Pino Geplaatst 18 april 2018 Share Geplaatst 18 april 2018 #Duwtje #GeleKaart #ScheidsDerksen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 7 mei 2018 Share Geplaatst 7 mei 2018 Studio ajax hoor dit :-D :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 7 mei 2018 Share Geplaatst 7 mei 2018 Dan heb je Rondo nog niet gekeken :gaap: Snap dat het met Van der Sar natuurlijk over die club moet gaan, maar om de hele uitzending er nou aan te besteden is ook wat overdreven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 7 mei 2018 Share Geplaatst 7 mei 2018 Jaloezie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 12 mei 2018 Share Geplaatst 12 mei 2018 Die pen was van de koffiejuffrouw Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 12 mei 2018 Share Geplaatst 12 mei 2018 (bewerkt) Jack had 'em laten liggen Edit: Inb4 hij is voot AFC 12 mei 2018 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 24 mei 2018 Share Geplaatst 24 mei 2018 12 juni allemaal VI kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 24 mei 2018 Share Geplaatst 24 mei 2018 Als ik aan iemand een irrationele hekel heb is het die kneus met die bril wel van Boulevard. Wat een vreselijk vervelende gast om naar te luisteren en kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 25 mei 2018 Share Geplaatst 25 mei 2018 Dat heb ik nou met Boomsma, zowel Ari als die broer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 25 mei 2018 Share Geplaatst 25 mei 2018 Ik ben jarig op 12 juni, denk dat Wilfred dit als cadeautje voor mij heeft geregeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 25 mei 2018 Share Geplaatst 25 mei 2018 Ik ben jarig op 12 juni, denk dat Wilfred dit als cadeautje voor mij heeft geregeld. Denk het ook. Top verjaardagscadeau, niks mis mee ouwe reus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 11 juni 2018 Share Geplaatst 11 juni 2018 Zou hij morgen komen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 17 juni 2018 Share Geplaatst 17 juni 2018 Wat is die DJ Jean een verschrikkelijk zelfingenomen kwal zeg:r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 17 juni 2018 Share Geplaatst 17 juni 2018 Wat is die DJ Jean een verschrikkelijk zelfingenomen kwal zeg:r Inderdaad wat een ontiegelijke mongool. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 17 juni 2018 Share Geplaatst 17 juni 2018 :-D :-D HAHAHA [url]https://www.telegraaf.nl/entertainment/2180350/dj-jean-woedend-op-johan-derksen[/url] @Denny Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 17 juni 2018 Share Geplaatst 17 juni 2018 Wat een triest figuur :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 17 juni 2018 Share Geplaatst 17 juni 2018 Volgens mij is er eerder al een keer zo'n filmpje van hem geweest. Toen ging het over z'n drugsgebruik of ook over het aantal vrouwen nav spuiten en slikken als ik het me goed herinner.:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 18 juni 2018 Share Geplaatst 18 juni 2018 https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/laatste-videos-nieuws/dj-jean-fack-you-johan-derksen-i-kill-you Zin in Derksen vanavond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 18 juni 2018 Share Geplaatst 18 juni 2018 https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/laatste-videos-nieuws/dj-jean-fack-you-johan-derksen-i-kill-you Zin in Derksen vanavond. Ik ook :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 21 juni 2018 Share Geplaatst 21 juni 2018 Wat een vervelend wijf die blonde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 21 juni 2018 Share Geplaatst 21 juni 2018 Om te kotsen ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 22 juni 2018 Share Geplaatst 22 juni 2018 Haha Johan die de spelers niet kent, blijft altijd leuk :D Wanneer je een IJslander koopt weet je iig dat die niet creatief is. Had het over Sigurðsson :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 29 juni 2018 Share Geplaatst 29 juni 2018 Wat een lekker wijf he, die Viktoria. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 29 juni 2018 Share Geplaatst 29 juni 2018 Wat seksistisch en dat in dit topic :nono: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 29 juni 2018 Share Geplaatst 29 juni 2018 Daar heb ik ook altijd een crush op gehad. Net zoals elke gezonde man lijkt me ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten