Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

FIFA/EA Sports FC

Vitesse88

Recommended Posts

4 minuten geleden zei Vitesse88:

PS4 versie, vind de PS5 versie sinds de release al dramatisch. Steeds die extra animaties bij een aanval. Stoorde me daar enorm aan. 

Hm, ik weet niet echt welke je bedoeld. Kan alleen bij de doelpunten eind van de potjes voor me halen. Echter speelt de PS5 versie zoveel fijner dan de PS4 versie. Vrijwel nooit last van "FIFA-Aids". 

15 uur geleden zei Dansmeister:

Vind dat je het nog verdomde lang volhoudt ouwe reus. Ik heb in een bevlieging in september na mijn vakantie toch maar voor het nostalgische gevoel ouderwets fifa gekocht. Vier potjes clubs inzitten. Met Jorik. Speel je dus gewoon met vrouwen. Korfbal in fifa. Bravo. Waren direct de laatste potten.

Zoiets hoorde ik al van Jorik. Hij is er (helaas) ook zo goed als klaar mee. Dus COOP zit er niet meer in. Clubs hebben we sowieso amper dit jaar gespeeld. Viel toch een beetje tegen na alle nieuwtjes dat ze die modus gingen aanpakken.

Terwijl ik het dit jaar een prima FIFA vind. Misschien daarom eerdaags maar even die Zidane voltooien. 'Je moet wat'. ;c 

Hier voor de 4e x achter elkaar WL op de planning dit weekend. Toch wel een makkelijke manier om packs te scoren. Afgelopen weekend stond ik 5-4 vrijdag, wat voor mijn doen dikke prima is. En toen ging ik zaterdag spelen en toen was die gameplay zo stroperig en gebeurden er zulke rare dingen dat ik nu een pot of 2 tandenknarsend verstandig ben geweest en de rest vd potten heb weggegeven en ben gaan wandelen :D Ben benieuwd hoe het dit weekend zal zijn. Ben er iig wel weer ingetrapt.

3 uur geleden zei RicardoKaka8:

Ik heb dit jaar vrijwel iedere keer WL gespeeld en over 't algemeen vind ik hem best prima dit jaar. Vaak rond de 14 wins. Het aantal van 20 is echt een geschenk uit de hemel geweest. 

Uiteindelijk zijn dit 10 gewoon verplaatst naar midweek, wat een prima oplossing is. Begin er zelf nog steeds niet aan. 

• Like 2

43 minuten geleden zei RicardoKaka8:

Hoe bedoel je dat eerste? 

Vorig jaar waren het 30 potten en in principe geen kwali toernooi. Dus hebben ze met dat kwali toernooi gewoon 10 potten afgesnoept van de reguliere WL. Uiteindelijk speel je evenveel potten maar meer verdeeld.

10 uur geleden zei Vitesse88:

Vorig jaar waren het 30 potten en in principe geen kwali toernooi. Dus hebben ze met dat kwali toernooi gewoon 10 potten afgesnoept van de reguliere WL. Uiteindelijk speel je evenveel potten maar meer verdeeld.

Aha, op die manier. Dat is wel zo inderdaad, wel plusje dat je 2x rewards krijgt.

28 minuten geleden zei Thierryvane:

Iemand die SBC van gisteren al gedaan?

Die Future Star Reunion Player Pick ofzo bedoel je? Vind hem het niet waard, had hem bijna ingeleverd tot ik tot de ontdekking kwam wat je allemaal kon krijgen. Gelijk weer mee gekapt. 

• Like 2

image.thumb.png.a666bad1ca48ac6460b903f2f88eed7e.png

Na Gullit 90 en Mbappe IF geprobeerd te hebben afgelopen 2 weken nu toch weer eens terug naar Neymar. Schrikbarend als je zo ziet welke spelers ik allemaal untradable heb. :D

1 minuut geleden zei Thierryvane:

Het is gewoon jammer dat de WL rewards totaaaaaaaaaal niet meer bruikbaar zijn. Zelden krijg je een basisspeler uit je rode picks, packs zijn (bij mij in ieder geval) ook amper winstgevend. Dus eigenlijk speel je die 20 WL + 10 kwalipotten voor saus.

Die spelen we voor de eer. En poh poh poh, wat een eer verdienen we elke week toch weer. ;c 

• Like 3

1 uur geleden zei RicardoKaka8:

Zijn d'r ook mensen die hier een beetje van traden houden? 

Nou, ik doe niet de trades waar je 150 coins per speler pakt. Maar wel dingen als TOTW's kopen als de markt laag is en pas verkopen als markt hoog staat. Maar voor mij is toch wel minimaal dat ik 500 coins winst moet pakken per speler voordat ik echt massaal ga handelen.

Ik heb een hele tijd op 18 miljoen TP gestaan, is ondertussen verdampt tot 16 mil. Zal alleen nog veel hoger komen door spelers die ik pack want echt traden ga ik niet meer doen. Hoogstens nog 1 keer 100 IF's kopen, maar niet meer unassigned. Heb één keer de boot te vroeg gepakt op fodder, maar daar wel goeie beloningen voor teruggekregen (alle fodder met verlies verkocht zodat ik mn packs kon openen met HL) toen al mn packs geopend met dat Ramsdale probleem dus kreeg 100 packs terug. :D