Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AZ Alkmaar

Fantasy

Aanbevolen berichten

Lijst van transfers:

Uit:

Beerens (Hertha BSC)

Boymans (FC Utrecht)

Falkenburg (NAC Breda)

Guðmundsson (Charlton Athletic)

Heijblok (-)

Marcellis (-)

Reijnen (SC Cambuur Leeuwarden)

Verhulst (MVV)

Viergever (Ajax)

In:

Tankovic (Fulham)

Anderson (Ajax)

Hupperts (Roda JC)

Rochet Álavarez (Danubio FC)

Sakirovski (Malmö FF)

Tankovic doet het tot nu toe erg goed in de oefenduels. Ben benieuwd hoe hij als spits gaat presteren in de Eredivisie. Met Hupperts een prima vervanger voor Guðmundsson/Beerens gevonden. Ben wel benieuwd wie er nog meer op de flanken gaat spelen en hoe MvB gaat spelen mbt tactiek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb goede hoop dat hij zich doorontwikkeld, alleen AZ speelt toch heel anders dan het Roda van vorig jaar. De tegenstander van Roda speelde vrij vaak met veel ruimte achter de verdediging waardoor Hupperts goed tot zijn recht kwam. AZ speelt meestal vanuit balbezit en heeft daarom vaak minder ruimte voorin, dus het zal mijn benieuwen of hij het waar kan maken. Daarnaast gaat Tankovic het denk ik heel goed doen. Heeft een beetje de klootzak mentaliteit en lef die AZ vaak mist. En ook doordat AZ geen Europees speelt, gaat AZ denk ik weer meedoen om de 4-6e plek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben echt eens benieuwd of jij als AZ'er gecharmeerd gaat raken van Hupperts. Hoop het voor Guus, maar ik verwacht er heel weinig van.

Ik durf er m'n hand niet voor in het vuur te steken, laat ik het zo zeggen. Ik hoop van harte dat hij gaat slagen en anders staan Berghuis en/of Overtoom er nog om van de flanken te spelen. Al is Overtoom meer een ongelukkige AMC. Denk ook dat hij nog zal vertrekken, zeker als het aan hem ligt. Of hij hoopt op een kans van MvB, dat kan natuurlijk ook. Ben iig erg benieuwd naar de eerste echte wedstrijden dit seizoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

AZ bezig met komst nieuwe spits: 'De clubs zijn met elkaar aan het praten'

Denni Avdic is niet goed genoeg bevonden door AZ en de Alkmaarders zijn druk bezig met het halen van een nieuwe aanvaller, die de concurrentiestrijd moet aangaan met Aron Jóhannsson. Mike van Duinen blijft een belangrijke kandidaat: de spits van ADO Den Haag wordt al geruime tijd met een transfer naar AZ in verband gebracht en wacht geduldig af.

Kan iemand mij uitleggen waarom? Die Tankovic doet het toch geweldig?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onbegrijpelijk dit. Kan je je met 3 keer winnen zonder de traditionele top erbij je plaatsen voor de EL en dan speel je zo ontzettend zwak. Dat het voetballend een keer niet lukt oke, maar dat je geen enkele passie of strijd toont is echt te zielig voor woorden.

Ze komen gewoon echt kwaliteit te kort als je de basis van AZ vergelijkt met spelers als Corona en Ziyech. Wordt tijd dat Steward zich eens laat gelden en een keer een paar knappe aankopen gaat doen want op deze manier wordt het nooit meer wat. Voetbal is echt niet om aan te zien en in de competitie staan ze veel te hoog als je het spel ziet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites