Christian. Geplaatst 15 juni 2020 Share Geplaatst 15 juni 2020 (bewerkt) Sinds kort ben ik met wat hulp van @Izsco ook begonnen met het creëren van kits. Op dit moment maak ik ze alleen in de SS-stijl, wellicht dat ik in de toekomst nog ga overstappen naar een andere versie. Voor nu vind ik het vooral belangrijk om de basis onder de knie te krijgen en om gaandeweg beter te worden. Met mijn Frankrijk game heb ik genoeg clubs om te oefenen, dus in eerste instantie zullen jullie vooral Franse clubs zien in dit topic. De meeste kits hebben jullie waarschijnlijk al een keer voorbij zien komen in het requests topic. Vanaf nu zal ik nieuwe creaties en eventuele (oefen)requests in dit topic bijhouden. De openingspost wordt elke keer geupdate. Tips en feedback blijven altijd welkom Alle gemaakte kits per land: Spoiler België Spoiler Anderlecht (custom logo) KRC Genk KAA Gent KV Mechelen Union Saint-Gilloise Denemarken Spoiler Aalborg BK Aarhus GF Brøndby IF Esbjerg fB FC Fredericia FC København FC Midtjylland FC Nordsjælland Lyngby BK Odense BK Randers FC Velje Boldklub Sønderjyske Duitsland Spoiler FC Schalke 04 Engeland Spoiler Chester FC West Ham United Wolverhampton Wanderers Frankrijk Spoiler AJ Auxerre Angers SCO AS Monaco AS Saint-Étienne SC Bastia Girondins de Bordeaux (custom logo) SM Caen Clermont Foot 63 Dijon FCO FC Fleury 91 JA Drancy Le Havre AC RC Lens LOSC Lille AS Lyon-Duchère Montpellier HSC AS Nancy Nimes Olympique Olympique Marseille FC Nantes OGC Nice Chamois Niortais FC Paris Saint-Germain FC Sochaux RC Strasbourg Griekenland Spoiler AEK Athene Aris Saloniki Olympiakos GPS Pamisos Messini Panathinaikos PAOK Ierland Spoiler Bohemians Cork City Dundalk UCD Dublin Shamrock Rovers St. Patricks Athletic Waterford FC Nederland Spoiler AFC Ajax SC Heerenveen Bluefinger Wolves Oostenrijk Spoiler WSG Tirol Rusland Spoiler FC Akron Tolyatti Zwitserland Spoiler Grasshopper Club Zurich Football x Music Spoiler Leicester City x Kasabian Home - Away (based on Empire, 2006) - Third (based on 48:13, 2014) Manchester City x Oasis Home & Away (based on Man City shoot) - Third (based on Definitely Maybe, 1994) Sheffield Wednesday x Arctic Monkeys Home - Away (Based on AM, 2013) - Third (Based on Humbug, 2009) 15 januari bewerkt door Christian. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 15 juni 2020 Share Geplaatst 15 juni 2020 Die Nancy kits Heel nice! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 15 juni 2020 Share Geplaatst 15 juni 2020 Direct een aantal gedownload voor in m'n Sochaux-game. De overload aan SS-shirts in het aanvraagtopic heeft me toch maar overgehaald Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RubenS2 Geplaatst 16 juni 2020 Share Geplaatst 16 juni 2020 Knap werk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 16 juni 2020 Auteur Share Geplaatst 16 juni 2020 Thanks mannen, mochten jullie nog op- of aanmerkingen hebben dan hoor ik het graag. Wel grappig dat de Nancy kits gewaardeerd worden, vond dat setje zelf wat minder gelukt vanwege de sponsor (met name uit en third). Maar smaken verschillen gelukkig dus Heb me ondertussen voor het eerst gewaagd aan de Franse topclubs, PSG en OM. Het thuisshirt van PSG is gebaseerd op het Thomson shirt uit 2004/05. Olympique Marseille Paris Saint-Germain Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 16 juni 2020 Share Geplaatst 16 juni 2020 Ik vind ze heerlijk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 16 juni 2020 Share Geplaatst 16 juni 2020 Heerlijk. Die pakken we direct ook even mee ingame Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 16 juni 2020 Share Geplaatst 16 juni 2020 Dat uitshirt van Marseille Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 16 juni 2020 Share Geplaatst 16 juni 2020 Je gaat lekker! Mooie setjes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 16 juni 2020 Share Geplaatst 16 juni 2020 Marseille Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
spaansetukker Geplaatst 16 juni 2020 Share Geplaatst 16 juni 2020 1 minuut geleden zei Richarð.: Marseille Zo idd zeg! @Christian. kun je ze niet maken in het echt en verkopen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 18 juni 2020 Auteur Share Geplaatst 18 juni 2020 Ben de afgelopen dagen weinig bezig geweest met kits voor mijn Franse game, maar dit setje van FC Nantes had ik nog liggen. Thuisshirt vond ik vooral lastig om de sponsor qua kleur goed te krijgen. Ben uiteindelijk maar voor wit gegaan, maar het is niet helemaal naar tevredenheid. Het derde shirt is een experiment en bevat een tribute aan Emiliano Sala. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 18 juni 2020 Share Geplaatst 18 juni 2020 Is Atmel in het groen misschien passend? @Christian. Toffe kits opnieuw! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 18 juni 2020 Auteur Share Geplaatst 18 juni 2020 23 minuten geleden zei Fantasy: Is Atmel in het groen misschien passend? @Christian. Toffe kits opnieuw! Vond de sponsor in het groen was wegvallen op het shirt, dus vond hem niet heel geweldig. Heb ook meerdere versies geprobeerd, wellicht dat de groene sponsor met witte stroke (laatste kit) nog een optie is. Maar oordeel zelf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 18 juni 2020 Share Geplaatst 18 juni 2020 Vind zelf #2 dan de beste van deze set. Valt juist mooi weg in het geheel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 18 juni 2020 Share Geplaatst 18 juni 2020 48 minuten geleden zei Christian.: Ben de afgelopen dagen weinig bezig geweest met kits voor mijn Franse game, maar dit setje van FC Nantes had ik nog liggen. Thuisshirt vond ik vooral lastig om de sponsor qua kleur goed te krijgen. Ben uiteindelijk maar voor wit gegaan, maar het is niet helemaal naar tevredenheid. Het derde shirt is een experiment en bevat een tribute aan Emiliano Sala. De derde is erg gaaf met dat grijs. 5 minuten geleden zei Christian.: Vond de sponsor in het groen was wegvallen op het shirt, dus vond hem niet heel geweldig. Heb ook meerdere versies geprobeerd, wellicht dat de groene sponsor met witte stroke (laatste kit) nog een optie is. Maar oordeel zelf ik kies bij deze voor de 3e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 18 juni 2020 Share Geplaatst 18 juni 2020 10 minuten geleden zei Christian.: Vond de sponsor in het groen was wegvallen op het shirt, dus vond hem niet heel geweldig. Heb ook meerdere versies geprobeerd, wellicht dat de groene sponsor met witte stroke (laatste kit) nog een optie is. Maar oordeel zelf Ik vind hier het rode wel wat hebben, al zou het met een andere (wit of iets harder zwart) kleur omlijning denk ik nog net iets beter uit de verf komen. Desalniettemin gave kits! Mocht je bij het oefenen ook wat PL clubs mee willen pakken zou ik dat wel leuk vinden, dan kan ik ze meepakken voor mijn Birmingham game Gewoon wat doorsnee clubs als Burnley, Crystal Palace, Leicester etc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 18 juni 2020 Auteur Share Geplaatst 18 juni 2020 19 minuten geleden zei Fantasy: Vind zelf #2 dan de beste van deze set. Valt juist mooi weg in het geheel 14 minuten geleden zei Copywriter: De derde is erg gaaf met dat grijs. ik kies bij deze voor de 3e 6 minuten geleden zei Urbeto: Ik vind hier het rode wel wat hebben, al zou het met een andere (wit of iets harder zwart) kleur omlijning denk ik nog net iets beter uit de verf komen. Desalniettemin gave kits! Mocht je bij het oefenen ook wat PL clubs mee willen pakken zou ik dat wel leuk vinden, dan kan ik ze meepakken voor mijn Birmingham game Gewoon wat doorsnee clubs als Burnley, Crystal Palace, Leicester etc. Dat rood is afgekeken van de sponsor Synergie op het shirt wat Nantes in het echt heeft. Maar ook met stroke komt dat er niet heel mooi uit. Maar het zegt genoeg dat jullie ook allemaal verschillende voorkeuren hebben Denk dat de meest veilige optie dan nog de groene sponsor is zonder stroke of eventueel met witte stroke. Thanks voor de feedback in ieder geval! @Urbeto Gaat er zeker komen! Nu is het vooral Frankrijk wat voorbij komt en morgen post ik even een overzichtje met alle kits uit Denemarken. Andere landen gaan ongetwijfeld volgen en Engeland staat ook op dat lijstje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 19 juni 2020 Share Geplaatst 19 juni 2020 8 uur geleden zei Christian.: morgen post ik even een overzichtje met alle kits uit Denemarken Zou je ze misschien (wellicht incl config) als ZIP-bestand kunnen uploaden hier? Misschien in een separaat topic met downloads. Scheelt veel tijd voor de gebruiker (misschien niet voor jou ). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 19 juni 2020 Share Geplaatst 19 juni 2020 Wat tof, ziet er goed uit! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 19 juni 2020 Auteur Share Geplaatst 19 juni 2020 3 uur geleden zei StanleyW: Zou je ze misschien (wellicht incl config) als ZIP-bestand kunnen uploaden hier? Misschien in een separaat topic met downloads. Scheelt veel tijd voor de gebruiker (misschien niet voor jou ). Ga ik nog even over nadenken. Vind het opzich geen probleem om de kits even te bundelen, alleen ben ik op dit moment enkel bezig met de requests (11 clubs in totaal). Dus daarmee heb je nog geen complete kitpack voor de Deense competitie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 19 juni 2020 Share Geplaatst 19 juni 2020 Ah, ik dacht dat dit de gehele competitie was. Dan wordt het lastiger natuurlijk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 19 juni 2020 Auteur Share Geplaatst 19 juni 2020 Zoals gisteren aangekondigd, een overzichtje van de gemaakte kits voor Denemarken (11 clubs). Ik overweeg nog wel om in een later stadium er een compleet pack van te maken (hoogste twee divisies inclusief overal een derde shirt), maar voor nu zijn dit alle kits. Voel je vrij om ze te gebruiken in je eigen game Aalborg BK Aarhus GF Brøndby IF Esbjerg fB FC Fredericia FC København FC Midtjylland FC Nordsjælland Lyngby BK Odense BK Randers FC Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 19 juni 2020 Share Geplaatst 19 juni 2020 Heerlijke set @Christian.! Kijk nu al uit naar de eerste nieuwe MU-made kitpacks Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 19 juni 2020 Share Geplaatst 19 juni 2020 (bewerkt) Kwaliteitje hoor.. Heb je snel onder de knie gekregen! Kunnen de kitmakers niet toevallig een kleine MU Tutorial plaatsen? Zeker met het eigen graphics subforum lijkt me dat juist reuze interessant. 19 juni 2020 bewerkt door neva Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten