Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FIFA/EA Sports FC

Vitesse88

Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei Oerlie:

Ging bij mij vrij simpel (nog voor de rewards), had 3 Wins op rij

Hier ook nog wel; 3-1. Kijken hoe ver ik met dit team kom, alles is mooi meegenomen, maar Van de Ven packen zou mooier zijn ;c Wou die evo die op St. Juste zit eigenlijk op Kadioglu doen, maar vind St. Juste zo bizar goed voor een 77 rated dat ik die maar op hem heb gedaan :D

af3a541601729e25fe5937dabfbcd526.png

bewerkt door TheRealOne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

WL-kwalificatie hier ook gelukt, had best alle vijf de potjes kunnen winnen.

Bij de eerste game was het helaas rebound FC en dat een 5-back merchant met Big Virg. En bij de laatste game had ik niet genoeg motivatie. ;e

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rank 3. Francescoli uit de Hero pack en verder nog untradable Rodri. 750k nu ofzo, dus ga die Garnacho maar is uitproberen. Game is wel echt klunky als fuck. Pass in de draai geven is suicide, vind voor het eerst dat er echt wel wat verschil is met voorgaand jaar. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Rank 3. Francescoli uit de Hero pack en verder nog untradable Rodri. 750k nu ofzo, dus ga die Garnacho maar is uitproberen. Game is wel echt klunky als fuck. Pass in de draai geven is suicide, vind voor het eerst dat er echt wel wat verschil is met voorgaand jaar. 

Hoeveel wins is dat? Was alweer helemaal vergeten dat een WL nu maar 15 games is en de ranks/rewards op de schop zijn gegaan :D

Zelf 3-1 nu in de WL, gaat niet slecht. Maar had ook 4-0 kunnen zijn (of 2-2 ;c). Vorig jaar had ik vaak 14 wins uit 20. Kijken waar ik nu ga eindigen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei TheRealOne:

Hoeveel wins is dat? Was alweer helemaal vergeten dat een WL nu maar 15 games is en de ranks/rewards op de schop zijn gegaan

Zelf 3-1 nu in de WL, gaat niet slecht. Maar had ook 4-0 kunnen zijn (of 2-2 ). Vorig jaar had ik vaak 14 wins uit 20. Kijken waar ik nu ga eindigen.

11/14. Laatste pot weggegeven. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9-6 in de eerste WL. Beetje tegenvallend, aangezien ik eerst 8-3 stond :cab: 3 op een rij verloren daarna, laatste nog gewonnen voor de 9. 1 van de 3 vrij kansloos verloren, bij die andere had ik toch zeker wel kunnen winnen.

Rewards waren ook niks bijzonders :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb dit nu staan. Thema is Eredivisie/KKD p&p en Nederlanders. Het zijn eigenlijk tot nu toe alleen vooral Nederlanders ;c Berghuis en Danjuma sbc op de bank, en ben nog bezig met die Gimenez objective. Hier en daar ook nog wat evo's completen :D Wil eigenlijk inform Van de Ven kopen, maar iedere keer als ik bijna genoeg heb wordt 'ie weer duurder :cab:

cf5b6dfb62ba243f29d027838f861f4a.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn 2e pot op Legendarisch en gelijk al een resultaat,en op het einde wonnen we ook nog bijna 💪. Eerste pot op Legendarisch hiervoor 4-0 verlies bij Fulham. Is kwestie van juiste taktiek en dan vooral hoog druk zetten.

IMG-20241010-WA0016.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Keeza:

Stond op 8-4 vannacht en was toch te laat om door te gaan. Toch een mooie afsluiter uit de WL rewards, alleen geen idee hoe ik hem ga linken: 

CFBD40A3-B50F-4546-A067-A55060CF3271.jpeg.0e810cf5f06ffd369a74d3605b80a944.jpeg

lekker man! 

Hier 9 wins gehaald en ik packte Graham Hansen, uit Hero pack kreeg ik nog Marek Hamsik, dus daar mag ik ook niet over klagen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Oerlie:

lekker man! 

Hier 9 wins gehaald en ik packte Graham Hansen, uit Hero pack kreeg ik nog Marek Hamsik, dus daar mag ik ook niet over klagen.

Zoooo, heerlijk! Ook ff bijna 2 mil.

Hamsik lijkt me echt goed, altijd als ik tegen iemand speel die hem heeft is die vent overal op het veld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Keeza:

Zoooo, heerlijk! Ook ff bijna 2 mil.

Hamsik lijkt me echt goed, altijd als ik tegen iemand speel die hem heeft is die vent overal op het veld.

Ja, helaas allebei untradeable. Dus maar ingepast in mijn team. Hamsik is inderdaad zeer goed, al ben ik nog wel een beetje zoekende naar zijn ideale rol. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei Vitesse88:

Die Hansen heb ik, met vorig jaar, nog steeds niet gepackt  Welke opstelling gebruiken jullie? Ik ben best wel zoekende, 41212 smal werkt wel prima. Ga morgen oid de 433(4) testen, NickRtfm was er wel over te spreken.

Ik probeer nu vooral m'n spelers in hun role+ of role++ te laten spelen. Daardoor speel ik nu in een 4222. Vind het opzich nog niet eens zo'n verkeerde opstelling. Ben nu vooral weer bezig met evo's :D Net De Roon in die Guti evo gedaan. Dit gaat het resultaat zijn zodra ik klaar ben :D Heeft een role++ als CM, dus dan zal ik wel weer naar een opstelling met 3-mans middenveld gaan, zodat ik Gravenberch op CDM kan zetten en De Roon op CM.

86ac008bca5d53a060e2cd39eda83505.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik vertik het om 24 friendly’s te gaan winnen voor een evo. Slaan ze weer compleet te plank mee mis :-D 

Net Litmanen uit sbc voor een 50k pack,++ spelmaker. Ga hem gewoon gebruiken. Als niet Ajacied vond ik hem altijd tof en goed. 

bewerkt door Vitesse88
Link naar opmerking
Deel via andere websites