Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FIFA/EA Sports FC

Vitesse88

Aanbevolen berichten

Op 12-11-2023 om 11:39 zei TheRealOne:

Als ik dit team in een loading screen zou zien, dan stond ik mentaal al 1-0 achter ;c Son, Salah en Rodrygo zijn echt drie spelers die m'n kryptonite zijn. En dan ook nog eens Pires erbij, wat drie spelers met de finesse shot trait maakt.

Zie gewoon nu al die ballen er van buiten de 16 er in vliegen ;c

edit; Leuk pakketje, 85x2 uit de season pass :mrgy:

image.png.011d8cf18ae6490771c453bfb34db9a9.png

Grealish is een hele fijne speler, packte hem afgelopen week ook untradeable.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Oerlie:

Grealish is een hele fijne speler, packte hem afgelopen week ook untradeable.

Ik heb zijn gouden kaartje op het begin in m'n first owner team gehad. Hij kan mooi flashback Aspas vervangen in het team, die vind ik maar een beetje lomp spelen.

Bijna die Centurions Carmona evo af, kan m'n first owner team weer even in de koelkast en kan ik Mazraoui en Ziyech gaan evo'en :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Satioz:

Op welke platformen spelen jullie? Zit eraan te denken ook weer te starten maar twijfel tussen pc of Xbox (oude gen)

Ik speel op pc, had een console voornamelijk voor FIFA, maar dat ding verkopen en gewoon FIFA op de pc spelen is net zo handig :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 17-11-2023 om 10:45 zei Monty:

Nintendo Switch. :D 

Echt zo goed op de switch, gezien het nog een optie is namelijk. Zie alleen veel verschillende reviews waardoor ik terughoudend ben met halen voor de switch, hoewel die deal -50% aantrekkelijk is...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vorig jaar een maand of drie/vier volgehouden, dit jaar nog geen twee. Ben ooit FIFA multiplayer gaan spelen omdat elke pot anders was, maar tegenwoordig is nagenoeg elke pot hetzelfde. Unieke teams kom je haast niet meer tegen en iedereen probeert de meta maar te abusen. Lekker 90 minuten lang van de ene naar de andere back openen en daarna z.s.m. naar de achterlijn rennen, om vanuit daar de bal terug te leggen (ongeacht of je ertussen gaat staan of niet) en te scoren. Of gewoon met een speler als Leao blind naar voren rennen en hopen dat ie de bal meekrijgt. Heb hier in de loop der jaren genoeg rageposts geplaatst, maar deze gameplay is zo zaaddodend, dat ragen niet eens meer lukt.

Wel heel zonde overigens, want die Play Styles zijn een goede toevoeging en ook Evolutions is een leuk concept. Dat laatste vind ik nog wel erg matig uitgewerkt, maar dat is natuurlijk inherent aan het bedrijf dat erachter zit. Als ze dat beter uit zouden werken, het chemistry-systeem zouden verbeteren, Chemistry Styles eruit zouden gooien en bovenal de gameplay zouden verbeteren, dan was het echt een topgame geweest. Nu hebben ze vooral heel veel geluk dat ze geen enkele vorm van concurrentie hebben.

Tot zo ver mijn toevoeging aan dit topic ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mag over de gemiddelde packluck niet klagen de laatste dagen. Theo Hernandez, King (max 87 Hero SBC), McManaman (max 87 Hero SBC), Virgil, Valverde, Laudrup (max 89 icon SBC) en als klapstuk Cantona uit een ‘normaal’ pakketje. 

Team staat er inmiddels wel lekker voor. Heb ook nog regular Dembele. Barella en Leao, Triple Threat Maddison, Icon Xabi Alonso, POTM Lautaro Martinez en Hero Ji-Sung Park en FC Pro Diogo Jota. 

IMG_5563.jpeg.c609e901afb4d2d8b8d44d55b89c229e.jpeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Echt stomme rot EA heeft dus gewoon mijn account permanent geblokkeerd. Omdat er ''suspicious'' login attempts waren.

Echt eikels vind ik het, niet normaal. Ik heb helemaal niks verkeerd gedaan, en kan nu alleen nog maar careermode doen, sodemieter op zeg:cab::nono:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Kyrill:

Echt stomme rot EA heeft dus gewoon mijn account permanent geblokkeerd. Omdat er ''suspicious'' login attempts waren.

Echt eikels vind ik het, niet normaal. Ik heb helemaal niks verkeerd gedaan, en kan nu alleen nog maar careermode doen, sodemieter op zeg:nono:

Denk dat je te goed was bro. 

Even nieuw account aanmaken en weer ownen als King Karel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites