Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Champions League [2021/2022]

Satyr

Aanbevolen berichten

6 minutes ago, La Pulga said:

En dit is waarom ik jou dus een rare vogel vind.

Of ben je gefrustreerd dat Chelsea heeft verloren? 

chelsea had nog 3,5 uur kunnen doorspelen en hadden ze nog niet gescoord, geen doorkomen aan, zo goed verdedigd van juventus. Als je 1 wedstrijd kunt verliezen in deze groep is het juventus uit. Hadden niet genoeg tempo. Bonucci was niet normaal goed weer en de ligt ook. Ik heb gewoon een hekel aan united, is gewoon onterecht dat ze steeds ermee wegkomen met kut spel. Ik wist gewoon dat ze weer in de laatste minuut gingen scoren, was de hele tijd aan het checken op mijn telefoon en ja hoor 90+5 ;c

bewerkt door oblomov
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei oblomov:

chelsea had nog 3,5 uur kunnen doorspelen en hadden ze nog niet gescoord, geen doorkomen aan, zo goed verdedigd van juventus. Als je 1 wedstrijd kunt verliezen in deze groep is het juventus uit. Hadden niet genoeg tempo. Bonucci was niet normaal goed weer en de ligt ook. Ik heb gewoon een hekel aan united, is gewoon onterecht dat ze steeds ermee wegkomen met kut spel. 

Ik heb dat met Ronaldo die je 94 minuten lang alles fout ziet doen wat een voetballer fout kan doen en dan de winnende maakt met ziek veel geluk, maar dan hoef je niet te gaan schelden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei oblomov:

Ik heb united nog steeds niet tegen een degelijk team zien spelen. 24 october tegen liverpool is pas hun eerste moeilijke wedstrijd. En ze hebben al 3x verloren :-D

Dat was in ieder geval totaal niet mijn punt.

Chelsea trouwens 2 keer achter elkaar verloren, tijd voor een andere trainer nu toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei ElMarcos:

Ik vond hem wel treffend in ieder geval. 

Zeker na vandaag. Die ene kans die hij tegen de verdediger aan schoot, dat mag toch niet in topvoetbal.

Ik ga er in ieder geval voor zorgen dat ik zaterdag niet kan kijken en als ik wel kan kijken dat ik 90% zal vergeten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minutes ago, La Pulga said:

Nou dit was Koeman zijn laatste interview, dat is wel duidelijk.

Ben benieuwd wie de leiding wilt nemen over dit zinkend schip. Xavi zal niet gek genoeg zijn om dit te gaan doen en weet ook niet of hij goed genoeg is. 

Ik hoop op een Bielsa, trainer met karakter.

frank de boer is beschikbaar!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei La Pulga:

Nou dit was Koeman zijn laatste interview, dat is wel duidelijk.

Ben benieuwd wie de leiding wilt nemen over dit zinkend schip. Xavi zal niet gek genoeg zijn om dit te gaan doen en weet ook niet of hij goed genoeg is. 

Ik hoop op een Bielsa, trainer met karakter.

Een verstandige trainer brandt zijn klauwen niet aan dit team

Link naar opmerking
Deel via andere websites