timpy00 Geplaatst 13 december 2021 Share Geplaatst 13 december 2021 8 minuten geleden zei Azpi: nu krijgen we natuurlijk bayern, kan natuurlijk niet dat we weer de CL winnen dit jaar, en dat ronaldo of messi er al meteen uit gaan. dat krijg je als je een arsenal speler een loting laat doen Dat zijn een hoop complotten in een post. Hoop niet dat je over alles zo denkt dan heb je een zwaar leven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 13 december 2021 Share Geplaatst 13 december 2021 Hopen op Chelsea - Real nu dan komen er echt goede rechtzaken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 13 december 2021 Share Geplaatst 13 december 2021 3 minutes ago, timpy00 said: Dat zijn een hoop complotten in een post. Hoop niet dat je over alles zo denkt dan heb je een zwaar leven. nee was maar een grapje, maar uefa is wel achterlijk dat ze niet eens 16 teams kunnen loten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 13 december 2021 Share Geplaatst 13 december 2021 4 minutes ago, La Pulga said: Hopen op Chelsea - Real nu dan komen er echt goede rechtzaken hij is al onderweg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 13 december 2021 Share Geplaatst 13 december 2021 2 minuten geleden zei Azpi: hij is al onderweg Ik zat al te wachten op een plaatje van jou! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 13 december 2021 Share Geplaatst 13 december 2021 Just now, La Pulga said: Ik zat al te wachten op een plaatje van jou! geen gif deze keer, misschien een beetje teleurstellend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 13 december 2021 Share Geplaatst 13 december 2021 43 minuten geleden zei Socrates: Gaat niet alleen om kwaliteit, ook om het collectief. PSG is een beetje los zand. De drie voorop verdedigen niet mee, pressen doen ze ook niet zo. Alleen dat gegeven maakt al dat Ajax een grotere kans heeft om aan haar veldspel te geraken. Chelsea is een veel beter collectief. Kunnen pressen, gedisciplineerd verdedigen, overal op het veld de bal winnen, vlijmscherp omschakelen.. Precies het type ploeg die kan gaan profiteren van de steken die dit Ajax laat vallen. Ik snap het beeld van Atlético wel, maar dit seizoen vallen ze wmb toch wat tegen, vandaar dat ik ze nu redelijk gelijkwaardig aan Inter schat. Atléti is niet meer de fitte en gedisciplineerde machine die het was. Achterin missen ze Gimenez weer eens (blessure), hun misschien wel beste speler (Llorente) staat nu rechtsback omdat beide backs geblesseerd zijn, naast Koke staat dit seizoen De Paul; een goede voetballer, maar defensief soms toch wat zwak/lui en voorin is niemand écht in bloedvorm. Inter is defensief eigenlijk beter (Skriniar, Bastoni, De Vrij), heeft de tactische discipline van Conte erin weten te houden, zijn nog altijd gevaarlijk vanuit de counter en in standaardsituaties, hebben echt een prima middenveld (Barella is zo goed..) en hebben gewoon spelers die in prima vorm steken. Barella met zijn assists, Calhanoglu, de spitsen die op elkaar ingespeeld zijn en elkaar aanvullen (Dzeko & Lautaro).. Voordeel is wel dat Barella geschorst is voor de eerste wedstrijd. Vanuit dat oogpunt ben ik het op zich wel met je eens. Bij voorkeur ontloop ik Chelsea, Inter, Atleti en Chelsea alle vier liever. Hoewel onze kansen variëren heb ik toch het gevoel dat Ajax tegen alle vier wel aanzienlijk minder kans maakt dan Benfica, Salzburg en Villarreal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 13 december 2021 Share Geplaatst 13 december 2021 2 minuten geleden zei ElMarcos: Vanuit dat oogpunt ben ik het op zich wel met je eens. Bij voorkeur ontloop ik Chelsea, Inter, Atleti en Chelsea alle vier liever. Hoewel onze kansen variëren heb ik toch het gevoel dat Ajax tegen alle vier wel aanzienlijk minder kans maakt dan Benfica, Salzburg en Villarreal. Je geeft ze zo wel dubbele kansen hoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 13 december 2021 Share Geplaatst 13 december 2021 (bewerkt) HOPPAAA! Ajax Benfica! Nou kom maar met die Chelsea - Real Jammer. 13 december 2021 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 13 december 2021 Share Geplaatst 13 december 2021 Zullen beide blij zijn denk ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 13 december 2021 Share Geplaatst 13 december 2021 Real Madrid - PSG zal ook een matige wedstrijd worden denk ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 13 december 2021 Share Geplaatst 13 december 2021 Doorgestoken kaart!!!1 KNJB!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 13 december 2021 Share Geplaatst 13 december 2021 De volledige loting: Red Bull Salzburg (Oos) - Bayern München (Dui) Sporting Portugal (Por) - Manchester City (Eng) Benfica (Por) - Ajax Chelsea (Eng) - Lille OSC (Fra) Atlético Madrid (Spa) - Manchester United (Eng) Villarreal (Spa) - Juventus (Ita) Internazionale (Ita) - Liverpool (Eng) Paris Saint-Germain (Fra) - Real Madrid (Spa) Leuke loting zo denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 13 december 2021 Share Geplaatst 13 december 2021 Ik denk dat Inter zich wel een beetje in de zak gescheten voelt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 13 december 2021 Share Geplaatst 13 december 2021 Ronaldo vs Atlético Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 13 december 2021 Share Geplaatst 13 december 2021 5 minuten geleden zei ElMarcos: Ik denk dat Inter zich wel een beetje in de zak gescheten voelt Real Madrid is ook niet blij, van Benfica naar PSG Protest zullen ze vast doorzetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 13 december 2021 Share Geplaatst 13 december 2021 Ook wel mooi dat United nu Atletico loot, omdat daar de fout zat in de 1e loting Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 13 december 2021 Share Geplaatst 13 december 2021 Wel leuk dat ze nu al loten en pas over 2 maanden voetballen. Dat duurt nog wel eventjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 13 december 2021 Share Geplaatst 13 december 2021 Prima dat Atletico of United in ieder geval uitgeschakeld worden, die verdienen het niet. En voor Ajax gunstig dat er meerdere topploegen elkaar gaan uitschakelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 13 december 2021 Share Geplaatst 13 december 2021 Zojuist zei Chiemel: Prima dat Atletico of United in ieder geval uitgeschakeld worden, die verdienen het niet. En voor Ajax gunstig dat er meerdere topploegen elkaar gaan uitschakelen. Of Benfica Overigens valt dat mee. Alleen Real - PSG zou ik daaronder scharen. Door Chelsea had er ook nog een flinke clash kunnen ontstaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 13 december 2021 Share Geplaatst 13 december 2021 2 uur geleden zei Rogier.: Of Benfica Overigens valt dat mee. Alleen Real - PSG zou ik daaronder scharen. Door Chelsea had er ook nog een flinke clash kunnen ontstaan. Nouja, ik zou zeggen Inter, Liverpool, Manutd en Atlético ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 13 december 2021 Share Geplaatst 13 december 2021 1 uur geleden zei Chiemel: Nouja, ik zou zeggen Inter, Liverpool, Manutd en Atlético ook. Liverpool was eerste in de poule. De andere 3 die je noemt schaar ik niet onder de grootste kanshebbers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 december 2021 Share Geplaatst 13 december 2021 4 uur geleden zei Chiemel: Prima dat Atletico of United in ieder geval uitgeschakeld worden, die verdienen het niet. En voor Ajax gunstig dat er meerdere topploegen elkaar gaan uitschakelen. Maak je maar eerst druk met uberhaupt Benfica uitschakelen Ja je had 18 punten in de poule maar nationaal is jullie vorm alleen maar aan het afnemen.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 13 december 2021 Share Geplaatst 13 december 2021 Als je de CL wint maakt het geen drol uit wat je nationaal doet. Is wel gebleken dat de twee sowieso een lage correlatie met elkaar hebben. PSV is nummer 1 in de Eredivisie en redt het niet eens in de EL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 december 2021 Share Geplaatst 13 december 2021 37 minuten geleden zei Chiemel: Als je de CL wint maakt het geen drol uit wat je nationaal doet. Is wel gebleken dat de twee sowieso een lage correlatie met elkaar hebben. PSV is nummer 1 in de Eredivisie en redt het niet eens in de EL. Dan nog is het hoogmoed/arrogantie om nu al voorbij Benfica te gaan kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten