Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Music Challenge

chrisje1993

Aanbevolen berichten

ggpem2h.jpg

Het Noorwegen van @Satyr is het voorlaatste land die zijn punten bekend zal maken.

https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/355273/10/10/qxmdbhmmi1

2hqjv0g.png

@Titan @Chiemel @nasje92 @Tamara84 @Satyr @ElPrincipito @komodo25 @Kowet @ivago @Badmuts

bewerkt door chrisje1993
Link naar opmerking
Deel via andere websites

eg1md33tmo9z.jpg

We zijn aangekomen bij het laatste land dat deze ronde de punten nog moet geven. Oost-Timor van @Badmuts

https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/355273/11/11/q2nta5zdaw

md9l9xux.png

Nu dat ieder land zijn punten heeft gegeven is de eindstand van deze ronde ook bekend. Voor het klassement van deze challenge betekent dit de volgende stand:

1. Argentinië  @ElPrincipito 22 PTN.

2. Filepijnen @chrisje1993 20 PTN.

3. Rusland @Titan 18 PTN.

4. Schotland @Kowet 16 PTN.

5. Galapagos Eilanden @nasje92 14 PTN.

6. Verenigde Staten @Tamara84 12 PTN.

7. Oost-Timor @Badmuts 10 PTN.

8. Noord-Korea @ivago 8 PTN.

9. Italië @Chiemel 6 PTN.

10. Montenegro @komodo25 4 PTN.

11. Noorwegen @Satyr 2 PTN.

We kunnen dan nu gaan kijken naar Ronde 2. Bij deze ronde mogen we ook wat nieuwe landen verwelkomen namelijk:

Kiribati: @Keko

Zweden: @Roprop

Indonesië: @Fabian.

Gambia: @Tim'

Deadline voor het insturen van de inzending voor ronde 2 is: 7-12 23:59

bewerkt door chrisje1993
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet niet of de omschrijving invloed heeft gehad. Gok van niet. Jammer had hier wel middenmoot verwacht en had ook wel gekunt als 1 van de lage scores wat hoger was geweest. Ben zelf sowieso niet echt fan van covers. Hoewel ik de mijne echt wel kan waarderen. Net als de winnaar van deze ronde die is echt goed!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei ivago:

8e, dat is niet om over naar huis te schrijven.

Maar ja ik ben thuis, waarom zou ik dan in godsnaam naar mezelf schrijven.

Op naar ronde 2!

Leuk dat er een paar deelnemers bijkwamen, alleen betwijfel ik of ik me er veel voordeel mee ga doen als ik zie wie het zijn :D

Het was vrij evident dat je me miste. Zin in!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4vbkhzvsqjpl0.jpg

Aangezien er nu weer nieuwe aanmeldingen bij zijn zal ik zelf met FIlipijnen niet meer meedoen aangezien dit sowieso de bedoeling was om niet mee te doen zelf. Verder zal ik nu ook geen stukjes bij de inzendingen plaatsen maar zullen ze bij het punten uitdelen wel wat uitgebreider worden.

hierbij alle inzendingen voor Ronde 2:

Verenigde Staten: @Tamara84

Noord-Korea: @ivago

Oost-Timor: @Badmuts

Montenegro: @komodo25

Argentinië: @ElPrincipito

Italië: @Chiemel

Rusland: @Titan

Schotland: @Kowet

Galapagos Eilanden: @nasje92

Kiribati: @Keko

Zweden: @Roprop

Indonesië: @Fabian.

Gambia: @Tim'

Noorwegen: @Satyr

Deadline voor insturen van de punten: Zaterdag 12-12 15:00 Uur

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Satyr:

We gaan voor de één na laatste plaats! Zal lastig worden met al die popiejopie easypeasycheesy nummers erbij. Lekker makkelijk scoren, mannen :classic_rolleyes:

Zo te horen ga jij die nummers sowieso niet goed beoordelen, misschien zijn er meerdere die te makkelijke nummers minder punten gaan geven. 

Wist helemaal niet dat Ice T een metal groep had :D

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

37 minuten geleden zei Chiemel:

Zo te horen ga jij die nummers sowieso niet goed beoordelen, misschien zijn er meerdere die te makkelijke nummers minder punten gaan geven. 

Niet goed beoordelen? Als je ze al 1000x gehoord hebt, weet je wel  hoe ze klinken, toch? Zelfs iemand als ik, die nooit radio luistert, kent Yellow van Coldplay, of die cover van Limp Bizkit. Dat zijn ook wel leuke nummers, maar daar gaat het me niet om. Dit spel heet Music Challenge en er is weinig challenge aan een evergreen kiezen. Maar het mag, dus ik moet niet zeuren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Satyr:

Niet goed beoordelen? Als je ze al 1000x gehoord hebt, weet je wel  hoe ze klinken, toch? Zelfs iemand als ik, die nooit radio luistert, kent Yellow van Coldplay, of die cover van Limp Bizkit. Dat zijn ook wel leuke nummers, maar daar gaat het me niet om. Dit spel heet Music Challenge en er is weinig challenge aan een evergreen kiezen. Maar het mag, dus ik moet niet zeuren.

Ik bedoel, ik ga ervanuit dat jij de extreem bekende nummers niet de meeste punten gaat geven (op die manier "niet goed"). 

Ik heb zelf een lijstje gemaakt op basis van hoe mooi het nummer + bonuspunten voor onbekendheid. Kwam toch een redelijk verrassend lijstje uit. 

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog niks geluisterd, maar als de nummer 1 uit mijn TOP2000-lijstje er in staat, moet de rest wel heel erg goed zijn om dat te overtreffen. Ik laat me verrassen... Inderdaad ook bonuspunten voor de onbekendere artiesten in combinatie met hoe goed het nummer is vanuit mijn kant!

bewerkt door Kowet
Link naar opmerking
Deel via andere websites