Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Call of Duty

Stefan

Aanbevolen berichten

Op 6-10-2022 om 13:27 zei Arezo:

Wie gaat de nieuwe Call of Duty Modern Warfare 2 spelen? Multiplayer? Lijkt me leuk om het met jullie op te nemen tegen de rest van de wereld.

Waarschijnlijk wel, al is het alleen maar omdat je anders de wapens in Warzone 2 niet kunt gebruiken. En Activision kennende, zullen ze wel zorgen dat die wapens allemaal zwaar META zijn in het 1e seizoen.

Ik hoop wel echt dat ze nu wat meer moeite gaan doen om hackers te bannen. Ik begreep dat je verplicht je telefoon moet koppelen aan een account, zodat als je dan gebanned wordt, ook je nummer geblokkeerd wordt. Moet je dus zowel de game als een andere telefoon kopen. Hopelijk gaat dit werken. Want Warzone zelf is echt compleet onspeelbaar. Tis dat we er met 4 man nog veel lol uit halen om stom te ouwehoeren via teamspeak, maar het is tenenkrommend. Van de 10 potjes op de avond, zijn er minimaal 5 met cheaters. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb er inmiddels al aardig wat uurtjes in zitten. Ik vind het een heel vet spel, lekker met vrienden multiplayer doen. Zitten nog wel wat fouten in zoals crashes enzo. Op mijn ps4 laad het soms erg traag in, pas na 30 seconden in het spel. Al met al zou ik het spel wel aanraden!

weet niet hoe het met delen cross gen zit, zou wel moeten kunnen lijkt mij @Thierryvane

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Thierryvane:

Vanavond ook maar halen. Weet iemand hoe het zit met zo'n game delen? Vrienden doen 't op de PS5 maar ik heb nog oldskool een 4. Huisgenoot heeft namelijk een 5, kan je dan met een 4 delen? Scheelt 40 piek.

https://www.videogameschronicle.com/news/modern-warfare-2-crossplay-cant-be-disabled-on-xbox-and-pc/

Simpele google search maat :) 

''cross gen ps4 and ps5 online call of duty''

Ja het kan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Thierryvane:

De game zelf is prima tot dusver, maar een game starten... Wat een drama tot nu toe. Worden er continu uitgegooid, vinden geen potjes, menu gaat mega traag.

Dat is wel vreemd.. Ikzelf heb alleen dat de menu’s traag zijn, als er gezocht wordt na een potje. Wordt er zelden tot niet uit gegooid. Verouderde of te volle ps4 misschien?

bewerkt door Noordzijde
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 3-11-2022 om 13:35 zei Thierryvane:

PS4 inderdaad maar maten allemaal een 5. Sommige kunnen ook geen potje starten als we in een party zitten. Moeten we wisselen van partyleader en doet 'ie het wel. Apart. :cab: 

Op de pc geen last van. Multiplayer speelt wel lekker, maps zijn wel prima. Wapens hebben niet 8755 levels om vrij te spelen. Tot nu toe, prima spel. Hopen dat ze Warzone 2 door kunnen zetten en dan wat aan die cheaters kunnen doen. In MP bijna nog geen cheaters tegen gekomen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Warzone 2.0 dus. Ook direct gisteren de eerste win te pakken.

Dat was niet dankzij mij, want ik zit er totaal nog niet in. MP wel, daar schiet ik iedereen de moeder. Maar in de BR modus wil het nog niet vlotten. Komt ook doordat ik nog even de juiste wapens vrij moet spelen voor de loadout.

Het speelt wat clunky allemaal, het is allemaal wat ouderwetser qua gameplay (gelet op eerder COD) en lang niet zo gestroomlijnd als Warzone 1.0. Maar dat past me wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik speel geen warzone, want daar vind ik niet zoveel aan. MP wel. Ben niet zo goed als ik zou willen, maar vind het wel heel erg leuk. Zit nog in de 'wat is mijn favoriete wapen fase'. Speel je ps @Elsjorro1990 dan mag je me wel toevoegen. Kunnen we samen eens een potje spelen.

Spoiler

luap1988 is mijn ps naam

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Arezo:

Ik speel geen warzone, want daar vind ik niet zoveel aan. MP wel. Ben niet zo goed als ik zou willen, maar vind het wel heel erg leuk. Zit nog in de 'wat is mijn favoriete wapen fase'. Speel je ps @Elsjorro1990 dan mag je me wel toevoegen. Kunnen we samen eens een potje spelen.

Inhoud verbergen

luap1988 is mijn ps naam

Hee man. ik speel vooral op PC. maar met crossplatform is dat niet zon probleem. Ik ga je zeker even toevoegen. Vanavond zal ik wel weer online zijn. Feyenoord gebrabbel wel voor je houden dan he:classic_tongue:

Link naar opmerking
Deel via andere websites