Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Champions League [2021/2022]

Satyr

Aanbevolen berichten

8 minuten geleden zei Azpi:

nu krijgen we natuurlijk bayern, kan natuurlijk niet dat we weer de CL winnen dit jaar, en dat ronaldo of messi er al meteen uit gaan. 

dat krijg je als je een arsenal speler een loting laat doen

Dat zijn een hoop complotten in een post. Hoop niet dat je over alles zo denkt dan heb je een zwaar leven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

43 minuten geleden zei Socrates:

Gaat niet alleen om kwaliteit, ook om het collectief. PSG is een beetje los zand. De drie voorop verdedigen niet mee, pressen doen ze ook niet zo. Alleen dat gegeven maakt al dat Ajax een grotere kans heeft om aan haar veldspel te geraken. Chelsea is een veel beter collectief. Kunnen pressen, gedisciplineerd verdedigen, overal op het veld de bal winnen, vlijmscherp omschakelen.. Precies het type ploeg die kan gaan profiteren van de steken die dit Ajax laat vallen. 

Ik snap het beeld van Atlético wel, maar dit seizoen vallen ze wmb toch wat tegen, vandaar dat ik ze nu redelijk gelijkwaardig aan Inter schat. Atléti is niet meer de fitte en gedisciplineerde machine die het was. Achterin missen ze Gimenez weer eens (blessure), hun misschien wel beste speler (Llorente) staat nu rechtsback omdat beide backs geblesseerd zijn, naast Koke staat dit seizoen De Paul; een goede voetballer, maar defensief soms toch wat zwak/lui en voorin is niemand écht in bloedvorm. 

Inter is defensief eigenlijk beter (Skriniar, Bastoni, De Vrij), heeft de tactische discipline van Conte erin weten te houden, zijn nog altijd gevaarlijk vanuit de counter en in standaardsituaties, hebben echt een prima middenveld (Barella is zo goed..) en hebben gewoon spelers die in prima vorm steken. Barella met zijn assists, Calhanoglu, de spitsen die op elkaar ingespeeld zijn en elkaar aanvullen (Dzeko & Lautaro).. 

Voordeel is wel dat Barella geschorst is voor de eerste wedstrijd.

Vanuit dat oogpunt ben ik het op zich wel met je eens. Bij voorkeur ontloop ik Chelsea, Inter, Atleti en Chelsea alle vier liever. Hoewel onze kansen variëren heb ik toch het gevoel dat Ajax tegen alle vier wel aanzienlijk minder kans maakt dan Benfica, Salzburg en Villarreal. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei ElMarcos:

Vanuit dat oogpunt ben ik het op zich wel met je eens. Bij voorkeur ontloop ik Chelsea, Inter, Atleti en Chelsea alle vier liever. Hoewel onze kansen variëren heb ik toch het gevoel dat Ajax tegen alle vier wel aanzienlijk minder kans maakt dan Benfica, Salzburg en Villarreal. 

Je geeft ze zo wel dubbele kansen hoor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De volledige loting:
Red Bull Salzburg (Oos) - Bayern München (Dui)
Sporting Portugal (Por) - Manchester City (Eng)
Benfica (Por) - Ajax
Chelsea (Eng) - Lille OSC (Fra)
Atlético Madrid (Spa) - Manchester United (Eng)
Villarreal (Spa) - Juventus (Ita)
Internazionale (Ita) - Liverpool (Eng)
Paris Saint-Germain (Fra) - Real Madrid (Spa)

Leuke loting zo denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Chiemel:

Prima dat Atletico of United in ieder geval uitgeschakeld worden, die verdienen het niet. En voor Ajax gunstig dat er meerdere topploegen elkaar gaan uitschakelen. 

Of Benfica ;c 

Overigens valt dat mee. Alleen Real - PSG zou ik daaronder scharen. Door Chelsea had er ook nog een flinke clash kunnen ontstaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Chiemel:

Prima dat Atletico of United in ieder geval uitgeschakeld worden, die verdienen het niet. En voor Ajax gunstig dat er meerdere topploegen elkaar gaan uitschakelen. 

Maak je maar eerst druk met uberhaupt Benfica uitschakelen ;) Ja je had 18 punten in de poule maar nationaal is jullie vorm alleen maar aan het afnemen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

37 minuten geleden zei Chiemel:

Als je de CL wint maakt het geen drol uit wat je nationaal doet. Is wel gebleken dat de twee sowieso een lage correlatie met elkaar hebben. PSV is nummer 1 in de Eredivisie en redt het niet eens in de EL.

Dan nog is het hoogmoed/arrogantie om nu al voorbij Benfica te gaan kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites