Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Call of Duty

Stefan

Aanbevolen berichten

Holy shit, ik was Xfire helemaal vergeten. :love: Daarnaast Carentan. :< :< :<

Hohhoh, de S&D server met alleen Rifles & Snipers helemaal kapot gespeeld. En dan alleen de map Toujane, Carentan en Brecourt. Bepaalde Jumps doen met granaten zodat je op daken kon waar niemand op kwam of keek. Genieten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hohhoh, de S&D server met alleen Rifles & Snipers helemaal kapot gespeeld. En dan alleen de map Toujane, Carentan en Brecourt. Bepaalde Jumps doen met granaten zodat je op daken kon waar niemand op kwam of keek. Genieten!

Jaaa die was mega, mis dat soort tijden, gewoon lekker simpele shooters waar je je uren mee kon vermaken. Speelde voornamelijk COD1 echt die hard, heb daar nog wel mee redelijk hoog gestaan op clanbase.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh, Xfire. Jammer dat dat gestopt is :( Met COD1 en CoD MW heerlijke tijden beleefd. Vooral de mods waren genieten zeg :<. Bij COD1 van die snipermods/mappen en bij MW prophunt, zombies en op fanmade mappen spelen.

Dit was inderdaad echt bruut. Met een mijnenveld ertussen ergens verdekt gaan liggen en snippen naar de andere kant. Kan nog een map herinnneren waar niemand wist dat je in een bepaalde boom kon klimmen. Ging je zo 40 op 0...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha ja echt wel. Moet vanavond op verjaardag dus heen zin om te wachten op installatie. Haha

Mijn vriendin viert haar verjaardag dus dat wordt 'm sowieso niet bij mij. Misschien vannacht nog als ik niet kan slapen ;c Morgen avond even en zondag alles kapot schieten wat los en vast zit aangezien ik me expres niet geplaatst heb voor de Weekend League. :huhu:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn vriendin viert haar verjaardag dus dat wordt 'm sowieso niet bij mij. Misschien vannacht nog als ik niet kan slapen ;c Morgen avond even en zondag alles kapot schieten wat los en vast zit aangezien ik me expres niet geplaatst heb voor de Weekend League. :huhu:

Haha ik ga zaterdag en zondagavond echt iedereen de moeder schieten. Volgende week even nieuwe headset+ speciale thumb grips kopen en we gaan los. Zit er ook hard over ba te denken een YouTube kanaal te openen. Maar daar moet ik me eerst wat meer over inlezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha ik ga zaterdag en zondagavond echt iedereen de moeder schieten. Volgende week even nieuwe headset+ speciale thumb grips kopen en we gaan los. Zit er ook hard over ba te denken een YouTube kanaal te openen. Maar daar moet ik me eerst wat meer over inlezen.

:huhu: :huhu: Gelukkig speel ik PS4 dan schiet jij mijn moeder tenminste niet ;c Wat voor vids wil je gaan doen? Gewoon gameplay? Want neem aan dat je dan wel een beetje spectaculair moet spelen. Hoge KD altijd? Of ga je trollen? ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga even een rant over de mediamarkt opgooien hier: wat een KUTbedrijf. 2e jaar achter elkaar dat er problemen zinn. Vrouw staat daar bij de balie, hebben ze dat kutspel nog niet binnen omdat de vracht pas om 12 uur komt. Echt dat kun je toch serieus niet menen? Je weet toch godverdomme al maanden dat dat spel vandaag uit komt? Dan zorg je toch dat je die tyfuszooi een dag van te voren al klaar hebt liggen? Wat een teringleiiers zeg.

zo, dat was de rant. Nu moet ik na het werk zelf langs en kan ik lekker de hele avond installeren. Overigens kijkt dit wat overdreven reactie, maar ik heb vorig jaar een soortgelijk iets gehad. Toen was mijn bestelling er niet, terwijl ik hem gepreordered had zodra dat kon. met de woorden: die komt pas over een week. Toen ben ik de winkel ingelopen en daar lagen allemaal spellen. Ik zeg je hebt er ja genoeg. Nee meneer die zijn voor de winkelverkoop. Heb er zo eentje gepakt en boos dat ze werden. Uiteindelijk na een uur gezeik ofzo toen het spel meegekregen. Laatste keer dat ik er wat bestel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik pre order tegenwoordig alles bij Bol. Leveren t gewoon in de brievenbus, sturen leuke mails en wordt altijd geleverd. Heb zelf ook altijd gezeik met MM dus misschien is dit een oplossing voor de volgende keer.

Ik heb met thuisbezorgen ook slechte ervaringen dat het later geleverd word etc. Ik elk geval al opgelost, vrouw is nog even in de stad gebleven en heeft hem net opgehaald

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik pre order tegenwoordig alles bij Bol. Leveren t gewoon in de brievenbus, sturen leuke mails en wordt altijd geleverd. Heb zelf ook altijd gezeik met MM dus misschien is dit een oplossing voor de volgende keer.

Hier ook via Bol.com besteld. Heb jij zojuist ook een mailtje met drie promocodes ontvangen? Er staat dat je die via callofduty.com/redeem kan activeren, maar dan kom ik op deze pagina:

[h=4]CALL OF DUTY REDEMPTION[/h] ENTER IN YOUR CODE:

heb echter drie codes (Divisions pack, nazi zombies weapon en de multiplayer upgrade) :sorry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier ook via Bol.com besteld. Heb jij zojuist ook een mailtje met drie promocodes ontvangen? Er staat dat je die via callofduty.com/redeem kan activeren, maar dan kom ik op deze pagina:

CALL OF DUTY REDEMPTION

ENTER IN YOUR CODE:

heb echter drie codes (Divisions pack, nazi zombies weapon en de multiplayer upgrade) :sorry:

Ik heb ook drie promo codes. Maar het ziet er bij mij meer naar uit dat je deze in de PS store moet invoeren. Maar ik ga is even neuzen.

EDIT: Mij lukt het nu volgens mij gewoon? Ik heb de eerste al gedaan en die zie ik dan straks terug in game staat er.

bewerkt door Bakkes12
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook drie promo codes. Maar het ziet er bij mij meer naar uit dat je deze in de PS store moet invoeren. Maar ik ga is even neuzen.

EDIT: Mij lukt het nu volgens mij gewoon? Ik heb de eerste al gedaan en die zie ik dan straks terug in game staat er.

Ja, ik heb hem besteld op PC, dus misschien is dat het. Heb dus die drie promocodes gekregen, maar er wordt enkel een code gevraagd voor COD Redemption. Waarschijnlijk zit die activatiecode op 't boekje bij de disc, maar dat zie ik vanavond dan wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites