Kowet Geplaatst 5 december 2020 Share Geplaatst 5 december 2020 Mooie strijd om plek 2! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 5 december 2020 Auteur Share Geplaatst 5 december 2020 (bewerkt) Het Noorwegen van @Satyr is het voorlaatste land die zijn punten bekend zal maken. https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/355273/10/10/qxmdbhmmi1 @Titan @Chiemel @nasje92 @Tamara84 @Satyr @ElPrincipito @komodo25 @Kowet @ivago @Badmuts 5 december 2020 bewerkt door chrisje1993 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 5 december 2020 Share Geplaatst 5 december 2020 Het zag er lange tijd slechter uit, maar nu toch weer in de subtop beland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 5 december 2020 Share Geplaatst 5 december 2020 Bedankt voor de 7 punten, iets meer dan verwacht! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 5 december 2020 Share Geplaatst 5 december 2020 Had op iets meer gehoopt maar hopelijk weet ik in de laatste ronde nog wat te stijgen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 5 december 2020 Share Geplaatst 5 december 2020 (bewerkt) Heujj. Laatste kan al niet meer 5 december 2020 bewerkt door Badmuts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 6 december 2020 Auteur Share Geplaatst 6 december 2020 (bewerkt) We zijn aangekomen bij het laatste land dat deze ronde de punten nog moet geven. Oost-Timor van @Badmuts https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/355273/11/11/q2nta5zdaw Nu dat ieder land zijn punten heeft gegeven is de eindstand van deze ronde ook bekend. Voor het klassement van deze challenge betekent dit de volgende stand: 1. Argentinië @ElPrincipito 22 PTN. 2. Filepijnen @chrisje1993 20 PTN. 3. Rusland @Titan 18 PTN. 4. Schotland @Kowet 16 PTN. 5. Galapagos Eilanden @nasje92 14 PTN. 6. Verenigde Staten @Tamara84 12 PTN. 7. Oost-Timor @Badmuts 10 PTN. 8. Noord-Korea @ivago 8 PTN. 9. Italië @Chiemel 6 PTN. 10. Montenegro @komodo25 4 PTN. 11. Noorwegen @Satyr 2 PTN. We kunnen dan nu gaan kijken naar Ronde 2. Bij deze ronde mogen we ook wat nieuwe landen verwelkomen namelijk: Kiribati: @Keko Zweden: @Roprop Indonesië: @Fabian. Gambia: @Tim' Deadline voor het insturen van de inzending voor ronde 2 is: 7-12 23:59 6 december 2020 bewerkt door chrisje1993 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 6 december 2020 Share Geplaatst 6 december 2020 Onverwacht nog naar de derde plaats geklommen. Het was oprecht een zwaar parcours voor Iz. Tof dat er vier deelnemers bijkomen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 6 december 2020 Share Geplaatst 6 december 2020 Aparte top 3. Voorlaatste plek, dat valt vies tegen. Ook niet helemaal verwacht als ik even alle vrouwelijke inzendingen op één stapel zou gooien. 2e ronde even wat anders proberen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 6 december 2020 Share Geplaatst 6 december 2020 Weet niet of de omschrijving invloed heeft gehad. Gok van niet. Jammer had hier wel middenmoot verwacht en had ook wel gekunt als 1 van de lage scores wat hoger was geweest. Ben zelf sowieso niet echt fan van covers. Hoewel ik de mijne echt wel kan waarderen. Net als de winnaar van deze ronde die is echt goed! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 6 december 2020 Share Geplaatst 6 december 2020 8e, dat is niet om over naar huis te schrijven. Maar ja ik ben thuis, waarom zou ik dan in godsnaam naar mezelf schrijven. Op naar ronde 2! Leuk dat er een paar deelnemers bijkwamen, alleen betwijfel ik of ik me er veel voordeel mee ga doen als ik zie wie het zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kowet Geplaatst 6 december 2020 Share Geplaatst 6 december 2020 Wanneer je de hele tijd 2e staat en uiteindelijk 4e wordt, kun je niet tevreden zijn. Op naar de volgende ronde, mooi dat daar 4 nieuwe deelnemers bij zijn; Welkom! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 7 december 2020 Share Geplaatst 7 december 2020 20 uur geleden zei ivago: 8e, dat is niet om over naar huis te schrijven. Maar ja ik ben thuis, waarom zou ik dan in godsnaam naar mezelf schrijven. Op naar ronde 2! Leuk dat er een paar deelnemers bijkwamen, alleen betwijfel ik of ik me er veel voordeel mee ga doen als ik zie wie het zijn Het was vrij evident dat je me miste. Zin in! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 7 december 2020 Share Geplaatst 7 december 2020 Prima overwinning. Op naar ronde 2! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 7 december 2020 Share Geplaatst 7 december 2020 7 uur geleden zei Roprop: Het was vrij evident dat je me miste. Zin in! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 7 december 2020 Auteur Share Geplaatst 7 december 2020 Aangezien er nu weer nieuwe aanmeldingen bij zijn zal ik zelf met FIlipijnen niet meer meedoen aangezien dit sowieso de bedoeling was om niet mee te doen zelf. Verder zal ik nu ook geen stukjes bij de inzendingen plaatsen maar zullen ze bij het punten uitdelen wel wat uitgebreider worden. hierbij alle inzendingen voor Ronde 2: Verenigde Staten: @Tamara84 Noord-Korea: @ivago Oost-Timor: @Badmuts Montenegro: @komodo25 Argentinië: @ElPrincipito Italië: @Chiemel Rusland: @Titan Schotland: @Kowet Galapagos Eilanden: @nasje92 Kiribati: @Keko Zweden: @Roprop Indonesië: @Fabian. Gambia: @Tim' Noorwegen: @Satyr Deadline voor insturen van de punten: Zaterdag 12-12 15:00 Uur Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 8 december 2020 Share Geplaatst 8 december 2020 Poh, zitten een paar grote jongens tussen. Zelfs twee uit mijn top 2000 lijst. Ff kijken hoe ik ga stemmen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 8 december 2020 Share Geplaatst 8 december 2020 Mooie nummers afgewisseld met pokkeherrie. Benieuwd hoe dit gaat worden! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 8 december 2020 Share Geplaatst 8 december 2020 We gaan voor de één na laatste plaats! Zal lastig worden met al die popiejopie easypeasycheesy nummers erbij. Lekker makkelijk scoren, mannen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 8 december 2020 Share Geplaatst 8 december 2020 (bewerkt) 1 uur geleden zei Satyr: We gaan voor de één na laatste plaats! Zal lastig worden met al die popiejopie easypeasycheesy nummers erbij. Lekker makkelijk scoren, mannen Zo te horen ga jij die nummers sowieso niet goed beoordelen, misschien zijn er meerdere die te makkelijke nummers minder punten gaan geven. Wist helemaal niet dat Ice T een metal groep had 8 december 2020 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 8 december 2020 Share Geplaatst 8 december 2020 37 minuten geleden zei Chiemel: Zo te horen ga jij die nummers sowieso niet goed beoordelen, misschien zijn er meerdere die te makkelijke nummers minder punten gaan geven. Niet goed beoordelen? Als je ze al 1000x gehoord hebt, weet je wel hoe ze klinken, toch? Zelfs iemand als ik, die nooit radio luistert, kent Yellow van Coldplay, of die cover van Limp Bizkit. Dat zijn ook wel leuke nummers, maar daar gaat het me niet om. Dit spel heet Music Challenge en er is weinig challenge aan een evergreen kiezen. Maar het mag, dus ik moet niet zeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 8 december 2020 Share Geplaatst 8 december 2020 (bewerkt) 5 minuten geleden zei Satyr: Niet goed beoordelen? Als je ze al 1000x gehoord hebt, weet je wel hoe ze klinken, toch? Zelfs iemand als ik, die nooit radio luistert, kent Yellow van Coldplay, of die cover van Limp Bizkit. Dat zijn ook wel leuke nummers, maar daar gaat het me niet om. Dit spel heet Music Challenge en er is weinig challenge aan een evergreen kiezen. Maar het mag, dus ik moet niet zeuren. Ik bedoel, ik ga ervanuit dat jij de extreem bekende nummers niet de meeste punten gaat geven (op die manier "niet goed"). Ik heb zelf een lijstje gemaakt op basis van hoe mooi het nummer + bonuspunten voor onbekendheid. Kwam toch een redelijk verrassend lijstje uit. 8 december 2020 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kowet Geplaatst 8 december 2020 Share Geplaatst 8 december 2020 (bewerkt) Nog niks geluisterd, maar als de nummer 1 uit mijn TOP2000-lijstje er in staat, moet de rest wel heel erg goed zijn om dat te overtreffen. Ik laat me verrassen... Inderdaad ook bonuspunten voor de onbekendere artiesten in combinatie met hoe goed het nummer is vanuit mijn kant! 8 december 2020 bewerkt door Kowet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 8 december 2020 Share Geplaatst 8 december 2020 Veel variatie, dus ik laat me verrassen! Bij sommige, ook bekende nummers, zal het luisteren afzien worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 8 december 2020 Share Geplaatst 8 december 2020 Ik geef sowieso voorrang aan minder bekende nummers. Ik doe in de eerste plaats mee aan de MU-muziekspelletjes om nieuwe muziekjes te leren kennen. Maar soms is een bekender nummer zodanig goed dat je er niet omheen kan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten