Satyr Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april Ik ben niet zo thuis in het genre, maar kende nog best veel nummers. Zelf maar met Fugees voor een redelijk bekend (?) nummer gekozen, dat was het eerste nummer dat me te binnen schoot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april Matige start. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april Mooi begin. Bedankt Polen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april Ik verwacht met mijn inzending geen hele hoge notering, maar dit is wel een lekkere guilty pleasure dus ik kon het niet laten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april Had hier evengoed mijn broer kunnen insturen. Gemiste kans wel. Had niet veel punten verwacht ook niet met zijn song aangezien het Antwerps dialect is. Maar toch deel ik hem met jullie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april 8 uur geleden zei Bogatyr: Had hier evengoed mijn broer kunnen insturen. Gemiste kans wel. Had niet veel punten verwacht ook niet met zijn song aangezien het Antwerps dialect is. Maar toch deel ik hem met jullie. Als je Antwerps dialect pakt dan had ik zeker deze gepakt! Tourist LeMC heeft zo'n heerlijke teksten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april Vanuit Gambia komt Ne-Yo het podium op. Ook deze beste man komt uit de VS. Namelijk uit Camden. Hij maakte fuore met nummer So Sick en verder met onderstaande nummer en een duet met Rihanna genaamd Hate That I Love You. Zijn naam is afgeleid van Neo van the Matrix leuk fun feitje. Het nummer wat Tim heeft ingezonden is dus alles wat ik zo verafschuw van dit genre vanuit Polen dus weinig liefde voor dit nummer. Not my cup of tea dus. De punten uit Gambia @chrisje1993 @bas huijsmans @Steels @Djordison @Urbeto @Kyrill @Bogatyr @Satyr @Tim' @Roprop @neva @ivago @xanderoo @Titan @Rykjvk1 @nasje92 @ElMarcos @Badmuts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april 13 uur geleden zei Titan: Matige start. Leuk nummer hoor maar mist net imo de wauw factor wat sommige andere echte hits wel hebben wat ingezonden zijn en net de orginaliteit met andere nummers. Was dus echt afwegen wat de voorkeur had Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 3 april Auteur Share Geplaatst 3 april Verwacht met mijn inzending niet veel punten dus met 4 en 0 beginnen is best redelijk dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april Goed begin, maar niet zo goed als 2-Pac. Hoe dan ook, we gaan lekker! Mocht Tim deze ronde qua punten niet winnen kan hij zich in ieder geval troosten met de meest tenenkrommende videoclip dunkt me Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april De 7 puntjes zijn lekker hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april 8 minuten geleden zei bas huijsmans: De 7 puntjes zijn lekker hoor Lekker nummertje hoor maar by far niet het beste van Eminem en dat speelde bij mij mee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april Goede start helaas geen vervolg gekregen hier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april Ook niks van @Tim' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april 8 uur geleden zei Urbeto: Goed begin, maar niet zo goed als 2-Pac. Hoe dan ook, we gaan lekker! Mocht Tim deze ronde qua punten niet winnen kan hij zich in ieder geval troosten met de meest tenenkrommende videoclip dunkt me Haha, dat past wel bij het guilty pleasure-gehalte van dit nummer. Toch een kleine troostprijs dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april Ah, puntje te pakken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april 2 puntjes neem ik er graag bij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april Met weinig echte hiphop fans hier, verschiet ik er niet van dat het vooral de pop-nummertjes zijn die punten scoren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april Thanks voor 6 puntjes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april De huidige koploper Costa Rica oftwel Ben stuurd ook een Amerikaanse artiest richting het podium. En niet zomaar 1. Een rap legende mag je Tupac Shakur oftwel 2-Pac wel noemen. 1 van de meest invloedrijkste rappers allertijde kreeg pas in 2023 een ster op de Hollywood walk of fame. Postuum natuurlijk want 2-Pac werd in 1996 neergeschoten nadat hij in Las Vegas een bokswedstrijd had bekeken van Mike Tyson. Na een week in het ziekenhuis te hebben gelegen overleed hij aan zijn verwondingen. De dader is tot op heden nog niet gepakt. Wereldwijd verkocht hij meer dan 75 miljoen platen. Zijn eerste album wat niet echt een succes werd kwam uit in 1991 en zijn tweede in 1993. Wat wel een succes werd. In 1994 werd hij ook al neergeschoten door vijf kogels waarvan twee in het hoofd, Dit wist hij wonderwel te overleven. Tijdens zijn revelidatie werd hij veroordeeld tot 1,5 - 4,5 jaar gevangenisstraf voor diverse aanklachten. Terwijl hij in de gevangenis zat kwam zijn 3e album uit wat op de nummer 1 plaats terecht kwam. Hierdoor was hij de 1e artiest die een met een album op nummer 1 stond terwijl hij vast zat. Death Row Records en dan met name Suge Knight wist 2-Pac uit de gevangenis te krijgen door de borg van 1,4 miljoen dollar te betalen. Als tegenprestatie moest 2-Pac 3 albums uitbrengen voor hun. Het allereerste dubbelalbum in de rap/hip hop geschiedenis werd een grote hit. All Eyez on me werd 1 van de best verkochte rapalbums met meer dan 9 miljoen verkochte exemplaren. Het nummer Changes wat jullie zo gaan beluisteren heeft 3 weken op nummer 1 gestaan in de Top 40. Er gonsen overigens nog altijd geruchten dat hij nog leeft. Voor mij is 2-Pac idd 1 van de beste rapper allertijde en Changes is een heerlijk nummer. Net als Dear Mama en California Love De punten uit Costa Rica @chrisje1993 @bas huijsmans @Steels @Djordison @Urbeto @Kyrill @Bogatyr @Satyr @Tim' @Roprop @neva @ivago @xanderoo @Titan @Rykjvk1 @nasje92 @ElMarcos @Badmuts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april Tegenvaller. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april HEUJJJJJ een puntje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april Ik dacht heel even dat ik geen puntjes zou vangen, maar Boga levert gelukkig bijna altijd. Bedankt voor de maximale score! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april 7 minuten geleden zei Urbeto: Ik dacht heel even dat ik geen puntjes zou vangen, maar Boga levert gelukkig bijna altijd. Bedankt voor de maximale score! Je hebt een goede keuze gemaakt, want 'Gangsta's Paradise' van Coolio, moge zijn ziel rusten, is een van mijn favoriete rapnummers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april Ongelooflijk weer 0 punten 🤦🤦😡 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten