Dansmeister Geplaatst 29 september 2021 Share Geplaatst 29 september 2021 De penalty bij Wolfsburg - Sevilla is echt het doodvonnis voor de VAR. Wat een ongelofelijke schande. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 29 september 2021 Share Geplaatst 29 september 2021 (bewerkt) 6 minutes ago, La Pulga said: En dit is waarom ik jou dus een rare vogel vind. Of ben je gefrustreerd dat Chelsea heeft verloren? chelsea had nog 3,5 uur kunnen doorspelen en hadden ze nog niet gescoord, geen doorkomen aan, zo goed verdedigd van juventus. Als je 1 wedstrijd kunt verliezen in deze groep is het juventus uit. Hadden niet genoeg tempo. Bonucci was niet normaal goed weer en de ligt ook. Ik heb gewoon een hekel aan united, is gewoon onterecht dat ze steeds ermee wegkomen met kut spel. Ik wist gewoon dat ze weer in de laatste minuut gingen scoren, was de hele tijd aan het checken op mijn telefoon en ja hoor 90+5 29 september 2021 bewerkt door oblomov Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 29 september 2021 Share Geplaatst 29 september 2021 2 minuten geleden zei oblomov: chelsea had nog 3,5 uur kunnen doorspelen en hadden ze nog niet gescoord, geen doorkomen aan, zo goed verdedigd van juventus. Als je 1 wedstrijd kunt verliezen in deze groep is het juventus uit. Hadden niet genoeg tempo. Bonucci was niet normaal goed weer en de ligt ook. Ik heb gewoon een hekel aan united, is gewoon onterecht dat ze steeds ermee wegkomen met kut spel. Ik heb dat met Ronaldo die je 94 minuten lang alles fout ziet doen wat een voetballer fout kan doen en dan de winnende maakt met ziek veel geluk, maar dan hoef je niet te gaan schelden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 29 september 2021 Share Geplaatst 29 september 2021 (bewerkt) Ik heb united nog steeds niet tegen een degelijk team zien spelen. 24 october tegen liverpool is pas hun eerste moeilijke wedstrijd. En ze hebben al 3x verloren 29 september 2021 bewerkt door oblomov Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 29 september 2021 Share Geplaatst 29 september 2021 1 minuut geleden zei oblomov: Ik heb united nog steeds niet tegen een degelijk team zien spelen. 24 october tegen liverpool is pas hun eerste moeilijke wedstrijd. En ze hebben al 3x verloren Dat was in ieder geval totaal niet mijn punt. Chelsea trouwens 2 keer achter elkaar verloren, tijd voor een andere trainer nu toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 29 september 2021 Share Geplaatst 29 september 2021 4 minutes ago, La Pulga said: Ik heb dat met Ronaldo die je 94 minuten lang alles fout ziet doen wat een voetballer fout kan doen en dan de winnende maakt met ziek veel geluk, maar dan hoef je niet te gaan schelden. ik zal het even aanpassen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 29 september 2021 Share Geplaatst 29 september 2021 ik laat deze hier gewoon even achter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 29 september 2021 Share Geplaatst 29 september 2021 1 minuut geleden zei ElMarcos: ik laat deze hier gewoon even achter. Hiermee ga je duimpjes binnen harken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 29 september 2021 Share Geplaatst 29 september 2021 Zojuist zei La Pulga: Hiermee ga je duimpjes binnen harken. Ik vond hem wel treffend in ieder geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 29 september 2021 Share Geplaatst 29 september 2021 Zojuist zei ElMarcos: Ik vond hem wel treffend in ieder geval. Zeker na vandaag. Die ene kans die hij tegen de verdediger aan schoot, dat mag toch niet in topvoetbal. Ik ga er in ieder geval voor zorgen dat ik zaterdag niet kan kijken en als ik wel kan kijken dat ik 90% zal vergeten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 29 september 2021 Share Geplaatst 29 september 2021 al die andere 3 gaan nog tussen de palen iig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 29 september 2021 Share Geplaatst 29 september 2021 34 minuten geleden zei Dansmeister: De penalty bij Wolfsburg - Sevilla is echt het doodvonnis voor de VAR. Wat een ongelofelijke schande. Bij die penal bij Lille/Botman komen ze ook niet echt lekker weg. Salzburg ook al 5 penals gekregen in 2 wedstrijden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 29 september 2021 Share Geplaatst 29 september 2021 Nou dit was Koeman zijn laatste interview, dat is wel duidelijk. Ben benieuwd wie de leiding wilt nemen over dit zinkend schip. Xavi zal niet gek genoeg zijn om dit te gaan doen en weet ook niet of hij goed genoeg is. Ik hoop op een Bielsa, trainer met karakter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 29 september 2021 Share Geplaatst 29 september 2021 Doe maar gewoon Pimienta joh, die heeft binding met die jonge gasten en de klassieke manier van voetballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 29 september 2021 Share Geplaatst 29 september 2021 7 minutes ago, La Pulga said: Nou dit was Koeman zijn laatste interview, dat is wel duidelijk. Ben benieuwd wie de leiding wilt nemen over dit zinkend schip. Xavi zal niet gek genoeg zijn om dit te gaan doen en weet ook niet of hij goed genoeg is. Ik hoop op een Bielsa, trainer met karakter. frank de boer is beschikbaar! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 30 september 2021 Share Geplaatst 30 september 2021 6 uur geleden zei La Pulga: Nou dit was Koeman zijn laatste interview, dat is wel duidelijk. Ben benieuwd wie de leiding wilt nemen over dit zinkend schip. Xavi zal niet gek genoeg zijn om dit te gaan doen en weet ook niet of hij goed genoeg is. Ik hoop op een Bielsa, trainer met karakter. Een verstandige trainer brandt zijn klauwen niet aan dit team Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 30 september 2021 Share Geplaatst 30 september 2021 6 hours ago, Rossi said: Een verstandige trainer brandt zijn klauwen niet aan dit team Bielsa zou opstappen na 2 training sessies Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 30 september 2021 Share Geplaatst 30 september 2021 14 uur geleden zei Chiemel: Bij die penal bij Lille/Botman komen ze ook niet echt lekker weg. Salzburg ook al 5 penals gekregen in 2 wedstrijden Ja ik zag heel veel mensen dat "schandalig" vinden, maar je ziet toch gewoon duidelijk dat Botman zijn been wegbonjoured? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 30 september 2021 Share Geplaatst 30 september 2021 9 minuten geleden zei Elsjorro1990: Ja ik zag heel veel mensen dat "schandalig" vinden, maar je ziet toch gewoon duidelijk dat Botman zijn been wegbonjoured? Ik vond er ook niks geks aan, terechte penalty volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 19 oktober 2021 Share Geplaatst 19 oktober 2021 De ene zender Sneijder en Boskamp, de andere zender Van der Vaart, vreselijk zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 19 oktober 2021 Share Geplaatst 19 oktober 2021 Ik kan me nog de jaren 90 herinneren: Kreeg je gewoon analyses van niemand anders dan Johan Cruijff bij de NOS. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 oktober 2021 Share Geplaatst 19 oktober 2021 Ajax voorbeschouwing kan blijkbaar pas vanaf 20:55? Schakel net in bij 1-4 van Paulino uit bij Besiktas... Mooie goal hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 19 oktober 2021 Share Geplaatst 19 oktober 2021 2 minuten geleden zei Kyrill: Ajax voorbeschouwing kan blijkbaar pas vanaf 20:55? Schakel net in bij 1-4 van Paulino uit bij Besiktas... Mooie goal hoor. Nou sinds 8 uur al haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 oktober 2021 Share Geplaatst 19 oktober 2021 1 minuut geleden zei cimbomcu: Nou sinds 8 uur al haha Ooh hahaahah welke zender? Rtl 7? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 19 oktober 2021 Share Geplaatst 19 oktober 2021 2 minuten geleden zei Kyrill: Ooh hahaahah welke zender? Rtl 7? Ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten