Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Praatprogramma's

Mvdv

Aanbevolen berichten

5 minuten geleden zei Beppu:

Heb je de kerstborrel special van vorig jaar gezien? Die was nog mooier. Met Seuntjes, Kwakman, Yannick van der Velde.

En ik heb hem al vaker aangeraden, maar die met Rene van Dieren is de beste poscast ooit gemaakt. @joostmakaay kan dit beamen. Al is deze er alleen in audiovorm geloof ik.

Eens ja, dat was gewoon 50 minuten aan een stuk hardop lachen. Zou zelf nog wel eens een Cor Podcast ft. Michel Breuer en Dumfries willen zien, hebben er beide als een los gezeten, maar een combi van lijkt mij echt goud.

Sowieso wel bewonderingswaardig hoe ze het na al die seizoenen nog steeds zo boeiend weten te houden, bij een De Derde Helft of KieftGijpJansenEgmond heb ik dat veel minder door de variatie in het format/gasten wat mist.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

54 minuten geleden zei Dansmeister:

Kick-off was weer genieten hé. @Beppu Falentijn en Mike zijn het jaar goed begonnen. Schrijven Frankie gewoon al naar Ajax. 

Je denkt toch niet dat ik naar al die stemmingmakertjes ga luisteren als Feyenoord punten laat liggen en Hunnie heeft gewonnen?!

Maar deze ambtenaar heeft het zowaar druk. Straks even luisteren!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

https://www.vandaaginside.nl/nieuws/vandaag-inside/johan-vindt-ontslag-jansen-onbeschaafd-had-loonsverhoging-en-een

Ik vind dit toch wel geestig. Derksen die Eenhoorn diskwalificeert omdat hij uit een andere sport komt en daarom niets in het voetbal te zoeken heeft. Goed, Johan, wat zei je ook alweer over de Tweede Kamerverkiezingen? :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verbaas je je er nog over? Hij had nog een paar Derksen dingetjes kunnen roepen:

''Ik loop al 40 jaar in de voetballerij, en ik ben die Robert Eenhoorn nog nooit tegengekomen''

Of

''Die man weet niet of er lucht of zand in een bal zit''

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Luister sinds kort wel eens naar 'De Eerste de Beste' podcast. Dat is wel echt voetbalcult hoor. Kijk nooit KKD, behalve dat ik wel eens naar Telstar fiets om een heel slecht wedstrijdje mee te pakken, maar dat maakt voor deze show niet zo veel uit. Heerlijke humor en chemie tussen de hosts.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind Studio Voetbal echt een stuk leuker geworden de afgelopen jaren onder Sjoerd van Ramshorst. Kijk of luister het elke maandagochtend toch wel met plezier terug. Pierre en Raffie die lekker hun meninkje geven (waarbij ze soms wel licht gekleurd zijn door hun clubvoorkeur, maar dat vind ik zelf juist wel grappig en levert mooie situaties op), Ibi is wel oké, Stekelenburg ook, Vermeulen is een teringlul, en Sjoerd zelf met een leuk gebbetje zo nu en dan. Prima te kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 5-2-2024 om 09:59 zei Beppu:

Ik vind Studio Voetbal echt een stuk leuker geworden de afgelopen jaren onder Sjoerd van Ramshorst. 

Dat is al vijf jaar geleden, lijkt me sterk dat je nog in staat ben een goede vergelijking te maken. :mmm:

Heb bovenstaande eventjes opgezocht, omdat ik mijzelf geen voorstelling meer kon maken van wat nu precies de verschillen met Egbers waren. Maar dat blijkt dus niet aan mijn korte termijngeheugen te liggen, maar aan het feit dat het al een half decennium geleden is ghehe.

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Sophomore:

Dat is al vijf jaar geleden, lijkt me sterk dat je nog in staat ben een goede vergelijking te maken. :mmm:

Heb bovenstaande eventjes opgezocht, omdat ik mijzelf geen voorstelling meer kon maken van wat nu precies de verschillen met Egbers waren. Maar dat blijkt dus niet aan mijn korte termijngeheugen te liggen, maar aan het feit dat het al een half decennium geleden is ghehe.

Mierenneuker! Ik weet alleen nog dat het onder Jack van Gelder wel eens gekscherend Studio Neus werd genoemd. Dat was echt een programma van drie keer niks. Maar nu kom jij vast met de mededeling dat die er al 10 jaar niet meer zit;c.

De Nos voetbalpodcast is trouwens helemaal drie keer kut. Arno Vermeulen met een aantal voetbalcommentatoren die echt de grootst mogelijke onzin rondbazuinen. Die Grueter weer met hele theorieën waarom Pavlidis van Bommel niet aan keek toen hij de bal niet op hem breed legde. En zo gaat dat elke week. Snap ook niet waarom ik er nog wel eens aan begin. Na vijf minuten gaat hij altijd weer uit. Wat een achterlijk gelul.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Beppu:

De Nos voetbalpodcast is trouwens helemaal drie keer kut. Arno Vermeulen met een aantal voetbalcommentatoren die echt de grootst mogelijke onzin rondbazuinen. Die Grueter weer met hele theorieën waarom Pavlidis van Bommel niet aan keek toen hij de bal niet op hem breed legde. En zo gaat dat elke week. Snap ook niet waarom ik er nog wel eens aan begin. Na vijf minuten gaat hij altijd weer uit. Wat een achterlijk gelul.

Naar deze ben ik ook gestopt te luisteren. Ze zitten ook elke keer op elkaar te fitten. Alleen Jeroen Stekelenburg is prima te doen, maar hij is ook niet zo goed dat ik alleen voor hem ga luisteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei Beppu:

Mierenneuker! Ik weet alleen nog dat het onder Jack van Gelder wel eens gekscherend Studio Neus werd genoemd. Dat was echt een programma van drie keer niks. Maar nu kom jij vast met de mededeling dat die er al 10 jaar niet meer zit.

Oef Van Gelder, was al bijna vergeten dat 'ie daar eerst zat hehe.

Sla zelf een jaar of twintig eigenlijk zelden een aflevering over, maar heb er eigenlijk niet echt een mening over. "Het bestaat", daar blijft het bij. 

Snap ook wel dat ze het niet super interessant kunnen maken voor ons als voetballiefhebbers, aangezien het voor een gigantisch breed publiek is. Ter illustratie; in het bejaardentehuis voor mensen met dementie van mijn oma staat het ook op. ;c

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Dansmeister:

Morgen weer een heerlijk daggie hoor met Valentijn, Mike, Kokkie en Kale. Vond het al lang iets te goed gaan in Dammie. @Beppu

Na het laatste fluitsignaal vanmiddag gelijk alles afgezegd voor morgenmiddag en de agenda geblokt. We gaan er weer heerlijk even voor liggen!

Wat vonden jullie vannochtend van het optreden van die zaakwaarnemer bij Goedemorgen Eredivisie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites