Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Music Challenge

chrisje1993

Aanbevolen berichten

Op 12-2-2021 om 15:25 zei chrisje1993:

Zouden @komodo25 @Fabian. @Titan @Chiemel @Badmuts en @Tamara84 hun punten nog willen inleveren.

Mocht je dit al gedaan hebben dan stuur even nog een berichtje in die chat want dan heb ik er waarschijnlijk overheen gelezen.

Ik mis hem nog altijd van @komodo25 @Fabian. @Titan en @Chiemel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Keko:

Je hebt de tip van @Elsjorro1990 opgevolgd en een Satisfyer Deluxe 3000 gekocht als cadeautje? Lekker bezig

Haha, nee :D Mevrouw kwam wel met een setje wijn aanzetten. Kijk ik op de doos: een grijnzende Iniesta in beeld, zit blijkbaar in de wijn nu. Zo veel geeft ze om voetbal. Auw ;e 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

kNgEoMp.jpg

Galapagos Eilanden is het eerste land waarvan de punten bekend gemaakt gaan worden. Met vader en zoon, Andrea en Matteo Bocelli, hoopt @nasje92 weer bovenin mee te doen. Het nummer Fall On Me hebben de twee in September 2018 uitgebracht. In de clip zie je beide heren achter een piano zitten. Wanneer Matteo begint te zingen komt er een grote grijns op het gezicht van Andrea. De zang kwaliteiten heeft Matteo duidelijk van zijn vader. Is dit genoeg om ook hier hoge ogen te gooien?

https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/367435/1/1/niyjdjztq1

83D8nFi.png

@hjs @Satyr @nasje92 @Keko @komodo25 @ivago @Fabian. @Titan @Chiemel @Kowet @Tim' @Badmuts @Tamara84

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wz6PrDm.jpg

Het Noorwegen van @Satyr is de volgende waarvan de punten bekend gemaakt gaan worden. Zelf hopen ze met het Duitse folk-/vikingmetalband dit keer voor een goeie klassering te kunnen gaan. Ze staan tot nu toe in de overall ranking laatste. Kunnen ze hier met het nummer Donar's Oak verandering in brengen, of eindigt ook deze ronde in een mineur en worden ze laatste?

https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/367435/2/2/zjzjdlnjkz

dc7UrKd.png

@hjs @Satyr @nasje92 @Keko @komodo25 @ivago @Fabian. @Titan @Chiemel @Kowet @Tim' @Badmuts @Tamara84

Link naar opmerking
Deel via andere websites