Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Champions League [2021/2022]

Satyr

Aanbevolen berichten

5 minuten geleden zei La Pulga:

Ik zou lekker met Rashford - Cavani - Greenwood spelen en Bruno er achter. Dan wordt Bruno ook niet geforceerd om elke bal op Ronaldo te geven. Verder heb je nog Sancho maar die is totaal niet in vorm.

Sancho stuurt zijn broer als sinds het EK met Engeland. Bizar hoe ver die jongen is teruggevallen zeg. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei La Pulga:

Ik zou lekker met Rashford - Cavani - Greenwood spelen en Bruno er achter. Dan wordt Bruno ook niet geforceerd om elke bal op Ronaldo te geven. Verder heb je nog Sancho maar die is totaal niet in vorm.

Bruno geeft echt niet elke bal op Ronaldo. Dat zag je gisteren ook wel. Dat passje van hem op Sir MBE Marcus was gewoon heerlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei ElMarcos:

Sancho stuurt zijn broer als sinds het EK met Engeland. Bizar hoe ver die jongen is teruggevallen zeg. 

Tja nieuwe Kagawa gevalletje... United betaald 83 miljoen voor hem, haalt ook nog Christina... En vervolgens speelt ie 3 PL duels basis maar en komt ie er 4x in als invaller tot nu toe. Ik zie hem over 2-3 jaar voor nog geen 35 miljoen terug keren naar Duitsland of naar subtopper als Arsenal. Ik denk en weet toch vrij zeker ligt aan OGS ondanks een 6e,3e en 2e plaats tot nu toe. Dat was acceptable maar me deze selectie is eigenlijk de titel nog net genoeg.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kagawa was nog onder Moyes of Louis geloof ik, maar ik snap je punt. Nou heeft Sancho bij Dortmund ook mindere periodes gehad. Alleen zo'n jongen komt echt niet in vorm als hij elke week 90 minuten naast Donny op de bank zit. Met Ronaldo als spits kun je overigens prima spelen. helemaal wanneer je Rashford, Fernandes en Sancho er achter zet. Kun je indien fit Martial of Greenwood nog brengen. Alles bij elkaar mag je gewoon meer verwachten met dit materiaal. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kagawa is gehaald door Sir Alex, maar heeft nooit echt waar kunnen maken. Ole zal niet ontslagen gaan worden. Het bestuur staat volledig achter hem. Woody moet nu ook maar snel weg gaan en dat gaat ook gebeuren eind 2021 gelukkig. Martial mag ook wel weg. Straalt niets uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

54 minuten geleden zei delichris:

Ik maak me totaal niet druk om zondag. Je kan ook met Ronaldo en Cavani spelen. Ronaldo op links of rechts en dan Cavani in de spits en Marcus op rechts. Dan heb je heel veel scorend vermogen voorin. Achterin blijft gewoon een drama. Ik hoop dat Varane zondag fit is. 

Hele elftal is niet in balans, vooral middenveld is zo matig. . Vrees dat Liverpool er zo doorheen loopt. Of haalt OLe de park the bus tactiek weer te voorschijn zoals in voorgaande jaren tegen oa Liverpool 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei rich ruzzian:

Hele elftal is niet in balans, vooral middenveld is zo matig. . Vrees dat Liverpool er zo doorheen loopt. Of haalt OLe de park the bus tactiek weer te voorschijn zoals in voorgaande jaren tegen oa Liverpool 

Ik ben van mening dat hij met Scott en Donny moet spelen op het middenveld. Scott meer qua verdediging en Donny kan aanvallend meer betekenen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 hours ago, delichris said:

Ik maak me totaal niet druk om zondag. Je kan ook met Ronaldo en Cavani spelen. Ronaldo op links of rechts en dan Cavani in de spits en Marcus op rechts. Dan heb je heel veel scorend vermogen voorin. Achterin blijft gewoon een drama. Ik hoop dat Varane zondag fit is. 

OGS moet dit filmpje als motivatie laten zien. Want als ze blijven verliezen komt Conte en dan moeten ze echt aan de bak. Zul je zien dat ze een resultaat halen tegen liverpool

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei La Pulga:

Stelt wel teleur toch dat AC Milaan in de CL.

Blijf het wel jammer vinden dat een ooit zo’n roemruchte club nu overkomt als een bij elkaar geraapt zooitje.

Waar is de tijd dat ze een middenveld hadden met Pirlo - Kaka - Seedorf 😍 of een verdediging met Nesta en Maldini als het hart. 

Moet bekennen dat ikzelf altijd meer een Interisti ben geweest en toentertijd dat elftal verafschuwde, maar dat elftal was toch eigenlijk smullen als je het vergelijkt met nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites