Bogatyr Geplaatst 10 april Share Geplaatst 10 april Bedankt @Steels ! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 10 april Share Geplaatst 10 april Droog zaad... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 10 april Share Geplaatst 10 april Bedankt voor die 6 punkte Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 10 april Share Geplaatst 10 april Nada, noppes, niente Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 12 april Share Geplaatst 12 april Het is tijd dat de artiest die mag uitkomen voor Kaapverdië het podium mag betreden. Chris heeft gekozen voor een relatief onbekende artiest en nummer. In ieder geval in mijn ogen want ik had er nog nooit van gehoord. Maar met ruim 7 miljoen views op youtube ( oke wel in 15 jaar ) is het ook niet dat er niet naar gekeken/geluisterd wordt. De Zaanse Rapper Nino werd in 1986 geboren en heeft een grote stempel gedrukt op de Nederlandse HipHop wereld. Hey eindelijk eens geen Amerikaanse artiest. Toch heeft hij geen eigen wikipedia pagina... Hij was de eerste Nederlandse rapper die miljoenen vieuws op youtube haalde in Nederland. En begon zijn eingen platenlabel waarmee hij de eerste Independent platen laber was en er zo voor zorgde dat ook de carriere van de Priester een kick start kreeg. De grootste nederlandse beef heeft hij ook op zijn naam staan met Kempi. In 2020 heeft hij zijn carriere weer nieuw leven ingeblazen. Ik noemde dus al Priester en dat is niemand minder dan oud profvoetballer Mitchell Burgzorg. Hoe een muziek spelletje op FM dan toch weer voetbal en muziek samen laat gaan. Gaan we straks ook nog Depay of Antonucci voorbij zien komen? Praise the lord it will be a no. Maar goed samen maakten ze dus het nummer uit het oog. Kende het nummer niet maar vind het het een leuke plaat met sterke teksten De punten uit Kaapverdië @chrisje1993 @bas huijsmans @Steels @Djordison @Urbeto @Kyrill @Bogatyr @Satyr @Tim' @Roprop @neva @ivago @xanderoo @Titan @Rykjvk1 @nasje92 @ElMarcos @Badmuts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 april Share Geplaatst 13 april Thnx voor de 7 punten @Steels jij snapt hem en hebt smaak! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 13 april Share Geplaatst 13 april Thanks! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 13 april Share Geplaatst 13 april Priester heeft er verstand van! Prima gozer, kort contact mee gehad toen hij in Razgrad speelde. Eén en al bling-bling, heerlijke verschijning in zo'n grijze stad . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 14 april Share Geplaatst 14 april Mijn dank voor de twaalf punten is groot! Lekker spannend weer bovenin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 14 april Share Geplaatst 14 april 10 punten! Dank!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april Tegenvallende oogst vooralsnog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april We gaan door naar Lesotho waar Ivago op zijn Ivanhoes uh Ivagoes een onbekend maar zeker niet onbemind nummer heeft ingestuurd. Namelijk het Britse The Go! Team nee niet het A team. The Go! Team komt uit Brighton en bestaat uit 6 personen waarvan twee drummers. En is dus de tweede niet Amerikaanse inzending tot dus ver. De band mixt hip hop met een Sonic Youth geinspireerd gitaarmuziek. Met Grip like a Vice hoopt Ivago hier te verrassen met een niet al te bekende inzending. Ik kon het iig zeker waarderen. De punten uit Lesotho @chrisje1993 @bas huijsmans @Steels @Djordison @Urbeto @Kyrill @Bogatyr @Satyr @Tim' @Roprop @neva @ivago @xanderoo @Titan @Rykjvk1 @nasje92 @ElMarcos @Badmuts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april 1ste ga ik niet worden, maar top-5 is voor mij ook een unicum! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april Geen punten is toch wel opmerkelijk, maar wel mooi dat 2Pac hetzelfde feit toebedeeld is. Het blijft spannend bovenin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april Helaas, een nulpunter van de lekkerste inzending van deze ronde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april Je zou in de bak moeten vliegen als je geen punten geeft aan 2Pac. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april 3 puntjes is wel wat te mager, maar beter dan niets. De aansluiting met de top kan maar niet gemaakt worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april Eindelijk eens iemand die niet voor de pop-nummertjes koos 😊 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april Thnx voor de 4 punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 18 april Share Geplaatst 18 april Dank u voor de punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 18 april Share Geplaatst 18 april We gaan door met de Noorse inzending van Satyr. Die voor de zeer bekende band The Fugees heeft gekozen. Waardoor we weer terug keren na The USA. The Fugees bestonden uit Wyclef Jean ( ook geen onbekende solo artiest ) Lauryn Hill ( doet ook wel een belletje rinkelen) en neef van Jean Pras. Er kwamen 2 albums uit voordat ze solo verder gingen. In 2006 kwam er nog een tour en die zou er ook komen in 2021 wat werd uitgesteld naar 2022 en uiteindelijk gecancelled door de corona crisis. Het tweede album The Score werd een grote hit en 1 van de best verkochte albums aller tijde. Met bekende hits als Killing me softly , No woman No cry , Ready or not maar Satyr koos voor in mijn ogen het mindere nummer Fu-Gee-La De punten uit Noorwegen @chrisje1993 @bas huijsmans @Steels @Djordison @Urbeto @Kyrill @Bogatyr @Satyr @Tim' @Roprop @neva @ivago @xanderoo @Titan @Rykjvk1 @nasje92 @ElMarcos @Badmuts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 18 april Share Geplaatst 18 april Nou, weer geen punten. Valt flink tegen zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 april Share Geplaatst 18 april 1 minuut geleden zei Djurovski: We gaan door met de Noorse inzending van Satyr. Die voor de zeer bekende band The Fugees heeft gekozen. Waardoor we weer terug keren na The USA. The Fugees bestonden uit Wyclef Jean ( ook geen onbekende solo artiest ) Lauryn Hill ( doet ook wel een belletje rinkelen) en neef van Jean Pras. Er kwamen 2 albums uit voordat ze solo verder gingen. In 2006 kwam er nog een tour en die zou er ook komen in 2021 wat werd uitgesteld naar 2022 en uiteindelijk gecancelled door de corona crisis. Het tweede album The Score werd een grote hit en 1 van de best verkochte albums aller tijde. Met bekende hits als Killing me softly , No woman No cry , Ready or not maar Satyr koos voor in mijn ogen het mindere nummer Fu-Gee-La De punten uit Noorwegen @chrisje1993 @bas huijsmans @Steels @Djordison @Urbeto @Kyrill @Bogatyr @Satyr @Tim' @Roprop @neva @ivago @xanderoo @Titan @Rykjvk1 @nasje92 @ElMarcos @Badmuts NEXT Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 18 april Share Geplaatst 18 april Onze halve Zweed op grotere achterstand gezet. Mooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 18 april Share Geplaatst 18 april 3 minuten geleden zei Kyrill: NEXT Doe maar even rustig ga eerst fm'en Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten