Ragazzo Geplaatst 6 juli 2014 Share Geplaatst 6 juli 2014 http://www.az.nl/nieuws/az-neemt-adu-op-proef/1?catid= Opmerkelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 6 juli 2014 Share Geplaatst 6 juli 2014 Schiet er dadelijk 30 in hier, waarop iedereeeeeeeeen weer gaat roepen dat de Eredivisie zo kut is. Terwijl WE dan wereldkampioen zijn :naughty:;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 6 juli 2014 Share Geplaatst 6 juli 2014 Wel grappig altijd van die FM heldjes in de Eredivisie. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 19 juli 2014 Auteur Share Geplaatst 19 juli 2014 Lijst van transfers: Uit: Beerens (Hertha BSC) Boymans (FC Utrecht) Falkenburg (NAC Breda) Guðmundsson (Charlton Athletic) Heijblok (-) Marcellis (-) Reijnen (SC Cambuur Leeuwarden) Verhulst (MVV) Viergever (Ajax) In: Tankovic (Fulham) Anderson (Ajax) Hupperts (Roda JC) Rochet Álavarez (Danubio FC) Sakirovski (Malmö FF) Tankovic doet het tot nu toe erg goed in de oefenduels. Ben benieuwd hoe hij als spits gaat presteren in de Eredivisie. Met Hupperts een prima vervanger voor Guðmundsson/Beerens gevonden. Ben wel benieuwd wie er nog meer op de flanken gaat spelen en hoe MvB gaat spelen mbt tactiek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 19 juli 2014 Share Geplaatst 19 juli 2014 Ben echt eens benieuwd of jij als AZ'er gecharmeerd gaat raken van Hupperts. Hoop het voor Guus, maar ik verwacht er heel weinig van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
colo 08 Geplaatst 19 juli 2014 Share Geplaatst 19 juli 2014 Ik heb goede hoop dat hij zich doorontwikkeld, alleen AZ speelt toch heel anders dan het Roda van vorig jaar. De tegenstander van Roda speelde vrij vaak met veel ruimte achter de verdediging waardoor Hupperts goed tot zijn recht kwam. AZ speelt meestal vanuit balbezit en heeft daarom vaak minder ruimte voorin, dus het zal mijn benieuwen of hij het waar kan maken. Daarnaast gaat Tankovic het denk ik heel goed doen. Heeft een beetje de klootzak mentaliteit en lef die AZ vaak mist. En ook doordat AZ geen Europees speelt, gaat AZ denk ik weer meedoen om de 4-6e plek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 19 juli 2014 Share Geplaatst 19 juli 2014 En een topcoach :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 20 juli 2014 Auteur Share Geplaatst 20 juli 2014 Ben echt eens benieuwd of jij als AZ'er gecharmeerd gaat raken van Hupperts. Hoop het voor Guus, maar ik verwacht er heel weinig van. Ik durf er m'n hand niet voor in het vuur te steken, laat ik het zo zeggen. Ik hoop van harte dat hij gaat slagen en anders staan Berghuis en/of Overtoom er nog om van de flanken te spelen. Al is Overtoom meer een ongelukkige AMC. Denk ook dat hij nog zal vertrekken, zeker als het aan hem ligt. Of hij hoopt op een kans van MvB, dat kan natuurlijk ook. Ben iig erg benieuwd naar de eerste echte wedstrijden dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 20 juli 2014 Auteur Share Geplaatst 20 juli 2014 Die rechtervleugelspeler van Ajax? Ja. Had in Amsterdam te weinig uitzicht op speelminuten en kon bij AZ direct aansluiten bij de selectie als concurrentie voor Johansson (VR) of op het middenveld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 20 juli 2014 Auteur Share Geplaatst 20 juli 2014 Oh Djavan Anderson? Ofzo? Ik schrok al, dacht Lucas.. Oooh zo haha. Nee inderdaad, Djarvan. Ofzo ja. Weet niet precies hoe die van voren heet. Nee als ze Lucas haalden, dan was het best 'n stunt geweest huhuhu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boke Geplaatst 23 juli 2014 Share Geplaatst 23 juli 2014 AZ bezig met komst nieuwe spits: 'De clubs zijn met elkaar aan het praten' Denni Avdic is niet goed genoeg bevonden door AZ en de Alkmaarders zijn druk bezig met het halen van een nieuwe aanvaller, die de concurrentiestrijd moet aangaan met Aron Jóhannsson. Mike van Duinen blijft een belangrijke kandidaat: de spits van ADO Den Haag wordt al geruime tijd met een transfer naar AZ in verband gebracht en wacht geduldig af. Kan iemand mij uitleggen waarom? Die Tankovic doet het toch geweldig? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 23 juli 2014 Share Geplaatst 23 juli 2014 Tankovic is geen echte spits. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 24 juli 2014 Share Geplaatst 24 juli 2014 (bewerkt) - 24 juli 2014 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 24 juli 2014 Share Geplaatst 24 juli 2014 - Wtf heb je allemaal gedaan gast? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 4 september 2014 Share Geplaatst 4 september 2014 Iemand die vandaag naar AZ - KV Mechelen is gegaan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 29 november 2014 Auteur Share Geplaatst 29 november 2014 Gudelj was weer om te genieten vandaag :< Ongelooflijk, zo veel talent. En hij is pas 23 haha. Dacht echt dat ie al veel ouder was. Voor het eerst sinds tijden dat AZ weer een beetje bovenin meedraait, vind ik leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 30 november 2014 Share Geplaatst 30 november 2014 Ook een 'klootzak' a la Bommel en Stroot. Had liever hem gezien dan Hiljemark (met alle respect). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 30 november 2014 Auteur Share Geplaatst 30 november 2014 Zeker waar, maar juist dat maakt hem een geschikte aanvoerder imo. Als het moet, kan hij ook fel er in gaan om iedereen weer scherp te krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 30 november 2014 Share Geplaatst 30 november 2014 Hele goede speler inderdaad, heerlijke trap ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 30 november 2014 Share Geplaatst 30 november 2014 Onbetaalbaar voor andere Eredivisie clubs overigens (als 'ie daar al naar toe zou willen) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 november 2014 Share Geplaatst 30 november 2014 Ik heb meer met Dos Santos en Haye. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 30 november 2014 Share Geplaatst 30 november 2014 Ik heb het altijd al gezegd.:LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 30 november 2014 Share Geplaatst 30 november 2014 Ik heb meer met Dos Santos en Haye. Van wat ik gezien heb van Dos Santos vond ik hem gisteren toch zwak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 november 2014 Share Geplaatst 30 november 2014 Ja mag een jongen van 18 een keer zwak spelen ;c Hou zelf gewoon meer van dit soort type voetballers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 27 januari 2015 Share Geplaatst 27 januari 2015 Onbegrijpelijk dit. Kan je je met 3 keer winnen zonder de traditionele top erbij je plaatsen voor de EL en dan speel je zo ontzettend zwak. Dat het voetballend een keer niet lukt oke, maar dat je geen enkele passie of strijd toont is echt te zielig voor woorden. Ze komen gewoon echt kwaliteit te kort als je de basis van AZ vergelijkt met spelers als Corona en Ziyech. Wordt tijd dat Steward zich eens laat gelden en een keer een paar knappe aankopen gaat doen want op deze manier wordt het nooit meer wat. Voetbal is echt niet om aan te zien en in de competitie staan ze veel te hoog als je het spel ziet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten