Thierryvane Geplaatst 31 januari 2022 Share Geplaatst 31 januari 2022 7 uur geleden zei Vitesse88: 2e avond packs openen en recyclen. Resultaat: 2 if’s Hakim 83x25 hoogste Di Maria 2 mid icons gedaan en de mid-prime geopend. Resultaat was geweldig. Mid Hernandez (Mexicaanse spits), mid Trezeguet en mid Seedorf. Misschien ook maar 'ff doen. Continu die Premium Ligue 1-upgrade voltooien en met de dubbele in een normale upgrade? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 31 januari 2022 Share Geplaatst 31 januari 2022 400k over om upgrades te gaan spammen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 31 januari 2022 Share Geplaatst 31 januari 2022 Complimenten hoor, wat een heerijk team. Zelf afgelopen dagen met Icardi in de spits gespeeld, maar ga toch weer terug naar Benz. Speel daar toch fijner mee heb ik gemerkt.. WL gedaan en beetje snel er doorheen gegaan. Was zelf niet echt top, maar toch nog 8-12 gespeeld, waar ik achteraf prima mee kan leven. Was zaterdagmiddag al klaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 31 januari 2022 Share Geplaatst 31 januari 2022 Thanks! Zelf was ik ook zaterdagmiddag al klaar, helaas 1 loss teveel gepakt en daardoor niet rang 2 gehaald, 17-3. Toch wel weer een nieuw PR'tje dus zeker niet ontevreden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 31 januari 2022 Share Geplaatst 31 januari 2022 WE DOEN HET! Verdomme een half uur bezig geweest met die klote dagelijkse SBC voor zo'n Future Star token. Ben sowieso geen held in SBC's snel afronden, maar oké. Jammer dat het Lewa is maar klagen mogen we niet meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 31 januari 2022 Share Geplaatst 31 januari 2022 1 uur geleden zei Thierryvane: WE DOEN HET! Verdomme een half uur bezig geweest met die klote dagelijkse SBC voor zo'n Future Star token. Ben sowieso geen held in SBC's snel afronden, maar oké. Jammer dat het Lewa is maar klagen mogen we niet meer. Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa held!!! Lewa is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed man, echt heel goed. Ga je geen spijt van krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 31 januari 2022 Share Geplaatst 31 januari 2022 2 uur geleden zei Thierryvane: WE DOEN HET! Verdomme een half uur bezig geweest met die klote dagelijkse SBC voor zo'n Future Star token. Ben sowieso geen held in SBC's snel afronden, maar oké. Jammer dat het Lewa is maar klagen mogen we niet meer. lekker man! ben zelf heel tevreden over Lewa! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 31 januari 2022 Auteur Share Geplaatst 31 januari 2022 (bewerkt) 6 uur geleden zei Thierryvane: Misschien ook maar 'ff doen. Continu die Premium Ligue 1-upgrade voltooien en met de dubbele in een normale upgrade? Yes klopt. Ben packs aan het maken als een gek maar nog niks. Vandaag icon 4 en 5 gedaan. Petit en lothar Lekker die Lewa zeg! 31 januari 2022 bewerkt door Vitesse88 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 31 januari 2022 Share Geplaatst 31 januari 2022 Ik kan niet spreken over fifa 22 en fut.... Maar met Fifa 21 en online normale seasons vind ik Lewandowski ziek makkelijk te verdedigen iig... heeft totaal geen pace en agility van tractor... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Noordzijde Geplaatst 31 januari 2022 Share Geplaatst 31 januari 2022 1 uur geleden zei Kyrill: Ik kan niet spreken over fifa 22 en fut.... Maar met Fifa 21 en online normale seasons vind ik Lewandowski ziek makkelijk te verdedigen iig... heeft totaal geen pace en agility van tractor... Zijn normale kaart, de gouden, is inderdaad niet goed. Deze kaart is echter een tank in de 16 van de tegenstander met zijn hoge shooting en fysiek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 1 februari 2022 Share Geplaatst 1 februari 2022 Rustig tijdens werk een SBC van Maldini aan 't inleveren. Open het packie en zie zo'n gare CONMEBOL Libertadores speler. Ik scroll naar boven... TOTY NUMMER #2 Gratis Maldini in de pocket! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 1 februari 2022 Share Geplaatst 1 februari 2022 Ook nog eens tradable, wat ziek zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 1 februari 2022 Auteur Share Geplaatst 1 februari 2022 (bewerkt) 125k packie met coins, klaar met al die upgrade packs Hoppa ook hier nummer 2, beide tradable 1 februari 2022 bewerkt door Vitesse88 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 1 februari 2022 Share Geplaatst 1 februari 2022 Deed net die nieuwe SBC: Fofana POTM, Talisca OTW en De Ligt RTTK. Welcome Fofana hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 1 februari 2022 Share Geplaatst 1 februari 2022 Voor m'n gevoel geven ze echt aan iedereen goede kaarten, bijna iedereen die ken (en die nog actief speelt) heeft een TOTY gepacked. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 1 februari 2022 Auteur Share Geplaatst 1 februari 2022 1 uur geleden zei joostmakaay: Voor m'n gevoel geven ze echt aan iedereen goede kaarten, bijna iedereen die ken (en die nog actief speelt) heeft een TOTY gepacked. Zijn dit jaar een stuk ‘makkelijker’ te packen. Heb het gevoel dat het de voorgaande jaren echt bijna onmogelijk was. Mijn enige toty was hiervoor Iniesta (fifa 17 ofzo). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 2 februari 2022 Share Geplaatst 2 februari 2022 Idd, zelf dit jaar wel vele upgrade packs gedaan. Gisteren mijn 2e toty: Donnarumma. Erg tevreden met Neuer, maar zette gisteren primadonna in het hok en die lijkt toch nog wat beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 2 februari 2022 Share Geplaatst 2 februari 2022 Was een beetje sceptisch over Lewa TOTY. Maar wát een killer. Voelt totaal niet als een 'motorspits'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 2 februari 2022 Share Geplaatst 2 februari 2022 Ik heb zaterdag na 2 WL wedstrijden mijn playstation losgekoppeld en boven in de kast gezet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 2 februari 2022 Share Geplaatst 2 februari 2022 kreeg uit die SBC 88 Nkunku, maar zat ook Edouard bij dus ga er waarschijnlijk nog eentje krijgen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 2 februari 2022 Share Geplaatst 2 februari 2022 Ook weer een succes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 2 februari 2022 Share Geplaatst 2 februari 2022 14 minuten geleden zei Arsène: Ook weer een succes. Drieske! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 2 februari 2022 Share Geplaatst 2 februari 2022 Ja die maar gekozen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 3 februari 2022 Share Geplaatst 3 februari 2022 (bewerkt) kon het niet laten om kane nog te doen, in ieder geval een heerlijk duo voorin zeg. edit: zul je net zien als je Kane afrond dat je deze meneer packt. 3 februari 2022 bewerkt door van der Water Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 3 februari 2022 Share Geplaatst 3 februari 2022 Hahahahahhahahahahhahahaha, hou op met me. Jij packt nu CR7??????? Lol Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten