Elsjorro1990 Geplaatst 11 oktober 2022 Share Geplaatst 11 oktober 2022 Op 6-10-2022 om 13:27 zei Arezo: Wie gaat de nieuwe Call of Duty Modern Warfare 2 spelen? Multiplayer? Lijkt me leuk om het met jullie op te nemen tegen de rest van de wereld. Waarschijnlijk wel, al is het alleen maar omdat je anders de wapens in Warzone 2 niet kunt gebruiken. En Activision kennende, zullen ze wel zorgen dat die wapens allemaal zwaar META zijn in het 1e seizoen. Ik hoop wel echt dat ze nu wat meer moeite gaan doen om hackers te bannen. Ik begreep dat je verplicht je telefoon moet koppelen aan een account, zodat als je dan gebanned wordt, ook je nummer geblokkeerd wordt. Moet je dus zowel de game als een andere telefoon kopen. Hopelijk gaat dit werken. Want Warzone zelf is echt compleet onspeelbaar. Tis dat we er met 4 man nog veel lol uit halen om stom te ouwehoeren via teamspeak, maar het is tenenkrommend. Van de 10 potjes op de avond, zijn er minimaal 5 met cheaters. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 23 oktober 2022 Share Geplaatst 23 oktober 2022 Best ziek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 24 oktober 2022 Share Geplaatst 24 oktober 2022 20 uur geleden zei La Pulga: Best ziek Las wel online dat je hiervoor een hele ziek goede computer moet hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 24 oktober 2022 Share Geplaatst 24 oktober 2022 6 uur geleden zei ElMarcos: Las wel online dat je hiervoor een hele ziek goede computer moet hebben. Ja kan hem ook nog voor de PS5 halen maar vind het met een controller minder chill spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 25 oktober 2022 Share Geplaatst 25 oktober 2022 17 uur geleden zei La Pulga: Ja kan hem ook nog voor de PS5 halen maar vind het met een controller minder chill spelen. Ik ben sowieso godsgruwelijk slecht in deze games. Maakt niet uit waar ik het op speel, haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 30 oktober 2022 Share Geplaatst 30 oktober 2022 En is het wat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 31 oktober 2022 Share Geplaatst 31 oktober 2022 Vanavond ook maar halen. Weet iemand hoe het zit met zo'n game delen? Vrienden doen 't op de PS5 maar ik heb nog oldskool een 4. Huisgenoot heeft namelijk een 5, kan je dan met een 4 delen? Scheelt 40 piek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Noordzijde Geplaatst 31 oktober 2022 Share Geplaatst 31 oktober 2022 Ik heb er inmiddels al aardig wat uurtjes in zitten. Ik vind het een heel vet spel, lekker met vrienden multiplayer doen. Zitten nog wel wat fouten in zoals crashes enzo. Op mijn ps4 laad het soms erg traag in, pas na 30 seconden in het spel. Al met al zou ik het spel wel aanraden! weet niet hoe het met delen cross gen zit, zou wel moeten kunnen lijkt mij @Thierryvane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 31 oktober 2022 Share Geplaatst 31 oktober 2022 4 uur geleden zei Thierryvane: Vanavond ook maar halen. Weet iemand hoe het zit met zo'n game delen? Vrienden doen 't op de PS5 maar ik heb nog oldskool een 4. Huisgenoot heeft namelijk een 5, kan je dan met een 4 delen? Scheelt 40 piek. https://www.videogameschronicle.com/news/modern-warfare-2-crossplay-cant-be-disabled-on-xbox-and-pc/ Simpele google search maat ''cross gen ps4 and ps5 online call of duty'' Ja het kan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 31 oktober 2022 Share Geplaatst 31 oktober 2022 Ik dacht te lezen dat het niet mogelijk was tussen een PS4 en 5. Maar nice, thanks! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 31 oktober 2022 Share Geplaatst 31 oktober 2022 Twijfel ontzettend na het fiasco van afgelopen jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Noordzijde Geplaatst 31 oktober 2022 Share Geplaatst 31 oktober 2022 (bewerkt) 14 minuten geleden zei The Saint: Twijfel ontzettend na het fiasco van afgelopen jaar. Als jij de modern warfare serie leuk vond, vind je dit ook leuk. Speelt echt heel anders dan vanquard en cold war! 31 oktober 2022 bewerkt door Noordzijde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 2 november 2022 Share Geplaatst 2 november 2022 (bewerkt) Heb zojuist al mijn oude kistjes in CS Go verkocht, meer dan €100,- gemaakt er mee. @Dansmeister @Stefan. kijk er even naar. Wat het met COD te maken heeft? Nou die heb ik nu dus gratis gehaald. 2 november 2022 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 2 november 2022 Share Geplaatst 2 november 2022 6 uur geleden zei La Pulga: Heb zojuist al mijn oude kistjes in CS Go verkocht, meer dan €100,- gemaakt er mee. @Dansmeister @Stefan. kijk er even naar. Wat het met COD te maken heeft? Nou die heb ik nu dus gratis gehaald. Hey wat handig. Zal eens kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 2 november 2022 Share Geplaatst 2 november 2022 Spel ondertussen gerefund. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 2 november 2022 Share Geplaatst 2 november 2022 59 minuten geleden zei La Pulga: Spel ondertussen gerefund. Viel het zo tegen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 2 november 2022 Share Geplaatst 2 november 2022 32 minuten geleden zei ElMarcos: Viel het zo tegen? Ja dat op de grond liggen en schieten is niks voor mij. Vooral als ondertussen de mensen die al dood zijn ook nog op de grond liggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 2 november 2022 Share Geplaatst 2 november 2022 11 minuten geleden zei La Pulga: Ja dat op de grond liggen en schieten is niks voor mij. Vooral als ondertussen de mensen die al dood zijn ook nog op de grond liggen. Beter gewoon pit,pit, pit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 november 2022 Share Geplaatst 3 november 2022 De game zelf is prima tot dusver, maar een game starten... Wat een drama tot nu toe. Worden er continu uitgegooid, vinden geen potjes, menu gaat mega traag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Noordzijde Geplaatst 3 november 2022 Share Geplaatst 3 november 2022 (bewerkt) 3 uur geleden zei Thierryvane: De game zelf is prima tot dusver, maar een game starten... Wat een drama tot nu toe. Worden er continu uitgegooid, vinden geen potjes, menu gaat mega traag. Dat is wel vreemd.. Ikzelf heb alleen dat de menu’s traag zijn, als er gezocht wordt na een potje. Wordt er zelden tot niet uit gegooid. Verouderde of te volle ps4 misschien? 3 november 2022 bewerkt door Noordzijde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 november 2022 Share Geplaatst 3 november 2022 PS4 inderdaad maar maten allemaal een 5. Sommige kunnen ook geen potje starten als we in een party zitten. Moeten we wisselen van partyleader en doet 'ie het wel. Apart. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 11 november 2022 Share Geplaatst 11 november 2022 Op 3-11-2022 om 13:35 zei Thierryvane: PS4 inderdaad maar maten allemaal een 5. Sommige kunnen ook geen potje starten als we in een party zitten. Moeten we wisselen van partyleader en doet 'ie het wel. Apart. Op de pc geen last van. Multiplayer speelt wel lekker, maps zijn wel prima. Wapens hebben niet 8755 levels om vrij te spelen. Tot nu toe, prima spel. Hopen dat ze Warzone 2 door kunnen zetten en dan wat aan die cheaters kunnen doen. In MP bijna nog geen cheaters tegen gekomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 22 november 2022 Share Geplaatst 22 november 2022 Warzone 2.0 dus. Ook direct gisteren de eerste win te pakken. Dat was niet dankzij mij, want ik zit er totaal nog niet in. MP wel, daar schiet ik iedereen de moeder. Maar in de BR modus wil het nog niet vlotten. Komt ook doordat ik nog even de juiste wapens vrij moet spelen voor de loadout. Het speelt wat clunky allemaal, het is allemaal wat ouderwetser qua gameplay (gelet op eerder COD) en lang niet zo gestroomlijnd als Warzone 1.0. Maar dat past me wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 25 november 2022 Share Geplaatst 25 november 2022 Ik speel geen warzone, want daar vind ik niet zoveel aan. MP wel. Ben niet zo goed als ik zou willen, maar vind het wel heel erg leuk. Zit nog in de 'wat is mijn favoriete wapen fase'. Speel je ps @Elsjorro1990 dan mag je me wel toevoegen. Kunnen we samen eens een potje spelen. Spoiler luap1988 is mijn ps naam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 25 november 2022 Share Geplaatst 25 november 2022 2 uur geleden zei Arezo: Ik speel geen warzone, want daar vind ik niet zoveel aan. MP wel. Ben niet zo goed als ik zou willen, maar vind het wel heel erg leuk. Zit nog in de 'wat is mijn favoriete wapen fase'. Speel je ps @Elsjorro1990 dan mag je me wel toevoegen. Kunnen we samen eens een potje spelen. Inhoud verbergen luap1988 is mijn ps naam Hee man. ik speel vooral op PC. maar met crossplatform is dat niet zon probleem. Ik ga je zeker even toevoegen. Vanavond zal ik wel weer online zijn. Feyenoord gebrabbel wel voor je houden dan he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten