Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

MU | Best Kept Secret

Richarð.

Aanbevolen berichten

Ziet er top uit Richard, heel mooi uitgewerkt. Ken een hoop van de namen, maar ook een aantal niet. Die moeten dus even voor een deel op het luisterlijstje. Of ik direct een kaartje zou kopen, weet ik niet. Maar met een locatie lekker aan het strand in combinatie met goed weer had het zomaar gekund

Ondertussen heeft zich in mijn hoofd ook langzaam een idee gevormd van een festival, dus daar zal binnenkort ook de eerste aankondiging van komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ziet er mooi uit Richard, heb het even vluchtig doorgelezen. Mijn line-up/time table is ook bijna klaar. Zijn zeker wat overeenkomsten, maar gelukkig niet te veel :)

Zie graag nog wat andere voorbijkomen, zodat ik kan checken of mijn lijst van namen niet alsnog te veel grote namen heeft, wil dat het een beetje in verhouding is met elkaar. 

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker festival hoor @nef (waarom doet dit het niet?).

Zou zeker heen gaan voor namen als Editors, Sam Fender en Arctic Monkeys. Ook met dit festival heb ik slechts één overeenkomst qua artiesten. 

Zie overigens bij dit festival niet echt een duidelijke verdeling in de podia. Wat mij betreft moeten toch zeker Editors en Parov Stelar op het hoofdpodium staat  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei 007mark:

Lekker festival hoor @nef (waarom doet dit het niet?).

Zou zeker heen gaan voor namen als Editors, Sam Fender en Arctic Monkeys. Ook met dit festival heb ik slechts één overeenkomst qua artiesten. 

Zie overigens bij dit festival niet echt een duidelijke verdeling in de podia. Wat mij betreft moeten toch zeker Editors en Parov Stelar op het hoofdpodium staat  

Het idee is een beetje dat podium 1 en podium 2 elkaar afwisselen. Ze sluiten ook precies aan op elkaar qua tijd en nergens is er overlap tussen de twee hoofdpodiums. Omdat het festival in Engeland is in Knebworth Park, heb ik gekeken naar reële opties voor de Engelse markt. Editors is in tegenstelling tot de Benelux daar een iets minder grote headliner, vandaar dat ze de spot op podium 2 hebben gekregen. Parov Stelar in de tent als afsluiter is puur om lekker knallend met een feest de dag uit te gaan ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Christian.:

Het idee is een beetje dat podium 1 en podium 2 elkaar afwisselen. Ze sluiten ook precies aan op elkaar qua tijd en nergens is er overlap tussen de twee hoofdpodiums. Omdat het festival in Engeland is in Knebworth Park, heb ik gekeken naar reële opties voor de Engelse markt. Editors is in tegenstelling tot de Benelux daar een iets minder grote headliner, vandaar dat ze de spot op podium 2 hebben gekregen. Parov Stelar in de tent als afsluiter is puur om lekker knallend met een feest de dag uit te gaan ;) 

Ga evengoed nog wel even de Spotifylijst kijken hoor ;) Prima festoval verder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei bas2204:

Zeker als ze in het plaatje/brede idee van je festival passen. Anders kun je altijd overwegen te switchen naar een andere keus, maar dat lijkt me absoluut niet noodzakelijk.

Ik heb genoeg opties voor de headliners, dus ik zal niet volledig afwijken van mijn plaatje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb mijn headliners ook compleet. :D Plus de band die ik weer in het leven ga roepen. Zal niet gaan headlinen, maar is wel een grote naam.

Beide mooie festivals tot nu toe trouwens. Idee van Richard is iets grootschaliger en Christian wat meer geconcentreerd, maar hier zou je met beiden zeker een publiek trekken.

bewerkt door The Kerfts
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Natuurlijk helemaal niks mis met hoe Christian het doet. Die van mij is inderdaad wat grootschaliger, maar ik heb er ook belachelijk veel tijd in gestoken. :D

Dan over NEFtival; geweldige naam om mee te beginnen. Klinkt ook heel catchy en had zomaar echt kunnen zijn. Festivaldirecteur Nef Stijland maakt het dan helemaal af voor mij. De Primavera Special is een keuze die van mij had kunnen zijn. Sterker nog, Oasis was de band die als eerst bij mij binnenkwam en dus ook lang eerste keuze geweest is. Echter wist ik 100% zeker dat iemand anders ze zou kiezen en dus had ik besloten om voor The Smiths te gaan.

De andere headliner, Arctic Monkeys, kan ik ook niet anders dan lovend over zijn. Mijn favoriete band aller tijden. Elk festival waar ze staan is een festival waar ik heen zou willen. Helemaal als je knallers als Kaiser Chiefs (live vooral eerder materiaal) en Kasabian (ooit met Christian nog heengeweest) ervoor zet. En dan ook nog White Lies en Foals op het tweede podium en Balthazar en TDCC op The Resurrection, heerlijk. Genoeg keuze.

De zondag vind ik wel de mindere dag. Naast Oasis en The Vaccines weinig bands die ik ken. En wat ik ken (Jake Bugg, Stereophonics en Editors) is leuk, maar niet heel spectaculair. Al zou ik me ongetwijfeld vermaken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Qua zondag kan ik me wel in vinden, Richard (jouw naam is gewoon untaggable). Zou zelf zaterdag en zondag hebben omgedraaid denk ik, qua namen. Anderzijds met oa Blossoms, The Coral en Jake Bugg wel echt catchy festivalartiesten. Sea Girls wel een upcoming aanrader!

@Christian. Volgens mij Reverend and the Makers en Gerry and the Pacemakers door elkaar gehaald? Of zijn ze samen gegaan? :D

Je festival doet me een beetje denken aan het Engelse Neighbourhood Weekender, waar ik in 2018 ben geweest (line-up in het linkje).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei StanleyW:

Qua zondag kan ik me wel in vinden, Richard (jouw naam is gewoon untaggable). Zou zelf zaterdag en zondag hebben omgedraaid denk ik, qua namen. Anderzijds met oa Blossoms, The Coral en Jake Bugg wel echt catchy festivalartiesten. Sea Girls wel een upcoming aanrader!

@Christian. Volgens mij Reverend and the Makers en Gerry and the Pacemakers door elkaar gehaald? Of zijn ze samen gegaan? :D

Je festival doet me een beetje denken aan het Engelse Neighbourhood Weekender, waar ik in 2018 ben geweest (line-up in het linkje).

Oh wauw ;c Blijkbaar staan ze in mijn basisbestandje al verkeerd want daarna heb ik enkel copy past gedaan met alle namen. Maar moet natuurlijk Reverend and the Makers zijn :D

Neighbourhood Weekender ken ik zelf niet, maar zie op de poster genoeg namen die bij mij uiteindelijk in de voorselectie zaten. Tof!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe uploaden jullie tegenwoordig plaatjes naar het forum? Want volgens mij hoeft dat niet meer via een andere image upload website toch? Kan via mijn bijlagen geloof ik, maar hoe krijg ik daar iets überhaupt? 

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites