud verbergen Cuba: System of a Down - Toxicity @MetalMichael Filipijnen: Red Hot Chili Peppers - Californication @chrisje1993 Galapagos Eilanden: The Gardener and the Tree - Postcards @nasje92 Gambia: The War on Drugs - An Ocean in between the Waves @Tim' Ghana: The Brian Jonestown Massacre - Anemone @Kyrill Indonesia: Red Hot Chili Peppers - Can't Stop @Fabian. Kiribati: Noël Gallagher and the High Flying Birds - In the Heat of the Moment @Keko Kroatië: Rage Against the Machine - Bombtrack @hjs Luxemburg: The Last Shadow Puppets - The Age of the Understatement @Bolderbast Montenegro: Red Hot Chili Peppers - Under the Bridge @komodo25 Noord Korea: The Skin of my Yellow Country Teeth - Clap your hands say yeah @ivago Noorwegen: A Forest of Stars - Pawn on the Universal Chessboard pt. 6: Let There Be No Light @Satyr Rusland: System of a Down - Aerials @Titan Schotland: Queens of the Stone Age - No One Knows @Kowet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 17 mei 2021 Share Geplaatst 17 mei 2021 Opnieuw zeven punten! Heil, oh glorieuze leider wiens aanwezigheid dagelijks de zonsopkomst verzorgt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 mei 2021 Share Geplaatst 17 mei 2021 @ivago thnx Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 17 mei 2021 Share Geplaatst 17 mei 2021 Muziekbarbaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 17 mei 2021 Share Geplaatst 17 mei 2021 Spannend bovenin! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 18 mei 2021 Share Geplaatst 18 mei 2021 12 uur geleden zei komodo25: Muziekbarbaar Hence de nul op het scoreboard voor Noord-Korea @Keko schitterend begeleidend tekstje, goed gelachen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 18 mei 2021 Share Geplaatst 18 mei 2021 Punten - Luxemburg En dan is het de beurt aan Bolderbast, die eindelijk de verstandigste van de twee is geweest en die irritante kuteend in Duckstad heeft achtergelaten om naar Luxemburg te verhuizen. De tijd die voorheen gespendeerd werd aan sabotage en drukmakerij ten opzichte van de buurman, kan nu volledig gestoken worden in het maken van een mooi lijstje voor de Music Challenge. Laten we kijken waar hij op is uitgekomen. https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/389109/5/5/jhmtqyytiw Overzicht en tags: Inhoud verbergen Cuba: System of a Down - Toxicity @MetalMichael Filipijnen: Red Hot Chili Peppers - Californication @chrisje1993 Galapagos Eilanden: The Gardener and the Tree - Postcards @nasje92 Gambia: The War on Drugs - An Ocean in between the Waves @Tim' Ghana: The Brian Jonestown Massacre - Anemone @Kyrill Indonesia: Red Hot Chili Peppers - Can't Stop @Fabian. Kiribati: Noël Gallagher and the High Flying Birds - In the Heat of the Moment @Keko Kroatië: Rage Against the Machine - Bombtrack @hjs Luxemburg: The Last Shadow Puppets - The Age of the Understatement @Bolderbast Montenegro: Red Hot Chili Peppers - Under the Bridge @komodo25 Noord Korea: The Skin of my Yellow Country Teeth - Clap your hands say yeah @ivago Noorwegen: A Forest of Stars - Pawn on the Universal Chessboard pt. 6: Let There Be No Light @Satyr Rusland: System of a Down - Aerials @Titan Schotland: Queens of the Stone Age - No One Knows @Kowet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 18 mei 2021 Share Geplaatst 18 mei 2021 Oei, niks dit keer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 mei 2021 Share Geplaatst 18 mei 2021 Bedankt @Bolderbast Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 18 mei 2021 Share Geplaatst 18 mei 2021 Woohoo, ganse tijd niks en nu volle pot Thanks Luxemburg!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 18 mei 2021 Share Geplaatst 18 mei 2021 Abonnement verkregen op 5 punters. Bedankt !!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 18 mei 2021 Share Geplaatst 18 mei 2021 De hele tijd: oeh als ik nu punten krijg sta ik bovenaan! Jammer hoor @Bolderbast... :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 18 mei 2021 Share Geplaatst 18 mei 2021 14 minuten geleden zei ivago: Woohoo, ganse tijd niks en nu volle pot Thanks Luxemburg!!! Had al gehoopt dat ik snel aan de beurt was om je een hart onder de riem te steken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 18 mei 2021 Share Geplaatst 18 mei 2021 1 minuut geleden zei MetalMichael: De hele tijd: oeh als ik nu punten krijg sta ik bovenaan! Jammer hoor @Bolderbast... :p En dan die 12 punten zien gaan naar de nummer laatst.. Ja lekker is dat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 mei 2021 Share Geplaatst 18 mei 2021 31 minuten geleden zei MetalMichael: De hele tijd: oeh als ik nu punten krijg sta ik bovenaan! Jammer hoor @Bolderbast... :p Ben al blij tussen jou en mij gaat en niet een van de 4-6 Peper inzendingen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 18 mei 2021 Share Geplaatst 18 mei 2021 38 minuten geleden zei Kyrill: Ben al blij tussen jou en mij gaat en niet een van de 4-6 Peper inzendingen Parijs is nog ver... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 mei 2021 Share Geplaatst 18 mei 2021 Zojuist zei MetalMichael: Parijs is nog ver... True that en ik ben er nog nooit geweest hahahahaah maar wel 20x rest van Frankrijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 18 mei 2021 Share Geplaatst 18 mei 2021 Maar 2 puntjes ach ja iets is beter dan niets en niet iedereen heeft goede smaak Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kowet Geplaatst 18 mei 2021 Share Geplaatst 18 mei 2021 Een mooie 2e plek in de tussenstand Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 18 mei 2021 Share Geplaatst 18 mei 2021 Wordt er niet minder spannend op zo! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten