Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

MU Music Challenge

chrisje1993

Recommended Posts

8quYZJj.jpeg

De een na laatste inzending van deze ronde komt van Djordison en zijn Salomon Eilanden en hij stuurt een echte kraker in met Dr.Dre en Ft Snoop Dog met het nummer Still Dr Dre. Andre Romelle Young is 1 van de bekendste namen in dit genre. En heeft samengewerkt met de grooste namen in deze scene. Calvin Cordozar Broadus beter bekend als Snoop Dogg is ook zeer grote naam in deze wereld en samen brengen ze dan ook een parel van een hit uit. Weinig informatie ditmaal maar neem aan dat de meeste deze grootheden wel kennen. Met een 4e plaats doet dit nummer goed mee. 

De punten uit de Salomons Eilanden

@chrisje1993 @bas huijsmans @Steels @Djordison @Urbeto @Kyrill @Bogatyr @Satyr @Tim' @Roprop @neva @ivago @xanderoo @Titan @Rykjvk1 @nasje92 @ElMarcos @Badmuts 

• Like 1

Daar heb je idd over heen gelezen 

Citaat

Voor het volgende thema ben ik op zoek naar iets wat wielen te maken heeft. In welke vorm? Kan mij helemaal niets schelen. 

Een auto , trekker of fietsmerk is prima. De wielen van de bus gaan rond en rond en hey buschauffeur de hele bus moet zeiken ook. Want ja een bus heeft wielen. Nu we ongeveer op de helft zitten wordt het tijd om jullie creative brein eens aan het werk te zetten en mij en jullie concurrenten eens goed te verrassen

@bas huijsmans

Edited by Djurovski

nee3Vt6.png

Nog 1 iemand moest zijn punten inleveren en dat is de inmiddels van de MU gebande velden Karel. Met Erik B & Rakim probeert Spanje nog iets te maken van dit toernooi. Aangezien onze vriend niet meer actief is hier gaan we door naar de punten van Spanje . 

Hiermee feliciteren wij @Bogatyr met de winst in deze ronde. Vond het zelf zeer tegenvallend. Volgens mij heb ik van de meeste al een nieuwe inzending dus zal dit snel weer volledig oppakken

@chrisje1993 @bas huijsmans @Steels @Djordison @Urbeto @Kyrill @Bogatyr @Satyr @Tim' @Roprop @neva @ivago @xanderoo @Titan @Rykjvk1 @nasje92 @ElMarcos @Badmuts 

Edited by Djurovski
  • Like 3
  • Hart 2